Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

56 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Kommer Nortura med dyr også? Jeg trodde bare de kom og kidnappet dem og kjørte dem mot den sikre død jeg. :shocked: Og "Drivin' home for Christmas" er fin den, for tenk.

Yep :) Som Krutsi sier så driver de med formidling av kjøp og salg av dyr. Og da kommer dyra med samme bil som henter slaktedyr. 

Vi skriver 21. desember  - og jeg er milevis unna å være i rute til jul. Yep, alt er som normalt :lol: 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

2 minutter siden, 2ne skrev:

 

Jeg har lært en ting eller to om meg selv denne høsten/vinteren da. Jeg blir fysisk uvel av negative folk. Evig nægging om hvor ****** man har det er bare så kjedelig å høre på at jeg blir sliten av det - og ja, jeg ser ironien i at jeg klager over det :lol: Heldigvis skal jeg hjem i morra (HURRA!), da slipper jeg forhåpentligvis å forholde meg til det der :P 

Du nægger ikke over hvor fælt du har det, du forteller om hverdagen din sånn som vi alle gjør. Hverdagen din er tøff for tiden. Vi har kjent deg i mange år (de fleste av oss) og er faktisk interessert i hvordan det går med deg. Håper veldig at legene og kroppen din blir enige om ting sånn at du kan fungere MYE bedre heretter!

 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christine skrev:

Midt mellom Line og hangaren om du kjører en annen vei enn flystripa :lol: 

Knis, si i fra neste gang du skal ut å kjøre på disse trakter da, så skal jeg sørge for ikke bevege meg ut i trafikken akkurat da :innocent:

Ingen fare! Sambo som kjørte i kveld, mens jeg satt på siden og Jabba :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lijenta skrev:

Etter hva jeg tilfeldig hørte på radio så kan hun snart bli der og produsere flere låter. SÅ du slipper henne ikke så lett. Hadde kjøpt nabo leiligheten og skulle blandt annet ha lydstudio der

Åh, hurra :sheldon:

11 minutter siden, *Kat84* skrev:

Helt enig! Aldri hatt sansen for henne.  Hun er så slitsom å høre på. Og sutrete :aww:

Hun har hatt det så vondt så vondt, stakkars :aww: 

Sitat

Jaaaa!!! Jippi!!! 

Forhåpentligvis så drar DU hjem til jul og blir der nå :D

Fordi jeg er en bitch: 

Jeg vil ->

Så ->  

:lol: 

1 minutt siden, Symra&Pippin skrev:

Du nægger ikke over hvor fælt du har det, du forteller om hverdagen din sånn som vi alle gjør. Hverdagen din er tøff for tiden. Vi har kjent deg i mange år (de fleste av oss) og er faktisk interessert i hvordan det går med deg. Håper veldig at legene og kroppen din blir enige om ting sånn at du kan fungere MYE bedre heretter!

:lol: Jeg tror at det eneste legene og kroppen min er enige om er at jeg ikke fungerer noe større :teehe: Men jeg får den hjelpen jeg trenger så jeg kan komme hjem og ikke fungere, det er mye hyggeligere :ahappy: Jeg tror jeg har det greit nok, alt tatt i betraktning. Jeg er nesten litt overraska sjøl over hvor mye shit jeg tåler uten å knekke sammen i krampegråt og gi opp - det er noen fordeler med å være sta og ubøyelig ;) Ellers takk, du er nå veldig søt da :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Krutsi said:

Det er dachs, oppdretteren vet sikkert om det :lol::lol: 

 

Beroligende :D

Det hadde vært trist om ikke oppdretteren innså svakheter ved egen rase  ;)
(jeg er ganske sikker på at hun vet det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
6 minutter siden, Line skrev:

Nettopp!!! :D 

Joda, gamlingene bor der!

Karamellene mine vil jeg ha i fred :aww: 

Ikke bra.. Neste år, da er det min tur til å få viljen min. Da blir denne bydelen dekt i hvitt, så kan du få viljen din i 2018.. 

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Ingen fare! Sambo som kjørte i kveld, mens jeg satt på siden og Jabba :lol: 

Puh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christine skrev:

Ikke bra.. Neste år, da er det min tur til å få viljen min. Da blir denne bydelen dekt i hvitt, så kan du få viljen din i 2018.. 

Næh, jeg vil ha viljen min hvert år jeg :D Du kan få viljen din om du garanterer stabilt vær, sånn at det ikke blir holke, men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at tegningen ble ferdig, @Belgerpia:ahappy: Er så kjipt å gå rundt å være redd for å ha blitt lurt. Fin var den også:wub:


Ellers så ville jeg bare ønske alle en god jul, og håper den blir fin, uansett hvordan og med hvem den feires:)
I år blir en litt rar julaften, første jula uten svigerfar:Crying:
Har invitert svigermor på julaften (og kveldskos på lillejulaften) så det er jeg som skal arrangere jul i år:| Håper jeg ikke kremerer ribba og føkker til karamellpuddingen:Laugh:
Blir bare oss fire, (jeg, gubben, svigermor og junior) pluss hundene, det er litt mindre enn jeg er vant til. Men vi skal få det koselig alikevel:ahappy:
15578568_1200825806639234_48070053569208

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, enna skrev:

Beroligende :D

Det hadde vært trist om ikke oppdretteren innså svakheter ved egen rase  ;)
(jeg er ganske sikker på at hun vet det ;) )

Hahaha har man dachs og flere hunder, så er vel dette en av de tingene man får med seg uavhengig av hvor godt man innser svakheter med sin egen rase :lol: 

vi snakke så veldig temperamentsfull innimellom også vettu de små jævlene :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mud skrev:

 

@2ne jeg har hatt Freddy Kalas på hjernen i dag. Hey hå,  Det tramper oppå taket. Jeg hater Freddy Kalas.  Her om dagen hadde jeg Driving home for Christmas.  Min absolutte hat- julesang etter 20 år i varehandel. Du har helt rett, man får aldri sanger man liker på hjernen. Det bør forskes på :aww:

 

 

Det -er- forska på! :D Det har eit eller anna med at hjernen vil fylle ut "tomrommet" i ein rytme som har "satt seg fast". :P Det skal visst hjelpe å synge/høyre Imagine av John Lennon, den er etter sigande umogleg å sette fast. Eg tykkjer ikkje det hjelper, dessutan er den sangen fæl. :ahappy:

 

 

Herlighet så kjipt det er å jobbe ettermiddag/kveld, kjenst som heile dagen går med, kan ikkje gjere noko før på dagen fordi eg skal på jobb, og det blir for seint når eg kjem heim. Og så går eg på jobb ein time før pluttemannen kjem heim, og kjem heim omtrent i det han legg seg. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Krutsi said:

Hahaha har man dachs og flere hunder, så er vel dette en av de tingene man får med seg uavhengig av hvor godt man innser svakheter med sin egen rase :lol: 

vi snakke så veldig temperamentsfull innimellom også vettu de små jævlene :lol: 

Fy og fy!! Kalle hunder for små jævler!!:Laugh::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, enna skrev:

Fy og fy!! Kalle hunder for små jævler!!:Laugh::teehe:

Er stor jævel bedre? :whistle: Sjef var rimelig billig i skauen i går nemlig :lol: 

Jeg har glemt å ta på sengetøy etter jeg tok av i dag. Løsningen på det var tydeligvis å lese på nettsiden til NBF, og innimellom klemme sammen pappavfall som skal kastes... :icon_redface: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2ne skrev:

Jeg hadde den der Fix you-låta med Coldplay på hjernen i hele går, hvilket er irriterende, jeg har ikke veldig sansen for Coldplay generelt, og teksten på Fix you er så teit at jeg får krupp - jeg mener: "ignite your bones" - hva fader betyr det? 

I dag veksler det mellom Kurt Nilsens "All you have to offer" og Mariah Careys "All I want for christmas", og jeg er ikke noen stor fan av noen av sangene.. Hvorfor får man ikke sanger man liker på hjernen? :icon_confused:

Man får det også, da slutter man gjerne å like dem. :sleep:

Jeg har Adele på hjernen, av alle ting. Kan ikke påstå jeg er fan av dama, selv om stemmen er ganske bra. Skulle ikke satt på radioen for fire dager siden, for der var det Adele. Seig dame. Hjernen min er forøvrig en skikkelig moroklump med et stort bibliotek, plutselig plukker den et ord eller en frase fra noe jeg ser på eller noen jeg snakker med og så begynner den å spille noe mer eller mindre obskurt som korresponderer noenlunde tekstmessig og drar oppmerksomheten min mot det i stedet for det jeg egentlig driver med. Her om dagen var det noen som sa et sted "you ready for this?" og hjernen min serverte selvsagt denne på full guffe: 

Nesten ikke forstyrrende i det hele tatt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag spilte vi nisseorkester på senteret i Knarvik, så nå er det definitivt juleferie fra spillingen. Da jeg kom hjem glemte jeg mobilen igjen oppe i bilen, og jeg gidder faktisk ikke å hente den. Får lete frem en gammel vekkerklokke, og så skal jeg straks krype til køys. 

Av det som må gjøres før jul her, er klesvask. Jeg må rett og slett ha klær å ta med meg. I morgen blir det klesvask og pakking, og kanskje kjøre vekk litt papp, plast og elektroavfall, slik at det blir bedre plass her i stuen og jeg får litt mer oversikt. Ellers er storrydding utsatt til de få dagene jeg er hjemme neste uke, og ellers uken etter. Jeg skal også kjøpe siste julegavene i morgen, og så må siste resten pakkes inn. Fredag skal jeg bare innom her hjemme og pakke i bilen og kjøre til mamma.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Fortsatt tenker jeg meg om to ganger før jeg setter fra meg ting på gulvet. Da lille T levde kunne det ikke stå noe på gulvet, for da var de tingene hans, og nåde den som nærmet seg. Jeg var alltid litt redd for at han skulle velte noe, få noe over seg og skade seg, kravle oppi en plastpose, ikke komme seg ut igjen og bli kvalt, eller ødelegge noe. 

Men nå så er ikke det noe problem. Hun ikke så mye som rører noe som helst. Det eneste hun har ødelagt det siste halve året er en av lekemusene til kattene til venninna mi, som hun tygde i stykker under stuebordet der mens vi spiste middag.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SFX skrev:

 

Min største hatklisjésang er Do They Know It's Christmas - de har kalendre i fattige land også, idioter...

Nå har jeg fått på lys og to kuler på treet, før jeg innså at jeg var suuuulten. Så da ble det tre kakemenn med brunost til middag, og litt marsipan til dessert  Jeg har nisser, engler, reinsdyr, snømenn og diverse annet julete på de fleste flater i heimen, og røde lys og røde duker. Det er igjen en ti-tolv nisser, men jeg tror ikke de får komme ut i år. Også ble det visst min egen vri på stjerna i toppen av treet i år, for jeg skjønner ikke hvordan den skulle festes på. Men den er for så vidt i toppen, det er bra nok. Deig til de to siste kakeslagene er laget, og stekeovnen gjør seg varm nok til den første runden. 

It's beginning to look like Christmas! :CarolSingers::funny-santa-dance-smiley-emotic:santa-smiley-ho-ho-ho::santa-s-sleigh::ChristmasTree::Reindear:

Kanskje sangen burde hete "Do they care its Christmas"? Det er en sang jeg liker veldig godt - mest pga budskapet (da den kom, var det budskapet som det ble fokusert på - så det er vel det jeg forbinder mest med sangen der, antagelig mer enn det rent musikalske). Ellers er jeg gift med en som liker Rockabilly og dansband og opera.. nesten alle sanger blir bra i forhold da! Forøvrig er jeg total musikk-amøbe og kunne overlevd helt fint i en verden helt uten musikk (men fuglesang om våren må jeg ha..)

Endelig ferie, og det er så ufattelig at jeg knapt fatter det.. imorgen skal det gjøres rent her men det blir satt av minst 2 timer til tur med verdens beste bisker i dagslys - det gleder jeg meg veldig til!  Og minst 1 time til å se på en episode av the OA.. jepp, ny serie å bli hektet på..

Endret av TonjeM
Byttet en og med en det
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, enna skrev:

Beroligende :D

Det hadde vært trist om ikke oppdretteren innså svakheter ved egen rase  ;)
(jeg er ganske sikker på at hun vet det ;) )

Mja. Hun oppdretter utstillingskorthår... Erfaring tilsier at de ser "problemer" men velger å bortforklare dem... (uten at jeg skal plassere aktuelle damen i bås, da :innocent:  Troor kanskje hun er blandt de mer oppegående av sorten)

Det der er vel strengt tatt også heller et linjeproblem, enn raseproblem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Pringlen said:

Mja. Hun oppdretter utstillingskorthår... Erfaring tilsier at de ser "problemer" men velger å bortforklare dem... (uten at jeg skal plassere aktuelle damen i bås, da :innocent:  Troor kanskje hun er blandt de mer oppegående av sorten)

Det der er vel strengt tatt også heller et linjeproblem, enn raseproblem...

Det finnes da mange linjeproblemer som omtales som "rasetypiske særtrekk" :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Maria Mena. 

Nå er treet pyntet, huset er pyntet, alle esker er ryddet bort, tre maskiner med klær er vasket, mormorkakene er ferdige, og jeg må innse at slaget er tapt - jeg er forkjøla. Jeg nyser så jeg frykter at barnålene skal gå av, jeg kler av og på meg alt ettersom jeg svetter eller fryser, nesa renner, og det verker i muskler. Jeg hater å sitte til bords med andre når jeg snufser, nyser og hoster. Jaja, vi blir bare fem til middag på julaften, det må gå an å sitte så jeg kan snu meg lett bort, verre når det er tettpakket rundt bordet og det ikke er plass til å nyse eller hoste noe sted :P 

Jeg har igjen et par ting før jeg kan dra i morgen, men jeg tror jeg skal legge meg siden jeg gjesper kjeven omtrent ut av ledd - i hvert fall gjesper jeg så forkjølelsessåret i munnvika sprekker. Jeg kan steke kransekakene hos pappa om så er, det gjorde jeg i fjor. Så har jeg tre gaver som ikke er ferdige i den forstand at jeg må skrive og pakke inn en lapp som forklarer at gaven er forsinket i to av tilfellene, og i det tredje tilfellet har jeg tatt meg en økonomisk frihet. Ei venninne og jeg gir alltid hverandre billetter til et eller annet vi kan gjøre sammen for en skikkelig jentehelg, kombinert bursdags- og julegave. I fjor ga jeg henne billetter til Adam Lambert, og det ga hun til meg også. I år har jeg tenkt til å gi henne et "gavekort", mest fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe to billetter til noe som helst nå, men også fordi jeg var redd for at hun skulle kjøpe billetter til det jeg lurte på å kjøpe billetter til. Men hvordan lage en pen IOU? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...