Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

er jeg superimponert over kundeservicen til Hundepoter.no! Hadde inne en bestilling de ventet på å få på lager, sendte mail nå og kansellerte den. Skrev at det var pga retur av valp. Fikk fin mail tilbake med hilsen om hvor trist det var at vi ikke kunne beholde valpen, lykke til og velkommen tilbake. Og at de skulle fjerne meg fra vipvalp-medlemskapet så jeg ikke får flere mailer med treningstips osv, for at jeg skulle slippe påminnelsen. På en lørdag, det er kundeservicen sin det! Anbefaler virkelig den nettbutikken varmt!

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Død litt i hele dag. Har klart få i meg en liter cola, druer og salte fisker. 

Så nå våget jeg ta den eneste smertestillende jeg klarte finne: 500 MG codaxol. Lurer på hva magen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Graham Norton OG Stephen Fry - England gjør tydeligvis noe veldig, veldig riktig.

Og Black Books, Bad Education,Life´s too short, Inbetweeners,  Alan Davies i Whites, Hugh Laurie og, når man er i det humøret, Alan Partridge.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dag i dag :) Vi har rukket å rive deler av en vegg, hatt besøk av kjentfolk med hund og jeg har fått studert litt og gitt Marko en sjampodusj. Nå venter jeg på at på at samboern skal bli ferdig med middagen. :)

Etter det må vi vel dra oss ut i det heslige været med hunden, før roen kan senke seg. Lurer på om jeg skal finne fram kortstokker og få med samboern på et nytt kortspill jeg nettopp har lært...

Helgevasken får vente til i morgen! Jeg gidder ikke i dag [emoji14]

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort noe i dag. :aww: godt det. Barnet er sliten etter lang barnehageuke, så fint for henne og med en rolig dag med masse kos. Desverre må jeg trosse kropp som kjefter i protest og ut å ordne for hester og kaniner. 

 

Også skal jeg skryte avfjortisshesteeiern, hun var å så på hest nr to i dag. Og kommer hjem uten!  Synes det viser modenhet jeg, ikke bare ta med seg første og beste, når de i tillegg har reist langt for å se på den. Var visst ikke noe galt med hesten men hun ble veldig usikker sa hun. Da er det tøft gjort å si neitakk og dra hjem uten hest.  

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det blir surr med trådene når jeg skal dra med eg fargen jeg ikke bruker. Så selvom jeg har nøstene på hver sin side av meg så lager jeg krøll [emoji14]

Jeg surrer forskjellige veier etter hvordan trådene ligger så jeg nøster dem opp, men sørger alltid for at den dominante fargen er under når jeg skal strikke den. Hvis du skjønner. [emoji6] Da er det aldri mer enn en eller to runder med surr før trådene er nøstet opp.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg surrer forskjellige veier etter hvordan trådene ligger så jeg nøster dem opp, men sørger alltid for at den dominante fargen er under når jeg skal strikke den. Hvis du skjønner. emoji6.png Da er det aldri mer enn en eller to runder med surr før trådene er nøstet opp.

tror jeg forstår :)

 

hmm.. lurer på hvorfor jeg ikke får beskjed om at du siterer meg. Har på sånn at det skal komme opp at jeg blir sitert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hatt nedturer de to siste stevnehelgene, så det var deilig med to 3.plasser, en 7.plass og to 4.plasser i dag :ahappy: Fornøyd med tervfrøkna som har vært i ro lenge pga skaden og har løpetid, men som jobbet kjempebra. Settervimsen var også gøy å løpe med, og nå fikk vi den siste 1.premien til ny tittel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt i gang med julegaveshoppingen allerede, jeg! Begynner smått å glede meg til jul alt og. Dette er noe av det jeg har kjøpt som gaver og tillegsgaver.

Hadde blitt kjempeglad for sånne gaver selv hvertfall. :lol:

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at Graham Norton er avla i Irland, så er jeg enig :)
Trur det blir en episode med Mr. Norton i kveld også

Ja, det stemmer jo *facepalm*
Ikke er han det eneste bra fra Irland heller :whistle:

Sukk, i boligkjøprusen glemte jeg at jeg skulle sendt ut sakspapirer i går, så jeg gjør kontorarbeid nå. Jeg lurer dog på å dra på nærbutikken for å belønne meg litt. Jeg må bare finne ut hva som er Torils nærbutikk, og om den er åpen utover kvelden. Ellers er det jo Statoil --> der borte.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer jo *facepalm*
Ikke er han det eneste bra fra Irland heller :whistle:

Sukk, i boligkjøprusen glemte jeg at jeg skulle sendt ut sakspapirer i går, så jeg gjør kontorarbeid nå. Jeg lurer dog på å dra på nærbutikken for å belønne meg litt. Jeg må bare finne ut hva som er Torils nærbutikk, og om den er åpen utover kvelden. Ellers er det jo Statoil --> der borte.
 

Torils nærbutikk er vel den derre røde Coopen eller den, som er til venstre ut av gården så til venstre hele den sletta så til høyre. :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bruke dagen på å rydde, og ikke minst jobbe på pcen heeele dagen mens jeg og lani bare slappet av. Rett etter jeg postet på sonen og satte meg i bilen så ringte tlfen med at Victoria hadde funnet T sittende på bakken i smerter og han var nå lagt bak i varebilen på vetbeds og vel der var han.. så var bare å stenge butikken og komme seg ned til Råde og få kjørt han på legevakt osv.Så nå har jeg endelig kommet hjem etter en lang dag med en lettere dopet mann :lol:

Vi fikk ringt inn litt ekstra hjelp for å få hjem den ekstra bilen og få pakket sammen også, så vi kom oss hjem til slutt! og T har enten prolaps eller noe muskel humbug men selv på diverse sterke smertestillende har han rimelig vondt så.

Nå får jeg bli ferdig med klubbarbeid før jeg spyr.... :barfy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død litt i hele dag. Har klart få i meg en liter cola, druer og salte fisker. 

Så nå våget jeg ta den eneste smertestillende jeg klarte finne: 500 MG codaxol. Lurer på hva magen sier.

God bedring ☺

Akkurat nå lurer jeg på hvor lurt det var å vente med hjemreise fra Danmark til i morgen... De siste tre timene har jeg sittet og hørt på en sanger m gitar som lirer av seg den ene slageren etter den andre... og campingen er full av folk, det har visst vært noe marked av noe slag her i dag, og nå er danskene fulle av øl. 

Men ellers var det deilig å være norsk i Danmark i dag ?. Willy ble bare 4 BHK på utstillingen, men Yasmine reddet familiens ære, fikk med seg cert, cacib og bim - og dermed enda en tittel: KBHV-15 ☺

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...