Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

image_zpsjhosfzhw.jpeg

August 2015: 21 kg

image_zpsulsywkjn.jpeg

Juni 2016: 45 kg

Hva skjedde med valpen min?!? :cry: 

 

Tenk at jeg har hatt Fetter i snart et år. Har ikke angret på valget et millisekund. Har bare vært kos hele veien. At det skulle være mulig å bli så glad i en hund da. :wub: 

Hilsen myrsnipen

 

 

  • Like 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Mørkt og kaldt rom :wub:  Barnet sovna relativt greit, mor henta seg dyne og pute (kaldt jo :aww: ) og sovna likegreit. Trengte det. Sitte litt med hundene og se om jeg kvikner til eller om jeg bare skal tusle under dyna selv og.  Mangler noen glimt av under the dome da, så henger ikke helt med lenger. Er visst en grei serie å sovne til :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Siljus skrev:

Wooh, da har jeg fått henta ut TARDIS-sekken min, og jeg elsker den! Kuleste sekken jeg har eid, tror jeg :drool:

HVOR?????? Den var dritt tøff.

Og jeg begynner å avreagere nå, men pulsen har vært høy her. Da stakkars Froome begynte å løpe opp Mt Ventoux, da fikk jeg tårer i øynene, er det mulig. ******* altså. Godt han fikk beholde trøya- og de fandens franskmennene kan være glade jeg ikke var i nærheten når du bua.... jeg blir så forbanna. Phu- avreagering var det ja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Debbie skrev:

HVOR?????? Den var dritt tøff.

Og jeg begynner å avreagere nå, men pulsen har vært høy her. Da stakkars Froome begynte å løpe opp Mt Ventoux, da fikk jeg tårer i øynene, er det mulig. ******* altså. Godt han fikk beholde trøya- og de fandens franskmennene kan være glade jeg ikke var i nærheten når du bua.... jeg blir så forbanna. Phu- avreagering var det ja:P

ene som jobber i butikken også er veeeeldig dr.who fan. Alle som jobber hos oss får sånn termokopp med navn på, hennes ble med tardis som ikon ved siden av navnet :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Polfarer skrev:

Nå står det muffins i ovnen og sola begynner å komme frem :) Lånte med meg ei lita picardfrøken hjem fra jobb, hun skal være her til jeg skal tilbake litt senere for å se om kanskje hun kan være her noen uker mens eierne er på ferie. Skikkelig søt og behagelig frøken. Tror @Siri vet hvem eieren er, han sitter i styret i briardklubben :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Åååå, skal du passe henne? Så koselig ?. Du må hilse så mye ?

Vi har det fortsatt aldeles strålende på Sølen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hehe...

Jeg gikk forbi huset hvor den sinna JRT'en bor i går. Da satt mannen ute. Han sa ikke et ord. Bikkja kom flyende ut av hundegården, satt i nettingen, skreik høyt og skingrende og lagde et rabalder av en annen verden lenge etter at vi hadde passert.

I dag var dama ute, og da hun så meg snudde hun seg og så en annen vei.

Det er helt iorden, jeg har ikke noe spesielt behov for å gjenta det jeg sa i fjor. Så lenge de holder kontroll på den rasende bikkja si, så går det så fint så.

Ingen som kommer med flere sure kommentarer når jeg passerer nå. Det hjalp nok at politiet tok en telefon og fortalte om dama som ble lei av å bli angrepet.

Jeg går forbi der såpass ofte at de forhåpentligvis ikke faller for fristelsen til å ta sjansen på å ha sinnataggen løs.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tinkie skrev:

Enten må du vente noen dager til det kommer til Norge, eller så må du lage deg en apple-ID som er lokalisert i Australia eller US og logge over på den for å laste ned appen. Når du først har lastet den ned, så kan du logge over og så er alt greit. :P 

Da får jeg vente noen dager :D

10 timer siden, Tinkie skrev:

Jah :P Men hun sa app store, så jeg antar det ikke hjelper å få vite hvordan man gjør- det på android :lol:  

Jeg kan ingenting om sånne mobilgreier :icon_redface:  Play butikk står det der jeg går inn og søker på apper, er ikke det app store da? Har Samsung Galaxy S5, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Monab88 skrev:

Da får jeg vente noen dager :D

Jeg kan ingenting om sånne mobilgreier :icon_redface:  Play butikk står det der jeg går inn og søker på apper, er ikke det app store da? Har Samsung Galaxy S5, tror jeg.

Jeg måtte vise fram Iphonen min til en som jobba på Elkjøp og spørre hvilken modell det var, sånn at jeg kunne kjøpe riktig deksel. :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt papirposer på ebay. Det er så latterlig dyrt hvis man vil ha litt ordentlige papirposer med ordentlig størrelse. Skulle hatt papirposer med logo på, men må bestille så mange av gangen :/ Trenger ikke 1000 papirposer liksom :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg har fått henta symaskina mi hjemme hos mamma! Håper jeg får sydd ferdig trekk til hundeseng i det minste, den duger neppe til å sy seler eller halsbånd :D

http://janome.com/en/machines/sewing/sewmini-colors/

Jeg klarte å sy halsbånd med min ikea maskin :) Er definitivt lettere nå når jeg har en litt sterkere maskin, men det går hvis du vil altså :D Et tips er å kjøpe lærnål, jeg bruker str. 90-100 når jeg syr igjennom mange lag. Mindre enn det så bøyer nålen seg veldig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at Casper er bedre @Lola Pagola ! 

 

Her er det fortsatt ferie, jeg ELSKER ferie - men starter hver dag med 2-3 timer nettkurs i Scala Functional programming.. På jobben går vi gjennom et paradigmeskifte vedr software etc, og gamle kjerringer må bare henge med. Jeg rekker ikke slikt til vanlig, men nå i ferien har jeg tid. Jeg synes det er litt gøy også da, om enn himla vanskelig. 

Kjære Pajero skrangler noe voldsomt pga løst varmeskjold og det er litt kjipt, detter den av detter nok eksosanlegget av også, ser ut som de er sveiset sammen :( Ellers så regner det mye, det er masse flekkfluer på dagtid og knott på kveldstid - men det er fortsatt sommer, så jeg er glad uansett - elsker sommer. Og forøvrig har jeg fått dilla på en serie "Merlin".. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen var stilig i kveld, altså! For finværet som var spådd fra onsdag av har ikke vist seg akkurat - eller, solen trengte gjennom de regntunge skyene en halvtime i går kveld. :lol:

Ok, ikke gode nok farger for sånn som det egentlig så ut. Legg til dypere kontrast, så har en det!

28032626200_711c90f1f4_z.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man kan finne på å gjøre på nattevakt. Nå er Lyn påmeldt debut i klasse 2 til NM-helga, teltplass er booket og reisekompis nesten i boks. Så har vi en måned å lære at man gir blanke i matskåler i banen og alt annet i klasse 1 og 2 vi enda ikke kan, kanskje på tide å lære henne å gå FVF også :lol:

Hoppe med begge beina slik at ting ikke går helt i lås selv om Keo ligger brakk, drive seg ut eller ei :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

6,5 time til 4 uker FERIE! Alt er pakket og klart,bare å hente Bizi på veien og suse avgårde til hytta. I morgen kommer søstera mi med mann og baby,og så er hele familien samlet. Det gledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie, og idag virker det som det blir en solfylt og fin dag. Da må jeg få klippet gresset. Jeg må begynne å pakke, til både meg og hunden( vi reiser ikke før uti neste uke), gjøre husarbeid. Skal også kose meg med TdF, og sykle litt.

Og jeg vet det er slemt, men akkurat nå orker, vil ikke, å ta innover meg det som skjedde i Frankrike i går.:no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første feriedag og jeg ender opp med å stå opp åtte etter å ha blitt torturert av en flue. I hele natt har den flydd inn i håret og oppi øret mitt og vekket meg gang på gang.  Når jeg omsider sto opp for å drepe den, da lot den meg være... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har hunder som prøver å stresspise når de får kong? Frøkna her er så glad i mat, og alt skal spises veldig fort, tenkte kong skulle være mer roende, men hun puster og peser for å få i seg mest mulig på kortest mulig tid. Roer seg litt etterhvert,men føler det virker litt mot sin hensikt? Ellers er det fint vær, tenker på en bytur men sparer til ny PC så vet ikke om det er lurt ?

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig formiddag i Trondheim, mor og datter sover, og jeg skal åpne analysedokumentet og fortsette med skrivingen. Må bli ferdig med den delen snart, så jeg kommer meg videre med drøfting. Apropos skrive så har jeg sendt mail til styret i klubben og bedt den revurdere statuttene for årskonkurransene for valp. Et av punktene utestenger alle valper født etter 12. mars, og da blir det jo stusslig! 

Men først, frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...