Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta
21 timer siden, Pringlen skrev:

Å, det drømte vi om som maskothund, til å etterfølge dogoen. Det ble hygenhund(er) Mye mer praktisk, og nyttig også. Pluss en halden, men den teller nesten ikke...

Forresten: i kveld skal det være faktabolk om haldenstøveren på farmen. Så da kan dere jo se hvilken Norske hunderase man ikke skal velge :P

JA men dem er da fiiine og ikke egnet til jakt kan kanskej passe til maskott hund her da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

I dag ble det bakt potet til middag !!!! Jeg kokte den i går, jeg... så da var det bare å varme den i dag :D. Det var jo et riktig herremåltid :D. Nå lurer jeg  på om jeg ikke burde ha dessert også? Men jeg har så mye å velge i at jeg ikke er helt sikker på hva jeg har lyst på :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Siri skrev:

@Mari må gå og vaske munnen sin med såpe og Plumbo..... VINTER :heart::heart::heart: :bananas:

Du bor alt for NÆRT byen til å få den "bo på landet"-følelsen :P 
Her går vi langs vegene fordi det ikker er særlig trafikk vøtt... og har masse stier og fine steder å gå helt uten trafikk (sånne skogsbilveger og sånt, vet du :D). 

Har jeg vært i Elverum sånn at hundene skulle få ormekur før vi setter nesa mot Danmark i natt... jeg burde antakelig heller ha kjørt til Hamar, for på Husum stod onkel og skulle sjekke at vi ikke drev med sånn drink&drive.... samtidig sjekket de førerkort. Politimannen syntes ikke at bildet på førerkortet fra 1993 lignet så veldig på hun som satt bak rattet i dag, og mente at jeg burde bytte ut det store, rosa førerkortet som var utstedt på Hønefoss i forrige årtusen :aww: Nå kjører jeg rundt med en sånn blå lapp fra politiet om at jeg har lov til å føre kjøretøy uten førerkort - foreløpig :aww: 

Hvilken veterinær i Elverum bruker du? :) Hundene må revaksineres og jeg tenker å vente til vi kommer dit så vi får blitt litt kjent med veterinærkontoret med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sydd for mye i dag :aww: Sliten. 

Casper har fått seg fleecegenser og julehalsbånd (han fikk to i går, så nå tror jeg han klarer seg i desember :aww::lol: ). Jeg har endelig fått sydd det røde ullskjørtet mitt :D Gleder meg sånn til å bruke det! Nå mangler jeg bare en hvit bluse, også er det antrekket komplett :ahappy: 

Gubben maler rommet sitt orange, og er strålende fornøyd :lol: 3 hvite vegger og en knall orange vegg :P Han er veldig glad i orange, vi har orange kjøkkenstoler og soveromsgardiner :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pixie skrev:

Fordi det er helt greit å (riktignok å så pent innpakka) kalle meg ufyselig sladrekjerring?

Nei, jeg synes ikke det er greit. Jeg hadde nok undret jeg også om jeg var deg, men for alt vi vet kan det jo være et tilfelle av luksusfellen.. Om du tror det foregår noe snusk så tips de rette om det. 

Siste pasienten for dagen meldte avbud, så da tok jeg en time avspasering og fikk gått en fin tur oppi fjellsida før sola forsvant. Nå står helgevask på planen, men den blir ikke så nøye nå som vi snart må vaske ut her lell. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Tonje skrev:

Hvilken veterinær i Elverum bruker du? :) Hundene må revaksineres og jeg tenker å vente til vi kommer dit så vi får blitt litt kjent med veterinærkontoret med det samme.

De siste gangene nå har jeg vært hos e-Vet og synes de virker veldig hyggelige :). Nå har jeg bare vært der for ormekurer, to ganger, jeg altså, men jeg ser ikke bort fra at jeg forsøker dem oftere. Det er også veldig greit å finne fram og god parkering :) 

Jeg har liksom like lang vei enten jeg skal til veterinær i Hamar, Stange eller Elverum - bor MIDT i smørøyet - eller i intet - liksom :lol:. Det er vel en veterinærklinikk til på Elverum, der har jeg også vært en gang, og det var helt greit, det også (det var bare et lite potekutt som trengte litt mer stell enn jeg greide å gi det :aww:). 

14884589_1496769107016960_3329562835408524617_o.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være i permisjon og kunne nyyte dager som i dag. Vinterens første snø, og skikkelig juuulesnø og! Ut i skogen med venninne og hennes sønn, gikk til en fin lavvo og spiste suppe og pinnebrød mens miniene trillet rundt på teppe på gulvet :heart: Også gå hjem igjen med god og varm sovebaby på magen, sliten av masse inntrykk og snø i fjeset. Thorvald ble helt unghund igjen og spratt hit og dit i snøen og kosa seg :) Åh, deilig dag!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...