Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, Kaisen skrev:

Tur på stranden i dag, hvor hun fikk løpe løs. Stopper opp hver 100 meter for å vaske seg på stjerten. Ser at hun er hoven. Så da var det vel første løpetid på gang. Fikk henne i bånd i en h****** fart og gikk tilbake mot bilen. Godt vi ikke traff andre hunder. Har ikke merket noe blod enda, og syns det var rart at den ene hannhunden vi traff på tur i går ikke var mer interessert i henne. Kan det går noen dager før hun begynner å blø?

Er dere ikke på tur når hun har løpetid?

Nå skal jeg snart dra fra jobb. Må innom legekontoret og hente journalen min så jeg får svar på MR jeg var på for 3 uker siden. Dumme meg bytta fastlege og fikk ny fra 1.Jan, da vil jo den gamle så klart ikke gi meg resultatene gratis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har kjøpt et ***** hus.   https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=91368606&fks=91368606   Vi EIER et hus.    

...spretter jeg innom for å fortelle at 12 små nøster har funnet veien ut, resten jobber med saken.  

Søtbass (sånn helt seriøst, han er usedvanlig vakker? Ikke sant?  )          

Posted Images

1 minutt siden, Tonje skrev:

Er dere ikke på tur når hun har løpetid?

Nå skal jeg snart dra fra jobb. Må innom legekontoret og hente journalen min så jeg får svar på MR jeg var på for 3 uker siden. Dumme meg bytta fastlege og fikk ny fra 1.Jan, da vil jo den gamle så klart ikke gi meg resultatene gratis.

 

Jo selfølgelig er vi det:teehe: men vi gikk en plass der det vanligvis er en god del løse hunder. Og jeg syns ikke noe om å ha hunden løs der når hun har løpetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kaisen skrev:

Jo selfølgelig er vi det:teehe: men vi gikk en plass der det vanligvis er en god del løse hunder. Og jeg syns ikke noe om å ha hunden løs der når hun har løpetid. 

Det var godt å høre, virka som det ikke var aktuelt å være ute med løpetispe :lol:. Skjønner at du har henne i bånd da altså :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonje skrev:

Det var godt å høre, virka som det ikke var aktuelt å være ute med løpetispe :lol:. Skjønner at du har henne i bånd da altså :) 

 

:lol: nei, skulle tatt seg ut om stakkaren ikke fikk gå ut på 3 uker. Men kan ikke si at jeg ser frem til 3 uker med bare båndturer altså:thumbsdown:  får leite etter et avsideliggende sted i skauen så hun kan løpe fra seg litt, men er ikke lett det heller når man bor midt i byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Emmy skrev:

Fins det noe søtere enn en hund som logrer i søvne :wub:

Ja, valper med hikke :wub:  Gruer meg til valpen slutter, hun er såååå søt når hun sitter og hikker og virker like overasket hvert hikk :wub:  

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen mulighet for at uveitt hos hund kan bli bra av seg selv? 

En hund her som hadde symptomer for noen uker siden, der det var merkbart bedre til neste dag, og etter to dager helt bra. Kun telefonkonsultasjon og bildeutveksling med vet. Konkludert med liten rift etter tur, siden det gikk over så raskt. Nå har hun derimot igjen fått symptomer på samme øye. Hun kniper øyet såvidt litt sammen og har litt mindre pupill på øyet. Er det ikke bedre til i morgen så drar vi til vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stalker en av de polske studentene. Hun stilte gordon setter på EDS 2015 så måtte selvføgelig finne ut hva hunden heter. Kom tilfeldig i snakk mens vi satt og ventet på hver vår lærer. Fikk så enormt mye sladder om professorene!  Alt i fra hvem som driver oppdrett av katter og er på utstillinger hver helg til hvem som har "hemmelige" forhold :lol: Det kom noen overalskelser der for å si det slik :lol: 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Jeg stalker en av de polske studentene. Hun stilte gordon setter på EDS 2015 så måtte selvføgelig finne ut hva hunden heter. Kom tilfeldig i snakk mens vi satt og ventet på hver vår lærer. Fikk så enormt mye sladder om professorene!  Alt i fra hvem som driver oppdrett av katter og er på utstillinger hver helg til hvem som har "hemmelige" forhold :lol: Det kom noen overalskelser der for å si det slik :lol: 

 

Sånt er egentlig litt artig! Det er som man oppdager en helt ny verden :P:lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SaraS skrev:

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh, 9 dager fri fra NÅ!

Føler meg vill og gal som drar fra løpetidskaoset her. Stakkars sambo. Han hadde ALDRI fått dratt! :P

Du får si at det er hans tur neste gang, og så tenker du "den tid den sorg" og fortrenger hele greia. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg er litt skremt av meg selv nå... 
I dag har jeg vært mer effektiv enn hva jeg normalt sett pleier å være! 

Kostet opp pels med tørrmopp, støvsugd, satt på vaskemaskin og tørketrommel, og vasket gulvene. Og til og med sortert ut ting og tang som kunne kastes, og gått tur. 
Alt det der i løpet av en eneste dag. Tror jeg må gå og måle feberen igjen :aww: 

Får kaste meg i dusjen sånn at jeg ser sånn passe presentabel ut når jeg skal på butikken og kjøpe melk til å ha i ostesausen (eller hva de nå kaller det) på lasagnen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Husk det er kort vei mellom fan og stalker :aww: 

Så det er ikke innafor og banke på døra hans kl 1 inatt? :huh:

Rooooomservice :drool:

Endret av Stine
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kaisen skrev:

:lol: nei, skulle tatt seg ut om stakkaren ikke fikk gå ut på 3 uker. Men kan ikke si at jeg ser frem til 3 uker med bare båndturer altså:thumbsdown:  får leite etter et avsideliggende sted i skauen så hun kan løpe fra seg litt, men er ikke lett det heller når man bor midt i byen...

Du, det går helt fint, og ikke ta sjansen på å slippe henne om du ikke er på inngjerdet område. Du finner andre måter å aktivisere henne på.

1 time siden, Stine skrev:

Da ble det ikke gull på Petter idag da.... Men det gjør ikke noe for han sover hos oss alikevel :D

Det gjør ikkeno, for Johannes fikk gull :D 

42 minutter siden, Stine skrev:

Så det er ikke innafor og banke på døra hans kl 1 inatt? :huh:

Rooooomservice :drool:

Heller det enn at du sniker deg inn og sitter og ser på ham og filmer :lol: 

Sovna på sofaen litt gitt, våknet med potet bak i nesa. Men nesespray har jeg ikke selvfølgelig. Jaja, jeg overlever vel :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Så det er ikke innafor og banke på døra hans kl 1 inatt? :huh:

Rooooomservice :drool:

Så lenge du filmer så.... horisontalt :aww: 
Jeg bare nevner det igjen, jeg.... 
https://www.facebook.com/folkeaksjonenmotvertikalfilming/?fref=ts 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Akkurat nå kikker jeg på ubåter på nett og prøver febrilsk å ikke få en ny hangup. Fascinerende greie da! Både de store jernhvalene og små, privateide enmannsubåter!

Skjerp deg nå Heidi. Du er rar.

:lol: Litt kanskje :lol: 

18 minutter siden, Line skrev:

Det gjør ikkeno, for Johannes fikk gull :D 

Trønder er trønder :D 

Har vi vært på sparktur, men det var ikke så mye futt i noen av oss, selv om Yasmine drev med litt lett intervalltrening... Det hjalp nok skikkelig på formen at jeg trøkka en Troika i trynet da jeg kom hjem. 

Nå skal jeg lage kyllingsuppe til besøket som kommer i morgen. Greit å ha ferdig sånn at jeg bare kan varme den opp :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Line skrev:

 

Det gjør ikkeno, for Johannes fikk gull :D 

Heller det enn at du sniker deg inn og sitter og ser på ham og filmer :lol: 

 

Trønder er trønder! :lol:

Ække det innafor altså? :icon_confused:

Jeg har lovet mamma å oppføre meg, så må vel nesten det :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Line skrev:

Du, det går helt fint, og ikke ta sjansen på å slippe henne om du ikke er på inngjerdet område. Du finner andre måter å aktivisere henne på.

Jada det går nok fint altså. Bare kjedelig:teehe:heldigvis er ikke 3 uker så lenge. Får ta med meg langlina kanskje..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...