Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Hei sonen! Sonen er dødbar på telefonen min fortsatt og jeg orker ikke fikse det :lol: Men savnet sonen veldig når jeg brukte noen timer på skadelegevakta idag. Men jippi benet er ikke brukket jeg bare har forstuet det no inni granskauen (det var nesten bra også...gikk jeg LP konkurranse og trynet igjen :lol: ) og kanskje noe avrevet greier  - men streng beskjed om ro i to uker så da blir det ikke noe LP stevne på søndag og ikke noe valpeshow imorgen :bye:

Menmen, har masse andre spennende prosjekter på gang og får bruke helga til å sammarbeide med waggys og ha benet høyt. Og ikveld har jeg blitt overfalt i kos av to schafere :wub: 

Nå er det natta :yawn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Betty så fine de er :wub: glemmer at Lycke er så ung!

Mhm fort gjort å glemme sånt når hun har vært med på så mye. :P

Akkurat nå har jeg spist frokost, og skal straks hive meg rundt og pakke sekken. Rally-stevne i dag, og jeg krysser fingre for at diverse bytter ikke er med i banen denne gangen. Få'kke dem til jeg. :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en tung helg... På fredag fikk vi svar på blodprøver som bekreftet at gubben har blitt mye mer allergisk mot hund. Han har kontakteksem i hendene som har blitt veldig mye verre etter at vi fikk lilletjukken, det klør så ille at han våkner om natta og har klort seg til blods. Allergimedisiner gjør ham sløv og trøtt og går ikke overens med jobben hans som krever en del årvåkenhet og omgang med tungt maskineri. Vi har derfor tatt den tunge avgjørelsen om at vi ikke kan beholde ham...

Det verker i hjertet og jeg blir på gråten hver gang han kommer for å få kos. Vi har bare hatt ham i tre uker men jaggu har han blitt vår på den tida. Det kommer til å bli så tomt her hjemme, spesielt for meg som har vært hjemme med ham hele dagen. Heldigvis for ham er han så ung ennå at det ikke blir noen problemer for ham å knytte seg til ny eier, men vi kommer til å savne ham MYE. Merkelig hvor fort man blir glad i de små tullingene :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en tung helg... På fredag fikk vi svar på blodprøver som bekreftet at gubben har blitt mye mer allergisk mot hund. Han har kontakteksem i hendene som har blitt veldig mye verre etter at vi fikk lilletjukken, det klør så ille at han våkner om natta og har klort seg til blods. Allergimedisiner gjør ham sløv og trøtt og går ikke overens med jobben hans som krever en del årvåkenhet og omgang med tungt maskineri. Vi har derfor tatt den tunge avgjørelsen om at vi ikke kan beholde ham...

Det verker i hjertet og jeg blir på gråten hver gang han kommer for å få kos. Vi har bare hatt ham i tre uker men jaggu har han blitt vår på den tida. Det kommer til å bli så tomt her hjemme, spesielt for meg som har vært hjemme med ham hele dagen. Heldigvis for ham er han så ung ennå at det ikke blir noen problemer for ham å knytte seg til ny eier, men vi kommer til å savne ham MYE. Merkelig hvor fort man blir glad i de små tullingene :icon_cry:

åååh :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en tung helg... På fredag fikk vi svar på blodprøver som bekreftet at gubben har blitt mye mer allergisk mot hund. Han har kontakteksem i hendene som har blitt veldig mye verre etter at vi fikk lilletjukken, det klør så ille at han våkner om natta og har klort seg til blods. Allergimedisiner gjør ham sløv og trøtt og går ikke overens med jobben hans som krever en del årvåkenhet og omgang med tungt maskineri. Vi har derfor tatt den tunge avgjørelsen om at vi ikke kan beholde ham...

Det verker i hjertet og jeg blir på gråten hver gang han kommer for å få kos. Vi har bare hatt ham i tre uker men jaggu har han blitt vår på den tida. Det kommer til å bli så tomt her hjemme, spesielt for meg som har vært hjemme med ham hele dagen. Heldigvis for ham er han så ung ennå at det ikke blir noen problemer for ham å knytte seg til ny eier, men vi kommer til å savne ham MYE. Merkelig hvor fort man blir glad i de små tullingene :icon_cry:

så trist :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fra Hjerkinn Fjellstue. Overskyet og morgenbris slik det ofte er i fjellet. Dagens mål er Viewpoint Snøhetta og Snøheim. Dumpet bort i fotovennen Roger som hadde med en gruppe fotointeresserte som skulle bruke helga til å ta bilder av moskus. Roger'n hadde spanet og funnet en flokk på ca 15 dyr ved ei seter ca 3 - 4 km fra veien mot Snøheim. Kanskje får jeg fanget noen jeg også før turen går videre til Helgeland og Lofoten til havørn og spekkhogger. I hvert fall håper jeg at det blir slik :)

Endret av vivere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på plass for å delta på color me rad. Tror ikke jeg er helt i målgruppen for løpet men jeg syns det ser gøy ut. På den andre siden så er jeg vel ikke i målgruppen til noen løp, siden jeg ikke løper [emoji38] jeg skal gå, er planen :D

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på plass for å delta på color me rad. Tror ikke jeg er helt i målgruppen for løpet men jeg syns det ser gøy ut. På den andre siden så er jeg vel ikke i målgruppen til noen løp, siden jeg ikke løper emoji38.png jeg skal gå, er planen :D

tror du er i målgruppen så lenge du har lyst å delta :D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på plass for å delta på color me rad. Tror ikke jeg er helt i målgruppen for løpet men jeg syns det ser gøy ut. På den andre siden så er jeg vel ikke i målgruppen til noen løp, siden jeg ikke løper emoji38.png jeg skal gå, er planen :D

Dette forklarer hettegensere og leggvarmere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm fort gjort å glemme sånt når hun har vært med på så mye. :P

Akkurat nå har jeg spist frokost, og skal straks hive meg rundt og pakke sekken. Rally-stevne i dag, og jeg krysser fingre for at diverse bytter ikke er med i banen denne gangen. Få'kke dem til jeg. :aww:

ja, sant :)

masse lykke til på stevne i dag! :D dere er så flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! Skulle egentlig sove en time til, men det funker ikke når man må skikkelig på do :P  Men da får jeg gjort litt småting før søstern henter meg til spadag/kveld/natt :)

 

Også er det første gang jeg sier til sjefen at hvis dissa folkene kommer tilbake så vil ikke jeg jobbe.... At voksne folk kan oppføre seg sånn. Så da røyk jeg på en liten smell inatt, skal holde meg unna sukker, men når jeg blir snakket sånn til og jeg føler den andre personen som truende så blir jeg skjelven og lei meg, så da "måtte" jeg bare trøstespise litt kake.... Burde jo selvfølgelig klare å stå imot. Det blir litt mer sukker ikveld, siden spaoppholdet innebærer middag og dessert. Men det er kalkulert inn altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX Det huset så bare helt utrolig sjarmerende og koselig ut! Kan jeg også få komme på innflytningsfest?  

 

Herregud, nå nektet enter-knappen min å gi meg linjeskift her på Sonen, så jeg måtte sjekke i facebook-chatten at det ikke var tasten som var ødelagt :| Men det funka visst etter hvert, da. Pussig. :P

Vi fikk et bilde i posten i går, som jeg gleder meg noe sinnsykt til å få opp på veggen! Men vi må ha mur-drill for å henge den opp, og det har vi ikke ennå, så jeg må vente til Musikeren står opp så vi kan dra og kjøpe det... Han er nok rimelig fyllesyk i dag, for vi hadde en kamerat på besøk i går, og det gikk nokså store mengder alkohol... :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Kärcher dampvasker og er kjempefornøyd! Bruker den til å vaske gulv, vinduer og alt på badet. Dusjvegger osv er superenkelt, og det blir skikkelig rent også i gummilistene på dusjdørene. Det er flott å kunne vaske uten såpe, og det går raskere å vaske badet med den enn tradisjonell Jif. Den er også suveren på gulvet på kjøkkenet der det kan legge seg litt fett fra steking osv.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Kärcher dampvasker og er kjempefornøyd! Bruker den til å vaske gulv, vinduer og alt på badet. Dusjvegger osv er superenkelt, og det blir skikkelig rent også i gummilistene på dusjdørene. Det er flott å kunne vaske uten såpe, og det går raskere å vaske badet med den enn tradisjonell Jif. Den er også suveren på gulvet på kjøkkenet der det kan legge seg litt fett fra steking osv.

Thanks! Tror kanskje jeg skal investere i en sånn. Tenke litt til først.  Vet du navnet på modellen dere har? Er kärcher har flere forskjellige. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en tung helg... På fredag fikk vi svar på blodprøver som bekreftet at gubben har blitt mye mer allergisk mot hund. Han har kontakteksem i hendene som har blitt veldig mye verre etter at vi fikk lilletjukken, det klør så ille at han våkner om natta og har klort seg til blods. Allergimedisiner gjør ham sløv og trøtt og går ikke overens med jobben hans som krever en del årvåkenhet og omgang med tungt maskineri. Vi har derfor tatt den tunge avgjørelsen om at vi ikke kan beholde ham...

Det verker i hjertet og jeg blir på gråten hver gang han kommer for å få kos. Vi har bare hatt ham i tre uker men jaggu har han blitt vår på den tida. Det kommer til å bli så tomt her hjemme, spesielt for meg som har vært hjemme med ham hele dagen. Heldigvis for ham er han så ung ennå at det ikke blir noen problemer for ham å knytte seg til ny eier, men vi kommer til å savne ham MYE. Merkelig hvor fort man blir glad i de små tullingene :icon_cry:

:hug:

Husarbeiddag i heimen. Skal sette i gang høstens prosjekt som består i å gjennom alle skap og skuffer og kaste/gi bort det som ikke har vært brukt det siste året, og dessuten plassere ting litt mer logisk. Juleutstyr trenger for eksempel ikke å ta opp en stor skuff i gangen utenfor kjøkkenet, det kan forvises til kommoden på gjesterommet.

Men akkurat nå ble det faktisk sol ute, gå tur før jeg begynner kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...