Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Når man prøver å liste seg ut av barnerommet så stille man bare kan etter å endelig ha fått en urolig unge til å sove igjen, så knaser det til i et av mine gamle ledd :aww: KNEKK! Vræl..

Sånt er så moro :P eller når døra knirker i det man skal lukke den :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bestilte bæreveska fra etsy til Timmy. Fikk en meget entusiastisk tilbakemelding fra selgeren som mente jeg kom til å elske den,og 'a big wet kiss to your pooch.'Okey,rolig nå damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så moro :P eller når døra knirker i det man skal lukke den :aww:

Ja haha. Det med ledda har skjedd flere ganger til og med. Men nå sover han igjen :aww:

Har vært på båttur hele dagen i dag, med familie. Guttene elsker båter, men syntes det var skummelt å skulle være i en :aww: Kom seg fort da. Vinket til alle båtene de så, og det var MANGE, for alle skulle ut med båten i dag tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme! Først to timer hos Huseby også halvannen time hos Svane. Så halvannen time i bil, en time på skytebanen og en time hjem. Handle, legge inn varer, så en halvtime kjøre for å levere penger og spise en velfortjent burger. Så hjem igjen og ut med bikkja som har kjeda seg fælt idag.

Men gud så gøy det er å shoppe kjøkken! Kunne ønske man trengte det oftere! Sånn sett bort i fra prisen da :lol: Vil helst ha både fra Svane og Huseby. Og sikkert fra HTH når vi skal innom der også.

Men en ting er sikkert: Vi får et forbanna fint kjøkken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man prøver å liste seg ut av barnerommet så stille man bare kan etter å endelig ha fått en urolig unge til å sove igjen, så knaser det til i et av mine gamle ledd :aww: KNEKK! Vræl..

Helt vanlig her og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa meg glugg ihjel på hytta! Dro opp tidlig igår og begynte med en fin fin fjelltur, hvor bikkjene fikk løpe litt løse der jeg kan se til alle 4 kanter, så en god lunsj på hytta før vi gikk rett over veien og pelte masse blåbær! Bikkjene spiste vel like mye som jeg pelte :P Så god middag og en kveldstur i beitet, fikk lest ut den nye Mons Kallentoft boka mi og :D Sov selvfølgelig supergodt før jeg stod opp klokka 7 for å gå enda en fin fin fjelltur :D Før jeg desverre dro hjem igjen og sov noen timer, nuh har vi gått fleksikveldstur og jeg er klar for jobb om et par timer...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på valper i natt eller de kommer tidligst sent i morgen. Så tror jeg skal legge meg tidlig så jeg kommer meg opp før det blir varmt. Gått en tur med trioen og om fortsatt alt er stille og rolig ta en liten trening på meg selv på studio.

Ettesom hun fødte "for" tidlig sist så må hun vel ta igjen dagene denne gangen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere tatt for å passe ei tispe med 5valper (7uker gamle valper) fra mandag til lørdag?

Vi har passet for en venninne nå,også sa hun vi bare skulle si en pris vi ønska,men jeg har ikke peiling :o

Hun betalte 2500,- for de 4andre hundene sine i samme rom på kennel ..

Hva er normalt at vi tar?

Vi har forøvrig også Ara-papegøyen & en conure her også som er hennes,og de skal være til etter 01september.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på fin tur. :) Vanskelig å ta bilder av svart hund, pluss at hver gang jeg setter meg ned på huk for å ta bilde så kommer han løpende bort til meg. Sukk. :P

image.jpg2_zpsgbpypthc.jpg

image.jpg1_zps2g4kwznl.jpg

Han er i en artig alder nå. Hengslete unghund. :P Tror jeg får veie ham igjen snart, for å se hvor mye han veier. Han begynner å bli tung å ha på fanget. :aww:

Ellers så må jeg le litt av mine foreldre som snakker om at de har lyst på schäferhund igjen. Kan trygt si at Fetter har sjarmert dem. :ahappy:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To og en halv hund er tørr.

Den minste er bare halvtørr, for han er ikke helt vant til blåseren, så da pusher jeg ham ikke mer enn nødvendig. Valpeshow er trening, og da er groomingen en del av treningen også. Han kan bli helt tørr utover i juniorklasse, lille vennen.

Nå har jeg lyst på mat. Men jeg har ikke lyst til å lage noe. Hvorfor ligger det aldri en pizza i fryseren for slike kvelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man prøver å liste seg ut av barnerommet så stille man bare kan etter å endelig ha fått en urolig unge til å sove igjen, så knaser det til i et av mine gamle ledd :aww: KNEKK! Vræl..

Ah, den følelsen... :frantics:

Alltid like gøy når man har sittet en halvtime og holdt i hånda til en liten gutt som ikke helt vil sove, og når han endelig sover og man skal liiiiiste seg så stilt på tå ut av rommet, så knekker det i begge knærne og noen tær :gaah:

Og vips så var det bare å sette seg ned å holde i hånda igjen :baby:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte det nettopp på døra, tre-fire ganger. Tenkte først at huset til naboen brant eller noe annet kjempealvorlig, men da jeg åpnet døren var det ingen der. Unger som ringer på å stikker av - burde jo skjønt det, men det er flere år siden sist jeg var "offer" for den rampestreken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte det nettopp på døra, tre-fire ganger. Tenkte først at huset til naboen brant eller noe annet kjempealvorlig, men da jeg åpnet døren var det ingen der. Unger som ringer på å stikker av - burde jo skjønt det, men det er flere år siden sist jeg var "offer" for den rampestreken :lol:

Jeg blir faktisk litt glad, når jeg hører om unger som gjør slikt. Det er liksom ikke så vanlig lengre :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, har funnet 4 perfekte julegaver til dyreeiere i familien på Etsy, men må nesten vente til mandag med å bestille da jeg får inn penger da. Håperhåper at ingen av de er utsolgt innen da. :frantics:

Satte på Den utrolige reisen. Nå skal jeg kose meg! :D

Så selv nr. 2 for ikke lenge siden, såå koselige filmer!

Nerdefakta: Sjekket litt rundt på nett før jeg så den, og ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for å nyte virket det som hvertfall, fant forklaring på hvordan omtrent alt er trent inn på rent positive metoder (selv hønene ble ikke på ekte skremt av Chance, eller andre for den saks skyld), eneste som kunne settes finger på var hvordan noen fisker hadde hatt det under innspillingen (så hele filmen(e) fikk ikke full score på dyrevelferd bare pga det). Og de brukte kjempemange katter og flere goldens og am.bulldoger i hver film. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk litt glad, når jeg hører om unger som gjør slikt. Det er liksom ikke så vanlig lengre :D

Samma sa moren min da jeg blåste ut frustasjon over det samme her om dagen, ringte på 2 forskjellige ganger på kort tid når jeg akkurat hadde fått frøkna til å sovne igjen. Da så jeg ikke helt kosen i det selvom det forsåvidt er uskyldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...