Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

Da har jeg vært hos fastlegen min og vurderer å bytte allerede. Snakk om null kjemi. Ikke sa hun "hei" ordentlig og da jeg sa; "God jul og godt nytt år" fikk jeg bare "takk" tilbake :P . Ikke bare derfor altså, men helhetsinntrykket er ikke bra, hun virker null og nada interessert i det jeg har å si eller spør om. 

Uansett, jeg fikk sykemelding ut uka, men tenker å dra på jobb imårra dersom formen er grei nok. Føler meg egentlig nokså fin nå, men kjenner at nakken og skuldre har godt av litt fri faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

1 minutt siden, Tonje skrev:

Da har jeg vært hos fastlegen min og vurderer å bytte allerede. Snakk om null kjemi. Ikke sa hun "hei" ordentlig og da jeg sa; "God jul og godt nytt år" fikk jeg bare "takk" tilbake :P . Ikke bare derfor altså, men helhetsinntrykket er ikke bra, hun virker null og nada interessert i det jeg har å si eller spør om. 

Uansett, jeg fikk sykemelding ut uka, men tenker å dra på jobb imårra dersom formen er grei nok. Føler meg egentlig nokså fin nå, men kjenner at nakken og skuldre har godt av litt fri faktisk. 

Bytter du nå så får du vel ny fra 1. januar, ikke noe å vente med om du har alternativer. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, @2ne!

Jeg var ute en tur. Skulle på matbutikken, apoteket og polet. Apoteket hadde jeg en grei plan for, men innen da hadde jeg gått tom for planleggingsevne. :lol:

Så da tilbrakte jeg et kvarter på polet for å finne en rød pappvin fra Italia, det er begrenset hvor mange muligheter jeg har da, så jeg er rent imponert over meg selv. På butikken skulle jeg kjøpe mat som jeg trenger for å overleve julen - jeg endte opp med tilfeldige grønnsaker, nudler og en fiskepudding. Woop. Dette blir en spennende jul. :lol:  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

 

Håper du ikke hører noe mer fra den personen! :hug:

Det håper jeg også. 
Men for over 6 mnd siden fikk jeg spørsmål om hva f... jeg hadde der å gjøre selv om jeg skulle hente post som han masa om. Ikke har ungene fått gaver derfra. Og nå plutselig skal alt være som normalt. Selv om det er han som har gjort meg syk, og har gjort det helt siden barndom og tenårene. 

Nei, jeg har det bedre uten. Jeg foretrekker den familien jeg velger selv, og som jeg har laget selv. Enkelte av de som er blitt påtvunget ved blodsbånd klarer jeg meg veldig fint uten. 

Sterk vind i dag. Håper jeg orker å ta turen i skogen i dag. Men med bånd på hele veien. Jeg stoler ikke på den lille jævelen for tiden :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp fylt opp fryseren med 2 esker (ikke ekser :P ) Vom&Hundemat kjøttboller som guttungen og jeg vant i Vom's Julekalender. Happy hunder og happy lommebok :jump:
Også gleder jeg meg til julemiddagen om 3,5 timer, samt julegaveåpning. Vi feirer nemlig jul i dag siden poden skal til faren i jula. 

15622129_10154114682590544_755085584534576512_n.jpg

Endret av Justisia
skriveleif
  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Justisia skrev:

Har nettopp fylt opp fryseren med 2 ekser Vom&Hundemat kjøttboller som guttungen og jeg vant i Vom's Julekalender. Happy

Av og til er det greit å ikke være så impulsiv. Det går seg som regel til etter hvert. 

Trust me, I know :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk handlet siste julegaven til søster og Pigg har løpt tulling langs Mjøsa... tydeligvis er badesesongen enda ikke over, han tok seg en tur ut blant isflakene. Heldigvis ikke svømming, men vassa så vannet var godt opp på siden av magen... raringen... ingen pels på magen nesten, men iskaldt vann er tydeligvis ikke noe problem. 

Nå senker iallefall julefreden seg over heimen, sånn ca :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

:no::no:

hva skal man ellers gjøre med ekser mener du? :o  :lol: 

 

Jeg prøver hardt å finne energi, men jeg har kaktus i både hals og hode, og har mest lyst til å avlyse hele jula. :aww:  Men det kan man visst ikke. Finne noe musikk som duger og få ut fingern... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, 2ne skrev:

I'm going home for christmas :ahappy: 

Skal bare pakke og vente på sjåføren nå, så er det hjem! :D 

Jaa!!! Jippi!! :D  

Nå skal du bli værende der i lang, lang tid. Så det så :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

hva skal man ellers gjøre med ekser mener du? :o  :lol: 

 

Jeg prøver hardt å finne energi, men jeg har kaktus i både hals og hode, og har mest lyst til å avlyse hele jula. :aww:  Men det kan man visst ikke. Finne noe musikk som duger og få ut fingern... 

Stekeovnen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Da har 4-åringen reist, og det var noen som kalte det opposisjonsalder. Jah, det tror jeg så gjerne.:lol: Vi rakk innom både raserianfall, furting, sutring, trassing og grining på turen vi gikk, og tante utviser en tålmodighet hun virkelig ikke ante hun hadde.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget hvitvinsgløgg! (Det vil si, jeg har hivi en klunk hvitvin oppi en kjele sammen med gløgg-miksen som jeg fikk av elevene til jul.) Det smaker digg, og noe varmt var godt nå som jeg føler meg litt uggen.

Kuro vil ha tur, men jeg MÅ gå i bakke for å kunne bevege meg ute, og det synes forkjølelsen min er dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...