Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg sagt i så klartekst det går an, uten å bli ufin, at nå er det påtide at Tass får slippe. Har tilbudt meg å ringe vet. både vaktvet som kan komme hit, og røros. Og tilbudt meg å være med til vet. Nå håper jeg han får slippe i løpet av uka... :cry:  Fine, teite, rare, snille, gamle hunden skal ikke måtte gå rundt med vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Hentet Audi, vært og vaksinert Audi, nå hjemme og skal straks begynne med pelsen til Audi. Da håper vi at hun blir klar for Svenstavik etterpå :) 

Lurer forresten på om ikke Yumi skal få gå ned til to måltider pr dag. Hun synes hun får for lite mat, så to større måltider istedenfor tre litt mindre vil forhåpentligvis fylle magen litt mer. Når bruker dere å gå ned til to måltider på valp? Vanligvis går jeg ned til to når de ikke spiser så godt midt på dagen, men denne her eter jo til det tyter ut bak om hun får lov - til alle måltider :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, børsta, vaska og blåste eurasiertassen i går for å bli kvitt all ulla han har holdt på med å røyte siden mars, og børsta ham igjen en halvtimes tid nå. Endelig har han fått sommersveis! En flått fant vi også krypende rundt, og et sår et annet sted på kroppen som så mistenkelig ut som en flått hadde lagd... Og forrige uke hadde en flått bitt seg fast på snuta hans. Bravecto fikk han på nytt i begynnelsen av juli... Er det bare meg, eller er det unormalt mye flått i år?

 

20160725_115747.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mud skrev:

Er litt usikker.  Vet jeg så den på en grusvei og fniste litt før jeg innså det var min når A påpekte at det manglet noe på det ene hjulet mitt når vi var i Rødberg lørdag.  Vi finner den ikke ved grusveien hos oss , så da regner jeg med vi mistet den et eller annet sted på veien du holder til.. Vi kjørte jo der når vi skulle til Hardangervidda.  Og jeg tror jeg så den når vi fisket fredag.  Tror jeg :P

Haha, jeg skal ha øyene oppe :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kverker absurde mengder fluer, likefordømt kommer det nye - heeele tiden. :gaah:  I år er det ekstremt mye fluer, i fjor var det knapt fluer. Nå har jeg forhåpentligvis drept nok til at det går an å legge seg påsofaen og slappe av litt med barnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
8 timer siden, *Kat84* skrev:

Høres nesten litt shady ut å avtale ting på den tiden av døgnet :lol:

 

Haha! Ikke noe shady, selv om det omtrent var bare oss, politiet og fulle folk ute :lol: 

7 timer siden, MarieR skrev:

Og jeg er spent på hvilken hund avtalen gjaldt :P 

Kort fortalt har jeg mistet jaktinteressen litt, og vil derfor ikke ha setter igjen før jeg kan garantere at jeg blir å bruke den aktivt på jakt. Har derfor sett etter alternativ til setter en god stund, (belger blir jeg jo alltid å ha) og nå fikk jeg sjangsen til å møte en rase jeg har hatt i kikkerten en stund :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, tmp skrev:

 @RakshaLeste i  går på fb at noen hadde stor suksess med bruk av vademekum mot plagsomme fluer :) Visstnok mye bedre enn alt annet som var prøvd 

 

:o hvordan bruker de det? Setter ut skål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

Du har vært for lenge på skauen når ungen utbryter "fy fillern, det er en skikkelig storby jo !!" når du ankommer Geilo :blink:

Prøv å bo fast i Dagali og reise til Geilo i påskeferien, fyttirakern. Jeg gruer meg til julerush i Drammen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Raksha skrev:

:o hvordan bruker de det? Setter ut skål?

"Parfyme" forsto jeg det som...som på kroppen  :P

Edit: Kanskje verdt å prøve å sette i en skål også, på for eksempel bordet, om du sitter i ro :ahappy: men det gjør du kanskje ikke med unge å det hele :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mushi skrev: Kan grøt fryses? Lager en pose til bare meg og så nå at det sto til 5 personer på pakka [emoji3] 

Alt kan fryses! :aww:

Spørsmålet er vel om det er spisbart når det tines. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Line skrev:

Lurer forresten på om ikke Yumi skal få gå ned til to måltider pr dag. Hun synes hun får for lite mat, så to større måltider istedenfor tre litt mindre vil forhåpentligvis fylle magen litt mer. Når bruker dere å gå ned til to måltider på valp? Vanligvis går jeg ned til to når de ikke spiser så godt midt på dagen, men denne her eter jo til det tyter ut bak om hun får lov - til alle måltider :P 

Jeg bruker å redusere ant måltider sånn ca ved 4 mnd alder tror jeg ?

2 timer siden, Raksha skrev:

Jeg kverker absurde mengder fluer, likefordømt kommer det nye - heeele tiden. :gaah:  I år er det ekstremt mye fluer, i fjor var det knapt fluer. Nå har jeg forhåpentligvis drept nok til at det går an å legge seg påsofaen og slappe av litt med barnet. 

Absurde mengder her også. Nå har jeg kjøpt inn både spray, netting og fluepapir :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, tmp skrev:

"Parfyme" forsto jeg det som...som på kroppen  :P

Edit: Kanskje verdt å prøve å sette i en skål også, på for eksempel bordet, om du sitter i ro :ahappy: men det gjør du kanskje ikke med unge å det hele :P

Oh! Joda, jeg sitter stille innimellom :lol:  Da de er mest plagsomme, helt klart. Kanskje verdt et forsøk. 

 

11 minutter siden, Siri skrev:

Jeg bruker å redusere ant måltider sånn ca ved 4 mnd alder tror jeg ?

Absurde mengder her også. Nå har jeg kjøpt inn både spray, netting og fluepapir :aww: 

Hvilken spray har du ? jeg har netting liggende, så får prøve å få hengt opp dem, må liksom lufte her, blir varmt!  Fluepapir har vi, ene funker kjempebra, så må vel bytte ut den snart, andre er det sådvidt noen på. Spurte Bonden om sånn elektrisk fluesapper som man henger på veggen, men det hadde de prøvd før med dårlig resultat. 

Ugh nå har jeg sagt i enda klarer tekst at Tass måååå få slippe. Desverre er det en veterinær som har vakt som svigersøster har en greie mot, så vanskelig å få dem til å dra til den. Flink veterinær, men noe som skjedde laaaaangt tilbake i tid som sitter igjen. Bare krysse fingre.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går rundt med et dilemma oppi hodet. Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med det, men det plager meg at jeg går rundt med info som noen burde vite, men som vil lage mye bråk og kaos om det kommer ut. Utrolig ekkel følelse... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt Tassen, teiteste, rareste, søteste, maste, bråkete, kvite gamle gubben. Nå er det på høy tid at du får hvile. :wub::cry:  

Det gikk fort, eierne så det selv nå?

Trist uansett, men virker jo som det var på tide ut i fra hva du har skrevet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...