Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, Ozzy skrev:

:hug: Kjenner til det..  Operert ankelen fire ganger, venter på operasjon 5 hvor de bare bytter ut all brusk. Fått beskjed om at jeg aldri blir 100% og at jeg mest sannsynlig må stive hele ankelleddet når jeg er 60.   Håper det hjelper å bytte all skadet brusk da, så får jeg lit mindre vondt om ikke annet.. 

 

Au, det hørtes ikke godt ut:hmm: Håper det hjelper å bytte litt brusk:hug:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

2 minutter siden, Ganzie skrev:

Au, det hørtes ikke godt ut:hmm: Håper det hjelper å bytte litt brusk:hug:
 

Jada, de skal sprette meg opp og fjerne all skadet brusk og erstatte det med noe membran greier (gudene veit hva det er), skruer og noe brusk fra kneet mitt.  Så satser på at det hjelper! :)   ortopeden er ihvertfall positivt!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

 

Jeg har riktignok noen fabelaktige gullkorn her i tråden, men å sitere meg selv blir vel å overdrive. :aww:

@Ganzie, har dyp forståelse for frustrasjonen over å være beyond repair i din alder, men husk at en hel- eller halvprotese i kneet som regel er noe man bare glemmer at man har, siden man ikke merker noe til det. Jeg blir nesten overraska hver gang jeg ser arret på kneet. :P

Da har jeg handla. Rydde litt, og så ut med hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen gode innspill på når det lønner seg å søke på jobber mens man studerer? Føler det er litt tidlig nå (tross alt ikke ferdig før neste sommer), men så ser jeg det er flere som har søkt fra de kom inn på master'n. Åpne søknader som er greia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ozzy skrev:

Jada, de skal sprette meg opp og fjerne all skadet brusk og erstatte det med noe membran greier (gudene veit hva det er), skruer og noe brusk fra kneet mitt.  Så satser på at det hjelper! :)   ortopeden er ihvertfall positivt!  

Oi, høres ut som litt av et byggeprosjekt:| Men det blir forhåpentligvis mye bedre etterpå:ahappy:

15 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har riktignok noen fabelaktige gullkorn her i tråden, men å sitere meg selv blir vel å overdrive. :aww:

@Ganzie, har dyp forståelse for frustrasjonen over å være beyond repair i din alder, men husk at en hel- eller halvprotese i kneet som regel er noe man bare glemmer at man har, siden man ikke merker noe til det. Jeg blir nesten overraska hver gang jeg ser arret på kneet. :P

Ja, jeg "gleder" meg nesten til jeg er gammel nok (oh, the irony) til å eventuelt få protese, for da blir det nok mye mindre av den daglige "herregud jeg gnager snart av meg beinet"-smerten. Men jeg er ikke ødelagt nok enda, og jeg er uansett for ung...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nett tatt i mot ein stor frys sambuar meinte vi måtte ha, så etterpå blir det å hente nye bilen :D Og endeleg ta mål av bagasjerommet til dobbeltbur, og få eit prisoverslag frå Kelamannen. Blir godt med eit dobbeltbur baki, i staden for eit enkelt variocage baki + sammenleggbart i baksetet. Men pappa klarar ikkje heilt skjøne kva vi skal med enda fleire bur, vi har jo så "mange"  :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tommy skrev:

Noen som har noen gode innspill på når det lønner seg å søke på jobber mens man studerer? Føler det er litt tidlig nå (tross alt ikke ferdig før neste sommer), men så ser jeg det er flere som har søkt fra de kom inn på master'n. Åpne søknader som er greia? 

Kommer an på hva du studerer, men jeg ville starta etter jul når du har et semester igjen. Det er dumt å låse seg til en stilling for tidlig, for så å bli oppsagt utpå våren og stå på bar bakke rett før masteren skal inn. True story, vet om flere hvor det har hendt. Men det er i olja, da. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Krelise skrev:

Kom inn på PPU heltid :)  Tjuvstarter litt med lesinga. Typisk nok er dette den eneste pensumlista (på fakultetet) for høsten som ikke er lagt ut på nett enda :P

Mulig jeg har noen bøker du kan få kjøpe billig, du får si fra når du har pensumlisten så skal jeg se over :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Skulle ut å jogge etter jobb, men holdt på dø av sult. Lagde meg chilligryte. Ligger vist på sofaen jeg nå, stappmett. Kommer ikke til å jogge en meter :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, JeanetteH skrev:

Skulle ut å jogge etter jobb, men holdt på dø av sult. Lagde meg chilligryte. Ligger vist på sofaen jeg nå, stappmett. Kommer ikke til å jogge en meter :lol: 

Hahhahahaha, høres veldig kjent ut egentlig :D 

Har fått bukse fra Traktorpikene - og den hadde finfin passform, men er muligens litt romslig - burde nok hatt en Medium tror jeg, men så deilig den var å ha på!!! 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Teserere skrev:

Føyer meg inn i liker-ikke-postnord-rekka! Fikk SMS om at pakken min var levert i postkassen. Den ligger ihvertfall ikke i MIN postkasse!! Og ikke foran døra mi... :(

Samme her! Ikke via sms da, men det står på pakkesporinga at den ble utlevert til mottaker klokka ti på ti i går kveld. Ikke vet jeg hvem de leverte den til, men de har ikke vært her. Ingenting i postkassa, ingenting på verandaen, ingen rundt huset i går kveld (da ville Uno sagt fra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, JeanetteH skrev:

Skulle ut å jogge etter jobb, men holdt på dø av sult. Lagde meg chilligryte. Ligger vist på sofaen jeg nå, stappmett. Kommer ikke til å jogge en meter :lol: 

lagde du den sterk nok så du svetter litt da? :P isåfall burde det jo være greit :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg innrømmer det mostrebende, det er litt gildt med varmt vann i krana:P Veldig enkelt med visse ting:)

Nå ser jeg på Antman, og det er så masse fysiske feil i den at jeg nesten blir gal. 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Debbie skrev:

Ok jeg innrømmer det mostrebende, det er litt gildt med varmt vann i krana:P Veldig enkelt med visse ting:)

Nå ser jeg på Antman, og det er så masse fysiske feil i den at jeg nesten blir gal. 

 

åh nei,nå er du som mannen min! han bare men DET går ikke, driter i det vel :aww: nyt filmen! :P 

Jeg og vapsen er og har hatt privattime i lydighet for to stk, det var veldig gøy og vi endte opp med å trene i to timer :P Vapsen er heeelt død, måtte jo ligge og se på og bare være demohund...hardt sier vaps :o

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ganzie skrev:

Jeg har jo egentlig visst det i en del år nå, men det er alikevel ganske kjipt å få vite av ortoped og kirurg at kneet er ødelagt beyound repair, og at det eneste de kan gjøre er å vente til jeg blir gammel nok og kneet blir ødelagt nok til at jeg kan få kneprotese...
Så fint, da. Jeg er 31 år, og har slitt siden jeg ble skadd som 12-åring.

"Vi ser at du har vondt, bildene er ikke pene, men det er dessverre ikke noe å gjøre":pinch:
Så da får jeg fortsette å tygge piller, bruke BOT-knestøtte og holde meg greit muskulert.
Prøve litt av Ganzie sine x-antall bokser med tilskudd?:lol:

:hug:Det der høres ikke noe særlig ut:hmm:

Akkurat nå spiser jeg middag og slapper av før jeg skal ta helgevasken. Var på radiologen og tok vevsprøve av brystet i dag, fy fasan for ei nål. Jeg hater nåler, og når legen insisterte på at jeg måtte se og høre hva lags lyd den lagde før han brukte den ble jeg litt småstressa. Jeg klarer meg fint mtp sprøyter så lenge jeg slipper å se de jeg, må jeg det blir jeg kvalm :lol: 

Det så ok ut da, så regner med de ikke finne noe skummelt :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått innkallelse til CT på Ullevål, den 9 september. Den dagen skal jeg på MR også. Jeg veksler mellom å være irritert fordi jeg må begge deler, og å lure på om jeg burde være bekymra fordi jeg er satt opp på begge deler. Jeg pleier å ta CT til en kontroll og MR på neste, men nå skal jeg åpenbart gjøre begge deler til neste 3 mnd kontroll. At jeg skal på MR også nå i juli er sikkert irrelevant.

Da mangler jeg bare time hos gastrokirurgen og ernæringsfysiologen da.. Og folk lurer på hvorfor jeg ikke drar til fastlegen i mellom, liksom.. Det er fordi jeg blir sjekka i huet og ræva hele tiden det.. Mest i det siste :P 

Jeg må nok til fastlegen til uka tror jeg, enten jeg vil det eller ikke, fordi magen er vond og øm om dagen. I arret etter operasjonen i april. Jeg antar det er fordi det ser ut som noe jeg har sydd sammen sjøl, og jeg tipper at det ikke er noe de gjør noe med sånn helt med det første :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på gjester som skulle komme "halv sju - sju". Jeg er såpass gammeldags at jeg syns det er fryktelig uhøflig å komme tre kvarter-time etter at man har sagt at man skal komme... Spesielt når jeg har bakt muffins og har en avtale etterpå som jeg flytta på for å rekke begge deler. Det er riktignok samboerns gjester, men han ville veldig gjerne at jeg skulle hilse på kompisene hans siden han ser dem så sjeldent. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, rosinbolle skrev:

Venter på gjester som skulle komme "halv sju - sju". Jeg er såpass gammeldags at jeg syns det er fryktelig uhøflig å komme tre kvarter-time etter at man har sagt at man skal komme... Spesielt når jeg har bakt muffins og har en avtale etterpå som jeg flytta på for å rekke begge deler. Det er riktignok samboerns gjester, men han ville veldig gjerne at jeg skulle hilse på kompisene hans siden han ser dem så sjeldent. 

Helt enig med deg!!

Synes det er utrolig uhøflig og frekt faktisk.

En kan gi beskjed om en blir forsinket.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig fri neste uke, så nå har Musikeren og jeg sittet og kikket på ferietur :D

Bare synd han ikke har fått lønna ennå... Den for tre måneders arbeid, som han ble lovet for en uke siden at var på vei...... :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Helt enig med deg!!

Synes det er utrolig uhøflig og frekt faktisk.

En kan gi beskjed om en blir forsinket.

Mhm! Dessuten er jeg ganske sulten, for nå har jeg venta en hel ekstra time på de muffinsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...