Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mars


QUEST
 Share

Recommended Posts

Nå har barn og hunder vært med i fjøset. Barnet er i seng, og hundene sover. Kasko og Lupin fikk slikke ren en melkepulverpose - NAM! Så håper magene dems ikke blir dårlige :lol: 

Den følesen når man har 2 kuer på selekteringsbingen som skal gjennom roboten, og jeg med mye tålmodighet har fått den ene inn i roboten (hun har en vond fot, så man må ta seg god tid) og skal ha henne ut, så går den andre i veien og river ned grinda, og går ut i løsdrifta og menger seg med 60 andre dyr... !  :gaah:

  Fikk fulgt haltepinken tilbake til selekteringsbingen og  gikk på rett på 111 som jeg skulle ha tak i, og hun ble glad og fornøyd med til roboten og tusla rett inn. :D Så det gikk bra. Mestring :aww:  

 

Desverre er siste oppdatering på svigermor ikke oppløftende, så jeg har så godt jeg kan forberedt lillemor på at bestemor kommer til å dø snart :cry:  Veldig glad vi ikke ble med nedover. For de får ikke kontakt og hun puster anstrengt. Det hadde lillemor syntes var veldig skummelt. 

Nå skal jeg prøve å tenke på alt mulig annet frem til jeg hører noe mer.

 

  • Sad 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sliiiten.  Men nå har jammen lille Fettergutt blitt godkjent lavinehund, og er nå godkjent redningshund både sommer og vinter. Fineste lillegutt.   Ellers så må jeg innrømme at jeg gleder meg lit

Fineste snilleste Casper er 10 år i dag! ? ??

Vi klarte det:) Herregud det er vilt hvor sliten man blir av å ikke gjøre noenting.

Posted Images

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det er nettopp den smørfølelsen som er ekkel.  a074.gif

Det er jo sånn det skal være ? ikke smell og klør som fliser seg ?

Akkurat nå, mushi skrev:

Klipp i treverk og papir frem til den blir sløv. Eller bytt med saksa på Lola! :lol:

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Nå har barn og hunder vært med i fjøset. Barnet er i seng, og hundene sover. Kasko og Lupin fikk slikke ren en melkepulverpose - NAM! Så håper magene dems ikke blir dårlige :lol: 

Den følesen når man har 2 kuer på selekteringsbingen som skal gjennom roboten, og jeg med mye tålmodighet har fått den ene inn i roboten (hun har en vond fot, så man må ta seg god tid) og skal ha henne ut, så går den andre i veien og river ned grinda, og går ut i løsdrifta og menger seg med 60 andre dyr... !  :gaah:

  Fikk fulgt haltepinken tilbake til selekteringsbingen og  gikk på rett på 111 som jeg skulle ha tak i, og hun ble glad og fornøyd med til roboten og tusla rett inn. :D Så det gikk bra. Mestring :aww:  

 

Desverre er siste oppdatering på svigermor ikke oppløftende, så jeg har så godt jeg kan forberedt lillemor på at bestemor kommer til å dø snart :cry:  Veldig glad vi ikke ble med nedover. For de får ikke kontakt og hun puster anstrengt. Det hadde lillemor syntes var veldig skummelt. 

Nå skal jeg prøve å tenke på alt mulig annet frem til jeg hører noe mer.

 

Å Raksha! :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin påskeferie :)

Planlegger skitur med samboer, barn og hund i morgen. Håper været samarbeider. Blir nok ikke lange turen, mest å være ute. Snart-treåringer har mye energi, hehe. 

 

@Raksha Så trist :(

Endret av Krelise
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi synes det er god seng på dette hotellet. Også er det så mye spennende  lukter i slottsparken,altså.

Fungerte helt utmerket,dette.

 

20180331_221820.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klematis skrev:

Bizi synes det er god seng på dette hotellet. Også er det så mye spennende  lukter i slottsparken,altså.

Fungerte helt utmerket,dette.

 

20180331_221820.jpg

Hund på hotell er kurant det! Men langt ned for å gå tur på morgenen før frokost. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rocket said:

Har sett A Dog's Purpose. Ca 1 time rein grining. Jepp.. Worth it. Herlig film. :wub: 

Netflix? Amazon Prime? Neste gang jeg er full av hormonas og PMS skal jeg ta meg en skikkelig grinare, høres lovende ut den filmen du nevner :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kangerlussuaq said:

Netflix? Amazon Prime? Neste gang jeg er full av hormonas og PMS skal jeg ta meg en skikkelig grinare, høres lovende ut den filmen du nevner :P 

Viaplay. :D Jepp, er som å skru på ei vannkran den der altså! :P 

EDIT: Forøvrig en annen god grinefilm såvidt jeg husker. A.I Artificial intelligence. Eldre film, ikke hunderelatert svjv, men jeg og 2 venninner satt og hylgrein til slutten for mange, mange år siden. :P 

Endret av Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mushi unpinned og locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...