Gå til innhold
Hundesonen.no

Firerbanden Blitz, Oscar, Happy og Cyan


Sprettballen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I går kom det jammen en whippet til i flokken ^^ Pearl's Legacy's Nomi Sunrider, til daglig Happy Hun og broren Sonic(Pearl's Legacy's Luke Skywalker) reiste sammen og skal begge bli vestlendinge

I går var vi ute og lekte oss og trente med ikke mindre enn tre maller! Vi var ute i mange timer, fikk lekt, trent lydighet og byttelånt litt hunder  Her kommer det et skikkelig bilderas   Løpeti

I går ble Blitz 9 uker gammel og har vært her en uke Hun er en snill valp, sover mye, går for det meste på do ute og virker veldig trygg. Hun elsker mennesker, litt tilbakeholden til andre hunder, me

Posted Images

Veldig trist å høre! :hug:Men hun døde ihvertfall som en veldig lykkelig, og mett hund, og du lot det ikke gå for langt.  Det er viktig å huske på når du ikke får sove fordi du bare gråter, eller du har dårlig samvittighet fordi "hva hvis". 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ozzy skrev:

Veldig trist å høre! :hug:Men hun døde ihvertfall som en veldig lykkelig, og mett hund, og du lot det ikke gå for langt.  Det er viktig å huske på når du ikke får sove fordi du bare gråter, eller du har dårlig samvittighet fordi "hva hvis". 

Der traff du hodet på spikeren. Jeg hadde jo bestemt meg, veterinæren støtta meg også 100% i avgjørelsen...men det er alltid den lille tanken om "hva hvis". På den annen side prøver jeg å tenke på at allergi ikke er en sykdom hun kunne bli frisk av. Vi prøvde i 4 år og jeg fikk henne ikke av kortisonen uansett hva jeg gjorde av fôrbytte eller andre ting, og de siste månedene begynte langtidsbivirkningene av kortison å bli tydelig i form av at hun mistet mye muskelmasse. Jeg ville avslutte før hun led skikkelig. Nå kunne hun avslutte mens hun enda hadde livsglede.

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette døgnet har vært skikkelig merkelig. I 4,5 år har jeg hatt en borrelåshund i beina mine hvor enn jeg har gått. Alltid en hund utenfor dodøren, en skygge som lurte på "hvor skal du nå?" og ikke minst en hund som sier "du halloo...har du glemt det er kveldsmat nå??" Jeg venter på å høre tassingen når jeg reiser meg, men så er den ikke der. Det er så utrolig uvirkelig det hele, for hun gjorde så mye utav seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sprettballen skrev:

Dette døgnet har vært skikkelig merkelig. I 4,5 år har jeg hatt en borrelåshund i beina mine hvor enn jeg har gått. Alltid en hund utenfor dodøren, en skygge som lurte på "hvor skal du nå?" og ikke minst en hund som sier "du halloo...har du glemt det er kveldsmat nå??" Jeg venter på å høre tassingen når jeg reiser meg, men så er den ikke der. Det er så utrolig uvirkelig det hele, for hun gjorde så mye utav seg. 

:icon_cry::console:

Kondolerer så mykje, det blir alltid tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støttende ord, aller sammen. Både jeg og Blitz savner Nemi veldig. Blitz var med inn til dyrlegen og hun skjønte vi dro der i fra uten bestevennen vår. Det merkes likevel på henne at hun ikke har storesøster her hjemme. Mer rastløs, piper om jeg går på do uten henne osv. Hun lurer på hvor lekekameraten hennes er ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...