Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Enten dere nå tror det eller ikke, han der har jeg truffet! Eller er det det det heter når eksen og jeg sitter på en pub, og så sier eksen plutselig: "Der borte sitter Snoop Dogg, han har en fet Harley Davidson, og nå skal vi gå og prate med han. Og noen sekunder senere sitter SD og eksen og diskuterer om open belt drive er kult eller ikke, og jeg står bare der og er starstruck og til overs. :lol: Dette var på Studentersamfundet i Trondheim etter at SD hadde spilt der.

Nå hopper jeg snart til køys. Trur eg.

 

For shizzle? :o 

:teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

Ikke ha med hunder inn til fremmedfolk? Skjønner ikke hva dere snakker om. :aww:   Eiern til krøllebarten tilbød seg å PASSE våre tre i sommer  om vi skal bort. "Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, det vil du ikke..." var min respons - ikke at jeg ikke stoler på henne, men jeg kjenner mine hunder :aww::lol:  

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er unger alltid syke når det passer dårligst? Han hadde time hos helsesøster i dag for 3 sjekk av hørselen ( den er ikke helt der den skal være visstnok ), jeg har en million ting jeg MÅ gjøre på jobb og flere leverandørmøter. Han var syk for bare et par uker siden også. Rare greier, han er nesten aldri syk og nå er han plutselig syk hele tiden. :blink:

Det er ikke annet å gjøre enn å forvandle seg til sykepleiermamma.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
14 timer siden, Pixie skrev:

Hjemme etter fellestur, bikkja har fått mat og jeg har fått dusj. Og kjenner her jeg sitter at jeg orker faktisk ikke være med på sånn tur igjen... et lite forsøk fra han på å ri på en annen unghund (som forresten gjorde akkurat det samme og fortsatte å komme innom og terge når Uno var i bånd) og jeg fikk beskjed om å ta fillebikkja mi i bånd. Så jeg gikk båndtur med stressa hund... og fordi han da trakk i båndet fordi han ville leke med de som fløy rundt oss fikk jeg høre fra ei anna om hvordan hun brukte helstrup på sine i begynnelsen så de lærte seg å gå pent i bånd, for hun ville ikke ha sånne bikkjer som han (peke på Uno). Det var flere hunder der som godt kunne blitt satt i bånd, men de eierne fikk ikke tilsnakk. 

Hva er det med meg som gjør at folk føler de kan rakke ned på meg helt fritt? Det lurer nå jeg på... jeg er vel bare veik da, og så dårlig hundeeier at de bare må påpeke alt jeg gjør feil.

Kanskje verden blir et litt bedre sted etter litt mat og en kopp kakao... håper det, ellers kan jeg visst like greit gå og legge meg i blind tro på at morgendagen blir bedre :pinch:

Høres ikke ut som noen grei tur det der :hmm:

Jeg har aldri på bånd om andre er løse. Det gir som andre sier unødvendig stress og blir bare en negativ  greie.. 

Og hadde jeg blitt med på fellestur hadde det kun vært om jeg visste helt sikkert at ALLE hunder var i bånd. 

-------

Herregud for en dag i går! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne :D 

Det var ikke så mye spennende som skjedde før jeg skulle på jobb. Men etterpå derimot! 

Først dukker mannen opp på døra. Vi har jo snakket en del om hva vi vil fremover, og blitt enige om at vi ikke vil skrive under skilsmissepapirer med det første fordi vi skal heller bruke lang tid på å finne tilbake til hverandre. Tydeligvis har han funnet veien tilbake for lenge siden, for han hadde allerede snakket med enkelte i familien (ikke søstrene, de hadde ingenting med det :lol: ), og sagt at han vil at det skal være oss og ssånn er det bare. Mora jublet, og onkler var også begeistrert for det. Så han spurte plutselig om jeg ville oppheve separasjonen og så tar vi skikkelig sats og driter i alt annet. 

Han har virkelig jobbet hardt for å bevise at han har lært etter å ha dummet seg ut tidligere, og har helt tydelig vist hva som faktisk betyr noe. 

Så det ser ut som at han følger med på flyttelasset om et par mnd :heart: Men vi venter med å gjøre det helt offisielt enda. Det er 2 mnd oppsigelse der han bor, så vi har nok av tid til å ordne med det :)

 

Og apropos flyttelass; jeg fikk leiligheten jeg så på på lørdag! :D Havutsikt, 100 kvm, og det ligger i en blindgate så det er et rolig sted :D

De var jo veldig skeptiske til hund i utgangspunktet, men de syntes Sjef virket så trivelig og sjarmerende  (les: lykkepiller med gelekropp i bue som prøvde å få husverten i sittende stilling for kos :aww:) at de valgte å ta sjansen :D De syntes også at det var betryggende at jeg har en rase "ingen" har hørt om før og de tok det som et tegn på at jeg er langt over gjennomsnittet interessert og kan mer enn hva de som de har hørt negative ting om kan. 

Beste av alt der? Jeg flytter inn i kveld! :o

Etter en sånn dag klarte jeg ikke å sove før klokka var nesten 1 i natt. Våknet før klokka 6 også. Ikke helt likt meg nei :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Argyr skrev:

Det hørtes fryktelig tørt ut!

Neida, må ha på smør vøtt :D 

7 timer siden, Argyr skrev:

Tror du rota deg vekk i forhold til hva vi prata om. :lol: Det er nok ganske uøkonomisk også, å avle pudler til mat.

Kanskje? Jeg skal lage puddel til pappa, ikke mat. Skal vi ha hønedyr, så er det for mat :P 

7 timer siden, Argyr skrev:

Mens jeg går rundt her og gauler på alt mulig rart uten at noen bryr seg større. Det hender jeg blir populær da, men det kan jo hende de prøver å få meg til å holde kjeft. 

:lol: 

7 timer siden, Argyr skrev:

Det gjør de, ihvertfall hvis det ikke er masse godt ugress innenfor gjerdet. I første omgang skal jeg ha geiter som overvintrer i fryseren, der klarer de neppe å rømme fra (men man kan aldri vite, geiter er sta vesener).

Nei, fryste geiter er det vel ikke så mye kødd med :lol: 

--

Ny dag, nye muligheter osv :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben kjøpte en Pepsi max til meg igår. Jeg syntes den smakte dårlig, men tenkte det bare var smaksløkene mine som var litt rare etter middagen :P Men nå sjekket jeg datoen, og den gikk visst ut på dato for ca en uke siden.. Smaker de virkelig dårlig så kort etter de er utgått? Trodde brus kunne ligge en stund uten å bli dårlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser man har en fast veterinær som bryr seg om dyrene. Min "faste" var ikke på jobb på fredag da Lita ble dårlig igjen. Hun ringte nå kl 0755 for å høre hvordan det går med Lita. Ikke uten grunn at Kathrin er min favorittveterinær i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laikamor skrev:

Gubben kjøpte en Pepsi max til meg igår. Jeg syntes den smakte dårlig, men tenkte det bare var smaksløkene mine som var litt rare etter middagen :P Men nå sjekket jeg datoen, og den gikk visst ut på dato for ca en uke siden.. Smaker de virkelig dårlig så kort etter de er utgått? Trodde brus kunne ligge en stund uten å bli dårlig.

 

Jepp, Pepsi max smaker spy fra dagen den går ut på dato! 

Hilsen avhengig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Høres ikke ut som noen grei tur det der :hmm:

Jeg har aldri på bånd om andre er løse. Det gir som andre sier unødvendig stress og blir bare en negativ  greie.. 

Og hadde jeg blitt med på fellestur hadde det kun vært om jeg visste helt sikkert at ALLE hunder var i bånd. 

-------

Herregud for en dag i går! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne :D 

Det var ikke så mye spennende som skjedde før jeg skulle på jobb. Men etterpå derimot! 

Først dukker mannen opp på døra. Vi har jo snakket en del om hva vi vil fremover, og blitt enige om at vi ikke vil skrive under skilsmissepapirer med det første fordi vi skal heller bruke lang tid på å finne tilbake til hverandre. Tydeligvis har han funnet veien tilbake for lenge siden, for han hadde allerede snakket med enkelte i familien (ikke søstrene, de hadde ingenting med det :lol: ), og sagt at han vil at det skal være oss og ssånn er det bare. Mora jublet, og onkler var også begeistrert for det. Så han spurte plutselig om jeg ville oppheve separasjonen og så tar vi skikkelig sats og driter i alt annet. 

Han har virkelig jobbet hardt for å bevise at han har lært etter å ha dummet seg ut tidligere, og har helt tydelig vist hva som faktisk betyr noe. 

Så det ser ut som at han følger med på flyttelasset om et par mnd :heart: Men vi venter med å gjøre det helt offisielt enda. Det er 2 mnd oppsigelse der han bor, så vi har nok av tid til å ordne med det :)

 

Og apropos flyttelass; jeg fikk leiligheten jeg så på på lørdag! :D Havutsikt, 100 kvm, og det ligger i en blindgate så det er et rolig sted :D

De var jo veldig skeptiske til hund i utgangspunktet, men de syntes Sjef virket så trivelig og sjarmerende  (les: lykkepiller med gelekropp i bue som prøvde å få husverten i sittende stilling for kos :aww:) at de valgte å ta sjansen :D De syntes også at det var betryggende at jeg har en rase "ingen" har hørt om før og de tok det som et tegn på at jeg er langt over gjennomsnittet interessert og kan mer enn hva de som de har hørt negative ting om kan. 

Beste av alt der? Jeg flytter inn i kveld! :o

Etter en sånn dag klarte jeg ikke å sove før klokka var nesten 1 i natt. Våknet før klokka 6 også. Ikke helt likt meg nei :lol:

 

 

Åhhh, jeg er så glad på dine vegne at det ordnet seg med bosted! :hug::jump: :bananas:Stedet høres jo fantastisk ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
13 minutter siden, Mardina skrev:

Åhhh, jeg er så glad på dine vegne at det ordnet seg med bosted! :hug::jump: :bananas:Stedet høres jo fantastisk ut!

 

Tuuusen takk! Det gikk over all forventning! 
Jeg holdt jo på å gå i bakken når Sjef var seg selv rundt husverten... Tenkte bare at oi... de er ikke vant med hund. Og så skal han hive rumpa inntil for å få kos :blink: 
Men joda, det gikk veldig bra det, bare fordi de aldri har sett eller hørt om rasen før, og fordi jeg ikke hørtes ut som en "normal" eier :lol: 


Jeg holder på å pakke ned i esker nå. Har fylt opp 3 stk allerede. Så nå er snart skaper i stua ferdig. Men herregud så mye smått jeg har her og der :o Jaja... Får vel gjort meg ferdig på et vis. Bare så synd at jeg skal på jobb når klokka er 12.30. Taper mye tid på det, men får vel gjort en del før den tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ozzy skrev:

Jepp, Pepsi max smaker spy fra dagen den går ut på dato! 

Hilsen avhengig. 

Veldig typisk.. Planen er å slutte med brus helt en periode, som litt avvenning. Så evt kun drikke i helgene i fremtiden. Så den han kjøpte igår skulle være siste på en stund. Ekstra kjipt da at den smakte vondt :P Menmen, sikkert like greit. Siste minne fra Pepsi Max er at det smakte dritt, så kanskje det går lettere å holde seg unna da :P

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, enna skrev:

Man ser man har en fast veterinær som bryr seg om dyrene. Min "faste" var ikke på jobb på fredag da Lita ble dårlig igjen. Hun ringte nå kl 0755 for å høre hvordan det går med Lita. Ikke uten grunn at Kathrin er min favorittveterinær i verden :)

Kathrin er gull verdt :) Det minner meg om at jeg må se på kalenderen for å finne en fridag hvor jeg kan få fjernet en fettkul på Smula.

Levert symaskin til rep, kommet meg på jobb hvor jeg har praktes en halvtime med å komme på nett. Var ikke plass til meg i klasserommet, så da gikk jeg opp istedenfor, siden de uansett ikke trenger to lærere til å sitte sammen med dem og se film. Nå skal jeg telle gjenstående timer i diverse fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, *Kat84* skrev:

Tuuusen takk! Det gikk over all forventning! 
Jeg holdt jo på å gå i bakken når Sjef var seg selv rundt husverten... Tenkte bare at oi... de er ikke vant med hund. Og så skal han hive rumpa inntil for å få kos :blink: 
Men joda, det gikk veldig bra det, bare fordi de aldri har sett eller hørt om rasen før, og fordi jeg ikke hørtes ut som en "normal" eier :lol: 


Jeg holder på å pakke ned i esker nå. Har fylt opp 3 stk allerede. Så nå er snart skaper i stua ferdig. Men herregud så mye smått jeg har her og der :o Jaja... Får vel gjort meg ferdig på et vis. Bare så synd at jeg skal på jobb når klokka er 12.30. Taper mye tid på det, men får vel gjort en del før den tid :) 

Gratulerer med nytt hjem og en forbedret gubbe :) Noen ganger bare ordner ting seg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Pringlen skrev:

Gratulerer med nytt hjem og en forbedret gubbe :) Noen ganger bare ordner ting seg!

Takk :D 
Nytt ROLIG hjem. Med havutsikt :aww: 
Og samme gamle gubbe versjon 2.0 :D  Det var alt jeg ba om tidligere. Han er bare ikke blant de topp 15 mest lærevillige rasene :lol:  :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, *Kat84* skrev:

Høres ikke ut som noen grei tur det der :hmm:

Jeg har aldri på bånd om andre er løse. Det gir som andre sier unødvendig stress og blir bare en negativ  greie.. 

Og hadde jeg blitt med på fellestur hadde det kun vært om jeg visste helt sikkert at ALLE hunder var i bånd. 

-------

Herregud for en dag i går! Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne :D 

Det var ikke så mye spennende som skjedde før jeg skulle på jobb. Men etterpå derimot! 

Først dukker mannen opp på døra. Vi har jo snakket en del om hva vi vil fremover, og blitt enige om at vi ikke vil skrive under skilsmissepapirer med det første fordi vi skal heller bruke lang tid på å finne tilbake til hverandre. Tydeligvis har han funnet veien tilbake for lenge siden, for han hadde allerede snakket med enkelte i familien (ikke søstrene, de hadde ingenting med det :lol: ), og sagt at han vil at det skal være oss og ssånn er det bare. Mora jublet, og onkler var også begeistrert for det. Så han spurte plutselig om jeg ville oppheve separasjonen og så tar vi skikkelig sats og driter i alt annet. 

Han har virkelig jobbet hardt for å bevise at han har lært etter å ha dummet seg ut tidligere, og har helt tydelig vist hva som faktisk betyr noe. 

Så det ser ut som at han følger med på flyttelasset om et par mnd :heart: Men vi venter med å gjøre det helt offisielt enda. Det er 2 mnd oppsigelse der han bor, så vi har nok av tid til å ordne med det :)

 

Og apropos flyttelass; jeg fikk leiligheten jeg så på på lørdag! :D Havutsikt, 100 kvm, og det ligger i en blindgate så det er et rolig sted :D

De var jo veldig skeptiske til hund i utgangspunktet, men de syntes Sjef virket så trivelig og sjarmerende  (les: lykkepiller med gelekropp i bue som prøvde å få husverten i sittende stilling for kos :aww:) at de valgte å ta sjansen :D De syntes også at det var betryggende at jeg har en rase "ingen" har hørt om før og de tok det som et tegn på at jeg er langt over gjennomsnittet interessert og kan mer enn hva de som de har hørt negative ting om kan. 

Beste av alt der? Jeg flytter inn i kveld! :o

Etter en sånn dag klarte jeg ikke å sove før klokka var nesten 1 i natt. Våknet før klokka 6 også. Ikke helt likt meg nei :lol:

 

 

Gratulerer med både leilighet og gubbe!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Og samme gamle gubbe versjon 2.0 :D  Det var alt jeg ba om tidligere. Han er bare ikke blant de topp 15 mest lærevillige rasene :lol:  :whistle: 

Husk på at versjon 2.0 kun er en betaversjon, og fort kan ha dratt med seg tidligere versjoners bugs som kan dukke opp etter hvert :aww:                                :whistle: 

Har hjemmekontor - det var greit ja, for utenfor her var det svinglatt og ikke et gruskorn å se på vegen. Det er dårlig kombinasjon når man kjører med piggdekk uten pigg :aww:. Men nå kom det en med ei vegskrape da, og samtidig begynte det å snø. Nå er det IKKE glatt lenger. Men - men jeg satt og kikket ut på vegskrapa som kom kjørende for ANDRE gang opp vegen her nå, så så jeg til min store forferdelse et vilt fremmed menneske som gikk tur med to hunder - i bånd :o En gårdshund og noe som så ut som en støver - men så så jeg den bakfra og da så det ut som om den hadde litt lengre pels på halen... jeg tar høyde for at synet ikke er helt 100% for tida :aww:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått unna alt av papirarbeid som jeg kunne få unna for denne gang og veldig fornøyd med det! Har to kommoder jeg skal rydde helt unna, men orker ikke helt å starte enda :P Synes jeg har fått gjort mye allerede. Spist lunsj, skal rydde litt på kjøkkenet så skal J til nabotanten mens vi er på kurs. Bestilt øyelysningstime til valpene på onsdag, og får ordne litt lunsj til dem nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Tuuusen takk! Det gikk over all forventning! 
Jeg holdt jo på å gå i bakken når Sjef var seg selv rundt husverten... Tenkte bare at oi... de er ikke vant med hund. Og så skal han hive rumpa inntil for å få kos :blink: 
Men joda, det gikk veldig bra det, bare fordi de aldri har sett eller hørt om rasen før, og fordi jeg ikke hørtes ut som en "normal" eier :lol: 


Jeg holder på å pakke ned i esker nå. Har fylt opp 3 stk allerede. Så nå er snart skaper i stua ferdig. Men herregud så mye smått jeg har her og der :o Jaja... Får vel gjort meg ferdig på et vis. Bare så synd at jeg skal på jobb når klokka er 12.30. Taper mye tid på det, men får vel gjort en del før den tid :) 

Gratulerer!! 

 

Nå driver min mor rydding igjen, tror de er på sørlandet. For ramler inn mms med "vil du ha?" :lol: Fått meg speil og lue til lillemor. Kjekt :D Sagt nei til noe annet, hun er ikke så glad når jeg sier nei, så ender vel opp med det også. :aww: 

Nå er jeg sur på meg selv fordi jeg har glemt at jeg skal på møte i kveld. Passer meg absurd dårlig, men jeg satt jo og svarte ja til at det passet for en uke siden. Hmpf. Og fortsetter mildværet så blir det ikke Egebergrenn her i påska uansett :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, laikamor skrev:

Veldig typisk.. Planen er å slutte med brus helt en periode, som litt avvenning. Så evt kun drikke i helgene i fremtiden. Så den han kjøpte igår skulle være siste på en stund. Ekstra kjipt da at den smakte vondt :P Menmen, sikkert like greit. Siste minne fra Pepsi Max er at det smakte dritt, så kanskje det går lettere å holde seg unna da :P

 

 

Ja det smaker helt grusomt! Husker jeg klaget når jeg kjøpte 1/2 liter på Statoil en gang. Sjefen hadde selv smakt utgått Pepsi max så jeg fikk to 1 1/2 liter som plaster på såret :lol:  

Gratulerer @*Kat84*  Håper det blir bra både med mann og leilighet! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
22 minutter siden, Siri skrev:

Husk på at versjon 2.0 kun er en betaversjon, og fort kan ha dratt med seg tidligere versjoners bugs som kan dukke opp etter hvert :aww:                                :whistle: 

 

Da sender jeg ham på sånn rebootcamp :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...