-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
pigger da er det nok for glatt å trekke men tenker boffen får det gøy til vintern med skiene
-
funker med piggdekk på vei, men i skiløypa skal det være temmelig hardt før du kan sykle med vanlige sykkeldekk:-) Vi har sykla litt uten piggdekk på vei vinterstid og det er ikke å anbefale 😅😅
-
bikkja elsker å trekke, er nok bare å henge på, dvs lite belastning på akilles. fatbike er kanskje en mulighet også, har alt kickbike, tenkt kanskje det går å bytte dekk.
-
Hei! Jeg sitter i samme situasjon nå. Der tispa tisser på alt som blir lagt på gulvet. Maaange ganger har jeg funnet tiss på sofaen også. Selvom hun er stue ren. så nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det gikk med dere, og Om det gikk an å korrigere dette? mvh Elle
-
Tror jeg skal klare å spore opp en trekkhundklubb i Trøndelag ja. Ser noen rundt her jeg bor har AH. De brukes kun til lange dagsturer og virker noe understimulert men mistenker også at eier ikke har vært så flink med grensesetting hehe. Liten avsporing men vedkommende som går rundt med den AH'en jeg snakker om har gått ned endel i vekt etter han har fått husky, ser han ute til alle døgnets tider. Men aldri med kløv eller noen annen arbeidsoppgave.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts