Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

27 minutter siden, Raksha skrev:

:lol: Brødre! 

 

Jo mer jeg leser til eksamen, jo mindre forberedt føler jeg meg... Lenge siden jeg hadde eksamen sist, er det normalt? *bite negler* 

Det er helt normalt, og litt sunt vil jeg påstå! Det er da man forstår hvor mye man egentlig burde kunne, og samtidig får en god foreståelse av det man skal kunne til eksamen!:ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Her hos oss har det virkelig regnet i dag, så litt glad det ikke var snø.

Men jeg gleder meg litt til snø jeg... sier det bare litt stille..

 

Og så jobber jeg med meg selv for å ikke være så skuffet over oss igår. Synes det er tåpelig at det er bare meg som skal ha skylda, Prima kan da for **** ta litt skyld ho også...knurr knurr....(lydighetstevne som gikk til hellll........)

mandag er snart over, og godt er det. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Raksha Helt normalt :lol: 

 

Elevene mine lurte på hvorfor de ikke kunne få karakteren på tentamen i dag. De hadde den på fredag. :ermm:  Jeg forklarte dem at jeg også hadde hatt helg, og til og med vært i 80-årsdag på lørdag. "Ja, men hva med søndag da?!" spurte de.

Jeg innså at det var litt dumt å si til 8. klassingene at da var jeg fyllesyk. :lol: Så jeg sa bare at nei, da hadde jeg også søndag. :P 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det var ei firbeint ei som blei overlykkelig over snøen som kom i natt, hun tok nettopp en piruett av lykke ute på verandaen. Det er merkelig det der, hvor utrolig fascinerende hun synes alle tingene til Timmy er. Hun har godbitball selv i større størrelse, men det er hans lille godbitball hun foretrekker, stjeler, og  ligger å sutter på så fort hun får sjansen.

Og i dag meldte kollegaen min på puddelen sin til samme utstilling som jeg skal på, så dagen før det er vår tur, tar vi en tur for å se på henne, og på instruktøren vår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JeanetteH skrev:

:lol: nå jeg skal fortelle at det var norsk sommer på dagen i går her i Denver. 

Og at jeg har vært våken siden kl.4 på mannen på naborommet snorker noe sykt!! Men greit, jeg skal snu tilbake i natt/dag :P 

Det første høres digg ut, det siste irriterende :lol: 

3 timer siden, Siri skrev:

Du er jammen meg storforlangende også da :lol: 

Selvsagt. Fordi jeg fortjener det :aww: 

2 timer siden, puddellover skrev:

Etter å hatt besøk av broren min i helga, så kjenner jeg at det er noe som er blitt en "greie" for meg også! Broren min kommer inn i rommet og "introduserer" seg selv med eksplosjonsrap (med andre ord svært høyt og ikke minst ekkelt) og jeg skvetter like fælt hver gang:lol:

Jeg har en sønn som er sånn jeg. Noen har feila skikkelig i oppdragelsen av han :aww:

AN har de blitt ferdig med å levere garasjen, så da kan jeg dra på butikken :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Debbie skrev:

Her hos oss har det virkelig regnet i dag, så litt glad det ikke var snø.

Men jeg gleder meg litt til snø jeg... sier det bare litt stille..

 

Og så jobber jeg med meg selv for å ikke være så skuffet over oss igår. Synes det er tåpelig at det er bare meg som skal ha skylda, Prima kan da for **** ta litt skyld ho også...knurr knurr....(lydighetstevne som gikk til hellll........)

mandag er snart over, og godt er det. 

 

 

:console:

 

Akkurat kommet ut fra en varm dusj. Det var deilig etter en time i øspøsende regn. Stakkar Felix fikk ikke signalisert nok med hele seg at dette, DETTE, syntes han ikke noe om! :P 

Samboern kommer straks hjem, da blir det chicken satay til middag og så "Jakten på kjærligheten" og "TWD". Liker mandager jeg :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

12241296_10156217862715464_1893988446693

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

12241296_10156217862715464_1893988446693

:hug::hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

12241296_10156217862715464_1893988446693

:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anette skrev:

Idag lot vi verdens beste Lani slippe :cry::heart: Høsten har vært preget av sykdom og vi nå følte vi at det var nok for alle parter :cry::cry: Savner kelpietrollet mitt noe helt ille, så jeg spiser is og valpis spiser tyggeben :P 

49 minutter siden, Anette skrev:

 

12241296_10156217862715464_1893988446693

Nei, nei, for en trist historie :'(

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har snekkermannen min vært her en tur, og mens vi satt og pratet kom det en liten musunge vimsende over gulvet! Jeg sa at jeg har tatt to store mus i felle i det siste, så jeg har nok drept mora til den musungen. Da sa snekkeren: Nå kommer jeg til å tenke på den stakkars musungen som ikke har noen mor resten av kvelden! Hvor søtt er ikke det når en tøff håndverker sier sånt? 

Vi avtalte at han skal gå over hele huset og gjøre det musesikkert i sommer.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...