Guest lijenta Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Idag er ting veldig mørkt I dag ENDELIG skjønte jeg hvorfor jeg mistet hørselen og fikk store smerter i det ene øret på vinteren de ca tre siste vinterne. Det er den berømte magesyra som tuller det til. Men å ta noe for reflux var da heller ikke lett. Jeg må jo finne medisin jeg ikke blir syk av og endte med et preparat med likt navn som et annet men dette står det ikke om noen plasser. Blæ noe parralellimport eller noe i den stilen. Den kunne jeg spise og hørselen er på veg tilbake er jo så glad at det har blitt mer på Niri enn på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Idag er ting veldig mørkt Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Idag er ting veldig mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Idag er ting veldig mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Har skrevet i arrangementet at det er lov med kjøp/salg også, om man ikke har noe å bytte sitt utstyr med Pøh, er da ikke noe jobb ved å selge utstyr! Sånn bortsett fra å ta bilder, prise ting, legge ut annonse, svare på spørsmål som personen kunne visst dersom en hadde lest annonsen skikkelig, avtale møtested, pakke utstyr for å sende i posten, og å true folk som ikke fører over penger Naboen min har et lite barn som har rom vegg i vegg med soverommet mitt. Jeg våkner om natta når det gråter, noe som er litt irriterende om jeg skal opp tidlig, men sånn er livet tenker jeg. Kunne ikke falle meg inn å klaget til de fordi barnet gråter og holder meg våken. De tolererer at ene hunden min er vakthund og varsler når det kommer folk, jeg tåler at barnet deres gråter. Slik er det når man bor i tomannsbolig Neida, ikke noe jobb i det hele tatt liksom Jeg prøvde begge kortene en gang hver, før jeg avsluttet og gikk så fort jeg kunne - det sto en mann bak meg i køen som sukket over hvor travelt han hadde det, og personen i kassa stresset meg ytterligere med sin innstilling.Jeg ble ikke nysgjerrig på hvem du har snakket med, nope, not at all, og i hvert fall ikke etter å ha mottatt en mail fra deg i dag via klubbsystemet som jeg videresendte til rette vedkommende det var nok hun som svarte på mailen min du jeg er en jævel på å sende Mail forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 @Mari sannsynligvis det siste Riktignok ikke et innlegg, men ingen som var der (på chatten en bestemt gang) vil noen gang glemme pæreisen til Jankaa f eksJeg glemmer aldri @Mari sin fortelling om en hund hun hadde (jernteppe på navnet) som møtte en hissig bartesnuser i en park, eller @TonjeM sin fortelling om da Tomsingen og Strider fikk besøk av en fugl inne på stua. Vi burde ha samlet alle sånne klassikere i en egen tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Idag er ting veldig mørkt Det har du absolutt ikke fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 @Perfect Image Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Jeg glemmer aldri @Mari sin fortelling om en hund hun hadde (jernteppe på navnet) som møtte en hissig bartesnuser i en park, eller @TonjeM sin fortelling om da Tomsingen og Strider fikk besøk av en fugl inne på stua. Vi burde ha samlet alle sånne klassikere i en egen tråd.Töddel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Töddel!Det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Laget tråd jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Idag er ting veldig mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Hjelpes, i dag har jeg vært effektiv.Jeg har bytta dekk på bilen, papsen har sjekka at alt sitter der det skal stramt nok. Det er jo greit at den nærmeste familien min består av mekanikere og opprettere, men jeg er da såpass bortskjemt fra før, at jeg kan da gjøre noe selv. Bilen hadde som vanlig for lite olje, fordi jeg glemmer å sjekke det. Med klar beskjed om at hvis turboen går fordi det er for lite olje, så koster det meg tjue tusen. Grøss. Jeg tar poenget.Så har vi lempa et svært tilhengerlass med bjørkeved inn kjellevinduet mitt, så nå kommer jeg nesten ikke inn i kjelleren.Vi fikk også tid til å tømme garasjen min for skrot, og kjørte på røysa. Det var fantastisk!Så gikk jeg tur med hundene, og etterpå har jeg skrevet på eksamensoppgaven min i fem timer, faktisk.Nå er det kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2015 Glem elg i solnedgang. Her har vi bernerrumpe i solnedgang! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Slapp ut bikkja for å tisse, ser at det er masse frost på bakken. Fakk. Da blir det dekkskift da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Akkurat nå er jeg sur på dagbladet.no som spoilet kveldens farmen episode. Skjønner virkelig ikke poenget med å publisere slikt før sendingen, og det er ekstra unødvendig å legge spoileren til overskriften så man umulig kan unngå å få det med seg.Nå har jeg spist frokost og skal straks ut å lufte Zivasnupp før jeg skal tusle til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Akkurat nå er jeg sur på dagbladet.no som spoilet kveldens farmen episode. Skjønner virkelig ikke poenget med å publisere slikt før sendingen, og det er ekstra unødvendig å legge spoileren til overskriften så man umulig kan unngå å få det med seg.Nå har jeg spist frokost og skal straks ut å lufte Zivasnupp før jeg skal tusle til jobb.Jeg gikk nettopp inn hit bare for å klage over det samme. Farmen på Facebook har også slrevet det. Altså, hva er poenget med å spoile så heftig før de har sendt episoden? Arg, idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Arghh andre gangen nå jeg sitter med den klumpen i halsen og tårene presser på, av The walking dead! ! Den serien altså! Skal ikke spoile noe for de som ikke har sett siste episode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 God morgen. Jepp jeg prøver meg forsatt på den positive bølgen.Skal lese litt i en bok, så må jeg sykle med Prima før jobb. Så er det jobb, så er det hjem. Det hørtes ut som en kjedelig dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 takk til sonen, som får meg til å føle meg litt normal som ser på TWD. Kjenner ingen andre som gjør det nemlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Morgenturen i dag: Nabo: Oi, for noen rare hunder du har!Jeg: Eeeh.. syns du det? Nabo: Ja, de er så rare sammen! Men fine var de da! Jeg: Åja sånn ja. Takk. Tror jeg. Det er kanskje en litt rar kombinasjon ja Etter et par kopper kaffe nå så er jeg snart klar for å ta turen ut for å handle. Må bare sjekke tilbudsappen og se om jeg får noen gode tips til middager fremover Sjef må ha nytt halsbånd også. Det jeg kjøpte på Europris sklir opp hele tiden slik at det blir plass til to hunder inni der =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 28. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2015 Det regner. Javelja. Det bryr nok ikke Bizi seg om, tenker jeg. Timmy har gravd seg ned under dyna,og bortskjemt som han er, fikk han frokost på senga. Ferdig med referanselista på oppgaven min nå, så skal jeg pusse litt til på den, får jeg sender den til læreren min. Hver gang jeg holder på med en slik oppgave tenker jeg aldri mer. Da er det jo greit at jeg glemmer det fort. Så får vi se hva jeg finner på når jeg er ferdig med dette. Det skaffet meg jo uansett fast jobb etter 6 år da, så det har jo vært verdt innsatsen, selv om jeg forbanner det opp og ned nå.I dag skal jeg pusse stålfelgene på bilen min. De har nemlig rusta. De var forsåvidt rusta da jeg kjøpte bilen for 1,5 år siden, men jeg har aldri fått somla meg til å pusse de. Så mens jeg venter på å komme meg hjem til verkstedet til papsen og broderen, og får sandblåst og ordna dem skikkelig, så hadde papsen lest på youtube at cola tar rust. Så da gav han meg en halv flaske cola og en svamp, og viste meg at det faktisk fungerer. Det var nesten litt skremmende.Så i dag skal jeg pusse felgene med cola, og lakkere de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts