Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

5 timer siden, Meg skrev:

hurra! fått bekreftelse fra NKK på NTCH på første egenoppdrettede hund :D (den under)

13584797_1162600030448125_986727539588661417_o.jpg

Gratulerer, så moro!

2 timer siden, Monikawt skrev:

Hadde første arbeidsdag etter ferien i går. I dag våknet jeg klokka 05.00 med heftig migrene.. Sto alikevel opp og prøvde å gjøre meg klar på badet. I stedet ble jeg sittende å gråte helt til jeg begynte å spy. Daa skjønte jeg at jeg måtte ringe noen som kunne ta vakta mi som starta 07.00.. :( 

God bedring!

Jeg skal sofe litt etter å ha vært på farten i hele dag. Men nå har begge to fått fornyet rabiesvaksinen sin, og Glam har donert blod og spytt til fire DNA-tester jeg fikk sendt avgårde til Frankrike. Deretter ble det litt shopping - jeg fikk ei bukse av mamma som ikke passet, så den fikk jeg byttet inn i 12 par sokker og tre truser. Mat for morgendagens familiebesøk er handlet inn, nå må jeg bare tilberede det. Også har vi besøkt @Toril for å sjekke at Glam er en høflig gjest, slik at hun kan være snill og passe hundene mine mens jeg drar på en spontan langweekend til mine åtti år gamle besteforeldre. Søstra mi fant ut at det kanskje er greit å besøke dem igjen, og tilbød meg en plass i bilen, så da blir det roadtrip med tre voksne og to barn til Ålesund snart.

Så nå skal jeg booke hotell, sofe litt, og deretter bake pavlova, steke 1,6 kg kjøttdeig, vaske kjøkkenbenker, rydde bort litt småting i stua, og støvsuge heimen. I morgen skal jeg skifte på senga og vaske badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg dro til byen for å kjøpe meg en klokke og kom hjem med to T-skjorter og et mobildelsel. :rolleyes:

Fort gjort :lol:

 

Jeg rakk akkurat en joggetur før det kom en liten runde med høljregn! Og jeg har ikke fått brukt treningsarmbåndet ordentlig på en stund, og heller ikke trent så mye, kanskje, men likevel: I februar tok jeg en tur på 32 minutter, og i dag løp jeg også 32 minutter - men en hel kilometer lenger! Riktignok var det uten Kuro denne gangen, men han sinker meg ikke en hel kilometer :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sto plutselig katten til min søster og spiste hundematen og freste til Lady så hun holdt seg unna. :lol: vi fjernet katten og ga den kattemat, og nå spiser Lady opp maten sin så den ikke forsvinner. :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

Drittlei tordenvær!  Får jo ikke gått tur med Toddy :(

Får ikke gjort noe uten at han limer seg på...

Kjedelig når det er slik :( mine bryr seg ikke, så vi tusla en liten tur mens tordenet var "rett borti gata", men valpen er jeg mer forsiktig med.. Og han må jo faktisk tisse "hele tiden" :hmm: nå sov han seg nettopp gjennom det værste heldigvis :) får håpe dere får finvær snart, så Toddy får seg tur! :D 

 

tusen takk @SFX :D etter 12-ish timer ble jeg nesten normal igjen. Jeg må virkelig ha meg til legen snart for å fikse trikse med ting.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtalte fysio til å kna på meg idag (han har mer trua på trening og slikt, som jeg forøvrig er enig i, men det er så godt med massasje). Men nå angrer jeg. Muskelene han har knadd på er dritømme og det er vondt å puste. Jeg tror han gjorde det med vilje for å fremheve sitt poeng om at dersom jeg ønsker massasje kan jeg gå til en massør :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro rett etter jobb til PTn min :) I dag hadde han en overraskelse til meg: En spesialtime der fokus var styrketrening med mindfullness. Ble veldig bra og jeg svetta like mye som i en vanlig time, men fikk forbedra teknikkene mine veldig. Jeg KJENNER at jeg har en kropp, for å si det slik.  Og som vanlig mye prat om hund :).
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kaja skrev:

Overtalte fysio til å kna på meg idag (han har mer trua på trening og slikt, som jeg forøvrig er enig i, men det er så godt med massasje). Men nå angrer jeg. Muskelene han har knadd på er dritømme og det er vondt å puste. Jeg tror han gjorde det med vilje for å fremheve sitt poeng om at dersom jeg ønsker massasje kan jeg gå til en massør :lol:

 

Jeg får massasje av min fysio, og det er like vondt hver gang... :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi en oppusningstråd tro? Lån innvilget idag på mer enn forventet, så nå blir det veranda med tak og overbygg på halvet :):) Også kommer de imorgen og begynner å vaske og skrape huset, så begynner de å male neste uke. Med engang de er ferdig å male så begynner de med de to tretrappene ute, og jeg har ca halvannen uke på å bestemme meg om vi skal ha sånn her trapp

attachment.php?attachmentid=8490&stc=1&t

 

 

Terrasse1.jpg

 

Stroemstad-2.jpg

eller sånn her

 

379.jpg

ByggEnTrappa5.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg har absurde TWD abstinenser i dag. Og dumme meg ser kun FTWD sammen med Bonden, og han er jo ute og er bonde... :aww:  (The walking dead og fear the walking dead for de uinvidde).  

 

Får jeg ordnet med klær til lillemor i morgen, så skal jeg si meg happy med ettermiddagen, migrenen kom og tok meg tidligere i dag og det lugger bak høyre øye. Nå ser det muligens ut som om internettet blir stabilt nok til å kunne se netflix. Kanskje. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Åh jeg har absurde TWD abstinenser i dag. Og dumme meg ser kun FTWD sammen med Bonden, og han er jo ute og er bonde... :aww:  (The walking dead og fear the walking dead for de uinvidde).

 

I know.. Gruegleder meg til oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tinkie skrev:

Lage vaniljekrem til pavlovaen. :aww: 

Det har jeg aldri forsøkt før, det hørtes vanskelig ut. Jeg ser også på oppskriften at jeg mangler noen andre ingredienser.

33 minutter siden, mnika skrev:

EGGEDOOOOSIS! =D 

Men da bruker en vel hele egget?

30 minutter siden, Perfect Image skrev:

Har vi en oppusningstråd tro?

Lag en, da vel. Vi er flere som sikkert har prosjekt framover. For øvrig stemmer jeg på alternativ 2, jeg innbiller meg at den er lettere å klippe gresset rundt.

Nå står pavlovaen i ovnen, og jeg skal spise litt før jeg fortsetter med vasken. Det er marengssprut overalt, inkludert i pelsen på Foenix, for hun lå ved føttene mine og ventet på om noe ramlet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Det har jeg aldri forsøkt før, det hørtes vanskelig ut. Jeg ser også på oppskriften at jeg mangler noen andre ingredienser.

Men da bruker en vel hele egget?

Lag en, da vel. Vi er flere som sikkert har prosjekt framover. For øvrig stemmer jeg på alternativ 2, jeg innbiller meg at den er lettere å klippe gresset rundt.

Nå står pavlovaen i ovnen, og jeg skal spise litt før jeg fortsetter med vasken. Det er marengssprut overalt, inkludert i pelsen på Foenix, for hun lå ved føttene mine og ventet på om noe ramlet ned.

Neiiida, eggedosis på kun eggeplommer er snyyydens =)=) luksus edition :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Perfect Image skrev:

 

Stroemstad-2.jpg

eller sånn her

 

379.jpg

 

Det kommer an på huset. Jeg synes trapp som den øverste ser malplassert ut på mer standard hus som ble bygd på 50-70-tallet, da må man ha mer sånn tyrolervariant eller noe annet litt mer grandiost i mitt hode. Den nederste er stilren og enkel og passer til det aller meste.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...