Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

8 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Hvor mye er 15ml (omega3) i øyenmål? Casper skal ha det, og jeg har ikke noe å måle med (finner ikke shotglassene det står på). Er et en teskje? Spiseskje? 2 spiseskjeer? 

1 spiseskje er definert som 15ml

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Nei, jeg vet jo det... stilleste jenta i klassen, du :lol:. Også skal jeg fortsette å rope ut min lykke over snøen som kommer :D 

At jeg er, ja :aww: Vel, akkurat nå må jeg vel motvillig innrømme at jeg heller har 5 cm snø enn det kalde pisseregnet vi har nå. Blir aldri fornøyd egentlig :P

Eller jo. Jeg hadde vært veldig fornøyd med sol, 20 grader og sommer hele året :ahappy: Men da bor jeg nok i feil land :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må henge bjelle på svigerfar. :aww: Eller alarm når noen går i dørene. Sitter her og aner fred og ingen fare mens jeg gumler kake og leser om Kari Lamer, og brått står han i stua :ustol: Kan gi en stakkars sjel hjerteinfarkt. Og disse ubrukelige hundene mine skvetter jo like mye som meg, for joda, de ligger her de og. :aww:  Han hadde ropt da han gikk inn da, men hallo, jeg hører på musikk og er så forkjøla at det meste er pottatett. 

Prøve å finne noe fornuftig om disse teoretikerne mine, så rydde litt, så hente lillemor :ahappy: Jeg savner henne alltid ekstra på mandager, skulle tro det var ekstra digg å sende henne i barnehagen på mandager, og det er det jo forsåvidt, i hele 15 minutter. Så savner jeg lille turboknotta, så dagen kan ikke gå fort nok!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: nå jeg skal fortelle at det var norsk sommer på dagen i går her i Denver. 

Og at jeg har vært våken siden kl.4 på mannen på naborommet snorker noe sykt!! Men greit, jeg skal snu tilbake i natt/dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmeteppet er min beste venn for tiden. Den gjør hverdagen så mye bedre uten sånne ekstreme smerter som tidligere, sover med varmeteppet på (skrur seg automatisk av etter 3 timer) og da har jeg ikke såå vondt :D At ikke jeg har skaffet sånt tidligere! 

Hater vinter uansett om det er snø eller ikke, selv om det gjerne må holde seg borte frem til 23. desember og smelte den 25. :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raksha skrev:

Tror jeg må henge bjelle på svigerfar. :aww: Eller alarm når noen går i dørene. Sitter her og aner fred og ingen fare mens jeg gumler kake og leser om Kari Lamer, og brått står han i stua :ustol: Kan gi en stakkars sjel hjerteinfarkt. Og disse ubrukelige hundene mine skvetter jo like mye som meg, for joda, de ligger her de og. :aww:  Han hadde ropt da han gikk inn da, men hallo, jeg hører på musikk og er så forkjøla at det meste er pottatett. 

 

Jeg er veldig for å ha bjelle på folk. Helst også en sånn hjelm med blinkende lys på. Er litt skvetten selv :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg er veldig for å ha bjelle på folk. Helst også en sånn hjelm med blinkende lys på. Er litt skvetten selv :aww: 

Ja til blinkende lys! Han jeg jobbet for i fjøs en periode, han skjønte greia, så han dunket alltid nøkkel eller noe mot metall når han kom inn i fjøset om jeg ikke så han med en gang :lol:  Hendte jeg skvatt likevel, men avverget endel. Jeg er så absurd lettskremt på sånt og jeg hater det så inderlig! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raksha skrev:

Ja til blinkende lys! Han jeg jobbet for i fjøs en periode, han skjønte greia, så han dunket alltid nøkkel eller noe mot metall når han kom inn i fjøset om jeg ikke så han med en gang :lol:  Hendte jeg skvatt likevel, men avverget endel. Jeg er så absurd lettskremt på sånt og jeg hater det så inderlig! 

 

Hater folk som lister seg rundt :aww: (Som påstår at de ikke lister seg, men går vanlig. Løgn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Krutsi skrev:

Man lager et program som heter "elvens monster" eller noe.. Og skal fiske eller fange fisker som har skadet eller drept folk lokalt der, for å finne ut hva det er.. 

Og da velger programlederen å sette seg alene i en liten gummibåt -alene- for å fiske opp disse.. For å så ha en kommentator som forteller hvor farlig det kan bli hvis programlederen blir truffet.. 

Han sto vel kanskje ikke akkurat i første rekke da fornuften ble utdelt.. 

Men folk ser jo på det, da er det jo verdt det :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, 2ne skrev:

At jeg er, ja :aww: Vel, akkurat nå må jeg vel motvillig innrømme at jeg heller har 5 cm snø enn det kalde pisseregnet vi har nå. Blir aldri fornøyd egentlig :P

Du er jammen meg storforlangende også da :lol: 

39 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: nå jeg skal fortelle at det var norsk sommer på dagen i går her i Denver. 

Og at jeg har vært våken siden kl.4 på mannen på naborommet snorker noe sykt!! Men greit, jeg skal snu tilbake i natt/dag :P 

Jeg vedder lua mi på at du er dønn misunnelig på oss som har snø nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Du er jammen meg storforlangende også da :lol: 

Jeg vedder lua mi på at du er dønn misunnelig på oss som har snø nå :P

Er det nå jeg skal fortelle at det også er snø her :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Raksha skrev:

Skuddpremie på sånne. :aww: *gå i tog* 

 

Jeg er med:baby:

jeg skvetter veggimellom fem ganger om dagen fordi gubben kommer inn i rommet, eller fordi han plutselig prater. Jeg har garantert mistet femten år av livet på disse daglige hjerteattakkene:bye::baby:

 

jeg og bikkja er like gærne:ike:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og leser om griser jeg.. Kunne tenkt meg å kjøpt noen som jeg slakter til jul.. Men jeg har strengt tatt ingen annen erfaring enn å skyte, og så har jeg foret noen ganger, mammas minigriser :P 

men det ser liksom så koselig ut å ha griser tuslende rundt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ganzie skrev:

Jeg er med:baby:

jeg skvetter veggimellom fem ganger om dagen fordi gubben kommer inn i rommet, eller fordi han plutselig prater. Jeg har garantert mistet femten år av livet på disse daglige hjerteattakkene:bye::baby:

 

jeg og bikkja er like gærne:ike:

Ååh nå ble jeg brått ekstra glad i min kjære, for han kremter eller hoster eller bråker bevisst når han kommer inn i rom. :wub: Han vet hvor ekkelt jeg syns det er.  

 

 

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg sitter og leser om griser jeg.. Kunne tenkt meg å kjøpt noen som jeg slakter til jul.. Men jeg har strengt tatt ingen annen erfaring enn å skyte, og så har jeg foret noen ganger, mammas minigriser :P 

men det ser liksom så koselig ut å ha griser tuslende rundt :P 

Jeg og ønsker meg gris, så les deg opp og informer meg. Bonden er med på gris, om vi kan holde dem forsvarlig, heller det enn sau sier han :o 

 

Nuh har jeg skrevet ut masse som blir fin lesing frem til eksamen, en ting til nå, så tusle i dusjen. :aww: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i sofaen etter en uke i Italia, blitt smittet av kraftig forkjølelse så derfor ingen jobb idag. Bare hoster og har ingen stemme... KLAGE!

Roma var kjempefint, men hadde en dag med angst da jeg kom på Weeping Angels :D ikke riktig ting å tenke på i Roma som er stappfull av statuer overalt. Ellers var det en kjempefin tur. Pigg har terrorisert moren min og er nå tilbake til å terrorisere meg igjen :P Savnet ham 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Hvor mye er 15ml (omega3) i øyenmål? Casper skal ha det, og jeg har ikke noe å måle med (finner ikke shotglassene det står på). Er et en teskje? Spiseskje? 2 spiseskjeer? 

En spiseskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raksha skrev:

Ååh nå ble jeg brått ekstra glad i min kjære, for han kremter eller hoster eller bråker bevisst når han kommer inn i rom. :wub: Han vet hvor ekkelt jeg syns det er. 

Etter å hatt besøk av broren min i helga, så kjenner jeg at det er noe som er blitt en "greie" for meg også! Broren min kommer inn i rommet og "introduserer" seg selv med eksplosjonsrap (med andre ord svært høyt og ikke minst ekkelt) og jeg skvetter like fælt hver gang:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, puddellover skrev:

Etter å hatt besøk av broren min i helga, så kjenner jeg at det er noe som er blitt en "greie" for meg også! Broren min kommer inn i rommet og "introduserer" seg selv med eksplosjonsrap (med andre ord svært høyt og ikke minst ekkelt) og jeg skvetter like fælt hver gang:lol:

:lol: Brødre! 

 

Jo mer jeg leser til eksamen, jo mindre forberedt føler jeg meg... Lenge siden jeg hadde eksamen sist, er det normalt? *bite negler* 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...