Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Skulle finne en koselig video av grooming av "show" ku, noe fluffy greier.

Isteden kom jeg over denne, og jeg håper det er rasen eller noe, de var forferdelig tynne..

Dom får gärna lite det utseendet när de producerar, och av juvren att döma skulle jag gissa på att det där är djur i produktion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dom får gärna lite det utseendet när de producerar, och av juvren att döma skulle jag gissa på att det där är djur i produktion.

Kan ikke huske at vi holdt de så sykt tynne og uten en eneste muskel :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at vi holdt de så sykt tynne og uten en eneste muskel :/

Står de uppstallade får de ju inte en chans att bygga muskler... :hmm:

Edit: Sitter och letar bland mina bilder efter djuren hemma på gården för att jämföra men har bara på ungdjuren och då blir det liksom lite svårt att jämföra...

Endret av TrasselTrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg anbefale Top of the Lake, les Revenants, Boradchurch, The Killing sesong 3 (trenger ikke se de andre først) og How to make it in America. 

Top of the Lake har jeg allerede sett, men de andre har jeg ikke sett. Da skal jeg sjekke ut dem. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort større, nei. Dette er fra en ranch på New Zealand som spesifikt avler opp miniatyr-varianter av rasene :)

But why? Hvorfor avle frem miniatyrkyr? Er det i teorien noe bedre enn å avle frem teacupvarianter av hunder? 

 

Jeg kan når jeg vil (og må?) :aww: To sider skrevet på arbeidskravet som skal leveres onsdag (skal være 3-4 sider).

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Krutsi :) 

Akkurat nå er jeg litt trist, typen har vært på besøk i uke, og dro for noen timer siden. Avstandsforhold er noe dritt, jeg er nemlig heldig om jeg får se han igjen en gang før jul sånn som ståa er :( 

og @Lola Pagola, jeg får dårlig samvittighet av å like innlegg hvor du skriver at Caspersen hangler og er i dårlig form, men det er vanskelig å la vær når du slenger inn supersøte bedligton bilder på slutten...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagstur gått, nå er vi godslitne i kroppen alle tre. Nå skulle jeg ha lammekoteletter med soppsaus til middag, rester fra i går. Lammekotelettene satte jeg pent i kjøleskapet i går, soppsausen har stått i romtemperatur i hele natt. :icon_cry: Jaja, da blir det lammekoteletter med gresk salat da, ein ska ikkje klaga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare sur og gammel. Har alltid vært ekstremt sær og støtt fra seg de fleste rundt seg. Til og med sin egen sønn, min far. Min søster og jeg er de eneste han har igjen, både av familie og kontakt, så veldig spesielt at han blir så trassig nå. Forhåpentligvis går det seg til, og han innser hvor idiot han oppfører seg.

Jeg tenker at det der er en toveisgate - har dere prøvd og prøvd, er det lov til å gi opp til han eventuelt kommer fram til at han vil ha kontakt. Men selv om det er famillie, skal en fortjene kjærligheten en får også, en er ikke forpliktet til å holde kontakten med idioter.

Miniatyr-storfe (miniatyrfe? :P).. Galloway, Skotsk høylandsfe og Hereford.

Den dagen jeg tar over gården... :aww:

12027753_804889226288049_591464516117178

 

De ser jo ikke ekte ut! De har *øyevipper* som et Disney-rådyr!

Grattis til SFX( du burde vel fikse på navnet nå som du har fått en til??) 

Godt poeng, det har jeg ikke tenkt på. Men hva skal jeg hete da? SFX er et morsomt ordspill også, ikke bare tre bokstaver.

Jeg har så vondt i halsen at jeg sitter og skriver til Musikeren på facebook istedenfor å prate høyt til ham. Dagens nederlag.

Det er slemt å le, men det er litt morsomt også :P God bedring!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Krutsi

@Th3a Kjenner jeg nesten blir sur bare med tanken på farfaren din sin reaksjon :P  Håper han kommer over det i god tid før jul!

Grattsis med sterk 5'er @raksha , hva slags fag var det i?

 

I dag har jeg fri. Helt utrolig deilig med fri :)
Skal bruke dagen til å ta voffebilder av åringer og småttiser. Så skal jeg prøve å endelig bestemme meg for hvilken tispe som skal bli værende her...

 

takk :)  jeg tar barne- og ungdomsarbeider fag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snøfrost : DET er skikkelig ku, ja :wub:

Fine kuene!
Farmor hadde sånne på gården hun vokste opp og fortalte meg mange historier om dem. Er nok litt hennes feil at det er akkurat Telemarkskyr jeg vil ha om jeg skal ha ku noen gang :)

Men jeg burde jo sånn sett hatt collie, eller skotsk fårehund som farmor kalte dem. Tom hørtes ut som den perfekte gårdshund.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Krutsi [emoji4] 

Akkurat nå er jeg litt trist, typen har vært på besøk i uke, og dro for noen timer siden. Avstandsforhold er noe dritt, jeg er nemlig heldig om jeg får se han igjen en gang før jul sånn som ståa er [emoji20] 

og @Lola Pagola, jeg får dårlig samvittighet av å like innlegg hvor du skriver at Caspersen hangler og er i dårlig form, men det er vanskelig å la vær når du slenger inn supersøte bedligton bilder på slutten...

Tusen takk! Og du må bare pakke fornuften i en koffert og flytte etter typen selvfølgelig :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Krutsi :) 

Akkurat nå er jeg litt trist, typen har vært på besøk i uke, og dro for noen timer siden. Avstandsforhold er noe dritt, jeg er nemlig heldig om jeg får se han igjen en gang før jul sånn som ståa er :( 

og @Lola Pagola, jeg får dårlig samvittighet av å like innlegg hvor du skriver at Caspersen hangler og er i dårlig form, men det er vanskelig å la vær når du slenger inn supersøte bedligton bilder på slutten...

ja me jeg skjønner jo hva liken er myntet på :D likte ikke at du var lei deg heller :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...