Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

I dag er en slik dag hvor alt skjer på en gang, og det føles som om jeg sjonglerer et dusin prosjekt samtidig. Vaskemaskin og tørketrommel gjør sine jobber på badet, jeg har skrubbet den delen av gulvet som skal males med salmiakk, og venter på at det er tørt nok til å males, og i mellomtiden pakker jeg for ei helg på hotell og møtevirksomhet. Jeg fikk nettopp beskjed om et møte på mandag jeg må forberede, og jeg skal gjøre ferdig et medlemsblad som trykkes om 12 dager. Og jeg har en legetime om halvannen time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen endelig EUgodkjent. 4 dager over siste frist. 
Har knotet så vanvittig mye for å få fikset det som var galt, byttet del og det fungerte fortsatt ikke. Verkstedet visste ikke engang hva de skulle gjøre, de brukte eviglang tid bare på å finne ut av hvordan de kunne løse det. Nå har verkstedet endelig fått det til og sluttsummen ble faktisk ikke så sinnsyk som forventet med tanke på hvor mange timer de har knotet med den. 

Og tusen takk for alle tanker, folkens. :heart: Helt sprøtt hvor knyttet man kan bli til "bare" en undulat, og jeg er helt imponert over alle som forstår at det faktisk ikke "bare" er en undulat :heart: Fått så mange meldinger og telefoner at jeg blir helt rørt :wub: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte dagen i kontorstolen, men au-au kom og siden har det vært stigende. Tok meg en pause og ei skive til en liten hvit. Så AN skal jeg grave frem risposen, sette den i mikroen i 3,5 min og legge på korsryggen. Er så utrolig sært at det er å "slappe av" som gjør vondt. Se om pillen hjelper så jeg får studert litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snøfrost skrev:

AN har jeg kjørt hundene en tur, og snart må jeg komme meg på jobb. Må rekke en tur innom butikken først også, tomt for nesten alt av vaskemidler her og det er jo litt upraktisk. 

 

Av og til når jeg er veldig sliten eller har vondt i beina så lurer jeg på om det holder å kjøre tur med hundene. Funker det altså? :D

Bilderesultat for dog in car

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Av og til når jeg er veldig sliten eller har vondt i beina så lurer jeg på om det holder å kjøre tur med hundene. Funker det altså? :D

Funker fjell! :D

(trenger ikke spesifisere at jeg står på vogn og hundene trekker den)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tommy skrev:

Falcon har allergi mot husstøvmidd, noe som gjør at han har slitt med ørebetennelser. Det er snart ett år siden sist, men i natt begynte han å klynke og riste på hodet. Skylte med Otodin og veggen min ble svart når han ristet seg etterpå.

Han har ikke hatt synlige problemer før i natt. Bør jeg oppsøke dyrlege asap eller øke dosen allergitabletter (har vært litt sløv med disse i det siste), rense oftere med Otodin og bruke hydrokortison en uke eller to, for deretter oppsøke dyrlege om det vedvarer?

Isak har også ørebetennelser veldig ofte pga allergi. På han klarer jeg å holde det i sjakk med øreskyllemiddel tilsatt kortison av veterinæren. Da kan han ha perioder uten noen plager i ørene, så lenge jeg er flink til å skylle ofte nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maysofie skrev:

@Wildlife Så fin gård! Dette året uten hundegård har fått opp øynene mine hvor greit det egentlig er å ha :lol:

Får han til å hoppe fra hundehuset over der hvite gjerdet?

Takk for det?

For oss er gården et must. Alt for varmt inne til han kan være der fast. 

Han får ikke til å hoppe over fra taket nei. Det står ikke helt inntil. Vi skal lage til tak over ca 3 kvm slik at hundehuset kan stå under der i værste værste fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin tur i dag med frøken flat, samt min søster og hennes hund. Frøken Flat er ikke imponert over den hunden hennes, og føler seg usikker på ham, eneste hunden hun har vist slike tegn til så vet ikke hva det er riktig, men han er veldig energisk da:p:D

Nå er humøret ikke så bra etter en skikkelig regning dukket opp (se egen tråd om du er god på forbrukerspørsmål), AAP og store regninger er ikke en god kombinasjon :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wildlife skrev:

Så var vi gift da? d var utrolig merkelig. Haha. Kleint så fy. Godt det bare tok 5 min????

?

Gratulerer!! ?

Må holde meg vekk fra internett idag, absolutt ikke i humør til burdiskusjoner! kommer til og klikke snart og skrive noe jeg kommer til å angre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har Decoy og jeg krøpet under hvert vårt pledd (men i samme sofakrok og vi deler sofaputer). Var iskaldt på turen, og jeg tror nesten at på sånne dager så må Decoy ha på seg noe for å skåne kroppen litt. Han ble veldig kald og jeg så han gikk og spente seg etter vi kom inn også. Blir mye båndturer også siden hørselen er så dårlig som den er, og oversosiale han løper gjerne bort til (og på) folk. Litt redd for ryggen hans om han går og er kald og spenner seg. Ikke greit å være voksenhund med sliten kropp, og dårligere pelskvalitet. Koser seg under pleddet nå da, såvidt litt av hodet som stikker frem. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu sonen! Nå har jeg rota meg ut av migrenehelvete og medisinrus. Forøvrig så er mørbanket etter bilulykke ingenting forhold til migreneanfall fra *******. :aww:  Spy med brista ribbein er heller ikke å anbefale, men gikk greit siden jeg satt i bilen. Spy i do med brista ribbein og helsikkes vonde hofter utgår. :aww:   

 

Men nuh skal alt bli så meget bedre, håper vi. Overlever på paracet og ibux på dagtid så kan jeg være rusa om natta. Bonden er fremdeles superpappa og husfar og alt som er og fikser alt - I kid you not. Jeg kom meg ut til kaninene i dag for første gang siden ulykken, får ikke gjort så mye der da, men har hvertfall fått prata med dem. Blir tøft i helga for han får ikke avløser, men vi fikser det. Så har han avløser hele neste uke, så da bør jeg vel være bra nok til å hvertfall klare å være ordentlig mamma igjen snart. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Wildlife skrev:

Så var vi gift da? d var utrolig merkelig. Haha. Kleint så fy. Godt det bare tok 5 min????

?

Gratulerer :)

 

Nå er vi akkurat komt hjem fra tur med plutte. Veldig koselig, og Nemi har storkost seg, på tross av snøklumper. Hun ligger rett ut. Jeg derimot er så sliten at jeg er kvalm:| de som vil ha snøen kan hente den!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...