Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå er jeg dødsstolt av meg selv! Tok meg i nakken på mandag og fikk skrevet ferdig en oppgave, førte den inn på pc og leverte på tirsdag. Sjekket resultatet nå. 5+ ! :o  Kommentaren er at jeg her snuser på 6ern :D Han skriver ikke helt hva som mangler for en 6er, men jeg tror jeg vet det selv, og uansett - 5+ er mer enn bra nok etter mine krav. :ahappy:  Burde ikke sjekket rett før jeg skal legge meg da, for nå er jeg kjempegira og vil fortsette på neste oppgave og ikke gå å legge meg :lol: 

 

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Åh elsker sånne lørdager hvor tiden bare flyr fordi man koser seg. Har både vært flink idag og støvsugd, vasket Damir og rydda, og kost meg med MC Donaldsmiddag, kakebaking, Diablo 3 og film (Southpaw, anbefales!)

Har så mye baller i luften om dagen så er så deilig når jeg for en gangs skyld klarer å legge ting litt bort og bare ha en fin helg med fyren jeg elsker.

Du veit du koser deg når klokka plutselig er fire på natta (og du er edru [emoji38])

Håper sonen har en finfin natt! :D

Sent fra min SGP521 via Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg dødsstolt av meg selv! Tok meg i nakken på mandag og fikk skrevet ferdig en oppgave, førte den inn på pc og leverte på tirsdag. Sjekket resultatet nå. 5+ ! :o  Kommentaren er at jeg her snuser på 6ern :D Han skriver ikke helt hva som mangler for en 6er, men jeg tror jeg vet det selv, og uansett - 5+ er mer enn bra nok etter mine krav. :ahappy:  Burde ikke sjekket rett før jeg skal legge meg da, for nå er jeg kjempegira og vil fortsette på neste oppgave og ikke gå å legge meg :lol: 

 

OH Gratulerer!!!  :ahappy:  *Stolt av liksom-lillesøster* 

Vil har smilie som har stort smil; :D

Endret av Margrete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker morgener ganske godt, egentlig. Det jeg derimot ikke liker, er når jeg må stå opp for ikke å vekke Musikeren med hostingen min... :thumbsdown: Nå har forkjølelsen kommet dit at det føles som om jeg hoster opp små biter av lungene mine... Og jeg som ville på skogtur i dag!

Men senere i dag skal jeg ta med lillesøster ut og låne en bil med manuelt gir! Hun har øvelseskjørt masse med automatgir, men har kjørt manuelt én eneste gang for et år siden, så da tenkte jeg å gjøre jobben min som storesøster som nettopp har fylt 25, og ta henne med ut og kjøre. :ahappy:  

Eneste nedturen er at jeg ikke kan ta et glass whisky for halsen nå til frokost... :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker morgener ganske godt, egentlig. Det jeg derimot ikke liker, er når jeg må stå opp for ikke å vekke Musikeren med hostingen min... :thumbsdown: Nå har forkjølelsen kommet dit at det føles som om jeg hoster opp små biter av lungene mine... Og jeg som ville på skogtur i dag!

Men senere i dag skal jeg ta med lillesøster ut og låne en bil med manuelt gir! Hun har øvelseskjørt masse med automatgir, men har kjørt manuelt én eneste gang for et år siden, så da tenkte jeg å gjøre jobben min som storesøster som nettopp har fylt 25, og ta henne med ut og kjøre. :ahappy:  

Eneste nedturen er at jeg ikke kan ta et glass whisky for halsen nå til frokost... :lol:  

Husk at du må ha rett forsikring på bilen. Lykke til og god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH Gratulerer!!!  :ahappy:  *Stolt av liksom-lillesøster* 
Vil har smilie som har stort smil; :D

Tusen takk :ahappy:  (Smilyen virker ikke :( )  Men yey! Takk liksom-storesøster :D 

Kommentaren fra bonden var "var aldri oppe og snusa på 5ere engang jeg". Tror det betyr at han var litt imponert. Kanskje. Eller? :lol: Noen ganger skulle man hatt østerdølstolk. 

 

Landet litt igjen nå, men skal se om jeg får kasta meg over neste oppgave i kveld etter legging. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå venter jeg på at eggene skal koke ferdig så jeg kan få en god frokost før tur. Har skypet med storebror og tantebarnet og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer til å se de i neste uke :ahappy:

Er det flere som sliter med visning av smileys fremdeles? Og som mangler nesten alle av dem i menyen? Og er det bare meg eller har det vært veldig stille i AN etter endringene?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du må ha rett forsikring på bilen. Lykke til og god bedring!!

Trenger ikke noen spesiell forsikring for å øvelseskjøre.. Trenger ikke engang å ta bort det vilkåret at alle sjåførene er over 23... Det er ledsageren som regnes som sjåføren, ikke den som øvelseskjører..

Tusen takk :ahappy:  (Smilyen virker ikke [emoji20] )  Men yey! Takk liksom-storesøster [emoji3] 

Kommentaren fra bonden var "var aldri oppe og snusa på 5ere engang jeg". Tror det betyr at han var litt imponert. Kanskje. Eller? :lol: Noen ganger skulle man hatt østerdølstolk. 

 

Landet litt igjen nå, men skal se om jeg får kasta meg over neste oppgave i kveld etter legging. 

 

Tror du kan tolke med at han synes det er bra ja :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en tung helg... På fredag fikk vi svar på blodprøver som bekreftet at gubben har blitt mye mer allergisk mot hund. Han har kontakteksem i hendene som har blitt veldig mye verre etter at vi fikk lilletjukken, det klør så ille at han våkner om natta og har klort seg til blods. Allergimedisiner gjør ham sløv og trøtt og går ikke overens med jobben hans som krever en del årvåkenhet og omgang med tungt maskineri. Vi har derfor tatt den tunge avgjørelsen om at vi ikke kan beholde ham...

Det verker i hjertet og jeg blir på gråten hver gang han kommer for å få kos. Vi har bare hatt ham i tre uker men jaggu har han blitt vår på den tida. Det kommer til å bli så tomt her hjemme, spesielt for meg som har vært hjemme med ham hele dagen. Heldigvis for ham er han så ung ennå at det ikke blir noen problemer for ham å knytte seg til ny eier, men vi kommer til å savne ham MYE. Merkelig hvor fort man blir glad i de små tullingene :icon_cry:

:no: Huffa!

Jeg har stått opp og laget frokost, men sambo bare sover og sover. Kjedelig! Jeg er en udugelig samboer for jeg klarer aldri å la han sove :P Vekker han hver helg jeg. Men nå er klokka snart tolv, så da må det vel være lov? Jeg gjør det jeg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:no: Huffa!

Jeg har stått opp og laget frokost, men sambo bare sover og sover. Kjedelig! Jeg er en udugelig samboer for jeg klarer aldri å la han sove :P Vekker han hver helg jeg. Men nå er klokka snart tolv, så da må det vel være lov? Jeg gjør det jeg!

Det er lov å vekke dem når man har laget frokost :)  Jeg gjorde det i dag :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :ahappy:  (Smilyen virker ikke :( )  Men yey! Takk liksom-storesøster :D 

Kommentaren fra bonden var "var aldri oppe og snusa på 5ere engang jeg". Tror det betyr at han var litt imponert. Kanskje. Eller? :lol: Noen ganger skulle man hatt østerdølstolk. 

 

Landet litt igjen nå, men skal se om jeg får kasta meg over neste oppgave i kveld etter legging. 

 

Jepp, det kan du ta som at han var imponert :D Og man trenger ikke tolk, de sier det som det er og da må du ikke lese mellom linjene :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg bare helt oppgitt over farfaren min. Han har fått det for seg at vi barnebarna, (min søster og jeg), ikke bryr oss om han, og han er dypt fornærmet over at jeg bare kan være hos han i 16 dager i stedet for 21 dager i jula. Glemte jeg å nevne at han bor i Chile, Sør-Amerika...? Han har nå erklært at han ønsker å drepe all kontakt med oss, og at han faktisk aldri følte seg som en virkelig bestefar for oss, til og med da han bodde i Norge. Han har visst glemt at jeg tilbrakte nesten hver helg og ferie med han som liten, før han flyttet til Chile.

Sorry for utblåsning, jeg bare er så sur og lei meg nå. Mest sur tror jeg, men det har jeg arvet fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Krutsi og @LivB :banana:

 

Hjemme igjen fra spa, det var sånn diggvondt :P Skikkelig god middag igår da, og verdens beste frokost idag! Herregud så mye snadder til frokost :ahappy: Tror mamma er rimelig fornøyd og! :) Straks jobb igjen.... Blir en sabla kjedelig vakt, mer eller mindre aleine fra 16-24 :P Litt middagservering til 10 stk innimellom da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:no: Huffa!

Jeg har stått opp og laget frokost, men sambo bare sover og sover. Kjedelig! Jeg er en udugelig samboer for jeg klarer aldri å la han sove :P Vekker han hver helg jeg. Men nå er klokka snart tolv, så da må det vel være lov? Jeg gjør det jeg!

Jeg gjør akkurat det samme :aww: men jeg starta klokka 11 i dag med å mase.. Siden jeg sto opp klokka 9 føles det jo ut som det har gått en evighet når klokka har blitt 11! Han sto ikke opp før for en liten halvtime siden da, så det hjelper ikke så mye at jeg vil ha han opp :P

_____

Jeg har vært på butikken en tur, en liten luftetur med Aron og jeg har pakka ut enda litt mere og lagt på plass en del klær i skapet. Nå har jeg pause igjen og koser med meg frustrerte fruer. Må lage meg kakao :ahappy: 

Edit: gratulerer med dagen til @Krutsi og @LivB :banana: 

Endret av Monikawt
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tonje, jeg sliter også med smileys, og jeg synes også det har vært lite liv i Akkurat nå etter endringene. Det er kanskje mange som sliter med å komme inn via mobil? Eller sånn som meg, som ikke føler meg helt husvarm her ennå. Men det kommer, tror jeg, når det gjelder meg.

Grattis med flott resultat @Raksha! Men skriver du med penn først, siden du sier at du førte inn på dataen? (Insert sjokkert smiley, som jeg ikke har i smileysamlingen lenger)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Krutsi

@Th3a Kjenner jeg nesten blir sur bare med tanken på farfaren din sin reaksjon :P  Håper han kommer over det i god tid før jul!

Grattsis med sterk 5'er @raksha , hva slags fag var det i?

 

I dag har jeg fri. Helt utrolig deilig med fri :)
Skal bruke dagen til å ta voffebilder av åringer og småttiser. Så skal jeg prøve å endelig bestemme meg for hvilken tispe som skal bli værende her...

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...