-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Ikke noe mer enn alt annet de får av godbiter. I valpe-og unghundtiden går det uansett så mye godbiter at det er greit å passe på å kutte ned på maten.
-
Bonden. Uten tvil. Ja, man kan 'miljøtrene' valper for tidlig. Uten å ha vitenskapen helt for hånd, men det er ikke foruten grunn oppdrettere generelt har lungt hus de første ukene, hvor hverken mor eller valper utsettes for stress. Økt stress tidlig i valpealder har korrelasjon til stressmønstre senere i livet. Det er i grunnen ikke noe vits å utsette valpene for noe de ikke har evne til å håndtere som ved 2-3 uker. Som raseentusiast antar jeg også at bonden har mer koll på de rasetypiske egenskapene som dessverre ignorerer, nemlig gjeteregenskapene.
-
Spent å høre hva Vet sier. Samme skjedde her i nabolaget for noe år siden, det ble valper av det.
-
Blir ikke det ganske kaloririkt? Må trappe ned på maten da?
-
Ost av typen Norvegia. Det er renslig, kan skjæres i bittesmå biter, jeg opplever at de tørker og kan ligge noen dager i jakkelommen uten å mugne. Ellers kjøper jeg noen små biter på dagligvarebutikk. Husker ikke navnet nå. Men det er bittesmå avlange skiver som er mørkere på midten. Mine elsker de.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts