Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Vet dere hva? I dag, helt uplanlagt, så var G alene hjemme i 20 minutt! :D 

 

Vi skulle på butikken, og G nekta å bli med ut i gangen. Så vi kledde på oss, gikk ut, låset døra, og venta noen sek før vi låste opp igjen. Da bruker han som regel å ville være med. Men ikke i dag! :lol: Så vi satte på kameraet, og tusla ned til bilen.. Og han flytta seg bare for å finne bedre sovestilling, og var ikke et knyst fra han! :heart: Flinke lille fjompen min!

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

Laika skulle hatt bursdag i dag, og hadde blitt hele 9år! Savnet er enda stort, så jeg blir alltid litt trist på denne datoen :( 4år siden vi tok det tunge valget. Angrer egentlig ikke, jeg vet at det var det beste for både henne og oss. Men jeg savner henne enda altfor mye, og jeg kan enda ha drømmer om henne der jeg våkner opp gråtende. Skulle ønske hun ikke hadde de problemene hun hadde, sånn at hun fortsatt kunne vært her med oss!

------

 

Vi skal hente kattunge på søndag, og det gleder jeg meg veldig til! Håper nye pusen og Fluffy blir gode venner :) Sitter å funderer på navn.. Ikke så lett. Jeg likte Bob så godt, men kan jo ikke kalle denne katten også for det. Bob skal få ha sitt navn i fred. Har kommet frem til et annet navn, men det spørs om gubben er enig. Og ikke minst om det passer til pusen :P

 

 

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Mud skrev:

Fredag!!! :D

Denne uka har gått ekstremt fort :blink:

Jobb , tur, spise,  sove. Uka oppsummert.  

Godt å høre at det er flere som kjører det opplegget der :P 

I går tok vi oss en runde med husarbeid i tillegg da og jeg lagde ostekake. Samboer hadde så lyst på det til bursdagen sin. Jeg lurer på om han tror jeg har lagd noe opplegg for han, og det har jeg jo, bare ikke denne helga her da det ikke passet for de jeg inviterte. Så jeg satser på at han blir overraska den helga de kommer :ahappy:

Vi har kjøpt oss "nytt" spisebord som kommer i kveld også, en kompis med varebil tar det med opp til oss og så blir han over til i morgen, det blir trivelig :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SFX skrev:

Jeg har et par hyller jeg ikke vet hvor jeg vil ha. Kanskje vi bare skal bytte?

God idé :D 

9 timer siden, SFX skrev:

Skal du bli en av de som bor utenfor Letohallen torsdag kveld til mandag morgen?

Ja - hadde ikke det vært bra kult da? :D 

7 timer siden, 2ne skrev:

Jeg syns egentlig at jeg burde hatt noe luksus for den fella jeg har gått i først, men greit, vi kan gjøre det andre veien og vi :P 

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Natta har heldigvis gått greit, sett bort fra panikk/smerteanfall i går kveld hvor det ble tiss, blod og tårer overalt. Fikk heldigvis trykt i han smertestillende til tross for at han nekter å la meg åpne munnen. Ikke noe gøy å være alene med en hund som jeg ikke klarte å kontrollere pga smerter/panikk.. Sa til meg selv i går at jeg aldri skal trekke tenner på hund igjen.. Håper og tror at han ikke trenger å trekke mer tenner nå :) 

@Snoffe Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Akkurat nå, mokken skrev:

Venter jeg på brannvesenet som skal på tilsyn. Skulle komme mellom 8.30 og 12, så da sitter jeg her å blomstrer da :ball:

Jeg fikk SMS om at de skulle det hos meg på tirsdag - mellom 0800 og 1200 - jeg sendte melding om at det kunne de bare drite i å forvente. Enten så fikk de gi meg en spesifikk tid, ellers så kunne de la være å komme.
Da ringte de opp og fortalte meg at da måtte huseieren slippe de inn, hvorpå jeg svarte "det er hunder i leiligheten, så nei - det er ikke et tema" Da ble han stille lenge.
Inn i min leilighet skal de IKKE med mindre jeg er hjemme, og jeg NEKTER å ta meg fri en hel dag for at de skal sjekke at jeg har brannslukkingsapparat og brannvarsler - det kan jeg ta bilde av å sende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Belgerpia skrev:

Jeg fikk SMS om at de skulle det hos meg på tirsdag - mellom 0800 og 1200 - jeg sendte melding om at det kunne de bare drite i å forvente. Enten så fikk de gi meg en spesifikk tid, ellers så kunne de la være å komme.
Da ringte de opp og fortalte meg at da måtte huseieren slippe de inn, hvorpå jeg svarte "det er hunder i leiligheten, så nei - det er ikke et tema" Da ble han stille lenge.
Inn i min leilighet skal de IKKE med mindre jeg er hjemme, og jeg NEKTER å ta meg fri en hel dag for at de skal sjekke at jeg har brannslukkingsapparat og brannvarsler - det kan jeg ta bilde av å sende.

Jeg ble skikkelig sur her i høst fordi de skulle ha inspeksjon av gasspeisene hos oss. Fikk samme beskjeden om at de kom mellom 08.00 og 11.30, men heldigvis så hadde de lagt ved kontaktinformasjon til han som skulle utføre inspeksjonen. Jeg ringte og fikk avtalt at han tok meg først på morgenen, så da kom han innom så at alt var greit og dro igjen så jeg fikk kommet meg på jobb. Går heldigvis an å avtale med noen... men jeg forstår ikke hvorfor alle sånne ting antar at man kan disponere jobbdagen sin fritt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Må bare få det ut, jeg kjente nemlig ressursforsvaret mitt blomstret kraftig her i morges. Var på fjaseboka- og der var det annonse for hundesonen- med invitasjon om å bli med. Kjente jeg ble akkurat like irritert som når jeg møter mennesker når jeg vil gå i fred i "min"skog. Knurrrrrrrrrrr......

Ellers har jeg drømt hotellferie med hund, hunder jeg hadde for 20 år siden... rart og slitsomt.

Nå skal jeg være flink husmor, så ture hunden i regnet- og så kose meg med en bok:)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Christine skrev:

Natta har heldigvis gått greit, sett bort fra panikk/smerteanfall i går kveld hvor det ble tiss, blod og tårer overalt. Fikk heldigvis trykt i han smertestillende til tross for at han nekter å la meg åpne munnen. Ikke noe gøy å være alene med en hund som jeg ikke klarte å kontrollere pga smerter/panikk.. Sa til meg selv i går at jeg aldri skal trekke tenner på hund igjen.. Håper og tror at han ikke trenger å trekke mer tenner nå :) 

@Snoffe Takk! 

Huff, stakkars :( Kan bare forestille meg hvor vondt han må ha det. Masse god bedring til Vegas! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Belgerpia skrev:

Jeg fikk SMS om at de skulle det hos meg på tirsdag - mellom 0800 og 1200 - jeg sendte melding om at det kunne de bare drite i å forvente. Enten så fikk de gi meg en spesifikk tid, ellers så kunne de la være å komme.
Da ringte de opp og fortalte meg at da måtte huseieren slippe de inn, hvorpå jeg svarte "det er hunder i leiligheten, så nei - det er ikke et tema" Da ble han stille lenge.
Inn i min leilighet skal de IKKE med mindre jeg er hjemme, og jeg NEKTER å ta meg fri en hel dag for at de skal sjekke at jeg har brannslukkingsapparat og brannvarsler - det kan jeg ta bilde av å sende.

Nå har jeg fri i dag da, men de kunne gjerne gitt et litt mer spesifikt klokkeslett sånn at man fikk litt mer ut av dagen. 

 

Nå har forøvrig nevnte brannmann vært her, han var godt fornøyd med både ildsted og slukningsutstyr så da gikk han videre til naboene. Da er det på tide med litt frokost også få unna litt klubbarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg elsker lærere som setter igang rensing av kaffetrakteren rett før jeg har pause. Jeg MÅ ha kaffe i pausen min! :icon_cry:

På første lærerejobben min nektet de meg å rense kaffemaskina, jeg var jo bare vikar og hva om de vente seg til å ha ren kaffemaskin? :o 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og hører på faglige diskusjoner blant lærere her, og venter på å få slippe til med den delen som de defintivt helst ikke vil høre :aww:  Er så gøy å være den populære som alle vil ha besøk og informasjon av men som alle egentlig har lyst å slippe unna :aww: Det har jo noe med at jeg legger begrensninger på de, det er ikke særlig populært :D  Jeg er flink til å ta i mot kjeft da, det har jeg fått skryt for flere ganger :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Turb skrev:

På første lærerejobben min nektet de meg å rense kaffemaskina, jeg var jo bare vikar og hva om de vente seg til å ha ren kaffemaskin? :o 

:lol: Tenke seg til - rein kaffemaskin liksom? :lol: 

9 minutter siden, Malinka skrev:

Jeg sitter og hører på faglige diskusjoner blant lærere her, og venter på å få slippe til med den delen som de defintivt helst ikke vil høre :aww:  Er så gøy å være den populære som alle vil ha besøk og informasjon av men som alle egentlig har lyst å slippe unna :aww: Det har jo noe med at jeg legger begrensninger på de, det er ikke særlig populært :D  Jeg er flink til å ta i mot kjeft da, det har jeg fått skryt for flere ganger :lol: 

:lol: En bra egenskap, det :D 

Jeg har vært på kurs... kurs via Skype med visstnok ca 90 deltakere fra hele landet. Litt rart, men det funka jo også bra :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
2 timer siden, Tonje skrev:

Huff, stakkars :( Kan bare forestille meg hvor vondt han må ha det. Masse god bedring til Vegas! 

 

Jeg trakk en visdomstann for noen år siden og lå på sofaen i flere dager etterpå og vrei meg i smerte. Burde trekt en til, men avbestiller timen hele tiden da jeg ikke takler den smerten igjen.. Må være så ekkelt for hundene når de bare kjenner smerten og ubehaget, og ikke skjønner at det er til det beste for de :aww: Alle tennene han trakk var oppe, så nå mangler han blandt annet to hjørnetenner og rovtenner samt alt mellom. Det ser helt merkelig ut når man løfter leppene, men han har heldigvis ikke noe problem med å få i seg mat, og det var det beste for han mtp betennelser, hull gjennom tannkjøttet og svulster :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, Debbie skrev:

Må bare få det ut, jeg kjente nemlig ressursforsvaret mitt blomstret kraftig her i morges. Var på fjaseboka- og der var det annonse for hundesonen- med invitasjon om å bli med. Kjente jeg ble akkurat like irritert som når jeg møter mennesker når jeg vil gå i fred i "min"skog. Knurrrrrrrrrrr......

 

Forstår deg godt. 
Jeg har nettopp fått tilsnakk fordi jeg ikke lar Sjef stoppe opp og fiksere på lukter, og spesielt ikke den type lukter som får han til å klapre med tenna og vise fram tissefanten. 

Det er hundens tur nemlig, og da må vi jo gjøre det positivt for dem, og i hvert fall ikke dra dem med videre når de bare vil lukte litt. :aww: Det er tydeligvis synd på ham :lol: 
 

40 minutter siden, enna skrev:

Da er kennelnavn på plass. Datter eier, mor med-eier :) (og hovedansvarlig inntil videre).

Gratulere! :) 


Jeg har sovet lenge i dag. Våknet for en time siden. Det gjorde tydeligvis godt, for nå kan jeg puste igjen, og ikke fryser jeg. Faktisk så holder jeg på å renne bort av svette i dag. 

Så nå kan jeg endelig rydde litt i alt rotet mitt her. Utrolig hvordan det hoper seg opp når man bare orker å rote, og ikke gjenta prosessen i motsatt retning :icon_redface: 

Sjef skal få seg en lengre tur også i dag. Ikke veldig lang tur, men lengre. Trenger vel å jobbe oss opp til normalen både jeg og han nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *Kat84* skrev:

Forstår deg godt. 
Jeg har nettopp fått tilsnakk fordi jeg ikke lar Sjef stoppe opp og fiksere på lukter, og spesielt ikke den type lukter som får han til å klapre med tenna og vise fram tissefanten. 

 

Jeg lurer så veldig på hvordan dette kan være svaret på Debbie sitt innlegg om at hun ikke likte at det ble reklamert for sonen på FB? :lol:

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...