Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

For et stress det ble med røntgingen. Kommer glad og fornøyd kjørende til veterinæren, har ganske greit med tid og plutselig så er veien stengt. De har først lysregulering og et stykke etter det så ender veien i et gigantisk hull :( så da var det bare å snu, forsøke febrilsk å ringe veterinæren og si at jeg ble forsinket... men kom jo fram og nå sover fyllehue av seg rusen i sofaen. Gleder meg til jeg får svar så er jeg ferdig med det hele :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

11 minutter siden, Turb skrev:

For et stress det ble med røntgingen. Kommer glad og fornøyd kjørende til veterinæren, har ganske greit med tid og plutselig så er veien stengt. De har først lysregulering og et stykke etter det så ender veien i et gigantisk hull :( så da var det bare å snu, forsøke febrilsk å ringe veterinæren og si at jeg ble forsinket... men kom jo fram og nå sover fyllehue av seg rusen i sofaen. Gleder meg til jeg får svar så er jeg ferdig med det hele :) 

Tvi tvi! :)

 

......er jeg veldig fornøyd med dagens trening. Så greit at jeg undervurderer Lykke av og til, så får man jo plutselig noen hyggelige overraskelser også :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med å ha kjøpt burvifte, har liksom ikke falt meg inn før, at det kan være lurt. Men blir jo varmt i en bil uten aircondition, og orker ikke kjøre med 4 vinduer oppe på motorveien altså, det er så bråkete og alt flyr rundt :P Så det blir sikkert litt godt for ham. Og greit å ha når jeg er inne på butikken en kjapp tur og.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at rundstykkene skal kanskje heve seg litt denne gangen :P Bokhvete, spelt og hirseflak rundstykker. Magen min ser ut til å tåle bokhvete bra enn så lenge. Men det ser mistenkelig ut som om noen har splætta havregrøt på et brett :P 

Også truer det med lyn og torden... Pigg står midt på stuegulvet og svaier, han sier han aldri skal spise noe på veterinærkontor igjen... drogjäkler :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som alltid (nesten) begynte jeg å klippe når jeg egentlig hadde tenkt å bare børste gjennom Symra. Da omtrent halve hunden var klippet ble hun veldig urolig fordi det plutselig ble kraftig vind ute. Hun liker ikke smelling og braking hun der. Klippe ferdig etterpå, og så dusje.

Nå tordner det jaggu også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg merker godt at jeg har bodd alene lenge. Nå har jeg hatt folk rundt meg hele tiden siden ferien startet og nå begynner omgivelsene å irritere meg. Den eneste jeg tåler akkurat nå uten å måtte telle til både ti og førti er bikkja mi.:teehe::teehe:

Biz ble så fornærma da hun måtte bli igjen på hytta da jeg skulle til byen dag at hun la seg nederst i hagen og venta på meg og ville ikke ha noe med noen å gjøre. I går var det helt greit,men i dag ville hun ikke ha godis engang. Mammadalten min det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en aussie på tur, og eier sier "er det en tispe? Kan de hilse?" og jeg svarte ja, fordi jeg er en idiot, Milva ville ikke hilse, så jeg sier at hvis hun ikke vil skal hun få slippe. Når vi går derfra sier samboeren at det er ikke så rart Milva ikke vil hilse siden den samme hunden har prøvd å angripe henne tidligere, da med en annen fører. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. juli 2016 at 2:44 PM, Christine skrev:

Haha! Ikke noe shady, selv om det omtrent var bare oss, politiet og fulle folk ute :lol: 

Kort fortalt har jeg mistet jaktinteressen litt, og vil derfor ikke ha setter igjen før jeg kan garantere at jeg blir å bruke den aktivt på jakt. Har derfor sett etter alternativ til setter en god stund, (belger blir jeg jo alltid å ha) og nå fikk jeg sjangsen til å møte en rase jeg har hatt i kikkerten en stund :) 

nysgjerrig på rasen :fear:

Var den som du tenkte da? :D 

8 timer siden, Bellare skrev:

Sagt ja til og bake kake, og ikkje berre ei, men to(!), til bestefars 90 års dag. Så langt er det over 50 stykk som kjem, og eg anar ikkje kva eg skal bake :|

Gulrotkake, pavlova eller suksessterte :) 

5 timer siden, Lola Pagola skrev:

Fornøyd med å ha kjøpt burvifte, har liksom ikke falt meg inn før, at det kan være lurt. Men blir jo varmt i en bil uten aircondition, og orker ikke kjøre med 4 vinduer oppe på motorveien altså, det er så bråkete og alt flyr rundt :P Så det blir sikkert litt godt for ham. Og greit å ha når jeg er inne på butikken en kjapp tur og.

Ah, det skulle vi hatt også! Både ned til Kragerø og hjem igjen hadde vi alle 4 vinduene åpne stooore deler av veien. Det er slitsomt!

 

___________

henger meg på "vanskelig å stå opp"-gjengen altså! Hadde senvakt i går, kom hjem 22. Tok litt tid før alle hundene var klare for å legge seg, valpen hadde jo tross alt vært med meg på jobb, så han hadde jo ikke sett de voksne på maange timer :lol:  bråvåkna klokka 1 i natt av ett eller annet. Vet ikke helt hva som skjedde, men Aron hoppa opp og sto foran døra på soverommet og bjeffa skikkelig grov varselsbjeffing.. :ermm: Klokka 4 våkna jeg av drittværet ute, og bestemte meg for å ikke stå opp 05.20 for å ture hunder hvis været var det samme. Vel, sto opp 05.20, lufta valpen i lett pjuskregn, gikk inn å henta de store og det HØLJA ned. Aron hater det, så jeg måtte dra ha ut døra. Brukte 10 minutter på å gå et par hundre meter, da ga jeg opp å snudde.. Så var det bare å ha seg på jobb da :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått tur med ei venninne sin lille Parson Russel :) Gravid med bekkenløsning, vrikket fot og forkjølelse, da er det greit å kunne delegere turgåing til noen andre. Hunden er bare herlig, selv om det er skikkelig uvant å gå med noe som er så lite og så lydig! Er litt sliten, går mye raskere og lengre når hunden faktisk bare går og ikke skal snuse og tisse absolutt hele tiden. Gubben var med med Uno men vi måtte bare gå separate veier, Uno trekker som en tulling og skal bare bortpå tispa hele tiden. De har møttes før altså, går greit overens men han er litt for intens. Han trekker jo så han kveles av selen, det går ikke. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardt å stå opp her også for tiden. Jobb i 9,5time igår, imorgen og fredag. Idag og torsdag 6timer jobb, og lørdag eller søndag 4,5time. Blir trøtt av sånt, spesielt når man ikke er helt vandt med det. 

Også er jeg glad for at jeg forhåpentligvis slipper å jobbe som renholder for alltid. Meget ensidig jobb, hvertfall sånn jeg går nå. Hver dag; vaske de samme kontorene, samme rom i barnehager, vaske toaletter, tømme søppel osv.  Helt ok sommerjobb altså, men jeg gleder meg til skolen begynner igjen! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
58 minutter siden, Monikawt skrev:

nysgjerrig på rasen :fear:

Var den som du tenkte da? :D 

Hehe, velger å holde kortene litt tett inntil brystet inntil videre. Du får følge med når det begynner å ha gått to år! Var innom Staby en god stund da! :innocent: 

Og ja - den var absolutt som tenkt. Utrolig sosial, sjarmerende og ville gjerne jobbe litt med meg også :ahappy: Det endte med at jeg spurte eierne om jeg fikk kjøpe den til tross for "feil" kjønn, men det fikk jeg ikke :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ble temperaturen såpass at det var mulig å ta en sykkeltur med hundene, eller ihvertfall med Yasmine. Willy maser seg sånn ut at han får slippe sånt enn så lenge - han drar sånn på og skjønner ikke sitt eget beste og blir jo da dritvarm og sliten stakkars. Ja, sliten på en litt usunn måte. Yasmine tok helt av - og neste gang tror jeg vernestøvler er tingen *drittbikkje*. Entusiasmen varer ikke så lenge da, men den bikkja har IKKE kontroll over tennene sine - eller - det har hun vel sikkert, men hun velger i hvert fall å sette dem i leggen min :aww:

Jeg fant forresten restene av "noe" som har dødd i en av gjødselhaugene som er kjørt ut på jordet mitt... det var beinrester og hår :o. Ekkelt... masse fluer selvsagt... 

... også har vi fått oss vakthund.

13686755_1399294346764437_79921832467731

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Siri skrev:

Jeg fant forresten restene av "noe" som har dødd i en av gjødselhaugene som er kjørt ut på jordet mitt... det var beinrester og hår :o. Ekkelt... masse fluer selvsagt... 

Det er mye rart som graves ned i gjødselhauger :icon_suspicious:

 

Jeg torturerte ørkenhundene i dag. Har kommet styrtskurer gjevnt og trutt hele dagen, men ut måtte vi jo, så kledde på ungen regntøy, var sol  å tok med meg hunder og barn og gikk ut. Så begynte å renge så vi snudde så jeg kunne hente regnjakken min. Ut igjen, og påan igjen. Vi kom ikke så langt :lol:

13626479_10157294801400171_4149211611654

 

Ellers har jeg brukt dagen på migreneanfall, heldigvis var det helt greit for lillemor å sitte i senga og se på paden mens mamma døde litt. Sovnet tilslutt vedsiden av meg. :wub:  

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev:

I knoooow... :| Kanskje det var en ulv????????? 

Ække gått å våttå i de jupe skoger i hedmark. :aww: 

 

 

Phuh - når hestene først skulle stikke av så er det greit at jeg har god innkalling på dem :aww: De to røde damene har blitt så bøddiser at de tok seg en kveldstur og børna rundt på et jorde lenger nedi bygda. Kom da jeg plystra da, så jeg slapp å gå så langt for å hente dem. Og tusla etter meg hjem som lydige digre hunder :wub::lol: 

Må gjerde bedre i morgen :aww:  (Lusa var ikke med på raidet - hun er bak utbrytersikkert gjerde - nå sammen med de to røde). 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten flau når jeg ser så dårlige filmer, men er jo litt gøy også. 

Verandan er ferdig, gosj det tok sin tid. Bikkja er badet, kjøkkenet er shinet, og jeg kan snart tusle i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...