Raksha Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Akkurat nå, vivere skrev: Helt greit - kanskje verdt en dagstur til Furnes Da vil jeg ha se bilder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 3 minutter siden, Raksha skrev: Da vil jeg ha se bilder! Blir det noen sånn noenlunde bra har vi en avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Dette blir en bra dag tenkte jeg i dag tidlig! Så nå sitter jeg på legekontoret med en unge som høyst sannsynlig har fått mega øreverk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 1 minutt siden, Krutsi skrev: Dette blir en bra dag tenkte jeg i dag tidlig! Så nå sitter jeg på legekontoret med en unge som høyst sannsynlig har fått mega øreverk.. God bedring, hørtes ikke noe godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Vært ute en liten tur i det fantastiske været og nå fikk jeg lyst på brownies... Tror vi har en sånn posemix i skapet også, hmm, det er jo fredag God bedring til barnet @Krutsi, høres ikke noe kjekt ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 25 minutter siden, Krutsi skrev: Dette blir en bra dag tenkte jeg i dag tidlig! Så nå sitter jeg på legekontoret med en unge som høyst sannsynlig har fått mega øreverk.. God bedring til bøtteknotten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 @Krutsi god bedring til minien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Ser ut som at girkassen på bilen har tatt kvelden. Er så sur, elsker den bilen! Blir rett og slett lei meg av tanken på at vi muligens skal bytte den ut Men er nok ikke verdt å bytte kasse på en så gammel bil, de er også veldig vanskelig å få tak i og koster en del.. Har helga på å bestemme skjebnen til godbilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 46 minutter siden, MonicaT skrev: God bedring, hørtes ikke noe godt ut. 31 minutter siden, Malamuten skrev: Vært ute en liten tur i det fantastiske været og nå fikk jeg lyst på brownies... Tror vi har en sånn posemix i skapet også, hmm, det er jo fredag God bedring til barnet @Krutsi, høres ikke noe kjekt ut :/ 22 minutter siden, SFX skrev: God bedring til bøtteknotten! 19 minutter siden, Aslan skrev: @Krutsi god bedring til minien! Takk! Det er vist veldig vondt.. Så nå har vi hamstret Paracet og Ibux for å komme oss igjennom helga.. Hun selv sitter i bilstolen, ser film og spise burger king-pannekaker, ettersom hun ikke vil spise noe annet.. Og så bare for å ha en enda bedre fredag, så jobber gubben tydeligvis overtid, og det er sikkert mega lang kø på ferjekaia i kveld.. Jeg lurer på hva jeg har gjort galt i mitt tidligere liv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 1 time siden, Pixie skrev: Argh... Volvo V50, Hyundai i40 eller Peugeot 508? Volvo så klart! De billige japsene er svindyre å fikse visstnok. 1 time siden, Carro92 skrev: hvertfall ikke fransk! Jeg hadde nok gått for volvo Signerer! Eneste franskmenn har gjort rett de siste 300 årene er hund og David Guetta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Nå skal jeg snart dra hjem og hente bikkjene før vi kjører opp til Langeland og går en god runde på ski Det blir en fin start på helga det, med mindre jeg bommer fullstendig på smøringa igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Sitti ute i sola og spist en appelsin, reine påska ute jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 32 minutter siden, *Kat84* skrev: Volvo så klart! De billige japsene er svindyre å fikse visstnok. Signerer! Eneste franskmenn har gjort rett de siste 300 årene er hund og David Guetta. Edith Piaf! Klarer jeg å komme meg opp på soverommet og huske "BH, mobillader, pysj" uten å skrive det opp flere steder enn her? Eller kommer jeg ned igjen med noe annet? Den som lever, får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 4 timer siden, Siri skrev: Jeg heller mest til den siste forklaringen ja . Hahhahaa, Willy er skikkelig sladrehank!!! Har hjemmekontor igjen i dag, og hadde skåret opp noe fenalår til pålegg til rundstykket som varmet seg i ovnen. Dette lå på kjøkkenbenken mens jeg satte meg til å jobbe litt igjen... Plutselig står Willy foran meg og glor og glor - og kikker ut på kjøkkenet... Der står prinsessen med snuten GODT planta i kjøttbitene mine!!!! Flinke Willy, det . Det der gjør Pippin også, Symra er nemlig mye frekkere enn han. Jeg tror det handler mest om misunnelse da, selv om det kan virke som at han er indignert over den dårlige oppførselen også. Har hunder sånne følelser tro? Vinterferie! Og den ble innledet med å se Birkebeinerne sammen klassen. Grei film, særlig siden vi nettopp har jobbet med det stoffet i historie, men det er vel ikke en film jeg kommer til å kjøpe på dvd liksom. Nå skal jeg slappe av litt, og så er det avsted til styremøte. Men i helga og hele neste uke skal dogsa og jeg bare koooooose oss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Det er ikke bare fredag og helg, det er jaggu meg en uke fri også!! Jadda, jeg vet jeg skal vurdere 40 engelsktekster, men jeg trenger i alle fall ikke opp om morran og undervise i tillegg Ute er det strålende sol også. Straks rusle en tur med jentene tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Burde ikke sommerfuglene i magen min begynne å fly snart? Med tanke på at NKK Bø bare er dager unna. Hvorfor har jeg sluttet å nerve og begynt å forvente å tape, når Iben egentlig gjør det jevnt over bra? Ser på Game of Thrones sesong 1.. må oppdatere litt nå som ny sesong er på vei ? Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 37 minutter siden, SFX skrev: Edith Pia! I stand corrected! Men bil kan de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Sniff er nettopp ferdig operert, kastrert, og alt gikk bra ? hun hadde visst startende livmorbetennelse og, som hadde blitt ille om et halvt år, så da fikk søster virkelig bekreftet valget. Hadde vært ille med hasteoperasjon istedenfor denne planlagte (som ble gjort pga. allergi). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Knerten/Cisco/Oscar/Tellus/Terror/Pus/Kattungen skal hentes i morgen Gleder meg sååå mye 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 2 minutter siden, Paranomia skrev: Knerten/Cisco/Oscar/Tellus/Terror/Pus/Kattungen skal hentes i morgen Gleder meg sååå mye Anbefaler deg å finne et navn ganske raskt. Møt Kattungen, 3,5 år gammel https://scontent.fsvg1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/941323_10152880765615054_1050592124_n.jpg?oh=a01068a1ff290ed8ea141e08fc0f0102&oe=5767CC98 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Lat dag i dag Bikkja har stort sett ligget og sovet i hele dag og jeg har ortert og ryddet i klesskapet mitt. Nå sitter jeg og gomler sukkerfri lys sjokolade og sukkerfrie gummibjørner som måtte testes siden flere har påstått at det nesten smaker bedre enn vanlig sjokolade og gummibjørner. Og jeg er nesten enig, men bare nesten! Sjokoladen smaker helt likt som den derre bergene melk eller hva nå enn den sjokoladen het for noen år siden!? Og om 30 min skal vi dra i stallen og trene hest. Håper alle andre er ferdige for dagen så vi kan ha ridehuset for oss selv. Det er vel lov å håpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagaa Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 1 time siden, *Kat84* skrev: Volvo så klart! De billige japsene er svindyre å fikse visstnok. Signerer! Eneste franskmenn har gjort rett de siste 300 årene er hund og David Guetta. Haha, som jeg skulle sagt det selv. Solgte XC60'en vår, og måtte kjøpe en billigere bil. Som jeg sa til sambo. "Helst europeisk, men ikke fransk, aldri fransk!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 20 minutter siden, SagaLappen skrev: Haha, som jeg skulle sagt det selv. Solgte XC60'en vår, og måtte kjøpe en billigere bil. Som jeg sa til sambo. "Helst europeisk, men ikke fransk, aldri fransk!" Fransk og Opel er bannlyst for min del. Japser blir for små i bagasjerommet siden de færreste er rette bak, men buer innover oppe mot taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Ser faktisk på dokumentar om Mjøndalen fotballklubb . Jeg bryr meg filla om fotball , men jeg har vokst opp med en far som er blodfan og en x-kollega er med. Han sluttet hos oss når de fikk opprykk til tippeligaen. Fin fyr. Jeg ante jo ikke at han var fotballspiller før jeg så han på tv en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2016 Musikeren og jeg skal i bursdag i dag. Jeg har mye, mye mer lyst til å ha kjærestekveld. Men det tror jeg ikke han vil, og det blir ikke det samme å være hjemme alene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts