Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, 2ne skrev:

Jeg og! Heia meg og heia Ahus, we can do it! :lol: 

Jeg har trua!

Akkurat nå, 2ne skrev:

:lol: Ja, den var morsom, men noe av det må jo være kødd? Alle skjønner jo at det ikke er "wanna make love to your baby", liksom? hehe 

Man vet aldri, tenk på ken lee-damen. Det er så hysterisk morsomt mye av det at det spiller ingen rolle, egentlig. :lol: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Kanskje jeg burde bli en kamel? Da tar det kanskje litt lenger tid enn 1 uke å bli dehydrert? :teehe: 

Jeg stemmer for det. Be dem operere inn en pukkel i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

650 karameller ferdig pakket, 53 pakker ferdig pakket og nå er jeg tom for teip :aww: Juletre (som forøvrig var altfor altfor stort, hehe.) står med lys i stuen men pynte for ungene ta imorgen. Har en vaskemaskin som ikke er ferdig før om en time, så vi har begynt å vaske inni kjølekapene nå. Så rydde stuene og kjøkkenet, ikke så mye siden vi hadde skikkelig rdding igår men litt rot blir det jo riktignok når man holder på sånn her. All julematen er kjøpt inn, alle gavene er på plass og alt er klart til avslutningen i bhg imorgen og julekonserten ungene skal ha i kirken. Sophia skal tenne lys og er veldig stolt :)

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk sen i seng eller veldig tidlig oppe her inne?:P Her ble det å komme seg opp tidlig, kom på juleferie hos foreldrene mine i går og frøkna klarer ikke å finne helt roen første døgnet her, så hun begynte å vekke huset ti på fem.. måtte bare dra meg ut av senga så de andre kunne få sove i det minste. Har kokt kaffe, men gurimeg så trøtt jeg er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, teskjeia skrev:

Er folk sen i seng eller veldig tidlig oppe her inne?:P Her ble det å komme seg opp tidlig, kom på juleferie hos foreldrene mine i går og frøkna klarer ikke å finne helt roen første døgnet her, så hun begynte å vekke huset ti på fem.. måtte bare dra meg ut av senga så de andre kunne få sove i det minste. Har kokt kaffe, men gurimeg så trøtt jeg er ?

Begge deler.. småbarnsmor her :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, teskjeia said:

Er folk sen i seng eller veldig tidlig oppe her inne?:P Her ble det å komme seg opp tidlig, kom på juleferie hos foreldrene mine i går og frøkna klarer ikke å finne helt roen første døgnet her, så hun begynte å vekke huset ti på fem.. måtte bare dra meg ut av senga så de andre kunne få sove i det minste. Har kokt kaffe, men gurimeg så trøtt jeg er ?

Sen i seng, tidlig opp :)
Mye som skal gjøres til jul og har bare kveldene. Dagtid er jobb. Og da må man jo opp ;)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelsen har blitt verre over natta, og akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å være hjemme i ro og fred i dag, og heller kjøre på ferie i morgen. Jeg vet jeg skuffer noen da, men jeg liker best å være syk alene.

En stille og rolig dag i dag, hvor jeg kan få ferdig et par småting, gå en tur med hundene, og ellers bare slappe av - det låter mer fristende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Forkjølelsen har blitt verre over natta, og akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å være hjemme i ro og fred i dag, og heller kjøre på ferie i morgen. Jeg vet jeg skuffer noen da, men jeg liker best å være syk alene.

En stille og rolig dag i dag, hvor jeg kan få ferdig et par småting, gå en tur med hundene, og ellers bare slappe av - det låter mer fristende. 

Men om du akkurat har blitt dårligere så drar du smittekortet. Rett og slett, at du er usikker på om det er en vanlig forskjølese eller starten på influensa. Influensa har INGEN lyst på. Så får du en dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SFX skrev:

Forkjølelsen har blitt verre over natta, og akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å være hjemme i ro og fred i dag, og heller kjøre på ferie i morgen. Jeg vet jeg skuffer noen da, men jeg liker best å være syk alene.

En stille og rolig dag i dag, hvor jeg kan få ferdig et par småting, gå en tur med hundene, og ellers bare slappe av - det låter mer fristende. 

Høres ut som om det er en veldig lur ide å bli hjemme en ekstra dag og pleie deg selv :)

--

Har jeg jammen fått hentepakke beskjed- julen er reddet- jeg har fått mer garn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

Men om du akkurat har blitt dårligere så drar du smittekortet. Rett og slett, at du er usikker på om det er en vanlig forskjølese eller starten på influensa. Influensa har INGEN lyst på. Så får du en dag :) 

For et døgn siden kjente jeg ingenting, om en ser bort fra at jeg var sykt emosjonell - men ikke noe fysisk, det kom snikende i løpet av ettermiddag/kveld i går, og bare eksploderte i natt. Søstra mi er gravid, en vil ikke smitte sånne - pappa er sårbar, jeg vil ikke smitte ham. Takk for strategi! :P 

Nå skal jeg finne en neve paracet, for noen har brukt hodet mitt som bongotrommer i natt. Jeg mistenker Sheldon Cooper.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

For et døgn siden kjente jeg ingenting, om en ser bort fra at jeg var sykt emosjonell - men ikke noe fysisk, det kom snikende i løpet av ettermiddag/kveld i går, og bare eksploderte i natt. Søstra mi er gravid, en vil ikke smitte sånne - pappa er sårbar, jeg vil ikke smitte ham. Takk for strategi! :P 

:lol: Alltid klar med en strategi vet du! 

Men akkurat det med influensa er ikke tull heller, vi går nå inn i høysesong for det. Bare denne uken på jobb har 1/3 enten vært hjemme med det selv eller har barn som er syke med det (og det betyr jo at de antageligvis er hjemme med det selv om kort tid :P )

Akkurat nå, SFX skrev:

Nå skal jeg finne en neve paracet, for noen har brukt hodet mitt som bongotrommer i natt. Jeg mistenker Sheldon Cooper.

 

Sheldon skulle aldri fått tilgang til noe slikt instrument...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SFX skrev:

15590363_10157779213255136_3936352974922

Da er treet og lukta på plass - mangler bare litt pinnekjøttlukt nå :heart: Og jeg tar det som et godt tegn for jula at jeg fikk dunket treet ned på naglen i bunnen av foten på første forsøk. Treet er skikkelig skeivt fra alle kanter, og det er neppe bare fordi gulvet heller - men jeg er ikke helt i vater jeg heller, så det passer rett inn i familien.

Åh så deilig,høres ut som du koser deg. Og god bedring

18 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Juleparty med elevene i klasserommet, etterpå julelunsj med kollegene, der vår kinesiske kokk hadde fått frie tøyler til å lage et utvalg retter til oss. Hildrande du så mye godt han hadde tryllet fram! Innimellom de to eventene har vi vært i Sirkusparken på Lade og gått rundt juletreet sammen et par hundre minoritetsspråklige ungdommer. Mange hadde øvd på "Enebærbusken" og "Jeg gikk meg over sjø og land", mange hadde glemt å øve. Alle sang på hver sin sang og hvert sitt vers samtidig, mens vi prøvde å lage ringer og gå i samme retning rundt treet. Vi kom fra Hoppeland og vi skylte vårt tøy mens vi dro i hverandre, tråkket hverandre på tærne og knakk sammen av latter. Julenissen kom med sekken full av snop, og alle syntes det hadde vært en fin dag.

Nå har jeg piskadausen juleferie! :funny-santa-dance-smiley-emotic

 

Det hørtes koselig og viltert ut:)

Nå skal jeg snart ut på tur, og jeg skal kose meg i dag og imorra. og jeg har fått så mye pakker, det er helt vilt. Hjelpes:)

Men først kjenner jeg at jeg må ha frokost, som kanskje er litt mer enn kakemenn og klementiner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Høres ut som om det er en veldig lur ide å bli hjemme en ekstra dag og pleie deg selv :)

--

Har jeg jammen fått hentepakke beskjed- julen er reddet- jeg har fått mer garn ;)

Og hvis sonen sier det, da er det sant :P 

Kos deg med strikking, deilig å ha noen fridager hvor en har tid til det en vil eller har måttet forsømme altfor lenge. Jeg dagdrømmer om å få mekket på hjemmesiden min i jula.

27 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: Alltid klar med en strategi vet du! 

En skulle tro du hadde vært speider!

27 minutter siden, JeanetteH skrev:

Men akkurat det med influensa er ikke tull heller, vi går nå inn i høysesong for det. Bare denne uken på jobb har 1/3 enten vært hjemme med det selv eller har barn som er syke med det (og det betyr jo at de antageligvis er hjemme med det selv om kort tid :P )

'Tis the season to be snotty...

27 minutter siden, JeanetteH skrev:

Sheldon skulle aldri fått tilgang til noe slikt instrument...

Det er veldig mye Sheldon aldri skulle :D 

21 minutter siden, Debbie skrev:

Åh så deilig,høres ut som du koser deg. Og god bedring

Tusen takk, jeg liker jula godt, så jeg koser meg med å stelle i stand, sykdom eller ikke sykdom. "Alle" er jo syke på denne tiden av året uansett, så jeg er i godt selskap.

21 minutter siden, Debbie skrev:

Men først kjenner jeg at jeg må ha frokost, som kanskje er litt mer enn kakemenn og klementiner.

Er ikke julemenn frokost? For det spiste jeg, med brunost. Også en mormorkake. Det er vel lov på bittelille julaften? Kanskje jeg bør ta et par klementiner, C-vitaminer er aldri feil.

15578435_10157783425730136_2513635948360

God Jul fra oss til dere!

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, SFX skrev:

For et døgn siden kjente jeg ingenting, om en ser bort fra at jeg var sykt emosjonell - men ikke noe fysisk, det kom snikende i løpet av ettermiddag/kveld i går, og bare eksploderte i natt. Søstra mi er gravid, en vil ikke smitte sånne - pappa er sårbar, jeg vil ikke smitte ham. Takk for strategi! :P 

 

Åh, jeg ble også sykt emosjonell! Er det noe eget over årets forkjølelse/influensarunde, eller? For jeg har ikke pleid å være så ille før :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, plutte skrev:

 

Det -er- forska på! :D Det har eit eller anna med at hjernen vil fylle ut "tomrommet" i ein rytme som har "satt seg fast". :P Det skal visst hjelpe å synge/høyre Imagine av John Lennon, den er etter sigande umogleg å sette fast. Eg tykkjer ikkje det hjelper, dessutan er den sangen fæl. :ahappy:

Det er fullt mulig! Den satt fast i hodet mitt nå nylig :P

7 timer siden, Perfect Image skrev:

Håper det blir kaldt igjen snart. Forrige helg virket så lovende med kald hvit vinter. De som vil ha grønn plen og plussgrader får ta vinteren i Spania :aww:

Eller Bergen. Tydeligvis.... :hmm:

10 minutter siden, Tinkie skrev:

Åh, jeg ble også sykt emosjonell! Er det noe eget over årets forkjølelse/influensarunde, eller? For jeg har ikke pleid å være så ille før :lol: 

Mannen er sykere enn noensinne ihvertfall.... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Halv ni ringte telefonen,det var broder som lurte på om tante kunne passe lillegutt noen timer så mammaen og bestemora fikk handla til jul. De skulle sende melding når de dro. Flott,for da har jeg en time på meg.

Da klokka ble halv elleve og det fortsatt ikke var kommet melding ante det meg at det var smart å stå opp,for jeg rakk såvidt å få på meg morgenkåpa og gjøre det mest nødvendige på badet før jeg hørte bilen? 

Godt det var kjentfolk som kom?

Så nå ser 4-åringen på Netflix mens tante rydder i huset,og etterpå tenkte vi å ta med Bizi på en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, teskjeia skrev:

Oppdaget en orm i rumpa på pusen, får ikke tak i ormekur nå, men syns det er så ekkelt *spy* Er så vanskelig når katten fanger og spiser mus hele året:/

Uæh..  Jeg hadde en katt som måtte ha ormekur ca annenhver måned. Det var også en som spiste mus hele året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk sen i seng eller veldig tidlig oppe her inne?[emoji14] Her ble det å komme seg opp tidlig, kom på juleferie hos foreldrene mine i går og frøkna klarer ikke å finne helt roen første døgnet her, så hun begynte å vekke huset ti på fem.. måtte bare dra meg ut av senga så de andre kunne få sove i det minste. Har kokt kaffe, men gurimeg så trøtt jeg er ?

Sent i seng og tidlig opp her også [emoji14] Stod opp rundt seks tiden, så hundene fikk en runde på jordet før det var å gjøre klar barn for å dra i bhg til julefrokost :) Kjempefin frokost og ungene var så flinke i kirken på julekonserten sin :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig til Hamar og handle de siste julegavene, så ringte søster og sa hun hadde gjort det. Fornøyd med den. Eneste kjipe er at jeg glemte igjen søsters gave hjemme så hun får julegaven sin den 28 istedet... typisk. Det jeg glemte var søsters gave og tørrfôret til Pigg. Fikk kjøpt nytt for, men gaven var sånn luregave jeg egentlig var veldig fornøyd med... jaja, enten må jeg ut å kjøpe ny eller så får hun den den 28...


Sent from my iPad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Argyr skrev:

Jeg har trua!

Det er bra! Da er det i hvert fall noen som tror :lol: 

9 timer siden, Argyr skrev:

Man vet aldri, tenk på ken lee-damen. Det er så hysterisk morsomt mye av det at det spiller ingen rolle, egentlig. :lol: 

*ler* Ja, men den er jo morsom fordi hun tror hun synger på engelsk :teehe: 

9 timer siden, Argyr skrev:

Jeg stemmer for det. Be dem operere inn en pukkel i stedet!

Det skal jeg gjøre! 

5 timer siden, teskjeia skrev:

Er folk sen i seng eller veldig tidlig oppe her inne?:P ?

Sent i seng og tidlig opp :P 

-- 

AN venter jeg på sykepleier og/eller legevisitten, alt ettersom hvem av dem som kommer først. Har vært og fått sånn dings som kan sitte i armen min til evigheten og forbi (pickline/midline, ett eller annet), har fått bestilt henting av nytt stomiutstyr, og begynner å bli rimelig klar for å reise hjem, men gidder ikke å begynne å pakke før jeg faktisk får et klart og tydelig "du skal hjem i dag" (nei, jeg stoler ikke på at beskjeder jeg fikk i går gjelder i dag :lol: ). 

Nydelig vær ute da, blå himmel og sol og sånt. Ikke veldig desembervær man kommer i julestemning av, men etter noen dager med grått og bløtt så er det greit med en solskinnsdag, syns jeg (og Bjørn Eidsvåg :aww: ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...