Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

13 minutter siden, Tinkie skrev:

!!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol: 

Tror det er større sannsynlighet for at jeg får Musikerbror til å stille opp som det der, men han vil jeg jo helst ikke ha i stua hele jula... Uansett fikser jeg bilde hvis jeg får det til :lol::lol::lol:  

Går dere tom for godis så kan dere jo knekke et par nøtter :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

34 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Skal flytte en wordpress-side til et nytt webhotel, og leser bruksanvisning... synes det ser skikkelig komplisert ut og lurer på om det kommer til å gå fortere å bare lage siden helt på nytt på det nye hotellet :P Har jo den "gamle" som mal så går jo relativt fort. Men mye småpirk. Æsj :lol: 

Jeg har nettopp flyttet mitt- og det var endel surr. Ikke at jeg gjorde det selv, for det ble for innviklet for lille meg... Det teite er at selv om siden ble flyttet så forsvant alle bildene mine og det var ikke liks gøy å sette inn nye :(

--

Her har det kommet endel cm med snø igjen... Ikke noe gøy- jeg klarte til og med å kjøre meg fast i en bakke med 4wd :o
Også er jeg litt overrasket over at det er lille Juleaften i morgen- det skulle jo ikke være ennå DET da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald skada beinet sitt for litt siden, operert i dag. Så nå sitter jeg her med en skjelvende, pipende hund og er usikker på om han har vondt (fikk smertestillende for to timer siden), uvel, kald, redd eller hva det er. Sikkert litt av alt :no: Men nå får mannen overta her, baby må legges også. Huff, håper morgendagen er bedre, veterinæren anslo det. Kjip jul på gubbevovven min :cry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Line skrev:

@Tinkie Neste år kan du bruke musikeren som juletre :lol: 

  Vis skjult innhold

15673124_10158004792055434_767701684_n.p

 

Kjenner jeg er litt nysgjerrig på hva slags sider man går på for å finne sånne bilder.. :P Uansett, veldig glad for at noen gjør det - for det der var bare hysterisk!

Velkommen hjem @2ne Hamburgertallerken smakte håper jeg!

Idag har jeg vasket kjøkkenskuffer.. har sinnsykt mange av dem så jeg ble ikke ferdig. Nå vurderer jeg om jeg er så full av overlykkelig feriefølelse at jeg orker vaske resten ikveld, eller om skuffevasken stopper her. Imorgen skal vi hente ny bil, så da må man jo vaske og klargjøre den gamle, og så får vi besøk både 1ste og 3dje dag så det skal vaskes myyye her - sånt går utover skuffevask-iver ja. Som jeg absolutt hater husarbeid altså. Gubben er det lite hjelp i, han kjaser om julevask, hvilket i hans hode kun består av en ting: vaske taket! Av alle unyttige ting når man har en zilliard mer åpenbare ting å vaske! Jaja, så lenge man ikke blir syk av hygienemangel, så får vaskingen være hva det blir!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Line skrev:

Går dere tom for godis så kan dere jo knekke et par nøtter :P 

:lol: 

37 minutter siden, Tinkie skrev:

Hvorfor er nudler med palmeolje så sykt mye bedre enn de uten? :ermm: Her prøver jeg å være miljøbevisst, og så glipper det fordi jeg glemmer å sjekke, og så smaker de tusen ganger bedre :lol: 

Fordi.. :aww: Alt med palmeolje smaker egentlig mye bedre enn sånt uten... :aww: 

31 minutter siden, Aslan skrev:

Thorvald skada beinet sitt for litt siden, operert i dag. Så nå sitter jeg her med en skjelvende, pipende hund og er usikker på om han har vondt (fikk smertestillende for to timer siden), uvel, kald, redd eller hva det er. Sikkert litt av alt :no: Men nå får mannen overta her, baby må legges også. Huff, håper morgendagen er bedre, veterinæren anslo det. Kjip jul på gubbevovven min :cry: 

Stakkars liten da... God bedring !

3 minutter siden, TonjeM skrev:

Gubben er det lite hjelp i, han kjaser om julevask, hvilket i hans hode kun består av en ting: vaske taket! Av alle unyttige ting når man har en zilliard mer åpenbare ting å vaske! Jaja, så lenge man ikke blir syk av hygienemangel, så får vaskingen være hva det blir!

:lol: Det der er så himla typisk mann :lol: 

Nå har jeg plassert ut noen nisser, bytta ut noen lilla lys med røde lys - også kom jeg på at jeg har et sånt bittelite juletre med lys på stående på loftet - det hadde kanskje gjort seg i den mørke kroken borti der --> ? Også lurer jeg på om det er tomt for mus nå? Det har ikke gått mus i fellene på noen dager faktisk *håpe håpe*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin torsdag :ahappy: Bakte rundstykker i morges, de smakte veldig godt så jeg tror jeg må lage en haug å hive i frysen. Deretter en liten treningsøkt med de firbeinte før vær og vind tok oss. Ble ikke lange treningen men jammen fikk vi gjort mye bra. Lille skrulle overrasket veldig i dag (i positiv forstand) og det er jo alltid hyggelig. Etter middagen hadde jeg en oppløftende prat om sånne små skruller, så da er det jo kanskje lys i enden av tunellen? 

Nå skal jeg avgårde til pappa med julegaver. 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har jeg kjørt bort til naboen med en eske konfekt, vært en tur på posten, samt pakket inn de siste gavene til jul del 2. Kjørte avgårde i mørket og snøen og plutselig smatt det en rev ut av veien, frisk og fin sak. Har sett spor etter den der før, så den bor nok i nærheten. 

I morgen pakker vi oss i bilen og drar på juleferie, en hel halvtime unna! :lol: Lurer på hva kyllingene kommer til å mene om det, jeg.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort så mye som jeg orket i dag, og det var i grunnen slett ikke så lite. Vaske ferdig og pynte i morgen, og handle inn ingredienser til årets walldorfsalat som skal være med til søster på julaften. Og så må jeg ikke glemme sennep og øl til ribba på første juledag. Det skulle tatt seg ut.

Nuh rødvin og litt å bite i.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Siri skrev:

 

Stakkars liten da... God bedring !

 

Takk! Dytta i han litt av babyens middagsrester og nå sovnet han litt, så kan virke som han var kvalm, håper det. Omelett med litt skinke var tydeligvis bra narkosefyllesjukemat :P 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timon fikk være hos dyrlegen i dag imens jeg var på oppsummering på kjøreskolen. (Han skulle til dyrlegen da) også hadde han ikke likt å være alene, så han hadde fått være med å fylle varer og sitte som velkomstmaskot [emoji23] koste hva det koste vil, god service blir det aldri nok av [emoji4] nå denger han Meeko i sofaen imens jeg tar meg en brus [emoji23]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aslan skrev:

Thorvald skada beinet sitt for litt siden, operert i dag. Så nå sitter jeg her med en skjelvende, pipende hund og er usikker på om han har vondt (fikk smertestillende for to timer siden), uvel, kald, redd eller hva det er. Sikkert litt av alt :no: Men nå får mannen overta her, baby må legges også. Huff, håper morgendagen er bedre, veterinæren anslo det. Kjip jul på gubbevovven min :cry: 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aslan skrev:

Thorvald skada beinet sitt for litt siden, operert i dag. Så nå sitter jeg her med en skjelvende, pipende hund og er usikker på om han har vondt (fikk smertestillende for to timer siden), uvel, kald, redd eller hva det er. Sikkert litt av alt :no: Men nå får mannen overta her, baby må legges også. Huff, håper morgendagen er bedre, veterinæren anslo det. Kjip jul på gubbevovven min :cry: 

Hva slags smertestillende har han fått? Har han fått for eksempel tramadol eller vetergesic kan de ofte bli pipete og rare av det også. God bedring til voffsen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er det ferdig ryddet her også :D For en utrolig god følelse. Må støvsuge imorgen, men det kan samboer ta seg av for bekkenet mitt sier nei. Samboer bør være rundt hjørnet, håper han slipper å strø inatt også :/ Eller at noen andre kan ta det... Han strødde i hele natt, var med på konserten til ungene for ville ikke gå glipp av den, sov to timer så på jobb i skogen til nå (eller, han kan godt være der enda for jeg vet men pleier å komme hjem rundt halv tolv når han jobber ettermiddag/kveld i skogen) så han trenger en natt søvn nå synes jeg.

God julefølelse nå kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aslan skrev:

Thorvald skada beinet sitt for litt siden, operert i dag. Så nå sitter jeg her med en skjelvende, pipende hund og er usikker på om han har vondt (fikk smertestillende for to timer siden), uvel, kald, redd eller hva det er. Sikkert litt av alt :no: Men nå får mannen overta her, baby må legges også. Huff, håper morgendagen er bedre, veterinæren anslo det. Kjip jul på gubbevovven min :cry: 

Stakkars :(
God bedring til lille :heart:  

 

31 minutter siden, Meg skrev:

Snart jul, ute er det ingen snø men masse holke :(  Vi har oppsøkt snøen i dag da, det hjalp litt på julestemningen...siste innspurt i juleforberedelser i morgen

 

 

15672801_10157920129155693_4933348916572043334_n.jpg

For et nydelig bilde! :D 
 

Jeg har fått ryddet unna ting som ikke har med jul å gjøre nå, og har begynt å gjøre klar litt til julaften. 
Det ligger pels på gulvet nå igjen, så vurderer å støvsuge Sjef også :aww: Så hardhendt kos han liker så hadde det garantert falt i smak :lol: 

Det har tatt tid før ting har blitt gjort i dag. Møkkadag pga tidligere nevnte dust. Men det skal ikke ødelegge resten av jula. Fra nå skal jeg gjøre det jeg kan for å komme i julemodus. 

Jeg ser på Alene Hjemme 4 nå. Og er faktisk litt skuffet over at han ikke er alene som i de tidligere. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aslan skrev:

Takk!

 

Og @Vilje, rotet til quoten!

Det forklarer, han har fått tramadol til første døgnet, så rimadyl videre.  Og takk!

Stakkar Thorvalden:hug: Masse god bedring til pasienten:hug: Og tramadol er jo ganske sterke smertestillende (A-preparat) så han er nok både ruset og noe bakfull etter operasjonen. 


Ganzie står fast på tramadol nå i vinter, og hun ramlet utenfor verandaen første dagen hun fikk det:Laugh: bittelitt rusa, ja. Tok to dager, så var hun tilvent, og nå er hun 8 år i kroppen igjen:wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...