Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

5 timer siden, Perfect Image skrev:

Blir den nederste trappen :) Takk for hjelpen sonen. 

Etter å ha sett sinnasnekkeren, så skal jeg gjøre meg HELT ferdig med rommet til Sophia før jeg begynner å legge nytt gulv på jaran sitt :P Det han presiserer episode etter episode er å gjøre seg helt ferdig med et prosjekt før du begynner på et nytt. Så da blir det å liste rommet hennes og male skapdørene neste uke, så vi faktisk blir ferdig med det rommet :) 

 

Er livredd for å havne i en sånn situasjon! Vi holder på med å pusse opp to rom nå. Det ene er blitt utsatt lenge fordi det var fukt i grunnmuren (ikke farlig, fikk det sjekket av profesjonelle). Så hele rommet har stått å tørket lenge. Så får vi ikke gjort mer før eletrikkere har vært der :P så da begynte vi på gangen. Tipper den blir ferdig, også datarommet og så kan vi begynne på soverommet :P phuu.. et rom av gangen.. 

5 timer siden, Ozzy skrev:

Tips til noe jeg kan bruke rips til? Er ikke så glad i rips, men har syv ripsbusker...  

Ripsgele! 

Eller du kan plukke å selge til sånne folk som kjøper bær. Det har min kusine gjort mye.

1 time siden, Tinkie skrev:

Og mens smør og sukker skummer, tar man åtte eggeplommer... :D 

https://forum.norbrygg.no/threads/rips-i-wit.6755/:D 

 

Mamma og jeg skulle ut på sopptur i stad. Vi rakk å kjøre inn i TIDENES haglskur som ikke gav seg på de fem minuttene vi ventet i bilen, så vi snudde og gikk i nabolaget mitt istedet. Fant hele tre sopp. :aww: 

Takk, @Eplefe :) 

Jeg vil egentlig bare ha en printer så jeg kan få printet noen av bildene jeg tar på mobilen, til scrapbook-dagbok-prosjektet mitt... Det trenger ikke være så sabla høy kvalitet, liksom, kan godt være en vanlig printer også, sånn strengt tatt :P  Kanskje jeg har noe å ønske meg til bursdagen min nå, da...

Jeg tenker å kjøpe en vanlig printer og fotopapir og ta ut små bilder på den måten. Kvaliteten blir uansett ikke så god når det er tatt med min mobil av meg, så gidder ikke å bruke masse penger på printer når jeg bare vil ha noe koselig på veggen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Seinfeld-episoder på mac´en, gubben sover. Jeg ville så gjerne vise ham at hjembygda mi kan være noe mer enn bare grønt omgitt av fjell, så vi skulle ta en tur til en seter. Det går an å kjøre nesten helt frem, og det er fantastisk utsikt over fjorden, dalen og fjella rundt. Men det ble ikke som forventet... Gubben syns veien var grusom, så vi måtte gå et stykke fordi han ikke ville kjøre lenger. Det var heller ikke noe særlig å gå, han var drittsur fordi det var langt å gå. Hele turen ble ødelagt og jeg gråt litt... Uno kosa seg i det minste, masse å snuse på. Møtte sau som han ikke brydde seg om i det hele tatt, sauebæsjen var derimot veldig spennende. Nå ligger han flat i gangen oppe, blir spennende å se hvordan magen hans reagerer på alt han har spist! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pixie skrev:

Gamle Seinfeld-episoder på mac´en, gubben sover. Jeg ville så gjerne vise ham at hjembygda mi kan være noe mer enn bare grønt omgitt av fjell, så vi skulle ta en tur til en seter. Det går an å kjøre nesten helt frem, og det er fantastisk utsikt over fjorden, dalen og fjella rundt. Men det ble ikke som forventet... Gubben syns veien var grusom, så vi måtte gå et stykke fordi han ikke ville kjøre lenger. Det var heller ikke noe særlig å gå, han var drittsur fordi det var langt å gå. Hele turen ble ødelagt og jeg gråt litt... Uno kosa seg i det minste, masse å snuse på. Møtte sau som han ikke brydde seg om i det hele tatt, sauebæsjen var derimot veldig spennende. Nå ligger han flat i gangen oppe, blir spennende å se hvordan magen hans reagerer på alt han har spist! 

:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pixie skrev:

Gamle Seinfeld-episoder på mac´en, gubben sover. Jeg ville så gjerne vise ham at hjembygda mi kan være noe mer enn bare grønt omgitt av fjell, så vi skulle ta en tur til en seter. Det går an å kjøre nesten helt frem, og det er fantastisk utsikt over fjorden, dalen og fjella rundt. Men det ble ikke som forventet... Gubben syns veien var grusom, så vi måtte gå et stykke fordi han ikke ville kjøre lenger. Det var heller ikke noe særlig å gå, han var drittsur fordi det var langt å gå. Hele turen ble ødelagt og jeg gråt litt... Uno kosa seg i det minste, masse å snuse på. Møtte sau som han ikke brydde seg om i det hele tatt, sauebæsjen var derimot veldig spennende. Nå ligger han flat i gangen oppe, blir spennende å se hvordan magen hans reagerer på alt han har spist! 

For en surpomp! Ta med deg ei venninne neste gang :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått den nye stamtavlen til Nico , er det noe jeg må gjøre i forhold til Nkk? Hun skal jo ikke stilles mer og ikke avles på , og er den eneste norske i kullet, da har det vel ikke så mye å si hvem som er pappaen hos nkk så lenge det står riktig far hos skk?  Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig få tatt lappen så jeg bare kan putte Uno i bilen og dra selv...

@Stine, det er midt i Sunnmørsalpene! Stedet heter Klovset og er ei gammel seter, nå hyttegrend. Bygda en ser ved fjorden er Eidsdal, derfra kjører man til Geiranger. Så innover der er Tafjordfjellet og mot Geiranger, andre retningen er dalen mot Trollstigen. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Jeg må virkelig få tatt lappen så jeg bare kan putte Uno i bilen og dra selv...

@Stine, det er midt i Sunnmørsalpene! Stedet heter Klovset og er ei gammel seter, nå hyttegrend. Bygda en ser ved fjorden er Eidsdal, derfra kjører man til Geiranger. Så innover der er Tafjordfjellet og mot Geiranger, andre retningen er dalen mot Trollstigen. 

Da er mannfolket ditt en idiot som ikke klarer å se Norges vakreste sted :sleep:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tat 2 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg må virkelig få tatt lappen så jeg bare kan putte Uno i bilen og dra selv...

@Stine, det er midt i Sunnmørsalpene! Stedet heter Klovset og er ei gammel seter, nå hyttegrend. Bygda en ser ved fjorden er Eidsdal, derfra kjører man til Geiranger. Så innover der er Tafjordfjellet og mot Geiranger, andre retningen er dalen mot Trollstigen. 

:no: Ta en våt kopptue og smell ham rundt ørene med fra meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
6 timer siden, Perfect Image skrev:

Blir den nederste trappen :) Takk for hjelpen sonen. 

Etter å ha sett sinnasnekkeren, så skal jeg gjøre meg HELT ferdig med rommet til Sophia før jeg begynner å legge nytt gulv på jaran sitt :P Det han presiserer episode etter episode er å gjøre seg helt ferdig med et prosjekt før du begynner på et nytt. Så da blir det å liste rommet hennes og male skapdørene neste uke, så vi faktisk blir ferdig med det rommet :) 

 

:lol: folk gjør vel ikke slikt vel? Glemmer fullføre rom og slikt *hostgangsoveromhost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på litt flere ting som valpen trenger, så har vært i Sverige i dag og kjøpt skåler og en ekstra sele :aww: Nå mangler den bare varme klær, sjampo og utstillingsline. Dyrt med valp! :lol: Jeg gleder meg! Nå er han 4 uker gammel og ser ut som en ordentlig hund, ikke marsvin. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Toril skrev:

Jeg har sådd Lupiner jeg :drool: faunakriminell :D

...og om et par år har du dem overalt :P

nå sitter jeg på flybridgen og nyter et glass kald rosévin, og snart er det grillings :vin: Det blåser hatter og halm, men vi har funnet oss en lun vik, så her er det skikkelig sommer :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnnikenK skrev:

...og om et par år har du dem overalt :P

nå sitter jeg på flybridgen og nyter et glass kald rosévin, og snart er det grillings :vin: Det blåser hatter og halm, men vi har funnet oss en lun vik, så her er det skikkelig sommer :D

Jeg leste SÅ mye feil i dette innlegget! 

Først at om et par år satt du på flybridgen og nøt et glass kald rosévin, og jeg tenkte at det var litt langt frem i tid å glede seg til noe

Og så at dere hadde funnet et lik, så det var skikkelig sommer.

:blink::|:lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg ergrer meg grusomt over nære familiemedlemmer som er helt bevisstløse ift dyrevelferd...og som nå også har reist til Paplona for å delta i okseløpet der! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Tenk det, handymannen i familien som har pussa opp huset mitt i et halvt år nå rydda sakene sine i dag. Nå venter hans frue på at han skal fortsette på verandaen hjemme.:ahappy:Ferie? Aldri hørt om.

Han kommer tilbake til meg til høsten, da skal han gå løs på gangen, så det blir orden på veggene.

Og i mellomtiden har jeg diverse maleprosjekter jeg skal ta. En gang.

Jeg og Bizi har spist markjordbær i hagen og hun har holdt meg med selskap mens jeg har klippet resten av plenen.

Bare to dager til ferie nå, og vi reiser på hytta så fort jeg kommer meg ut døra på jobb fredag.

Nå er det ei her som synes at det er på høy tid at vi kommer oss ut på tur. Hun har venta siden halv fire.:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, enna skrev:

Kjenner at jeg ergrer meg grusomt over nære familiemedlemmer som er helt bevisstløse ift dyrevelferd...og som nå også har reist til Paplona for å delta i okseløpet der! :gaah:

Oi, det er ganske drøyt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Tinkie skrev:

Jeg leste SÅ mye feil i dette innlegget! 

Først at om et par år satt du på flybridgen og nøt et glass kald rosévin, og jeg tenkte at det var litt langt frem i tid å glede seg til noe

Og så at dere hadde funnet et lik, så det var skikkelig sommer.

:blink::|:lol: 

:lol::lol: Ikke glem at det var et lunt lik vi hadde funnet da :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4400 kr kom verkstedutgiftene på i dag. Må kjøpe skiltlys bak men det kunne vi visst ta selv og kom bare på noen hundrelapper. I tillegg gikk han over bilen for å se om det var noe annet som måtte taes innen EU kontrollen, og da måtte bremsene bak byttes også :( 
Og jeg som ville til syden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...