Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

@Celeritas :hug:

Sol igjen idag, og varmere. Vil ha litt kaldere vær jeg så jeg kan få trent hundene litt bedre. I alle fall ned i sykkeltemperatur.... Vet at andre muligens ikke er helt enige med meg...

 

Jeg er enig, jeg gleder meg til det blir kjøligere igjen. Jeg vil kunne sove om natta og være ute med Uno uten at han sliter med varmen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

9 timer siden, Celeritas skrev:

Mistet gamleste fine pusen min i dag ? 10 år bare, hadde håpet på 10 til. 39e4a24e10ff7c33d066236f41827665.jpg

:hug: 

 

Flere som har hard morgen i dag, tungt å stå opp. Gråvær ute (helt i orden), sovet dårlig pga vond kropp. Lillemor våknet kl 4 og sovna igjen kl 6.30 - så vi er litt trøtte begge to. Var tilogmed i vinduet og kjeftet på en fugl som elsker å sitte påden gamle antenna rett utenfor vinduet. Der øver den på sang og flørting, at en så liten fugl kan lage såååååå mye lyd er helt utrolig :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mud skrev:

Ta en tur til Lierstranda og male huset mitt :innocent:

Har hatt koselig besøk av 

@Kaja i campen.  Vi liker besøk som plukker kvister og deler snorer på pulien :lol:

 

Edit : Sonen tuller med innleggene mine :(

Haha! Jeg digger Pulipels, perfekt for oss med adhd som trenger å pille og fikle til en hver tid. 

Det er opphold, så nå kan dere kjøre gokart :D


Hadde noen sinnsyke magesmerter da jeg kom hjem i går kveld, måtte stoppe i bilen på veien og bare sitte der til det gikk over. På venstre side under ribbeina. Ringte legevakta bare for å høre, og de ringte meg faktisk tilbake flere ganger utover kvelden for å følge opp (gadd ikke reise helt til Ål). Imponert over legevakta faktisk. 
Våknet flere ganger i natt med det samme, men det går over når jeg spiser. 

Ringe legen i morgen om det ikke er borte til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ordna sånn at bilopphugger henter bilen min på verkstedet. Men det er klart at noe bare måååå lugge litt når jeg prøver å fikse! Verkstedet finner nemlig ikke bilen min. Verken på plassen eller i registeret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kaja skrev:

Haha! Jeg digger Pulipels, perfekt for oss med adhd som trenger å pille og fikle til en hver tid. 

Det er opphold, så nå kan dere kjøre gokart :D


Hadde noen sinnsyke magesmerter da jeg kom hjem i går kveld, måtte stoppe i bilen på veien og bare sitte der til det gikk over. På venstre side under ribbeina. Ringte legevakta bare for å høre, og de ringte meg faktisk tilbake flere ganger utover kvelden for å følge opp (gadd ikke reise helt til Ål). Imponert over legevakta faktisk. 
Våknet flere ganger i natt med det samme, men det går over når jeg spiser. 

Ringe legen i morgen om det ikke er borte til da. 

:o

God bedring !

Håper ikke det var noe rart i colaen...

 

A sov ekstremt lenge i dag , vi nattfisket.  Skal bare få i oss litt frokost så kommer vi :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mud skrev:

:o

God bedring !

Håper ikke det var noe rart i colaen...

 

A sov ekstremt lenge i dag , vi nattfisket.  Skal bare få i oss litt frokost så kommer vi :)

Haha, pleier å tåle Cola. Var helt merkelig, kom helt plutselig og gikk helt plutselig. 

Nattfiske er gøy :D Digger Ask, han er en morsom fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kaja skrev:

Haha, pleier å tåle Cola. Var helt merkelig, kom helt plutselig og gikk helt plutselig. 

Nattfiske er gøy :D Digger Ask, han er en morsom fyr!

Han er et underlig barn... 

Vi har fått på oss dagaliopplevelser  t-skjorter ( viktig visstnok ) og er straks klare ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Bellare skrev:

Sagt ja til og bake kake, og ikkje berre ei, men to(!), til bestefars 90 års dag. Så langt er det over 50 stykk som kjem, og eg anar ikkje kva eg skal bake :|

krydderkake eller sitronkake i langpanne og en kringle med kanelfyll? Eller waleskringle om du får til vannbakkels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LØJ skrev:

Snaaaart :frantics:

Whaaat? :frantics:(jeg vil også være med å løpe hugger'n rundt!).

Da har Pøbel vært hos veterinæren for vaksine og sjekke en dings på venstre øye (han liker venstresiden sin :P). Fikk noen øyedråper med litt antibiotika for å se om den går bort da.

Pøbel elsker å være hos veterinæren. Han får massevis av kos, de tar på ham, ser på ham, smiler og sånne ting (Pøbel er enkel å glede!). Også er det andre hunder der han blir vill i nikkersen av. Pøbel er en herlig fyr. :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Pixie skrev:

krydderkake eller sitronkake i langpanne og en kringle med kanelfyll? Eller waleskringle om du får til vannbakkels?

Krydderkake var ein god idè :D 
Har tenkt litt på gulrotkake også. Og oreokake, men i små "porsjonsglass" i staden for ei stor kake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
3 timer siden, Snoffe skrev:

:hug:

 

 

@Christine hvis det er værre enn det pleier tror jeg at jeg ville ringt til legekontoret å hørt. Kan hende de kan hjelpe deg.

 

Jeg ble bitt av masse klegg i går, og det klør som pokker. Har våknet endel i natt :P tror det blir en tur på apoteket for å kjøpe litt eurax til neste gang jeg blir bitt av klegg (eller mygg) :P

 

Spørs om jeg må dit en tur etterhvert. Pappa er også allergisk mot stikk, så han anbefalte meg å ordne med tabletter hos legen, så jeg har liggende til neste gang jeg blir bitt/stukket.

2 timer siden, mokken skrev:

Det eneste som fungerer på meg når jeg reagerer på insektstikk er allergimedisin. Du får små pakker (7 pkn?) med cetrizin uten resept på apoteket :)

 

......spiser jeg kyllingsalat til frokost. Nam! :ahappy:

Er allergiker, så bruker både tabletter, øyedråper og nesespray daglig uten at det har noen virkning på bittene, desverre. 

2 timer siden, Turb skrev:

Xylocain fungerer fint mot insektstikk - det er litt klissete, men nummer huden. Jeg er allergisk mot en del mygg og kleggstikk så jeg bruker en kombo av allergitabletter, xylocain, propolis aloe vera krem fra forever living (aner ikke hvorfor den fungerer, men den gjør det på meg) og brulidine (som jeg heller ikke vet hvorfor fungerer, men den gjør det). 

Ellers så sitter jeg nå å venter på å dra til veterinæren og røntge Pigg. Grugleder meg :D Blir så godt å få det overstått. Er en av de milepælene man skal gjennom og håper jo veldig på bra resultat!

Det er Xylocain jeg har brukt, men denne gangen funket hverken det eller andre salver. En salve som avkjøler fungerer kun akkurat i det jeg tar den på, så begynner det å svi igjen :P 

Krysser fingrene for gode resultater på røntgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bellare skrev:

Sagt ja til og bake kake, og ikkje berre ei, men to(!), til bestefars 90 års dag. Så langt er det over 50 stykk som kjem, og eg anar ikkje kva eg skal bake :|

En pavlova og en bløtkake med jordbær. :aww:

Det regner ute, men bare bittelitt. Håper det gir seg så jeg enten kan jobbe litt i hagen eller sitte på verandaen. Men før det må jeg dusje Symra, jeg synes hun lukter tiss, det har jeg nesten ikke opplevd før. Pippin skal klippes også, må være fin hvis han skal bo hos Sara en stund. Vi vurderer å byttelåne hunder mens Selma løper, så tispene er her og hannene hos Sara.

Nå titter faktisk sola fram. Skynde meg å dusje Symra da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina prøver ting hun ikke har gjort før og blir rent overrasket over kreativiteten sin ?

Jeg er vanligvis analfabet med spiker og hammer!

Salgsstigen min som skal være med på utstillinger fremover ?

55736285052440e33d19043b4c0156e8.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Har ordna sånn at bilopphugger henter bilen min på verkstedet. Men det er klart at noe bare måååå lugge litt når jeg prøver å fikse! Verkstedet finner nemlig ikke bilen min. Verken på plassen eller i registeret. 

Atte,HÆ:|

Hvordan i alle huleste dager klarer de å rote bort en bil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
2 timer siden, Wednesday skrev:

Har ordna sånn at bilopphugger henter bilen min på verkstedet. Men det er klart at noe bare måååå lugge litt når jeg prøver å fikse! Verkstedet finner nemlig ikke bilen min. Verken på plassen eller i registeret. 

Say what?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snoffe skrev:

Atte,HÆ:|

Hvordan i alle huleste dager klarer de å rote bort en bil? 

 

5 minutter siden, Christine skrev:

Say what?! 

Nei, altså. Jeg var ikke så imponert, noe som KAN ha skint igjennom når jeg snakka med dem :lol: De har funnet den nå da.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Har ordna sånn at bilopphugger henter bilen min på verkstedet. Men det er klart at noe bare måååå lugge litt når jeg prøver å fikse! Verkstedet finner nemlig ikke bilen min. Verken på plassen eller i registeret. 

Godt gjort å rote bort en bil :lol:  Kanskje det er en kompis av Herbie? 

Håper den dukker opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ozzy skrev:

Godt gjort å rote bort en bil :lol:  Kanskje det er en kompis av Herbie? 

Håper den dukker opp! 

Bilen er relativt stor også :P Og om ikke annet burde den jo absolutt finnes i registeret! Men den er funnet nå. De måtte lete litt og ringe meg senere :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
2 minutter siden, Wednesday skrev:

Bilen er relativt stor også :P Og om ikke annet burde den jo absolutt finnes i registeret! Men den er funnet nå. De måtte lete litt og ringe meg senere :lol: 

 

MEN - om de IKKE hadde den i registreret og heller ikke visste hvor den var fysisk - har de da virkelig sjekket den sånn at de VET at reperasjonene ikke er gjort for et par tusenlapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wednesday skrev:

Bilen er relativt stor også :P Og om ikke annet burde den jo absolutt finnes i registeret! Men den er funnet nå. De måtte lete litt og ringe meg senere :lol: 

Blir som Telenor det.. Jeg hadde Internett fra de, jeg fikk regninger (som ble betalt), men de fant meg ikke som kunde i systemet dems :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Belgerpia skrev:

 

MEN - om de IKKE hadde den i registreret og heller ikke visste hvor den var fysisk - har de da virkelig sjekket den sånn at de VET at reperasjonene ikke er gjort for et par tusenlapper?

Ja, for jeg snakka med mekanikeren som så på den i forrige uke, men han hadde selvsagt gått til ferie nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Krutsi skrev:

Blir som Telenor det.. Jeg hadde Internett fra de, jeg fikk regninger (som ble betalt), men de fant meg ikke som kunde i systemet dems :lol: 

Eller handel og kontor som ringte meg og babla om at jeg hadde kontaktet de for flere mnd siden ang medlemskap og om jeg fortsatt ønsket å bli medlem.    Svarte at jeg har betalt avgift tre ganger, sendt inn avtalegiro samt fått medlemsbladet deres så jeg håpet da virkelig at jeg var medlem :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har min "litt kortvokste 8 åring " fått prøvd seg på gokart også takket være @Kajaog det var visst utrolig gøy.  Jeg holdt på å få hjerteinfarkt når han bare føyk avgårde fra start , det gjorde åpenbart en av kollegaene til kaja også for han benfløy etter :lol:

Men det gikk bra , A hadde bare undervurdert gassen. De neste rundene tok han det pent. 

Jeg tok det veldig pent , jeg var mest opptatt av å følge med på han når jeg kjørte :P

 

Skjønner ikke hva folk drar til utlandet for når man har så vakker natur og mye gøy å finne på for hele familien her i Norge . 

Ferietips : Dagali !! 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...