Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Jeg har jo klaget LITT på snekkerene ikke sant :aww: De har masse småting igjen å gjøre igjen, men de er visst ikke så glad i regnvær :aww: Sa på mandagen at vi var avhengi av at de gjorde klart det som må gjøres så elektrikeren kan komme og installere det som skal installeres. Vi kom hjem en time etterpå etter et møte på landbrukskontoret, og vet dere hva eller? Da hadde de dratt, og ikke vært her siden :aww: Så nå får elektrikeren jobbe seg rundt hundegården, for imorgen så skal hundegårdene flyttes på plass, nå gidder jeg ikke å vente mer og få grus på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

:lol: Det bilde av Sinner som jeg la her ligger jo åpent på Insta. Så har en finne tatt bilde av det, fjernet teksten og lagt ut på en kelpie forum i Finland og fortalt om den oppdretteren i Norge som driver har så dårlige kelpier at hun må kjøpe munnkurv til de osv osv Bare ett problem, jeg har litt venner i Finland jeg. Så hun dreit seg ut og ble tatt i løgn på sånn null komma svish. Hadde ikke fått med seg at jeg har 3 valpekjøpere i Finland og endel venner der borte :lol: 

Posten ble vist slettet :lol: 

Ærre mulig? Tror de Finland er isolert fra resten av verden? Og hvor lite har du å finne på da? Kjøp sudoku, for pokker. Eller tren hunden din.

Jeg har hatt en sånn dag hvor det føltes som om det meste gikk galt, men det tok seg veldig opp i kveld. Kjempefin LP-trening innendørs med begge to, det veier opp for mye annet grums i dag. Foenix fikk fellesdekk med skjult fører for første gang - jeg har ikke vært i nærheten av å forsøke før, så jeg bare hev oss uti det. Og hun blunket ikke - hadde kanskje litt lang hals, men lå helt rolig og lydløs. Jeg hadde et kikkehull i veggen jeg sto bak, og hun var så fliiiink! Det er så moro, hun syntes fellesdekk var sååå vanskelig - egentlig alt som innebar å bli var vanskelig, for det er jo morsommere og lettere å ha kontakt om en sitter oppå føttene mine. Så vi har jobbet masse med sitt og bli, dekk og bli, stå og bli, bli for pokker. Og nå er det blitt en knallsterk øvelse.

Betyr det at om jeg trener mer på lineføringen, som per i dag er vår dårligste øvelse, så vil den bli bedre også?

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heg i morra og hele helga er øremerka fotballcup der jeg skal passe på og sove på gulvet i skolerom sammen med en gjeng morsomme, undeholdende og intense 12 -årige drama-queens :D. De glemmer gjerne at der er voksne sammen med dem, og sier utrolig mye morsomt (for oss voksne i hvert fall). Gjorde det samme for ett år siden (da var det som del av dugnad), og det var så morsomt at jeg i år meldte meg frivillig som "barnevakt" for gjengen.
 :) Om 5 år vil nok ikke frøkna ha med mor på slikt (nå MÅ hun...), så gleder meg hver dag over alt jeg får være med på sammen med henne.

Frøken Springer får nøye seg med lillebror (på 16 år) i helga. Hun overlever nok. I kveld stjal hun kveldmaten far hadde smurt seg det ene sekundet han snudde ryggen til brødskivene sine:D

14720391_10153831152716761_3917895776369156018_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Paranomia skrev:

Er helt knust. Lille Micro er død. Har hatt han i vanvittig mange år, så det var vel egentlig bare et tidsspørsmål. Men den fine undulaten betydde mye for meg altså :heart: 

 

Så trist :(

 

Hatt et slitsomt døgn med bløderhund, men nå er livet forhåpentligvis tilbake til normalen. Og det er meldt snø i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Paranomia skrev:

Er helt knust. Lille Micro er død. Har hatt han i vanvittig mange år, så det var vel egentlig bare et tidsspørsmål. Men den fine undulaten betydde mye for meg altså :heart: 

14937395_1296289097082091_74813016187464

:hug:

Undulater er fantastiske krabater .  kondolerer :hug:

 

Det har ikke snødd *skuffa *

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig å få passe sheltien til ei venninne. Vi har vært på morgentur allerede så nå ligger det to sheltier i sengen min mens jeg ser White Collar [emoji7] Blir helt overrasket over hvor greit det går med to i hus, selv når passehunden bare er 7mnd gammel. Hun var riktignok veldig klar for å stå opp kl 06 i dag, og det var ikke Kenzie helt enig i, haha..

22238d74eda8d73337f7cbc31c0da3dc.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SFX skrev:

Ærre mulig? Tror de Finland er isolert fra resten av verden? Og hvor lite har du å finne på da? Kjøp sudoku, for pokker. Eller tren hunden din.

 

Det morsomme er jo når de blir tatt så på sengen, og egentlig ikke en gang har vært inne på hjemmesiden min og lest eller evt sett andre resultater enn de eksteriøre titlene :P 

Den som skrev er jo ironisk nok ganske aktiv. Og har bla tantebarnet til Blaze :lol: Så da er vel den hunden bare show også da :P  Men ser ikke helt ut til å ha oversikt annet enn ut sin egen nese.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, enna skrev:

Heg i morra og hele helga er øremerka fotballcup der jeg skal passe på og sove på gulvet i skolerom sammen med en gjeng morsomme, undeholdende og intense 12 -årige drama-queens :D. De glemmer gjerne at der er voksne sammen med dem, og sier utrolig mye morsomt (for oss voksne i hvert fall). Gjorde det samme for ett år siden (da var det som del av dugnad), og det var så morsomt at jeg i år meldte meg frivillig som "barnevakt" for gjengen.
 :) Om 5 år vil nok ikke frøkna ha med mor på slikt (nå MÅ hun...), så gleder meg hver dag over alt jeg får være med på sammen med henne.

Frøken Springer får nøye seg med lillebror (på 16 år) i helga. Hun overlever nok. I kveld stjal hun kveldmaten far hadde smurt seg det ene sekundet han snudde ryggen til brødskivene sine:D

 

Elsker at du er så positiv. Mange ville ha sutret over å ha sånne oppgaver i helgene etter travle dager hele uka! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, enna skrev:

I kveld stjal hun kveldmaten far hadde smurt seg det ene sekundet han snudde ryggen til brødskivene sine:D

14720391_10153831152716761_3917895776369156018_n.jpg

Det gjorde Lykke i går kveld og! Nesten en hel brødskive med hvitost forsvant fra fatet til K når han snudde seg vekk et øyeblikk :lol:

 

....Synes jeg regn var veldig unødvendig. Hadde vært deilig med noen timer på fjellet i dag og, men det frister lite i regnvær. Kanskje en skogstur og litt RL trening i stedenfor? Våkne litt først :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har fått forsikringsoppgjør fra Agria for tanntrekk, og de har et fradrag de kaller "Tanntrekk periodontitt" på Kr. 1825,-.. Hva i alle dager er dette for noe? Dette var jo trekk av knekt rovtann (som nok skyldes litt vel mye beinspising), har da ingenting med periodontitt å gjøre? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mackenzie skrev:

Er så heldig å få passe sheltien til ei venninne. Vi har vært på morgentur allerede så nå ligger det to sheltier i sengen min mens jeg ser White Collar emoji7.png Blir helt overrasket over hvor greit det går med to i hus, selv når passehunden bare er 7mnd gammel. Hun var riktignok veldig klar for å stå opp kl 06 i dag, og det var ikke Kenzie helt enig i, haha..

22238d74eda8d73337f7cbc31c0da3dc.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så deilig:)

 

Det snør det snør, tiddelibom:icon_clapping::bananas:

Og mens det snør ute, skal jeg være husmor inne...Men ut skal vi snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...