Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

12241296_10156217862715464_1893988446693

Så trist at det ble sånn :( Stor klem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

@Anette :hug::heart: 

 

_____

siden alle andre snakker om snøen kan jeg også fortelle om søndagen min da. Starta på jobb klokka 7, og kollegaene begynte å fortelle at det var meldt snø.. :icon_confused:  En time senere å snødde det...

jeg er ikke glad i vinteren, kanskje mest fordi jeg er oppvokst på nordvestlandet. Der finnes det ikke snø, bare slaps og holke.. Er det snøsnø, så er det greit. Så lenge det ikke er supermasse :aww:  Aron synes det er kult med masse snø da :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

12241296_10156217862715464_1893988446693

Uff, så trist! Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i mål med de TRE innleveringene som var til i dag. Men skal jeg kjede meg i kveld av den grunn? Neida, nå er det jo å få ferdig et prosjekt, gjøre arbeidskrav i mekanikk, lese til prøve på onsdag, lese til eksamen, og sikkert mer som jeg ikke kommer på nå :| 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

:no: :console:

Har vi vært på skogstur, og snøen hadde perfekt konsistens, dvs akkurat våt nok til at den ikke festet seg i pelsen på hundene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi er SÅ entusiastisk over at snøen er her. Hun tar fart, slenger seg ned på bakken, og sklir bortover snøen på refleksvesten sin, mens halen går i alle retninger, og gledeshylene kommer med jevne mellomrom. Stort søtere kan man ikke bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
2 timer siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

12241296_10156217862715464_1893988446693

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Line skrev:

Bestilt bilder, et til meg og et i julegave. Bestilte noen julekort også, så kanskje jeg får sendt dem ut i år... Og så bestilte jeg to sjokoladekalendere med bilde :D Liten førjulsgave til bror og fru og til mamma og pappa :) 

Sjokoladekalender med bilde, HVOR?! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:til @Anette 

Er jeg tilbake på gamlepc'n. Jeg klarer rett og slett ikke bli fortrolig med den nye. Og når det popper opp ads og reklame hele tiden, så kan selv en sindig bergenser bli gærn i hodet altså. Prøvde å laste ned Adblock flere ganger, men til ingen nytte.... :hmm: 3000,- rett i dass. Må nok gå fysisk i en butikk og kjøpe neste gang.... så vet jeg hva jeg får i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...