Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

2 timer siden, Tøfflus skrev:

 

....er jeg ganske irri. "Krangler" med en tidl. arb.giver som ikke skjønner hvorfor jeg vil at attesten min skal inneholde stillings%, arb.tid/turnus og hva jeg faktisk jobbet med. Dato til og fra holder liksom. NEI, det gjør ikke det!!

Høres kjent ut, jeg skal ha praksisplassen min tellende som realkompetanse, og da holder det ikke med "har jobbet en til to dager i uka". :gaah:  Verste er at  det var jeg krystallklar på da jeg starta, at jeg må ha attest med enten stillingsprosen eller timeantall... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paranomia skrev:

Haste-MR ja. Særlig :lol: 13 april faktisk!!! 

Det er faktisk haste på flere sykehus det :lol: Er massivt press på MR. Men om du har mulighet så ta kontakt med sykehuset og si du kan være fleksibel og stå på ringeliste, så kan du få avbestilte tidspunkt om det dukker opp, de fleste sykehus har den muligheten :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig velig glad i helfo. Frikortet kom i posten i dag :ahappy: Det betyr at jeg slipper 500kr i uka i rene egenandeler + medisiner :D

 

Fant forøvrig en hel død mus og en 1/8dels mus i bunnen av betfibersekken.... Mus er tydeligvis kanibaler? Selv når de har mat? Regner med den døde musa har forspist seg på kompisen sin og tørr betfiber... Yum! :x Kasta resten av sekken i møkkkjellern, trenger ikke å tilby hesten botulisme liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært hele dagen på stevne/i stall. Bikkja har gått i koma på sofaen, slitsomt for et hundehode å følge med på alle de andre hundene, ikke få hilse på alle når man selv vil = mange fine passeringer og generelt masse selvbeherskelse, passe seg for hester, ikke få vase fritt som man vil og samtidig hilste på fine nattfreya som elsker hunder. (De var dritsøte, hun snuste og snuste på ham og han slikket henne på mulen. :lol: Utradisjonelt par. :P ) Ganske morro å se, ikke mange år siden hester var dritskumle. 

Også fikk vi møte en chihuahua som ikke var sur, Rocky var i ekstase! En av hundene han fikk hilse og leke med idag. Den hadde jo til og med samme farge som sure Mosse i stallen. :P Mosse er også en chihuahua som ikke er videre begeistret for andre hunder. (Forøvrig en chihuahua jeg har lyst å kidnappe, koseklumpen mosse, vi er buddies. :wub: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, fikk MR på dagen jeg. Ante ikke at det var slikt press :P Venter på ny MR-time nå da. Dette forklarer jo hvorfor jeg ikke har fått den ennå. 

I dag tok det fire timer å få ungene i seng. Noen ganger får jeg det bare ikke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Krutsi har, forutenom den sagnomsuste dachsen, kun hatt hunder som har brydd seg litt om føreren sin.. 

I helga leker Thorvald ( @Aslan sin) gårdshund her med oss, og vel... Han er vel det man kan kalle en lapphund, og mann! :lol: noe jeg fikk kjenne på kroppen i kveld :lol: jeg "mistet" han nemlig.. 

Vi alle sammen var ute i Hagen/jordet og lekte oss med snøball før natta.. Så Tisset hun ene mi ved kanten av noen busker, og Thorvald måtte selvfølgelig sjekke ut det først.. Når jeg snur meg bort for noen sekunder, så var han borte han.. Jaja, tenker jeg og går bort for å sjekke skråninga, og borte er han.. Og jeg roper; ingen Thorvald..

helvette tenker jeg, stikker inn med mine hunder og begynner leterunden.. Sjekker Hagen, rundt husene, sjekker garasjen osv. Ingen Thorvald.. Sjekker jordet vi var på og ned mot sjøkanten - ingen Thorvald.. Og mens jeg går der, tenker jeg hvordan jeg har undervurdert rolige Thorvald som tydeligvis har stukket av.. 

Så til slutt stiller jeg meg på kanten av verandaen og lyser utover det jeg klarer, mens jeg roper.. Og der står han.. I kanten på et jorde sånn typ 50-70 meter fra tidligere nevnte skråning.. Ved noen rundballer.. Og ser oppgitt ut - PÅ MEG - fordi jeg maser.. 

Når jeg da setter i et skikkelig hardt "kom", så ser du hele gubben tenker "jaja, jeg kjem" og kommer tuslende over jordet.. :P 

omtrent akkurat like brydd og stresset når gubben min skal fikse noe og jeg stresser med tiden.. :aww: 

Her snakke vi mannegener ass :lol: 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Lille Krutsi har, forutenom den sagnomsuste dachsen, kun hatt hunder som har brydd seg litt om føreren sin.. 

I helga leker Thorvald ( @Aslan sin) gårdshund her med oss, og vel... Han er vel det man kan kalle en lapphund, og mann! :lol: noe jeg fikk kjenne på kroppen i kveld :lol: jeg "mistet" han nemlig.. 

Vi alle sammen var ute i Hagen/jordet og lekte oss med snøball før natta.. Så Tisset hun ene mi ved kanten av noen busker, og Thorvald måtte selvfølgelig sjekke ut det først.. Når jeg snur meg bort for noen sekunder, så var han borte han.. Jaja, tenker jeg og går bort for å sjekke skråninga, og borte er han.. Og jeg roper; ingen Thorvald..

helvette tenker jeg, stikker inn med mine hunder og begynner leterunden.. Sjekker Hagen, rundt husene, sjekker garasjen osv. Ingen Thorvald.. Sjekker jordet vi var på og ned mot sjøkanten - ingen Thorvald.. Og mens jeg går der, tenker jeg hvordan jeg har undervurdert rolige Thorvald som tydeligvis har stukket av.. 

Så til slutt stiller jeg meg på kanten av verandaen og lyser utover det jeg klarer, mens jeg roper.. Og der står han.. I kanten på et jorde sånn typ 50-70 meter fra tidligere nevnte skråning.. Ved noen rundballer.. Og ser oppgitt ut - PÅ MEG - fordi jeg maser.. 

Når jeg da setter i et skikkelig hardt "kom", så ser du hele gubben tenker "jaja, jeg kjem" og kommer tuslende over jordet.. :P 

omtrent akkurat like brydd og stresset når gubben min skal fikse noe og jeg stresser med tiden.. :aww: 

Her snakke vi mannegener ass :lol: 

Man må jo bare elske dem :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tok meg endelig tid til å henge opp rosettene mine i dag. De var skrukkete etter å ha ligget i en skoeske, så skulle gjøre de litt finere med rettetang. Gjort det før, og det er genialt og tar mye kortere tid enn strykejern. Det tok litt tid i dag, rettetanga ble veldig varm og jeg tok yndlingsrosetten min sist. Jeg smeltet vekk teksten :( Ja, det er "bare" en billig gjenstand, men akkurat den betyr så mye for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Krutsi skrev:

Mhm, noe slikt ja.. Særlig når man skal bare ut en rask tur på kvelden :P 

Særlig da :D 

15 minutter siden, Aslan skrev:

og ja @Siri :heart: Eksisterer ikke mange bekymringer i knotten til endel av disse gutta :lol: 

De er enkle sånn :lol:. Lukte, pisse, spise, sove... det er livet, det :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg bekymra for Milopusen min. Han hosta så voldsomt i kveld. Kan katter bare svelge vrangt? Har vært i fin form før i dag. Men hosta og virket surklete en stund i kveld. Sjekket temp, 39.3 som er innafor normalen på katt. I øvre grense, men fremdeles normalt. Nå har han sovet fint uten å hoste i noen timer, så forhåpentligvis var det bare... Vil ha frisk Milopus! Kan katter få musepest? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...