Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

På 12.3.2017 at 9:07 PM, Lola Pagola skrev:

Gjett om jeg har kost meg i dag da emoji3.pngemoji3.pngemoji3.png
 

 

 


Lang men fin dag emoji4.png Først avlsrådmøte også styremøte, ispedd valpklåing. 6 uker gamle og helt bedårende! Jeg har aldri vært så nære å ende opp med valp før. Det var like før og en reell mulighet, fritt valg i et veldig lovende kull...
Blir alltid overrasket over hvor små 6 uker gamle valper egentlig er, de ser større ut på bilder. De hodene altså, små perfekte dalmatinerhoder emoji7.pngemoji7.png En liten tass minnet sånn om Casper som liten. Men, det er ikke riktig tid nå.
Og var godt å komme hjem til Casper og, og kjenne på at jeg har jo akkurat den hunden jeg vil ha, så jeg har å være fornøyd, selv om valpesyken til tider er overveldende.

Edit. .. bilde kom ikke opp i Tapatalk. ..

cea23b6082fcbb569e9143418869597e.jpg



 

 

 

Nå er du ond, veldig ond:wub:

10 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Vanligvis er jeg et rasjonelt og velballansert menneske, jeg lar meg stort sett ikke vippe av pinnen så lett. Men jeg har noen veldig svake punkter, og ett av dem er griser! Bilder av griser får meg til å sitte og glise fjollete, nesten med tårer i øynene. Jeg blir rørt av griser!

Hva er det for noe rart da?!

Jeg er nok hakket rarere, for jeg blir litt rørt av å se for meg deg:icon_redface: som blir litt fjollete over griser.

Men griser er skjønne de, dog ikke de svære rånene som løper etter deg.... dårlige minner fra skolen.

Snart skal jeg ut på tur, og må handle pølser først:) Fått meg ny tv, og den er DIGER- ble nesten litt overveldene. Men jeg blir nok vant til det.  Kjenner at det skal bli deilig å være litt i ro i dag- det skjer mye fremover.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:


jaa emoji7.png ond med meg selv og, burde ikke sitte å se på bilder av dem. Men nå tror jeg de er ganske fordelt til nye eiere da, heldigvis.

Phu:)

Ja det var de regningen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Eeeee da har jeg opplevd det også. DKK nekter bruke samme registreringsnummer som NKK har registrert Sinner på. Og akspeterer ikke hans nummer i NKK og endrer det til det de mener er korrekt.

Ergo så stilles han på ett regnummer i Norge og ett annet i Danmark :huh:

Kan bli moro om/når han evt blir champion i de to landene da bekreftelsen i Norge og Danmark vil ha to forsjellige regnr... Tror jeg tar vare på den mailen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Joda så... Nå var de 9500 borte fra kontoen min, så nå har jeg bare 1000 kroner igjen... Dyrt å flytte, men helt klart verdt prisen :P 
Og når strøm kommer i tillegg er jeg litt glad for at det ikke bare er min utgift snart :icon_redface:  

Jeg har sovet veldig godt i natt! Ikke våknet en eneste gang, sovnet som en stein når jeg la meg, og er skikkelig uthvilt og har energi :) 
Eneste dumme er at Sjef ikke har fått lufte seg ordentlig i dag. Jeg har så klart glemt å pakke regnklærne mine, så jeg har ikke regnbukse, men jeg har fjellskoene. Og ikke har jeg regnjakke heller. Da fikk han tisse på busene i stedet. Han virker heldigvis fornøyd med å få være tett inntil og kose. Ble ikke så mye oppmerksomhet på han i går så han har jo litt å ta igjen der. 

Snart bør jeg vel komme meg i dusjen og gjøre meg klar for halvannen time på jobb. Ja, hele halvannen time :P Må få ut litt tomme esker i bilen også, sånn at jeg bare kan svinge innom leiligheten og bli ferdig med en del der. Så pakke ut, hente mer, og så pakke ut, og sånn går nu dagan... Men en ting er sikkert; Sjef skal ha SKIKKELIG tur i dag! Ikke tale om at stakkaren bare skal ligge og vente på meg hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snoffe skrev:

Egentlig :lol:

Ta det som en romantisk weekend eller jentetur, alt ettersom hvem du drar med? :) 

--

AN er jeg litt sjokkert over at jeg er så innmari sløv og cocky at jeg ikke fikk med meg at jeg ba hjelpa om å skru av q-syten i går. Det er lurt å ha på den, den sperrer så blod ikke kommer ut og gørr ikke kommer inn i picclinen.. Djiz, altså.. :|

I dag skal jeg på Ahus, igjen. Ny avdeling denne gangen *hurra* Kanskje jeg skal ha det som mål å ha vært innom alle avdelinger på Ahus? Barne- og ungdomsavdelingen er jeg kanskje litt for seint ute til da, når jeg tenker meg om :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, laikamor skrev:

Kraftig hodepine igjen.. Tatt paracet uten effekt. Har ikke ibux i hus, men burde kanskje kjøpe det også. Kanskje jeg burde ta en sjekk hos legen snart, å finne ut om det er en grunn til all hodepinen. Hvor mye betaler man egentlig for en sjekk hos lege (med blodprøve), sånn ca? 

Tror jeg pleier å betale ca 210 kr for det :) 155 uten blodprøve. 

12 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Vanligvis er jeg et rasjonelt og velballansert menneske, jeg lar meg stort sett ikke vippe av pinnen så lett. Men jeg har noen veldig svake punkter, og ett av dem er griser! Bilder av griser får meg til å sitte og glise fjollete, nesten med tårer i øynene. Jeg blir rørt av griser!

Hva er det for noe rart da?!

Da bør du sjekke ut Esther The Wonder Pig :heart: Har bare lest 1/3 av boka fordi tårene renner, og bildene/videoene av henne på instagram ler jeg meg ihjel av. Hun er virkelig helt fantastisk. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter dagen med feilmelding på bilen. Tett partikkelfilter,  skal det byttes så er det 13 500, - :pinch: Heldigvis kunne de fylle på noe væske og se om det hjalp. Det var ekstremt mye billigere.  Krysser fingrene! 

Må bli doodleoppdretter tror, for mye arbeid og lite penger i kaniner :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Vanligvis er jeg et rasjonelt og velballansert menneske, jeg lar meg stort sett ikke vippe av pinnen så lett. Men jeg har noen veldig svake punkter, og ett av dem er griser! Bilder av griser får meg til å sitte og glise fjollete, nesten med tårer i øynene. Jeg blir rørt av griser!

Hva er det for noe rart da?!

Jeg elsker denne kontoen på instagram! De er så fryktelig søte :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos dårlig skriftspråk og sånn, så har jeg akkurat lest at for å ha med hunden over svenskegrensa, må den være ide merket.. 

Ide merket. 
Ide merket. 
Ide merket.

Blir ikke noen svensketur på oss i år, tydeligvis :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å henge opp meisekasser på en uthusvegg. Er det noen som vet om det må være en bestemt avstand mellom dem? Vil meiser ha hele veggen for seg selv eller kan jeg lage et aldri så lite boligområde med flere kasser på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

 

I dag skal jeg på Ahus, igjen. Ny avdeling denne gangen *hurra* Kanskje jeg skal ha det som mål å ha vært innom alle avdelinger på Ahus? Barne- og ungdomsavdelingen er jeg kanskje litt for seint ute til da, når jeg tenker meg om :P  

Har du testet indremedisinsk avdeling? Den er slått sammen med geriatrisk. Så det føles som å være lagt inn på et sykehjem, evt dementavdeling :P

 

Gratulerer med dagen til @Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har tenkt å henge opp meisekasser på en uthusvegg. Er det noen som vet om det må være en bestemt avstand mellom dem? Vil meiser ha hele veggen for seg selv eller kan jeg lage et aldri så lite boligområde med flere kasser på veggen?

Boligfelt for meiser, hihi! Aner ikke, var bare så søt tanke så måtte kommentere det. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Pringlen skrev:

Har du testet indremedisinsk avdeling? Den er slått sammen med geriatrisk. Så det føles som å være lagt inn på et sykehjem, evt dementavdeling :P

Nei, hvis de ikke finner noe i dag, så skal jeg vel dit neste gang. Hvis ikke så havner vi vel alle på geriatrisk etterhvert? :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ferdig med å rydde i alle roteskuffer, nå må jeg bare rydde opp etter å ha ryddet :aww: Sortert mye klart allerede da, men herregud så mye hundeustyr jeg har som aldri blir brukt. Men det kan jeg jo ikke kvitte meg om, TENK om jeg får bruk for det. Og alle sløyfer som aldri blir hengt opp som har ligget krøllet :aww: Også må jeg slutte å ta med meg reklame inn ser jeg, for jeg gjør jo aldri noe med det, jeg legger det ned i skuffene liksom :P Nei, forte meg å rydde ferdig så jeg kan begynne å beise gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
59 minutter siden, 2ne skrev:

Sånn apropos dårlig skriftspråk og sånn, så har jeg akkurat lest at for å ha med hunden over svenskegrensa, må den være ide merket.. 

Ide merket. 
Ide merket. 
Ide merket.

Blir ikke noen svensketur på oss i år, tydeligvis :aww: 

Jeg hadde slitt med å la være å spørre om det spiller noen rolle om det er en god eller dårlig ide :aww: 

Ferdig med en bitteliten flyplass vakt, og har pakket enda flere esker og tatt med. 
Nå må jeg gå tur med Sjef snart og pakke utav før jeg kjører tilbake og fyller bilen enda en gang. Jeg begynner allerede å bli litt lei av det her :lol: 

Og gratulere med @Siri og hennes halve århundre! :D :bananas::cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Perfect Image skrev:

Jeg er faktisk ferdig med å rydde i alle roteskuffer, nå må jeg bare rydde opp etter å ha ryddet :aww: Sortert mye klart allerede da, men herregud så mye hundeustyr jeg har som aldri blir brukt. Men det kan jeg jo ikke kvitte meg om, TENK om jeg får bruk for det. Og alle sløyfer som aldri blir hengt opp som har ligget krøllet :aww: Også må jeg slutte å ta med meg reklame inn ser jeg, for jeg gjør jo aldri noe med det, jeg legger det ned i skuffene liksom :P Nei, forte meg å rydde ferdig så jeg kan begynne å beise gangen.

Ikke begynn å flytt på kommodene nå da :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...