Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Bizi ligger bak meg i sofaen, tygger med stor iver på beinet sitt og ligger og sparker meg i ryggen. Ordet "tur" får henne til å gå fullstendig av skaftet, da tar det nemlig helt av og øynene går nesten trill rundt i hodet på henne, så det sier jeg ikke før vi nesten er ute av døra.:P

I dag har jeg også tatt helt av, på shopping. Svei av et par tusenlapper på salg...

Ja, til mitt forsvar så handla jeg en del til tantebarna mine også.

Og da jeg ringte søstra mi for å spørre om hva babyen på snart 4 måneder bruker i størrelse nå (hun er litt stor), så hørte jeg en latter i andre enden, og svaret var "størrelse 80", akkurat nå...hvor lenge er litt uvisst.:teehe:

Så her kan ikke plagg man har kjøpt ligget lenge før snuppa får prøvd dem, hun er nemlig veldig god og rund og plagg må være gode og romslige for å få plass til både runde armer og tykke lår. Hun er veldig fin da, trill rund og fin.:ahappy::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Akkurat nå, Raksha skrev:

Så veldig mye ut når det ble ramset opp sånn :lol:  Så da later vi som om det er mye :aww: 

Skal gå fint å ha kyr og ponniser sammen, vi har ikke det nå siden alle har tilgang inn, vil helst ikke ha hestene inn i fjøset :aww: Lus har testa kraftforet deres før - det gikk skikkelig dårlig. :aww:   Ellers er det veldig gunstig å rullere på beiter med hest/ku annethvert år for å redusere mengden innvollsorm på begge. Ormene som går på ku går ikke på hest og omvendt. 

 

Her har vi litt for mye beiteplasser på lengre distanser fra gården, så vi får se hvordan vi løser det :P Jeg vil helst ha mine fremtidige ponnier så nærme som mulig hele tiden, også har vi også kuene med de yngste kalvene vi vil ha så nærme som mulig gården pga rovdyrfare. Meeen nå har jeg ikke planlagt vandrende pengespisere helt enda så har god tid til å tenke på sånt.

Først få ferdig huset, så skal området der jeg skal ha hestene på utegang ryddes opp (har endel trær som skal hogges ned der, og skur som skal settes opp, også skal vannet legges der for å gjøre det enkelt om vinteren.) også skal vi ha skogen på den andre siden ordentlig gjerdet inn også så kan bytte på å ha hestene, så det ikke blir for opptråkket et sted og kan rulere på hvor å ha dem. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har internett! :D Kom en veldig hyggelig montør som hadde tvillinger selv :P

Jeg har fått hjem unge nr 2 fra ferie med faren, så nå er det veldig aktivt her igjen :aww: Prøvde meg på en tur i butikken med begge, uten vogn, og det gjør jeg ikke igjen på en stund :aww: De gjorde ikke noe galt, bare løp rundt og lagde lyd, men folk blir så sure! Skulle tro furtetrynene aldri har vært barn selv... 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg har internett! :D Kom en veldig hyggelig montør som hadde tvillinger selv :P

Jeg har fått hjem unge nr 2 fra ferie med faren, så nå er det veldig aktivt her igjen :aww: Prøvde meg på en tur i butikken med begge, uten vogn, og det gjør jeg ikke igjen på en stund :aww: De gjorde ikke noe galt, bare løp rundt og lagde lyd, men folk blir så sure! Skulle tro furtetrynene aldri har vært barn selv... 

Hurra! :D

Åhjelp :lol:  Men sure? Så utrolig teit. Glad de på tynset bare lo av oss. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Perfect Image skrev:

Her har vi litt for mye beiteplasser på lengre distanser fra gården, så vi får se hvordan vi løser det :P Jeg vil helst ha mine fremtidige ponnier så nærme som mulig hele tiden, også har vi også kuene med de yngste kalvene vi vil ha så nærme som mulig gården pga rovdyrfare. Meeen nå har jeg ikke planlagt vandrende pengespisere helt enda så har god tid til å tenke på sånt.

Først få ferdig huset, så skal området der jeg skal ha hestene på utegang ryddes opp (har endel trær som skal hogges ned der, og skur som skal settes opp, også skal vannet legges der for å gjøre det enkelt om vinteren.) også skal vi ha skogen på den andre siden ordentlig gjerdet inn også så kan bytte på å ha hestene, så det ikke blir for opptråkket et sted og kan rulere på hvor å ha dem. 

 

Ser den, liker best å ha mine i nærheten jeg og. Ikke redd for rovdyr da. Men greit å slippe å gå langt for å ha tilsyn med dem. 

:lol: Flere som har "noen" prosjekter på gang ja... Greit å gjøre ferdig noen før man begynner på neste. *host* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raksha skrev:

Hurra! :D

Åhjelp :lol:  Men sure? Så utrolig teit. Glad de på tynset bare lo av oss. :aww: 

Ja, ingen som sa noe, men var flere stk som ga meg noen skikkelig nasty blikk med geipen hengende ned :aww: På Tynset var det bare moro! Sånn i ettertid hvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Wednesday skrev:

Ja, ingen som sa noe, men var flere stk som ga meg noen skikkelig nasty blikk med geipen hengende ned :aww: På Tynset var det bare moro! Sånn i ettertid hvertfall :lol:

:lol: I ettertid ja :lol:  Neida, de var jo bare morsomme. :lol: 

 

Lært 3åringen å bruke fluesmekke, så nå går hun rundt med den og sier "hvor er fluene?" 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket tre kummer med oppvask, og er enda ikke ferdig :P Men jeg er jo så effektiv at jeg tar pause mellom hver kum, så da ble det middagsrester til lunsj, og et kakestykke i en annen pause :D Jeg savner oppvaskmaskin i slike sammenhenger, men jeg er jo så usosial at jeg ikke har besøk så ofte...

Jeg lurer litt på hva Glam har gjort - han var ute, men kom løpende inn i en rasende fart. Han var bare blid, så mulig han simpelthen kom på at han kunne komme inn og få kos? Han så i hvert fall ikke ut som om noe hadde skjedd, om jeg ser bort fra jord på snute, poter og tunge :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symra har funnet ut at det ikke går an å gå rett over gårdsplassen, man må smyge seg forsiktig langs kanten mens man ser seg godt for hvor man setter potene. Gårdsplassen består av steinheller med litt gress mellom, det er ingenting skummelt der! Jeg har ikke sett at hun har tråkka på noe vondt eller ekkelt der heller. Rare Symra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Føler meg litt stusselig når jeg legger meg på sofaen og faktisk ikke får sove.... :yawn: 

vurderte jogge, men tror jeg jekker det ned til sykle med jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lola Pagola skrev: Betyr det at du har skrapt den opp? Eller ødelagt den bruksmessig?

Skrapet den veldig opp. Går an å kjøre med, men det ser veldig stygt ut. Er såpass dype hakk så å slipe/pusse og lakke den på nok ikke vil gå, det er lite kant å gå på på grunn av hvordan de er utformet (lavprofils fancysmancy greier). Varer nok ut sesongen dog, så må ikke ha ny nå med en gang. 

Kjipern da :/ irriterende selv om det bare er kosmetisk, når det er en såpass ny bil. Driter liksom i standardfelgene til min 15 år gamle bil [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert verdens største pingle når det kjem til sau og kyr som går lause, slik som her. Så på tur i sta, fant eg ut at det var best og snu når eine sauen stilte seg opp midt i vegen og såg passe forbanna ut fordi eg og Cat gikk forbi lamma hennar ?

Mulig hevn frå i dag tidleg, når dei var nær å bli bikkjemat ?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halvtime i skogen var alt for lite, det var både Casper og Sniff enige om. Men det blir ikke noe lenger enn det de nærmeste dagene, iallefall ikke for Casper. Like masete begge to (type tasse etter meg med bedende øyne), så da fikk de godbitsøk i hagen. Sniff er mer grundig enn Casper, som så seg ferdig og kom for å spørre om han kunne ligge på fanget istedenfor. .. synes han er bedre, og han viser null tegn på å ha vondt iallefall, han er klar for alt :)

6e1b8f89bcbc0f05261bb7fc044c9aee.jpg

(Er vel ikke noe rart at jeg elsker det fjeset vel ❤).

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Aldri sett så mye sopp i gress og blomsterbed som det er utenfor her nå. Flere blomster har dødd som følge av uvanlig mye regn siste mnd og. Kjempelyst til å gå kveldstur, as always, men spørs om været er enig selv om det ser bra ut nuhh... Tror jeg tar sjansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
49 minutter siden, Bellare skrev:

Er sikkert verdens største pingle når det kjem til sau og kyr som går lause, slik som her. Så på tur i sta, fant eg ut at det var best og snu når eine sauen stilte seg opp midt i vegen og såg passe forbanna ut fordi eg og Cat gikk forbi lamma hennar ?

Mulig hevn frå i dag tidleg, når dei var nær å bli bikkjemat ?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Fikk to sauer tett på meg i går da jeg skulle til å ta ut hundene for å gå tur i marka. De virket litt sure (sikkert pga lam i nærheten) og stirret på meg mens de stampet i bakken. Endte med at jeg satte meg i bilen for å vente på turfølget, og da stanget fader meg den ene sauen i framfangeren på bilen min. Da fikk jeg endelig mannet meg opp til å prøve å jage de vekk :aww:  Bilen ristet og det sa "dunk!", men det ble heldigvis ikke bulk, for da hadde sauen blitt fårikål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar på blodprøvene jeg tok hos legen i begynnelsen av juli. Jeg har visst hatt en mild form for kyssesyken i begynnelsen av juni, som jeg ikke har merket noe særlig til, må jeg innrømme.... :D Og så har jeg visst fettlever.... Så nå må jeg bare finne fram motivasjonen til å fortsette slankingen :) Håper og tror det skal gå greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Jeg har vasket tre kummer med oppvask, og er enda ikke ferdig :P Men jeg er jo så effektiv at jeg tar pause mellom hver kum, så da ble det middagsrester til lunsj, og et kakestykke i en annen pause :D Jeg savner oppvaskmaskin i slike sammenhenger, men jeg er jo så usosial at jeg ikke har besøk så ofte...

Kjekt med oppvaskmaskin uansett. Hadde vært helt uaktuelt å ikke ha, selv om jeg bor alene og ikke har mye besøk - men jeg hater å vaske opp da :P 

Tur gått med jentene, hatt med Yumi på dyrebutikk og diskutert litt fôr, kjøpt ny sele, og hatt noen til å klå på henne og se på tenner. Nå straks middag :) Jeg er forøvrig alt for treg med matserveringen mener Yumi, som står ved fordunken og kjefter :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Kjipern da :/ irriterende selv om det bare er kosmetisk, når det er en såpass ny bil. Driter liksom i standardfelgene til min 15 år gamle bil emoji14.png

Mhm. Hadde det vært den andre bilen her så hadde det ikke gjort stort (14 år gammel). Den hadde ikke fått sånne skader da, for høy til det. Hadde sikkert punktert dekket i stedet. :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vurdere å vaske brillene når jeg klarer å få overskriften: Fellesforing/ for tilgjengelig hele tiden til å bli: Fellesforeningen/ for tilgjengelige hele tiden.
Satt en stund og lurte på hvordan forening det var ...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Har straks pakka ferdig til hyttetur siden jeg har FERIE klokken 15 i morgen. Huset ser anstendig ut, klippet klørne på dyret her om dagen og ellers er det meste på stell. Jeg burde vel forsåvidt rydda smårusk i garasjen og fylt opp i restavfallet så de kan tømme mens jeg er borte, men det gidder jeg faktisk ikke akkurat nuh.

Sekken med plast har faktisk kommet seg helt ut på trappa, så får vi se om jeg får slept den med meg ned til veien etterpå.

Og siden jeg starta å spise is i går, så må jeg nesten spise is i dag og.

Og selv om jeg kjøpte meg bikini i dag og sikkert kommer til å angre på det den dagen jeg skal bruke den. Men, det er jo standard at jeg legger på meg 7 kg i ferien, og siden jeg tjuvstarta litt da første pulje på jobb begynte i ferie for fire uker siden, så får vi jo se om jeg gidder å bade i det hele tatt.:ahappy:

Greit å ha hund da, så kommer man seg jo ut på en del flere turer enn jeg hadde giddet uten en firbeint kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
40 minutter siden, Anette skrev:

Forkjølelsen og feberen er litt mer på hell, så jeg og vapsen har gått en liten tur og vi fant en pokemon på @JeanetteH sin bil :D og endel borte ved krysset, og en i veien i skogen :P

 

Må ikke skrive slikt, brått har jeg en hel arme i hagen som driver poker! 

Også driver jeg dreper Arya, hun løper faktisk til hun nesten stuper. Men det er gøy da :P Vi er oppe i 7 km nå uten at jeg tror hun dør. Talli åpner knapt munnen :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig langhelg :):D er så velfortjent etter ni dager på rappen med arbeidsdager :)

Bonita fikk en lang tur etter jobb, og nå er hun fornøyd med tyggebein med masse tørka kylling på :)

Mor selv har satt inn grandiosa i ovnen, og åpna en kald Dahls :) Den var så god :)

Da var det bare å se om det er noe bra på tv eller om man må finne noe på netflix eller viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...