Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Innså at det var bare tull å begynne med kjøtt nå, ta det i morgen kveld heller, for da kan vi ha det til middag på mandag. I morgen skal vi ha fisk, for tenk!

Så da har jeg fisket opp kardinalene, kuhliiene og en ancistrus (av to) så lillekaret er klar for nykommere på tirsdag :D Hadde vannbytte hos Frank først da, før han fikk selskap. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

4 minutter siden, Raksha skrev:

Innså at det var bare tull å begynne med kjøtt nå, ta det i morgen kveld heller, for da kan vi ha det til middag på mandag. I morgen skal vi ha fisk, for tenk!

Så da har jeg fisket opp kardinalene, kuhliiene og en ancistrus (av to) så lillekaret er klar for nykommere på tirsdag :D Hadde vannbytte hos Frank først da, før han fikk selskap. 

 

:|

 

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

:|

 

Delikatesser :aww: Og en helsikkes kgpris. *fnis* 

(neida, lettsaltet torsk i frysern, kardinalene, kuhliiene og ancistrusene skal nok få slippe å bli middag :lol: )

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

24 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Hvorfor blir stirresmileyen så rar? Og hvordan er koden egentlig? :| Ser den rar ut for dere også?

Den så riktig ut, men jeg har også opplevd at den blir helt feil noen ganger.... 

20 minutter siden, Tonje skrev:

Hvordan kan man mislike å gå på ski? Me no understand.

20150203_102938.thumb.jpg.72143ebe2c2a8d

De er forkvakla.... Man kan ikke mislike å gå på ski... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Eplefe skrev:

Jeg kjenner jeg blir helt latterlig frustrert over disassosiasjonen mellom hva folk sier de mener og hva de faktisk uttrykker i blant. Kanskje formallogikk burde undervises på ungdomsskolen. 

Ja. Istedenfor algebra feks :aww: Folk hadde nyttegjort seg av det.

41 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Når man sitter og prøver å finne kjærester fra gamle dager på FB så er det kanskje på tide å gå og legge seg?

Haha det er sånn tegn for meg også! Når jeg er inne på xkjæresten av en kusine sin kompis sin profi så er det på tidet å lukke ned lokket :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg før sambo i går ( as always) , og han skulle lufte bikkjene. 

Å lufte bikkjene betyr å tuppe pulien ut og binde huskyen ut. Pulien går ingen steder. Ikke  bort til nabobikkja en gang. 

Rett før sambo skulle legge seg våknet jeg av at han mistet noe i gulvet og så hørte jeg at han satte bikkjene ut ( "Nico, UT!" " er et godt tegn ) . I det jeg holdt på å sovne følte jeg at de hadde det litt for gøy der ute . 

Det var noe med lydene. Jeg klarte liksom ikke helt sette fingeren på det.  

Reiste meg opp , kikket ut av vinduet og så en puli OG en husky som løp som idioter rundt på jordet og hadde det sjempegøy! ! :lol: Toddy hadde røket båndet faktisk. 

Heldigvis kommer de begge som et skudd på innkalling stort sett , de var inne under 20 sekunder etterpå. 

Nå skal jeg kjøpe kjetting..

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Meg skrev:

er det forbeinet, så kan du ta ei t-skjorte og ha under selen. Det finnes egne t-skjorter for sånt til trekkhunder, men en treningsskjorte eller bare vanlig t-skjorte vil jo hjelpe (pass på at det ikke fester seg for mye snø i den og pass på at den ikke blir fuktig). Smør med sinksalve uten vann , vaselin, potesalve e.l uten vann i 

 

http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&catId=15085&groupId=2944&Product=1905#products   (t-skjorte for å unngå selegnag)

 

Så lurt! Da er en slik t-skjorte på vei hjem i posten :D Måtte skyde meg å kjøpe den og ikke sose for mye inne på den siden, så mye gøy å gitt! :lol: Men jeg tror skitur utgår idag, dæven det har snødd inatt! Også er jeg litt slapp på morningen idag, og ocd'en min sier at skal man på ski så må man avgårde tidlig, men jeg orker ikke akkurat nå så da kan jeg ikke gå på ski :P 

Jentene sitter å titter ut på brøytetraktoren hos naboen, lurer på om den skal brøyte her. Tror egentlig ikke det siden vi sikkert har avtale med en annen en. Det fine med den avtalen er at den er gratis (siden han låner jorda vår gratis) det dumme med den avtalen er at mannen har parkinson og er ikke alltid oppe på morran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Jeg har ikke gått på ski siden jeg gikk på barneskolen, og det var ikke frivillig den gangen heller. Jo, man kan helt fint mislike å gå på ski. Mer enn mislike også, faktisk :P 

Jeg er ikke særlig glad i å gå på ski egentlig.  

Men jeg må jo lære meg å like det.  Det er rent umulig å få seg ut i skogen uten ski på beina pga alle skiløypene :o 

I tilegg føler jeg det forplikter litt når man har barn, og ikke minst når man har husky :P 

Nå skal vi ut på ski igjen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Det er 30 år siden jeg gikk på langrennsski, og jeg har ikke savnet det en dag! Som Caroline, så var det ikke frivillig for meg den gangen heller. Husker enda med gru skiturene som barn..

Jeg tror feilen mange foreldre gjør er at de går for langt. Det tok mange år etter jeg ble voksen før jeg engang tenkte på å gå på ski igjen. Jeg husker enda hvor sinnssykt sliten jeg var på skiturene som aldri tok slutt. Hadde de vært skalert ned til et barns utholdenhet tror jeg forholdet til mange barn og ski ville ha vært annerledes. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tvunget på ski hele ferien da jeg var liten, hatet det intenst!!!

Men så begynte jeg å trene, og da det kom snø i fjor ble jeg litt rådvill, så jeg spente på meg ski igjen for å trene og det var veldig kjekt faktisk! Men jeg vil aldri gå i skauen på ski, bare sette meg et mål om 3 runder i løypen og så hjem. Blir som en joggetur.... Jeg tror foreldre må chille litt med skitvangen så de ikke ødelegger det for alle barna der ute.

----

Snart jobb, trøster meg med sjokolade til frokost! Jeg liker jobben og kollegaene mine, men det suger virkelig å jobbe søndager, hat over søndager, derfor er jeg 100% forkjemper for SØNDAGSSTENGTE butikker, fordi jeg ønsker at hele landet kunne hatt en dag i uken der ting sto stille. Jeg jobber på flyplass og ikke butikk, men jeg har emtapi... dessuten kunne jeg faktisk ønske at folk ikke kunne ha flydd på søndager :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...