Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Raksha skrev:

Bytter du nå så får du vel ny fra 1. januar, ikke noe å vente med om du har alternativer. 

 

Done!  Jeg har aldri vurdert å bytte lege tidligere faktisk, har vært fornøyd med de jeg har hatt og har kun byttet pga flytting. 

En kompis kommer innom i kveld for å hente julegaven sin. Samboer  ringte og lurte på om det ville bli nok middag, jeg svarte at jeg faktisk ikke har tenkt å lage middag, ikke med denne formen. Dessuten er kjøkken ryddig og rent og jeg orker ikke noen stor-opprydding der i kveld i tillegg til pakking. I morgen reiser vi rett etter jobb så alt må gjøres klart i dag. Så da blir det pizza :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

14 minutter siden, Klematis skrev:

Da har 4-åringen reist, og det var noen som kalte det opposisjonsalder. Jah, det tror jeg så gjerne.:lol: Vi rakk innom både raserianfall, furting, sutring, trassing og grining på turen vi gikk, og tante utviser en tålmodighet hun virkelig ikke ante hun hadde.:P

Jeg har alltid hørt at den alderen er "stille før stormen " og det stemte her :P

Det var en fin og rolig alder :wub:

 

Hurra for at @2ne is going hoooome for Christmas :jump:

Jeg har selvfølgelig blitt syk.. Jeg har jo 2 dager ferie.  Da må man bli syk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Det er forbud mot oppskyting i nærhet til flyplasser, og noen flyplasshoteller tilbyr nå hundeeiere nyttårsfeiring der. Kanskje et alternativ?

Jeg bor like ved en flyplass, og her smeller det i alle retninger fra rakettsalget starter tredje juledag til langt utti januar :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd oss på enda en tur på glatta :lol: Snart skal vi på middag hos svigerfar, også skal vi tenne lys på grava til farfar :heart: Synd at mormor og morfar ligger så langt unna, men der er jeg flink å legge blomster på om sommeren, i sommer fikk de brudebuketten :heart:

IMG_20160731_144452.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
23 minutter siden, Mud skrev:

Jeg har alltid hørt at den alderen er "stille før stormen " og det stemte her :P

Det var en fin og rolig alder :wub: 

Åh hjelp,skal det bli verre,da lurer jeg på hvordan stormen er.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene har fått tur, og jeg skal sitte helt stille i sofaen til ladning, det tok på - idiotisk hvor utslått en kan bli av noe som alle får. Bare legge et par vedkubber til på ovnen, så skal jeg overbevise en hund eller to om å krype opp i fanget. Helst ikke Glam, det lukter kattebæsj av munnen han - han kan få kose med rumpa vendt mot meg. 

Jeg er veldig glad for de to-tre kattene jeg ser på tomta, for jeg tenker det er de jeg kan takke for at jeg ikke finner musemøkk i kjelleren lenger - men må de drite i hagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stine skrev:

Prøvd oss på enda en tur på glatta :lol: Snart skal vi på middag hos svigerfar, også skal vi tenne lys på grava til farfar :heart: Synd at mormor og morfar ligger så langt unna, men der er jeg flink å legge blomster på om sommeren, i sommer fikk de brudebuketten :heart:

Åh, for en nydelig ting! :heart: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Pringlen skrev:

Hu er vel trønder :P Sikkert det som er feilen. Det er støverene våre også.... Valpen tok virkelig kaka her en dag. Hun lå og gnagde på bakbeinet til halvsøstra. Sistnevnte prøvde å dra til seg beinet. Men DET skulle valpen ha seg frabedt. Stjele tyggeleken på den måten, liksom :blink:

:lol::lol:

1 time siden, Turb skrev:

Forresten så kan det være mye moro med julepynt. En glassengel som henger i vinduet har skylda denne gangen. Kattkelpie...https://vimeo.com/196727821

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

:lol::lol:

Hurra for hjemmejul @2ne! Vurderte å poste videoen med Chris Rea sin julehjemkjøring, men du var vel en av dem som hatet den, så da ville jo det vært bare usympatisk.

Jeg har vært hos frisør og klippet og stripet håret. Jeg smiler alltid høflig og sier at jeg er fornøyd, men sannheten er at jeg alltid ser ille ut etter frisørbesøk før jeg har tatt en dusj og stylet håret selv. Blir vel bra. Men alle julegavene er i hus, julematen er i hus, i tillegg har jeg kjøpt et julesmykke og juleputetrekk til meg selv.

Jeg vurderer seriøst å hoppe over juletre i år. Jeg skal ha et kaffeslabberas i løpet av julen, og kanskje middagsgjester en dag, men ellers blir jeg jo alene her, og jeg tror stua blir minst like koselig når den er ren og pen og julepyntet men uten tre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. kjenner en begynnende forkjølelse komme snikende. Men hvis den blusser opp så tror jeg ikke det er før etter juleaften, så det er da iallefall noe :P

Fikk opp bilen fra svingen uten bruk av hverken sand eller mannfolk, så fornøyd med det :P Og i dag kommer tante og Oppe, det blir koselig. Trodde egentlig de skulle komme i morgen. Da er det jul da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal være vill og gal og legge på julesengetøyet allerede i dag! Kan ikke gjøre alt i morgen heller. 

Hvis jeg er flink og tar hele andreetasjen nå, så skal jeg få tenne opp i peisen og ta et glass rødvin etterpå! Heldig ja?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, uten hund til og med :cry:  da hadde jeg slitt enda mere. Nå har jeg i det minste en hund å trøste meg med! Håper du får en fin jul, og at du koser deg selvom :hug::heart: 

Jeg overlever heldigvis! Foreldrene mine har jo hund, men jeg vil inniblant ha Fiken-kos :P

Men det blir nok en fin jul selv om :heart: Andre juledag får jeg kosemose på herligheten igjen :wub:

---

Jeg våknet til snø! :D Typisk om de 20 cm med snø som har kommet siste døgnet skal bruke to uker med regn på å forsvinne.

Ellers er jeg så overrasket over at søstra mi var innom tidligere idag. På ett og et halvt minutt greide hun etterlate seg 2 (av 3) klemmer samt galle og eder.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wilhelmina skrev:

Ja hun er et ekstremt tilfelle. Hun ble så traumatisert for tre år siden at hun holdt på å dø av hjertesvikt, og hun generaliserte lyd så voldsomt at hun fikk panikk når det dryppa vann i dusjen... Det gikk mange måneder med angstdempende og konsultasjoner med flere ulike atferdskonsulenter før hun hadde grei livskvalitet igjen. Nå har hun det helt fint og er relativt lite lydsensitiv alt tatt i betraktning, men jeg er livredd for at hun skal oppleve noe som gir tilbakefall. For en runde til med det marerittet der klarer jeg faktisk ikke, så da er jeg fri for hund :no:

Så utrolig trist :no: Nemi er også redd og får medisin på nyttårsaften, men ikke på langt nær så ille som din. Håper det går bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster synes det er så koselig med hund i fanget, så hun har av og til lokket Kuro opp med godbiter, fått ham til å legge seg i fnaget, og gitt ham dem der. Det medfører så klart at nå som jeg har marsipan, som han synes virker helt fantastisk, så hopper han opp i sofaen og står ved siden av meg og lurer på når han skal få sin bit. :getlost: Jeg liker å ha hund i sofaen, men dette er bare dust. Han får gå ned igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal flytte en wordpress-side til et nytt webhotel, og leser bruksanvisning... synes det ser skikkelig komplisert ut og lurer på om det kommer til å gå fortere å bare lage siden helt på nytt på det nye hotellet :P Har jo den "gamle" som mal så går jo relativt fort. Men mye småpirk. Æsj :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

I helga var jeg dårlig og lå på sofaen. Terven kom bort til meg og klatret forsiktig oppi sofaen for å legge seg på brystet mitt med snuten inni halsgropa mi. Mamma kommenterte at det ikke er lov med hund i sofaen og prøvde å jage henne ned. Terven så på henne og sukket. Pappa kommenterte at det ikke var lov med hund i sofaen og sa "gå ned". Terven løftet ikke hodet, men man så tydelig på ørene at hun egentlig fikk det med seg. Kjæresten min kommanderte bikkja med "gå ned", og terven løftet hodet og stirret på han før hun la hodet ned igjen. Jeg spør om de vil se hvor enkelt det kan gjøres uten noe mas. Joda.. Jeg sa gå ned og pekte på gulvet, og i det neste øyeblikket fløy hun rundt i lufta før hun landet på ryggen (fremdeles oppå meg i sofaen) med alle fire ben til værs, og med det gliset :lol: Hun er vanligvis ganske kjapp når hun får beskjed om å gå ned, men hun skulle absolutt ligge i fanget mitt denne dagen. Og det fikk hun lov til.. 1-0 til terven :aww: 

Hun er like søt (og utspekulert) utenpå som inni.image.jpg 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro avgårde til Alnabru idag tidlig og fikk kjøpt shampoo, klosaks og furminator! Nå har bikkja blitt nakenrotte og skal bades imorgen. :lol: Typisk henne å slippe all underull i desember liksom, kulda har ikke kommet engang! Kanskje jeg må kjøpe en søt vinterfrakk til henne når snøen kommer, for nå kjennes hun strihåret ut over ryggen. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

@Tinkie Neste år kan du bruke musikeren som juletre :lol: 

  Skjul innhold

15673124_10158004792055434_767701684_n.p

 

!!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol: 

Tror det er større sannsynlighet for at jeg får Musikerbror til å stille opp som det der, men han vil jeg jo helst ikke ha i stua hele jula... Uansett fikser jeg bilde hvis jeg får det til :lol::lol::lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildværet tok ikke sparkføret like vel, så i kveld har vi vært på en deilig sparktur :). I morgen har jeg tatt en feriedag, så da tror jeg vi må ta oss en tur på ski. Juletreet er på plass og nå må jeg vel for skams skyld sette utover litt nissepynt og sånt også kanskje :). Jeg digger julepynt og sånt, jeg er bare så lat at jeg ikke vet om jeg gidder å pynte :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...