Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

10 minutter siden, 2ne skrev:

Det gjør de når de sier "jeg", men ikke når de sier "er det" :P  

Nå kommer jeg fra andre siden av Mjøsa men der sier man æ de je om Er det jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

20 minutter siden, enna skrev:

Dro med meg @Trillian som medhjelper på kynologikurs i dag, og vi hadde en hyggelig og produktiv dag :)
Lita ble passa av datter hjemme. Da jeg kom hjem, bjeffet og Logret Lita meg velkommen, tydelig SULTEN! :)  :)
så da ble det ny og denne gang ordentlig porsjon med spesialmat igjemt mer morfin, og antibiotika. Nå ser formen stigende ut, så nå har jeg trua igjen på dette skal gå bra :) I går ville jeg bare grine hele dagen. I dag er verden et hyggelig sted igjen.

Det var veldig godt å høre! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Turb skrev:

Nå kommer jeg fra andre siden av Mjøsa men der sier man æ de je om Er det jeg... 

Det sier de på den siden av Mjøsa jeg kommer fra og ;) Men de sier ikke æ dæ je, ikke som jeg har hørt i hvert fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kjøpte en 15 kilos sekk med vom, og skulle tilsette vitaminblanding. Litt stressa, så tenkte ikke på å lukke sekken ordentlig. Løfter den for å riste, og vips hadde jeg vitaminblanding for hund i nese, hals og på klærne.. Jaja, skal se at de neste blodprøvene viser verdier over normalt, og ikke langt under som de har ligget på i år :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Kjenner jeg holder på å bli syk :/ :( Såre bihuler og "tett i hodet" ... Har jo ikke tid til det nå. Hva er deres kjerringråd som fungerer for det da :P

 

nesespray hjalp meg. ble syk forje tirsdag(28). frisk igjen på søndag :D litt host enda, men veldig lite.Skal sies at jeg nesten ikke klaret og puste, og det og gå på do var en treningsøkt. Så nesespray hjalp meg ekstremt fort :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Kjenner jeg holder på å bli syk :/ :( Såre bihuler og "tett i hodet" ... Har jo ikke tid til det nå. Hva er deres kjerringråd som fungerer for det da :P

 

Pøs på med c vitaminer, nok væske og søvn :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Kjenner jeg holder på å bli syk :/ :( Såre bihuler og "tett i hodet" ... Har jo ikke tid til det nå. Hva er deres kjerringråd som fungerer for det da :P

 

Ta det litt med ro du nå, det er rådet fra denne kjerringa. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor sover søtt i sengen sin, sovnet på rekordtid, mens hun gledet seg til i morgen for da skal vi være mer ute og leke mer. :ahappy: Har dog et ørlite håp om at hun ikke starter dagen kl 7 :lol:  Gratis å være optimist :aww: 

Hundene er strødd i sofaene, Pettern har fått sprette rundt en masse i dag, så han er ganske fornøyd han og.  Sitte her bittelitt til før jeg angriper kjøkkenet, forer kaniner og gakker, og så rydder mer på kjøkken. Bonden spiller konsert i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
5 timer siden, tutle skrev:

Ikke bare det du uthever, men det er vel snakk om forskjellige religioner også? Er jo hinduister, ikke buddhister som har Bindi vel :P 

Åja :lol:  
Så lite interessant er religion. Jeg ser på det som tøys og tull på linje med Asbjørnsen og Mo :whistle: 

Har vært på jobb i dag, og det ble jo et sabla kaos. Full butikk, og ingen av produktene som skulle brukes var inne. Men dagen gikk fort i det minste. Det er jo noe :P 

Har også vært på visning. Det var mye finere enn hva jeg hadde sett for meg ut fra bildene, og jeg håper virkelig at jeg får den :D 

Når jeg var hjemme fra visning tok det ikke lange tiden før det startet å riste i både tak og vegger her. Ikke av musikk denne gangen, men plutselig ute av det blå har altså 10-åringen til husverten begynt å trampe og hoppe i gulvet. Det hørtes seriøst ut som at taklampene skulle ramle i gulvet. Det er et under at pærene fortsatt lyser, og at kuppelen henger på fortsatt...
Chromcasten er blitt satt på pause, mute, og skrudd av flere ganger også :sint_01: 
Så her skal verken jeg eller unger ha en utholdelig siste måned. Men det er greit. Kan han være drittsekk har jeg ingen problem med å være det i retur :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Ta det litt med ro du nå, det er rådet fra denne kjerringa. :hug:

Har faktisk delegert bort alt imorgen med familiebursdag, alt jeg skal gjøre der blir å eksistere for tror du har rett :aww: til og med opprydning er ordnet, for jeg orker ikke å bli dausliten på mandag og enda sjukere. 

Nå skal jeg ta et langt og varmt bad, så legge meg tidlig!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

Jan Fredrik tar begrepet slitsom til nye høyder...

 

Akkurat nå, MarieR skrev:

For en merkelig intro ...

Jeg går ikke glipp av noe altså...? :P

 

På vei til jobb igjen. Hundene har fått trent litt smeller og puslet litt med fvf i dag så Lykke var nesten i koma når jeg gikk. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

 

Jeg går ikke glipp av noe altså...? :P

 

På vei til jobb igjen. Hundene har fått trent litt smeller og puslet litt med fvf i dag så Lykke var nesten i koma når jeg gikk. :P

 

Ikke så langt hvertfall :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Det er lenge siden Jan Fredrik tok begrepet slitsom til uante høyder da.. Sånn ca i 2003 eller no' :P 

Glemmer det mellom hver gang jeg hører ham :lol: 

La oss sende Rune Rudberg Band! Da er vi garantert å slippe utgifter til neste år :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...