Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Jeg tror jammen meg Fosen er mer gokk enn Hodalen? :o 

 

Betalt regninger, hater å være voksen. :aww: 

Jeg må ha tyggebein til hundene, så om noen har noen superbillige tips innen ti min så hyl, hvis ikke så blir det en billig tipakning fra animail. Så hvor ekstrem forskjell det er på tannsteinen til lupin med billige tyggebein, så da må vi ha flere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Guest Klematis

Haha, i ettermiddag fattet Bizi plutselig interessen for å løpe etter en lang pinne, og det var ikke måte på hvor stas det var. Det har ikke interessert henne lenger enn to sekunder før. Så da lekte vi sammen med stort hell før jobb, og hun var like interessert nå etter jobb også. Så fint da, da har vi jo funnet en måte å leke sammen på som hun faktisk synes er morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Neida, Gokk er der man enda bruker fasttelefon, internettet er 10 år tilbake i tid, og det regnes omtrent som folkevandring når turistene kjem..

altså; jeg setter nesa mot Fosen :aww: 

Min far sin eks hadde familiehytte på Fosen. Vi var på besøk en sommer og det er to ting jeg husker: den dagen jeg sto opp og tråkket litt på en sau som hadde brutt seg inn i løpet av natten (alle artsfrendene dens hadde reist fra beite for å kule'n litt i hagen), og at jeg støtte på en brennmanet som var stor nok til at jeg hadde brannsår oppetter hele føttene og magen etter å ha sparket midt i den. Aldri mer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg tror jammen meg Fosen er mer gokk enn Hodalen? :o 

Spørd hvor på Fosen :teehe: Noen deler av Fosen er da helt ok, men dit @Krutsi vil er gokk ja :lol: Thorvald digga det der da om jeg har skjønt rett, så nå blir det vel mas om Fosen-ferie til pinnedyra rett som det er :lol: 

Har vært på telttur der da, og fint er det jo :wub: 

526769_10151802575725341_889197345_n.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eplefe skrev:

Min far sin eks hadde familiehytte på Fosen. Vi var på besøk en sommer og det er to ting jeg husker: den dagen jeg sto opp og tråkket litt på en sau som hadde brutt seg inn i løpet av natten (alle artsfrendene dens hadde reist fra beite for å kule'n litt i hagen), og at jeg støtte på en brennmanet som var stor nok til at jeg hadde brannsår oppetter hele føttene og magen etter å ha sparket midt i den. Aldri mer.

Hahaha nei, slike ting er heldigvis ikke hverdagsting da :P 

1 time siden, Aslan skrev:

Spørd hvor på Fosen :teehe: Noen deler av Fosen er da helt ok, men dit @Krutsi vil er gokk ja :lol: Thorvald digga det der da om jeg har skjønt rett, så nå blir det vel mas om Fosen-ferie til pinnedyra rett som det er :lol: 

Har vært på telttur der da, og fint er det jo :wub: 

526769_10151802575725341_889197345_n.jpg

Klart Thorvald må komme på besøk.. Så kan de kjipe eierne sitte igjen på andre siden av fjorden :P 

 

--------

ellers nekter omgangssjuka å forlate huset.. Så nå har plutselig barnet kasta opp et par ganger.. Mamman takler jo ikke lukta, så det kunne fort blitt mer vasking hadde det ikke vært for superpappan i huset.. 

Så nå ser vi på miska og etter etter annet.. Disney junior sender vist ikke på natta.. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Aslan skrev:

Spørd hvor på Fosen :teehe: Noen deler av Fosen er da helt ok, men dit @Krutsi vil er gokk ja :lol: Thorvald digga det der da om jeg har skjønt rett, så nå blir det vel mas om Fosen-ferie til pinnedyra rett som det er :lol: 

Har vært på telttur der da, og fint er det jo :wub: 

526769_10151802575725341_889197345_n.jpg

Vakkert!

Dritt morgen, som tegner til å bli en dritt dag. Og gi meg ikke det drite om at jeg bestemmer min egen skjebne, og kan styre dagen selv- blæh.

Men kanskje ting går bedre imorgen, trolig ikke- men det er lov å håpe! Først må jeg få unnagjort denne dagen.

Men dere andre som er her inne HA EN STRÅLENDE DAG!

 

IMG_2231.JPG

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu!!! Mandag igjen, og det er meldt snø :bananas::jump: Dette kan jo ikke bli annet enn en bra dag? 
Bekymringene fra i natt, der jeg lå og grublet på NÅR jeg evt måtte reise for å møte oppdretteren som skal parre tispa si med Willy fordi jeg sa at jeg godt kunne reise og møte henne i Danmark et sted, når jeg i så fall måtte ta ormekur på hundene, hvor jeg skulle bo, hvor lenge jeg måtte ta fri... etc etc, løste seg da jeg fikk melding i morges om at hun like gjerne kunne komme helt til Norge like vel :). Stakkars henne forresten - egentlig skulle hun reist til Ungarn neste uke for å trene gjeting med tispa som skal parres, og så gå gjeterkonkurranse der den siste helga. Nå måtte hun bare avlyse hele den turen og planlegge litt annerledes. Oppdrett skal ikke være enkelt liksom, og løpetid kommer ALDRI når den skal :D 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, 2ne skrev:

@Siri Shysh med seg! :aww:

Nå snør det på Haga. Alle hjerter gleder seg.. :sheldon:

I dag kommer visst garasjen også. Det er litt ironisk, sant? :lol: 

Og ikke før hadde jeg nevnt snø, så begynte den å lave ned her :D:D:D Men atte 2ne - LIKER du ikke snø, du???? :o Det har jeg visst ikke fått med meg... :whistle:  :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg tenkt å skrive at jeg ventet på snøen til Siri, men så kikka jeg ut vinduet først. Det snør! :D 

Kondolerer til 2ne og andre som hater snø. 

 

...lurer jeg på om jeg skal varme opp litt av kylling teriyaki-woken jeg lagde i går, er flere middager der selv om jeg spiser litt nå. Jeg tror jeg skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ingenting ned fra himmelen her, men det blåser tvers gjennom huset. Tror jeg må på vedjakt straks. Men meldt masse snø! :D (jeg bor 800moh havet, jeg har lov til å ønske meg snø, masse snø!) 

 

Trøtt som en strømpe i dag, så tisse hunder og jakte på ved, så tror jeg det blir en sofadupp før jeg starter dagen. Fått mann og barn avgårde, veeeel forsinka. Sånt skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Juhuuuu!!! Mandag igjen, og det er meldt snø :bananas::jump: Dette kan jo ikke bli annet enn en bra dag? 
Bekymringene fra i natt, der jeg lå og grublet på NÅR jeg evt måtte reise for å møte oppdretteren som skal parre tispa si med Willy fordi jeg sa at jeg godt kunne reise og møte henne i Danmark et sted, når jeg i så fall måtte ta ormekur på hundene, hvor jeg skulle bo, hvor lenge jeg måtte ta fri... etc etc, løste seg da jeg fikk melding i morges om at hun like gjerne kunne komme helt til Norge like vel :). Stakkars henne forresten - egentlig skulle hun reist til Ungarn neste uke for å trene gjeting med tispa som skal parres, og så gå gjeterkonkurranse der den siste helga. Nå måtte hun bare avlyse hele den turen og planlegge litt annerledes. Oppdrett skal ikke være enkelt liksom, og løpetid kommer ALDRI når den skal :D 

Jeg skulle egentlig inn og skrive at håpet og humøret var overraskende greit mtp forutsetningene, og så leste jeg første setningen din og ble nesten sur :lol: 

heldigvis har ikke vi minusgrader engang :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Siri skrev:

Og ikke før hadde jeg nevnt snø, så begynte den å lave ned her :D:D:D Men atte 2ne - LIKER du ikke snø, du???? :o Det har jeg visst ikke fått med meg... :whistle:  :ahappy:

Nei, jeg liker egentlig ikke å snakke om hvor lite jeg liker snø og vinter, nordmenn flest er jo merkelig begeistret for sånt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Argyr skrev:

Nå hadde jeg tenkt å skrive at jeg ventet på snøen til Siri, men så kikka jeg ut vinduet først. Det snør! :D 

Kondolerer til 2ne og andre som hater snø. 

:D 

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg skulle egentlig inn og skrive at håpet og humøret var overraskende greit mtp forutsetningene, og så leste jeg første setningen din og ble nesten sur :lol: 

heldigvis har ikke vi minusgrader engang :P 

:lol::lol: 

1 minutt siden, 2ne skrev:

Nei, jeg liker egentlig ikke å snakke om hvor lite jeg liker snø og vinter, nordmenn flest er jo merkelig begeistret for sånt :aww: 

Nei, jeg har vel egentlig skjønt det, at du egentlig ikke liker å snakke om det... men overraskende mange nordmenn elsker å snakke om hvor mye de hater snø. Jeg kan ikke identifisere meg med slike mennesker :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg skulle egentlig inn og skrive at håpet og humøret var overraskende greit mtp forutsetningene, og så leste jeg første setningen din og ble nesten sur :lol: 

heldigvis har ikke vi minusgrader engang :P 

Det er meldt både minusgrader og snø/sludd denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...