Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

Gah. .. bilen sitter fast bak loven. Var glattere enn jeg trodde! Står på veien og sånn da, så ikke veldig stress.
Angrer på at jeg ønsket meg mildvær.


Og pappa sa til meg for noen dager siden at jeg burde ha spade og sand i bilen. Nok en lekse lært i dag [emoji23]
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

54 minutter siden, 2ne skrev:

:lol: Da er det bedre med Kurt Nilsen, Coldplay og Mariah Carey! Driving home for christmas er hat, men den største hat-"julesangen" av dem alle er Home for Christmas med Maria Mena. Herremåne jente, kan du ikke bare dra hjem? Du får sikkert sitte på med Chris Rea :aww: 

Jeg jo så jeg skreik når Tore Sagen den gang den sangen var ny sa:

Kan noen gi Maria Men skyss hjem? Jeg er nemlig drittlei av det gnålet!! :teehe:

Men for en gangs skyld så synger hun i den da. I motsetning til nesten-rytmisk snakking i av og til høyt tempo :aww:

1 time siden, Mud skrev:

 

@2ne jeg har hatt Freddy Kalas på hjernen i dag. Hey hå,  Det tramper oppå taket. Jeg hater Freddy Kalas.  Her om dagen hadde jeg Driving home for Christmas.  Min absolutte hat- julesang etter 20 år i varehandel. Du har helt rett, man får aldri sanger man liker på hjernen. Det bør forskes på :aww:

 

Det der har jeg også merket. Jeg får sjelden noe jeg liker på hjernen. Hadde værg morsomt å finne svar på h orfor det blir slik. Ny utfordring til deg, @enna:lol:

Nå har jeg støvsugd over alt, og er allerede klar for natt kjennes det ut som. Sliten etter lang  natt og bare et par dupp på sofaen :sleep:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme til jul [emoji4]startet dagen med super trening med instruktør. Masse god hjelp og et godt steg videre på veien. Så hjem til mamma og niesen. Niesen fikk strikkegenser som forsinket bursdagsgave og flyttet inn i den direkte. Det er koselig [emoji4]


Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, *Kat84* said:

Det der har jeg også merket. Jeg får sjelden noe jeg liker på hjernen. Hadde værg morsomt å finne svar på h orfor det blir slik. Ny utfordring til deg, @enna:lol:

 

 

Hjernen min har gått på fullgir i hele dag, så den har tatt ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Stine skrev:

Hmmm, vi bor innerst i en blindvei, men det går en traktorvei opp en bratt bakke til gården bak skauen her. Når jeg var ute nå så feis det en bil oppover der, og de kjørte jo selvfølgelig ut... What to do? Jeg hører det er flere mannfolk (som prater polsk eller noe lignende) jeg er hjemme aleine og det er bekkmørkt. Jeg får jo ikke gjort noe, selv om jeg har firhjulstrekk og gode piggdekk så kjører jeg ikke opp der! Naboen er hjemme ser jeg, der er det ihvertfall en mann :lol:

Det er sikkert fryktelig feigt av meg og ikke gå ut å spørre om de trenger hjelp, men de kan jo bare gå litt oppovet så kommer de til en bonde med traktor.

Edit: puh, de kom seg avgårde på egenhånd!

:lol: Litt skrekken det der altså :lol: Jeg har av og til tenkt på hva JEG skal gjøre om jeg kommer borti noen som kjører ut sånn... Det skjer vel heldigvis ikke her... men jeg ble vekket seint på natta en gang, der jeg bodde før, av at det stod ei ung jente på døra, skitten og fæl... Hun hadde kjørt ut rett nedenfor der jeg bodde, og bilen lå på taket 10-12 m ned en skrent. Ekkelt... 

25 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Gah. .. bilen sitter fast bak loven. Var glattere enn jeg trodde! Står på veien og sånn da, så ikke veldig stress.
Angrer på at jeg ønsket meg mildvær.

Til pass for deg :P Nå skal du gjenta etter meg: Man ønsker seg IKKE mildvær når man bor på Hedmarken. Gjenta:..............

25 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Og pappa sa til meg for noen dager siden at jeg burde ha spade og sand i bilen. Nok en lekse lært i dag emoji23.png

Fornuftig pappa. Evt også hurtigkjetting :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raksha skrev:

Her har jeg somregel sanger jeg liker på hjernen, eller barnesanger :lol: 

 

Godt det ikke bare jeg som har "dagen" i dag. Brukte to forsøk på å klare å koke egg... da setter man standarden :lol:  Så gikk ut  for å ordne dyra mine - gav hestene litt tlc og kraft (suuuuuuuuuurt ute i dag) - og hører det bråker ute. Titter ut og der driver en nordturabil å rygger opp til nyfjøset. Ringer Bonden og sier fra "åååh stemmer det!!" Kommer visst ei ny kvige - det hadde han glemt :lol: Så måtte bare gå inn så han kunne gå og ordne nykommern, prøver meg på kaninmating etterpå :aww: 

 

Kommer Nortura med dyr også? Jeg trodde bare de kom og kidnappet dem og kjørte dem mot den sikre død jeg. :shocked: Og "Drivin' home for Christmas" er fin den, for tenk.

Vi har gått kveldstur, og selv om jeg er temmelig snurt for at det ikke blir noen hvit jul så må jeg innrømme at det er greit å gå tur i vårlig luft og tørr, snøfri bakke. Det kunne vært 25 blå og det kunne vært en vanvittig hålke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Litt skrekken det der altså :lol: Jeg har av og til tenkt på hva JEG skal gjøre om jeg kommer borti noen som kjører ut sånn... Det skjer vel heldigvis ikke her... men jeg ble vekket seint på natta en gang, der jeg bodde før, av at det stod ei ung jente på døra, skitten og fæl... Hun hadde kjørt ut rett nedenfor der jeg bodde, og bilen lå på taket 10-12 m ned en skrent. Ekkelt... 

 

Æsj, så guffent! Tror jeg hadde fått litt noia, sett litt for mange skrekkfilmer oppigjennom åra :lol: 

Jeg vurderte faktisk å låse døra, tilfelle de kom på døra for å spørre om hjelp :lol: Man tenker jo sitt med en utenlandsk kassebil som raser rundt i mørten på avsidesliggende steder :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Gah. .. bilen sitter fast bak loven. Var glattere enn jeg trodde! Står på veien og sånn da, så ikke veldig stress.
Angrer på at jeg ønsket meg mildvær.


Og pappa sa til meg for noen dager siden at jeg burde ha spade og sand i bilen. Nok en lekse lært i dag emoji23.png

Det er så hat når pappaer har så rett i det de sier :lol: 

10 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Kommer Nortura med dyr også? Jeg trodde bare de kom og kidnappet dem og kjørte dem mot den sikre død jeg. :shocked: Og "Drivin' home for Christmas" er fin den, for tenk.

Vi har gått kveldstur, og selv om jeg er temmelig snurt for at det ikke blir noen hvit jul så må jeg innrømme at det er greit å gå tur i vårlig luft og tørr, snøfri bakke. Det kunne vært 25 blå og det kunne vært en vanvittig hålke. 

 

Nortura driver med kjøp og salg av livdyr også de :) transportbilene kan man også leie ved frakting av dyr, feks til seters.. bilene er gjerne private :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Vi har gått kveldstur, og selv om jeg er temmelig snurt for at det ikke blir noen hvit jul så må jeg innrømme at det er greit å gå tur i vårlig luft og tørr, snøfri bakke. Det kunne vært 25 blå og det kunne vært en vanvittig hålke. 

Var perfekt turvær i dag faktisk :D Deilig temperatur, tørr og fin vei, joggeskoføre, og hundene blir ikke møkkete.

Så kom Krutsi på døra med karameller og steik, hodepinen er borte, og jeg kan sove lenge i morra. Life is good :ahappy: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Åh, det er en av mine yndlings-julesanger, og jeg syns den er helt ubegripelig mye mer passende for hvert år som går, og vårt overforbruk bare øker og øker og øker, og vi allikevel syter om hvor ****** vi har det her i verdens beste land. Sånn ca. Så joda, de har nok kalender i fattige land også, men jeg tror nok at konseptet jul betyr fint lite for en som ikke har tilgang til reint vann, eller som lever på sultegrensa eller under. 

Nå må vi nesten skille budskap og formidlingsmåte - og at folk hører låter på ulike måter. Jeg hører ikke helt det du skriver, og det betyr ikke at jeg ikke er enig i det du skriver over rent generelt. Men den låta klarer ikke å vekke de tankene i meg. Musikk kan vekke mye følelser i meg, og det er mer enn ei låt som vekker ulike følelser i ulike mennesker. 

25 minutter siden, Turb skrev:

Hjemme til jul emoji4.pngstartet dagen med super trening med instruktør. Masse god hjelp og et godt steg videre på veien. Så hjem til mamma og niesen. Niesen fikk strikkegenser som forsinket bursdagsgave og flyttet inn i den direkte. Det er koselig emoji4.png

Jeg leste nissen, ikke niesen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Dachs er et hissig matvrak. Som gjerne myrder en annen hund for å få tak i godbitene... Bit først - spør etterpå.
Jeg har kontaktinfo til oppdretteren hennes om noen vil fortelle oppdretter om det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

Kunne blitt en interessant masteroppgave, det :D 

:o Det var jo svært... må være noe malamute eller noe i den vel? Willy er jo 40 kg - og jeg foretrekker faste løyper for ham i hvert fall, ellers er det tungt for ham :) 

Det er visst ikke malamute i ham, men jeg har tenkt det samme. Skal spørre dem en gang til. 

Er spent på hvordan trekkraften i ham blir! Jeg er jo vant til betraktelig mindre. Han er ganske langbeint, så jeg håper det vil gå bra i utråkka terreng også. 

Var og skulle finne sele til ham nå. Troll hadde ikke stor nok! Kjøpte den største og håper den passer, om ikke får jeg spesialbestille noe. Litt synd å kjøpe splitter ny sele om han ikke blir værende, men de jeg kjøper ham hos, har ikke noen til overs. Får satse på han blir værende, da!

3 timer siden, AussieAllTheWay skrev:

Spennende!! Lykke til :D

---

Har jeg også fryktelig lyst på Sølen igjen.. Har alltid vært på rundering- bortsett fra den gangen i 09 da jeg var på rekruttlaget i Spor. Men nå som Taco er skadet,så sitter det langt inne å dra med annen hund... Men jeg er sikker på at Mia hadde likt både spor og rundering ei uke hun også. Jeg er også kresen på instruktører da  ;) 

Takk! Er veldig spennende, ja! Skal bli godt med husky i hus igjen! 

2 timer siden, Mud skrev:

Oi! Spennende!!! :D

 

@2ne jeg har hatt Freddy Kalas på hjernen i dag. Hey hå,  Det tramper oppå taket. Jeg hater Freddy Kalas.  Her om dagen hadde jeg Driving home for Christmas.  Min absolutte hat- julesang etter 20 år i varehandel. Du har helt rett, man får aldri sanger man liker på hjernen. Det bør forskes på :aww:

 

Ja, det blir spennende dette!! Gleder meg masse og håper vi har mange, mange fine turer foran oss!

Så må han bare være snill med katta og Eine ta godt i mot ham :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg er sånn noenlunde i rute til jul! :D Mangler gulvvask og noen julekaker. Europris hadde ikke bringebærkringler så da må jeg ordne noe selv istedenfor. :aww:

Tror hundene skal få seg en dusj og en skikkelig gjennombørsting også. Må bare huske å ta det før gulvvask! :P

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

30 minutter siden, Stine skrev:

Æsj, så guffent! Tror jeg hadde fått litt noia, sett litt for mange skrekkfilmer oppigjennom åra :lol: 

:lol: Jeg også vøtt... for ja, det var litt guffent. 

30 minutter siden, Stine skrev:

Jeg vurderte faktisk å låse døra, tilfelle de kom på døra for å spørre om hjelp :lol: Man tenker jo sitt med en utenlandsk kassebil som raser rundt i mørten på avsidesliggende steder :sleep:

Det er greit å bli betenkt over slike biler og sjåfører... :aww: 

24 minutter siden, Line skrev:

Så kom Krutsi på døra med karameller og steik, hodepinen er borte, og jeg kan sove lenge i morra. Life is good :ahappy: 

Leverer hun på døra i Løten også? :whistle: 

Akkurat nå, Poter skrev:

Det er visst ikke malamute i ham, men jeg har tenkt det samme. Skal spørre dem en gang til. 

Er spent på hvordan trekkraften i ham blir! Jeg er jo vant til betraktelig mindre. Han er ganske langbeint, så jeg håper det vil gå bra i utråkka terreng også. 

Han er vel sikkert rimelig sterk, men farten blir kanskje ikke like heftig som på de litt lettere? Jeg ser Willy hadde maks fart på 32-34 km/t i sine velmaktsdager, nå ligger han vel på drøyt 25 km/t, men da drar'n på liksom. 

Akkurat nå, Poter skrev:

Var og skulle finne sele til ham nå. Troll hadde ikke stor nok! Kjøpte den største og håper den passer, om ikke får jeg spesialbestille noe. Litt synd å kjøpe splitter ny sele om han ikke blir værende, men de jeg kjøper ham hos, har ikke noen til overs. Får satse på han blir værende, da!

Det var jo det jeg sleit med til Willy også, han er jo så tjukk i hu'e. Jeg har vel Troll til Willy, og den passer bra. Håper den du kjøpte passer :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg jo så jeg skreik når Tore Sagen den gang den sangen var ny sa:

Kan noen gi Maria Men skyss hjem? Jeg er nemlig drittlei av det gnålet!! :teehe:

Men for en gangs skyld så synger hun i den da. I motsetning til nesten-rytmisk snakking i av og til høyt tempo :aww:

Det der har jeg også merket. Jeg får sjelden noe jeg liker på hjernen. Hadde værg morsomt å finne svar på h orfor det blir slik. Ny utfordring til deg, @enna:lol:

Men jeg liker ikke Maria Mena. Hun kan umulig ha det spesielt godt med seg selv, som er så trist hele ***** føkkings tiden. For min del så kan hun dra hjem til jul og bli der :aww: 

16 minutter siden, SFX skrev:

Nå må vi nesten skille budskap og formidlingsmåte - og at folk hører låter på ulike måter. Jeg hører ikke helt det du skriver, og det betyr ikke at jeg ikke er enig i det du skriver over rent generelt. Men den låta klarer ikke å vekke de tankene i meg. Musikk kan vekke mye følelser i meg, og det er mer enn ei låt som vekker ulike følelser i ulike mennesker. 

Men for meg så er den låta budskap, og budskapet er viktig. Hvert år :aww: Det er ikke noe mindre riktig enn dine tanker og følelser om låta :)  

--

AN tror jeg at sykepleieren her prøver å gjøre meg om til en svamp, hun foreslo en tredje liter med saltvann i dag. Greit at jeg trenger litt hjelp til å opprettholde væskebalansen altså, men 3 liter? Vi inngikk et kompromiss så jeg fikk en halvliter til - "så får vi se hvordan det går", som hun sa :o 

Jeg er forøvrig stum av beundring for sykepleiere (for? Av? Hva heter det?), de er noen søte små engler, er de :ahappy: Jeg skjønner ikke at de orker å være blide og hyggelige samme hvor sytete og vanskelige pasientene er, men det er det jammen meg. Det er en jobb jeg helt klart IKKE kunne hatt, jeg hadde jo bare vært sarkastisk og ekkel :lol: 

Jeg har lært en ting eller to om meg selv denne høsten/vinteren da. Jeg blir fysisk uvel av negative folk. Evig nægging om hvor ****** man har det er bare så kjedelig å høre på at jeg blir sliten av det - og ja, jeg ser ironien i at jeg klager over det :lol: Heldigvis skal jeg hjem i morra (HURRA!), da slipper jeg forhåpentligvis å forholde meg til det der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Men jeg liker ikke Maria Mena. Hun kan umulig ha det spesielt godt med seg selv, som er så trist hele ***** føkkings tiden. For min del så kan hun dra hjem til jul og bli der :aww: 

Men for meg så er den låta budskap, og budskapet er viktig. Hvert år :aww: Det er ikke noe mindre riktig enn dine tanker og følelser om låta :)  

--

AN tror jeg at sykepleieren her prøver å gjøre meg om til en svamp, hun foreslo en tredje liter med saltvann i dag. Greit at jeg trenger litt hjelp til å opprettholde væskebalansen altså, men 3 liter? Vi inngikk et kompromiss så jeg fikk en halvliter til - "så får vi se hvordan det går", som hun sa :o 

Jeg er forøvrig stum av beundring for sykepleiere (for? Av? Hva heter det?), de er noen søte små engler, er de :ahappy: Jeg skjønner ikke at de orker å være blide og hyggelige samme hvor sytete og vanskelige pasientene er, men det er det jammen meg. Det er en jobb jeg helt klart IKKE kunne hatt, jeg hadde jo bare vært sarkastisk og ekkel :lol: 

Jeg har lært en ting eller to om meg selv denne høsten/vinteren da. Jeg blir fysisk uvel av negative folk. Evig nægging om hvor ****** man har det er bare så kjedelig å høre på at jeg blir sliten av det - og ja, jeg ser ironien i at jeg klager over det :lol: Heldigvis skal jeg hjem i morra (HURRA!), da slipper jeg forhåpentligvis å forholde meg til det der :P 

Etter hva jeg tilfeldig hørte på radio så kan hun snart bli der og produsere flere låter. SÅ du slipper henne ikke så lett. Hadde kjøpt nabo leiligheten og skulle blandt annet ha lydstudio der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Men jeg liker ikke Maria Mena. Hun kan umulig ha det spesielt godt med seg selv, som er så trist hele ***** føkkings tiden. For min del så kan hun dra hjem til jul og bli der :aww: 

Helt enig! Aldri hatt sansen for henne.  Hun er så slitsom å høre på. Og sutrete :aww:

Akkurat nå, 2ne skrev:

 Heldigvis skal jeg hjem i morra (HURRA!), da slipper jeg forhåpentligvis å forholde meg til det der :P 

Jaaaa!!! Jippi!!! 

Forhåpentligvis så drar DU hjem til jul og blir der nå :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
34 minutter siden, Line skrev:

Var perfekt turvær i dag faktisk :D Deilig temperatur, tørr og fin vei, joggeskoføre, og hundene blir ikke møkkete.

Så kom Krutsi på døra med karameller og steik, hodepinen er borte, og jeg kan sove lenge i morra. Life is good :ahappy: 

Tror @Krutsi rotet seg bort på veien hit? :aww: Bor midt mellom Line og hangaren, kan ikke være så vanskelig å finne vel? 

Og perfekt turvær?? Det er jo nærmest vår ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, enna skrev:

Frk Dachs er et hissig matvrak. Som gjerne myrder en annen hund for å få tak i godbitene... Bit først - spør etterpå.
Jeg har kontaktinfo til oppdretteren hennes om noen vil fortelle oppdretter om det :D

Det er dachs, oppdretteren vet sikkert om det :lol::lol: 

Akkurat nå, Line skrev:

Mulig, men du må regne med å gjøre henne en skikkelig tjeneste først da :lol: 

Hahahah den tjenesten skal være stor også :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Tror @Krutsi rotet seg bort på veien hit? :aww: Bor midt mellom Line og hangaren, kan ikke være så vanskelig å finne vel? 

Og perfekt turvær?? Det er jo nærmest vår ute..

Det er jo Haakons 7. Gate.....? Ingen bor vel der? :aww:

men det at jeg roter meg bort her i byen er faktisk en helt reelt problemstilling som skjer meg.. Jeg kjører innimellom bitte litt på måfå, skal jeg innrømme :lol: enda værre hvis jeg Jabber i tlf :whistle: 

men du får stikke innom line og smake.. før det blir tomt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Krutsi skrev:

Det er jo Haakons 7. Gate.....? Ingen bor vel der? :aww:

men det at jeg roter meg bort her i byen er faktisk en helt reelt problemstilling som skjer meg.. Jeg kjører innimellom bitte litt på måfå, skal jeg innrømme :lol: enda værre hvis jeg Jabber i tlf :whistle: 

men du får stikke innom line og smake.. før det blir tomt :lol: 

Midt mellom Line og hangaren om du kjører en annen vei enn flystripa :lol: 

Knis, si i fra neste gang du skal ut å kjøre på disse trakter da, så skal jeg sørge for ikke bevege meg ut i trafikken akkurat da :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christine skrev:

Tror @Krutsi rotet seg bort på veien hit? :aww: Bor midt mellom Line og hangaren, kan ikke være så vanskelig å finne vel? 

Og perfekt turvær?? Det er jo nærmest vår ute..

Nettopp!!! :D 

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Det er jo Haakons 7. Gate.....? Ingen bor vel der? :aww:

men det at jeg roter meg bort her i byen er faktisk en helt reelt problemstilling som skjer meg.. Jeg kjører innimellom bitte litt på måfå, skal jeg innrømme :lol: enda værre hvis jeg Jabber i tlf :whistle: 

men du får stikke innom line og smake.. før det blir tomt :lol: 

Joda, gamlingene bor der!

Karamellene mine vil jeg ha i fred :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...