Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

18 minutter siden, rosinbolle skrev:

Venter på gjester som skulle komme "halv sju - sju". Jeg er såpass gammeldags at jeg syns det er fryktelig uhøflig å komme tre kvarter-time etter at man har sagt at man skal komme... Spesielt når jeg har bakt muffins og har en avtale etterpå som jeg flytta på for å rekke begge deler. Det er riktignok samboerns gjester, men han ville veldig gjerne at jeg skulle hilse på kompisene hans siden han ser dem så sjeldent. 

You and me both! Jeg satt og skulle lese til eksamen, og h*n jeg skulle lese med sendte melding om at h*n var på vei. Jeg sendte en to-tre meldinger og la igjen et anrop - ingen svar. Da får jeg lese for meg selv, tenkte jeg. Nesten timer etterpå kom h*n med at h*n måtte innom jobben for å levere noen papirer, men h*n måtte vente lenge. Gah! En har telefon og kynne gitt meg beskjed, h*n sitter med telefonen hele tiden ellers (til og med mens vi (ok, bare jeg obviously ...) leste. Ja, jeg var SUR (ok, irritert). Men jeg fikk lest, i det minste. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

33 minutter siden, 2ne skrev:

I dag har jeg fått innkallelse til CT på Ullevål, den 9 september. Den dagen skal jeg på MR også. Jeg veksler mellom å være irritert fordi jeg må begge deler, og å lure på om jeg burde være bekymra fordi jeg er satt opp på begge deler. Jeg pleier å ta CT til en kontroll og MR på neste, men nå skal jeg åpenbart gjøre begge deler til neste 3 mnd kontroll. At jeg skal på MR også nå i juli er sikkert irrelevant.

Da mangler jeg bare time hos gastrokirurgen og ernæringsfysiologen da.. Og folk lurer på hvorfor jeg ikke drar til fastlegen i mellom, liksom.. Det er fordi jeg blir sjekka i huet og ræva hele tiden det.. Mest i det siste :P 

Jeg må nok til fastlegen til uka tror jeg, enten jeg vil det eller ikke, fordi magen er vond og øm om dagen. I arret etter operasjonen i april. Jeg antar det er fordi det ser ut som noe jeg har sydd sammen sjøl, og jeg tipper at det ikke er noe de gjør noe med sånn helt med det første :aww: 

Får man ikke kontrastvæske på CT? På noen gjør man vet jeg. Sånn væske som det føles at man må tisse ... men man må ikke det. :lol: Det er kontrastvæske på noen MR-er også, men det er ikke sånn det føles som om må førstnevnte, der føles det ikke noe nevneverdig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bananen skrev:

Får man ikke kontrastvæske på CT? På noen gjør man vet jeg. Sånn væske som det føles at man må tisse ... men man må ikke det. :lol: Det er kontrastvæske på noen MR-er også, men det er ikke sånn det føles som om må førstnevnte, der føles det ikke noe nevneverdig, hehe.

Jo, får kontrastvæske på CT, og må drikke uhorvelig mye vann før de tar bilder. Får bare noe som bedøver tarmen til MR, om jeg ikke husker feil, så jeg får vel ringe de i morgen og høre om det er tilfelle at jeg skal begge deler på en gang *sukk* 

--

AN har jeg vært og henta prinsesse Malin som skal være hos oss i helgen, og veit dere hva? Robotgressklipperen til naboen er fortsatt på jobb.. En skulle tro at det gresset var kort nok snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Omsorgen etter at Timmian gikk bort har vært rørende må jeg si. Det er klemmer,kondolanser og gode ord fra alle kanter. Mange som kan relatere seg til hvordan det er å miste hunden sin. 

Jeg skal antakelig på hytta på søndag og da skal jeg besøke graven hans. Mulig akkurat det kan bli litt sterkt,men noen tårer hører jo med. Han må jo få litt friske blomster på graven sin.❤️

Jeg og Bizi er ferdig med rallykurset,det løsna på slutten så kurset kunne godt vart flere kvelder.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvang meg selv ut på tur, fikk med naboen som hadde like lite lyst som meg. Og så fikk vi en skikkelig styrtskur i huet - det var digg det! Hodepina som har ligget som et jernbånd over panna mi i hele ettermiddag slapp endelig taket. Håper det holder seg unna.  Naboen har som misjon å vise meg alle mulige og umulige stier, så har gått en plass jeg ikke ante det var sti :D Fant stolpe til stolpejakten også.  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:

Jo, får kontrastvæske på CT, og må drikke uhorvelig mye vann før de tar bilder. Får bare noe som bedøver tarmen til MR, om jeg ikke husker feil, så jeg får vel ringe de i morgen og høre om det er tilfelle at jeg skal begge deler på en gang *sukk* 

--

AN har jeg vært og henta prinsesse Malin som skal være hos oss i helgen, og veit dere hva? Robotgressklipperen til naboen er fortsatt på jobb.. En skulle tro at det gresset var kort nok snart? 

Naboen sin robotgressklipper jobber også hver dag. Men til gjengjeld så tror jeg de har den mest velstelte hagen i hele nabolaget :P Tipper golferne hadde godkjent det gresset liksom :aww: 

Bikkja til mamma syntes at disse robotene er ok, men da vi møtte på en i sentrum som gikk å durte på en matte som lå på asfalten. Da fikk stakkaren sjokk :lol: Det var det skumleste han noen sinne hadde sett i hele sitt liv, og da gir man høylytt beskjed :lol: Var mange som lo :lol: Min derimot kunne ikke brydd seg mindre :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Line skrev:

Dårlig generalprøve = super premiere, sies det. Håper det er sånn med Audi også, for hun gikk skikkelig dritt på ringtreninga på gress i kveld. Ikke finner jeg favorittlina heller, så må i vei og kjøpe nytt kjede i morra. 

:gaah: 

Jeg hakke turt enda engang å prøve og løpe med mi :whistle: da tror jeg at jeg kommer til å gråte og miste alt håp :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SFX skrev:

Hvor får jeg kjøpt fluesmekker?

Nå skal jeg lage pannekaker og bacon til middag. Og jeg tenker dere ble overrasket, siden jeg aldri har laget det før.

Her selges det på både Europris og Biltema :)

 

......har jeg sjekket dato for NM helg 2017. Sånn i gledesrusen fra i går, er jo ikke kvalifisert enda men om vi blir det så blir det Drammentur til neste år :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pixie skrev:

Samme her! Ikke via sms da, men det står på pakkesporinga at den ble utlevert til mottaker klokka ti på ti i går kveld. Ikke vet jeg hvem de leverte den til, men de har ikke vært her. Ingenting i postkassa, ingenting på verandaen, ingen rundt huset i går kveld (da ville Uno sagt fra).

:gaah:

...og når jeg ringte kundeservice, så sa damen at da måtte de sjekke med budfirmaet. Jeg bare: what? Er det ikke det dere er?? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Teserere skrev:

:gaah:

...og når jeg ringte kundeservice, så sa damen at da måtte de sjekke med budfirmaet. Jeg bare: what? Er det ikke det dere er?? :blink:

Jeg tok den enkle løsningen og sendte mail til nettbutikken, de tok det opp med PostNord med en gang, som sendte det videre til avdelinga på Rudshøgda, som skal komme med en forklaring fra sjåføren i morgen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mokken skrev:

Her selges det på både Europris og Biltema :)

Takk, da tar jeg meg en runde på lørdag. Jeg har fått ei bukse fra mamma som er for liten, så da kan jeg samle opp litt ærend. Kan jeg få bytta bukse i fluesmekker hos Lindex?

9 minutter siden, mokken skrev:

......har jeg sjekket dato for NM helg 2017. Sånn i gledesrusen fra i går, er jo ikke kvalifisert enda men om vi blir det så blir det Drammentur til neste år :)

Selvfølgelig må en planlegge - det er jo langt fram, selvfølgelig får dere resten av nappene som trengs, eller hva det heter i agility!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SFX skrev:

Takk, da tar jeg meg en runde på lørdag. Jeg har fått ei bukse fra mamma som er for liten, så da kan jeg samle opp litt ærend. Kan jeg få bytta bukse i fluesmekker hos Lindex?

Veeel, antageligvis så får du ikke det.... :P

10 minutter siden, SFX skrev:

Selvfølgelig må en planlegge - det er jo langt fram, selvfølgelig får dere resten av nappene som trengs, eller hva det heter i agility!

Vi krysser fingrene for det, Harly er en fin laghund,  stabil og "rask nok" :ahappy: Gikk lag nm med labben for lenge siden, det var veldig gøy så det frister til gjentagelse :)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har endelig fått lagt inn fiber hjemme i leiligheten, selvfølgelig mens jeg er hos foreldrene mine. Både tv-kanaler og Internett. Gleder meg til å komme hjem til et brukandes Internett! Eneste ulempen nå er når jeg skal snakke med typen på telefonen... Han spacer helt ut om han har TVen foran seg, selv om lyden er av. Frustrerende! Snakker med han hver kveld, synes godt han kan slå av TVen de minuttene iløpet av dagen at vi snakker sammen. 

Nå er det helg på meg! :D Jobb mandag, tirsdag og torsdag neste uke + opplæring på ny plass også en dag. Begynte med ingenting jobb nå i juni, men har underveis fått et par steder likevel. Så jeg har hvertfall fått jobbet to timer hver dag, og det er jo mye mer enn ingenting :)

Skal ha ferie i uke 28, og etter da blir det fullt opp. Vasker flere steder hver dag, så det blir nok litt oppstykket. Noe må tas fra 06 på morgenen,  mens noe må tas fra 16-tiden på ettermiddagen, så det blir ikke så mye igjen av dagen ellers. 9,5timers dager, da bør de siste ukene med "ferie" gå fort! :)

 

Bare babler i vei her nå. Jeg er pratesjuk, men pga TVen fikk jeg lite ut av gubben ikveld. Ikke så gøy å prate med noen uten noen form for respons :P

 

Natta sonen! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte et par timer på å montere redskapsbod i plast (i know...), som var thorstein sin bursdagsgave - jeg tok ledelsen og organiserte da min søte svigerfar er alt for pertentelig og ville telle, måle og sjekke alt :P jeg og t bare duret i vei så de fikk henge på. Belønningen ble middag på Bowlers på jessheim :drool::drool: Helstekt indrefilet på en torsdag, nam! 
 

også har Pi da vært her så Vaps og Pi har løpt tulleruske rundt og kost seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi noen sauer, og syntes den ene hadde et innmari tungt jur? Eller er det normalt og ser bare stort ut pga snauklipp? Ingen av de andre hadde sånn. Heller ingen lam der, alle var omtrent på samme størrelse iallfall. ..

De går i en relativt liten innhegning og har ikke tilgang på vann naturlig (står flere store "bøtter" der, så regner med at de har tilsyn hver dag.

99549f8b92713e7c58c61d9cb6844111.jpg

0756faeccf7c3d8599d66cd71ca06142.jpg

Normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at Keo og Lyn er såppas gode kompiser og komfortable med hverandre til hverdags! Hadde sett for meg at Keo kom til å bli vanskelig som 'flokkhund', spesielt etter Lyn flyttet inn på heltid, men når de oppsøker hverandre bare for å sove og går hofte mot hofte oftere enn ikke, så må der være noe riktig dem imellom :ahappy:

13507144_10154160378797597_3538567924745

 

Agility- og svømmetrening i dag, har vært stilt siden de landet hjemme i kveld :lol: 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...