Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, Tinkie skrev:

Den treffer meg skikkelig, den historien der. Da jeg så Mockingjay part 2 så spurte hun ved siden av om det gikk bra, for jeg hulket så det ristet i stolen.

Skjønner at jeg har noe å "glede" meg til med par 2. :o  Elsket første filmen, andre likte jeg ikke såå godt, men denne :wub:  Er vel fortidlig å finne part 2 noen plass på nett, så får vente litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

lurer på, og vet jo egentlig svaret, om det er for sent å begynne å lage vårruller... Ja det er det... Spesielt siden jeg skal lage av kaninkjøtt og må dele opp og male kjøttet. Men dele opp kan jeg jo egentlig gjøre nå, så går det fortere i morgen? 

Hmm. Yep.  Bonden er ute, ingenting gøy på tv, og jeg har ikke lyst til å se film, så da så. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betty skrev:

Det er mulig vi skal selge noe da. :P Og kanin hadde nok vært populært, godt kjøtt det. ;) Håper enda på at vi skal få fatt på noe hare i tillegg. Godt med viltkjøtt altså! :)

Edit: trykka på send for tidlig. :) Hatt en trivelig dag. Seng er plukket ut, men måtte bestilles om vi ikke skulle ha 180. Vi syns det var litt drøyt å betale 3000 mer for 30 cm ekstra, så da vant fornuften og vi må ligge i gamlesenga i et par uker til. *sukk* Fikk kjøpt nytt trekkbelte i tillegg (mitt ble ødelagt sist gang jeg brukte det) og endte med løpebeltet til non stop. Prøvde det på en liten tur ikveld, med innlagt løping, og jeg er veldig fornøyd altså. Merket knapt at jeg hadde det på, og siden ringen foran var bevegelig fra side til side merka jeg ikke at hundene løp til siden for meg. Veldig godt å få trekkpunktet riktig + at det ikke sklei oppover. Stabilt og godt. :)

Bare å hente, har visst litt vel mye kanin i fryseren og i burene for tiden:lol:

De 30 cm ekstra er verd det, altså:ahappy: Vi har 180 seng (eller er det 200? nå ble jeg usikker), og med to hunder, en unge og to voksne så trenger vi all plassen vi kan få:lol:
Men guri malla, jeg husker følelsen da vi kjøpte vår nye seng for et par år siden. Oioi, da oppdaget vi hvor dårlig den gamle egentlig var:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pixie skrev:

En kynisk, sleip fyllekjører er årets forbilde. Jadda.

AN sitter jeg og ser på det søteste sovetrynet :wub:

 

IMG_0628.JPG

Og det er jo typisk norsk å henge seg opp i den ene store tabben folk gjør..

nei, Gud forby at man har forbilder som viser at "stjerner" også er folk og gjør feil, men likevel gjør en fantastisk jobb i sin jobb.. Det er vel bedre å ha ekte personer som forbilder enn uoppnåelige perfeksjonister.. 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ganzie skrev:

Bare å hente, har visst litt vel mye kanin i fryseren og i burene for tiden:lol:

De 30 cm ekstra er verd det, altså:ahappy: Vi har 180 seng (eller er det 200? nå ble jeg usikker), og med to hunder, en unge og to voksne så trenger vi all plassen vi kan få:lol:
Men guri malla, jeg husker følelsen da vi kjøpte vår nye seng for et par år siden. Oioi, da oppdaget vi hvor dårlig den gamle egentlig var:lol:

:lol: 

Fornuften seiret her, jeg vet ikke om jeg har jobb fra 1.februar så da kan de 3000 komme godt med. Hadde jeg vært sikra inntekt så hadde jeg insistert på 180. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Og det er jo typisk norsk å henge seg opp i den ene store tabben folk gjør..

nei, Gud forby at man har forbilder som viser at "stjerner" også er folk og gjør feil, men likevel gjør en fantastisk jobb i sin jobb.. Det er vel bedre å ha ekte personer som forbilder enn uoppnåelige perfeksjonister.. 

 

Klart folk kan gjøre feil. Det er hvordan han og apparatet rundt ham har brukt hendelsen til å fremme ham som merkevare jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Klart folk kan gjøre feil. Det er hvordan han og apparatet rundt ham har brukt hendelsen til å fremme ham som merkevare jeg ikke liker.

På hvilken måte har de brukt den hendelsen til å fremme han som en merkevare? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stine skrev:

Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre imorra! Vil på ski, men skal jeg ha med begge jentene eller kun Vigdis? Det er ikke like mye fres i Tuva som det en gang var og hun virker litt sliten idag (men det er sikkert over til i morra) hun har også et "gnagsår" under armen, hender hun får det ved mye aktivitet, hun må ha litt slapp hud der eller noe som gnisser, det er ikke noe annet som kan gnisse ihvertfall. Det virker jo ikke som om det er vondt, men det kan vel ikke være godt å gå og gnisse på det en hel skitur heller? Noe tips til noe jeg kan smøre på, det er ikke sår, bare rødt og litt hovent. Tuva blir også fryktelig "sur" av å bli reist fra :P

Skulle si: hva med å ha en trøye under selen? Men så kom Meg meg i forkjøpet :P 

2 timer siden, Meg skrev:

er det forbeinet, så kan du ta ei t-skjorte og ha under selen. Det finnes egne t-skjorter for sånt til trekkhunder, men en treningsskjorte eller bare vanlig t-skjorte vil jo hjelpe (pass på at det ikke fester seg for mye snø i den og pass på at den ikke blir fuktig). Smør med sinksalve uten vann , vaselin, potesalve e.l uten vann i 

 

http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&catId=15085&groupId=2944&Product=1905#products   (t-skjorte for å unngå selegnag)

 

 

1 time siden, Artemis skrev:

Onkel fikk kreft og ble avlivet i fjor høst. :icon_cry:

Nevø bor hos foreldrene mine.

:hug: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pixie skrev:

Klart folk kan gjøre feil. Det er hvordan han og apparatet rundt ham har brukt hendelsen til å fremme ham som merkevare jeg ikke liker.

Er det Northug vi prater om her?
Var det ikke Sara Louise Rung som vant Årets forbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Betty skrev:

:lol: 

Fornuften seiret her, jeg vet ikke om jeg har jobb fra 1.februar så da kan de 3000 komme godt med. Hadde jeg vært sikra inntekt så hadde jeg insistert på 180. :P

Ser den:P Men da får dere bruke den som gjesteseng når du lander drømmejobben:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ flire! En venn av meg fortalte nettopp følgende: En bekjent av han viste fram bilde av kona si på FB, vennen min svarte "Hahaha!" og fikk et spørsmålstegn tilbake. Han sa hahaha fordi kona skjelte så veldig og trodde hun gjorde det for gøy. Det gjorde hun ikke. Hvordan vrir man seg ut av en sånn situasjon? :lol:

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Æ flire! En venn av meg fortalte nettopp følgende: En bekjent av han viste fram bilde av kona si på FB, vennen min svarte "Hahaha!" og fikk et spørsmålstegn tilbake. Han sa hahaha fordi kona skjelte så veldig og trodde hun gjorde det for gøy. Det gjorde hun ikke. Hvordan vrir man seg ut av en sånn situasjon? :lol:

 

With grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreat difficulties :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Æ flire! En venn av meg fortalte nettopp følgende: En bekjent av han viste fram bilde av kona si på FB, vennen min svarte "Hahaha!" og fikk et spørsmålstegn tilbake. Han sa hahaha fordi kona skjelte så veldig og trodde hun gjorde det for gøy. Det gjorde hun ikke. Hvordan vrir man seg ut av en sånn situasjon? :lol:

 

"så morsom...hatt?" hehe, nei, du den tror jeg er nærmest umulig :lol: Litt seint å skrive "feil samtale" og..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Artemis skrev:

Onkel fikk kreft og ble avlivet i fjor høst. :icon_cry:

Nevø bor hos foreldrene mine.

Har du ikke schæferen lenger? Trenger ikke svare her hvis du ikke vil... :hug:

Trist med Onkel da...fineste hunden :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...