Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

43 minutter siden, Line skrev:

På badet.

 

..Spiser jeg middag- hjemmelaget pizza :) 

Det er ikke noe ledig veggplass på badet.

Jeg har spist kylling og wok, og nå er det jordbær med pisket krem. Balansert kosthold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

Jeg spiller også Pokémon GO, lastet det ned i går og gikk en time ute i pisseregn i dag pga det :lol: !!

Fant en pikachu, fanget den, så klikket appen og nå har jeg den ikke mer :( noen andre som har problemer med at appen klikker akkurat når man får en pokémon i ballen? Har skjedd 4 ganger i dag..

Har kommet til lvl 5, men forstår ingenting av det gym-greiene.

 

edit: nå skjedde det igjen, dvs 5 ganger i dag!!! Mister jo mange kule pokemons :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Bare hyggelig!

Nå smalt ytterdøra igjen av litt vind, og jeg lurer på om Glam er ute eller inne. Han kan være ute lenge uten noe problem, men i det døra går igjen spretter han opp på trappa og venter helt stille på å få komme inn - da er han jo stengt ute! Ikke lett å være finskefjomp, altså.

Jeg har fått hengt opp fem bilder og vasket en kum med kopper og glass. Nå tror jeg det blir middag. 

I mellomtiden kan dere få finne ut hvor jeg skal henge opp medisinskapet og gitaren. Gitaren hang ved siden av pianoet der jeg bodde før, men det er det ikke plass til nå.

Medisinskapet skal henge i et kjølig og tørt rom. Her har jeg det på soverommet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tricolor skrev:

Hvilket selskap, hvor stor verdi er det på fotoutstyret sånn ca, og hva heter forsikringen? Hvor stor egenandel? Kamerahuset mitt koster ca 10000, to objektiver til ca 7000, fire til etpar tusen pluss/minus. Batterigrep, blitz, kamerasekk. Jeg bare har en følelse av at jeg burde hatt egen forsikring på alt.

Har hatt i både gjensidige og tryg. Nå har jeg i et privat via jobben til mannen. Tror jeg har forsikret kamerabaggen min for 50 000, betaler 47kr mnd. 

 

@maysofie:hug:

 

Ikveld har noen prøvd å bryte seg inn i bilen mens Vaps var der, har helt vondt inni meg.. heldigvis bare masse materiale skader på døra og Vapsen i behold. Har heldigvis en bil som ikke kan åpnet med knapper til dør/vindu osv..

13613138_10157143983685464_5762843955425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har fått epostsvar fra veterinær nå, og hun sier at det at Pippin har fått sånn trang til å spise rare ting godt kan henge sammen med nedsatt nyrefunksjon. Det fører nemlig ofte til kvalme, og kvalme gjør at hunder gnager i seg alt mulig rart. :(

 

Har tenkt på det i dag og Uno var mest ivrig på å spise peismur da han hadde urinstein, det var samme perioden som vi var på evig leit etter tørrfor han ville spise. Høres ut som han hadde flere symptomer enn vi trodde :huh:

God bedring til Pipping og :hug:til deg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HeleneFS skrev:

Jeg spiller også Pokémon GO, lastet det ned i går og gikk en time ute i pisseregn i dag pga det :lol: !!

Fant en pikachu, fanget den, så klikket appen og nå har jeg den ikke mer :( noen andre som har problemer med at appen klikker akkurat når man får en pokémon i ballen? Har skjedd 4 ganger i dag..

Har kommet til lvl 5, men forstår ingenting av det gym-greiene.

 

edit: nå skjedde det igjen, dvs 5 ganger i dag!!! Mister jo mange kule pokemons :( 

Det er ikke uten grunn at det ikke er lansert i norge og mye av europa enda. :P Serverene takler ikke at så mange spiller, så de driver og prøver å fikse det. 
Ser de aller fleste har problemet du nevner, at appen henger seg. Noen ganger har man klart å fange pokemonen uansett eller så dukker den gjerne opp som sett, men ikke fanget f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Da må det bli kjøkkenet, gangen eller do (om du har det på separat rom :aww: 

 

1 time siden, Tricolor skrev:

Medisinskapet skal henge i et kjølig og tørt rom. Her har jeg det på soverommet.

Hmm, kanskje hunderommet da. Soverommet er sjelden kaldt, jeg får ikke sove om jeg fryser, og det blir fort varmt i løpet av natta når tre vesen skal puste og snorke og sove der. Kjøkkenet har ingen ledig vegg, og jeg har ikke do. Det er minst like mye hundemedisiner som SFX-medisiner i skapet, så sånn sett kan det jo bare henge på hunderommet. God plan.

1 time siden, Debbie skrev:

Noen som har tips til få en hund til å spise  nå som det er så varmt?

Hvis aktivitetsnivået har gått ned i varmen, så trenger de jo også mindre mat. Men om du er bekymret, så vet jeg noen lager iskuber hunden kan gnage på - for eksempel oppbløtt tørrfôr som fryses i biter, gi vom i frossen tilstand, eller tilsette noe i skåla med ekstra god smak, for eksempel litt buljongvann. Eventuelt øke fettinnholdet i det som spises, med ister eller smeltet smør eller hva du har tilgjengelig.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i campingvogna og hører regnet tromme på taket. Det er så deilig. Jeg tror egentlig at jeg elsker regnvær såfremt jeg ikke skal på utstilling, og det skal jeg jo ikke nå. Nå er det spor som gjelder, og jeg burde komme meg i seng slik at jeg er klar for nye utfordringer i morgen ?. Yasmine har gjort ting hun aldri har gjort før i dag, og det greide hun mye bedre enn jeg hadde trodd. Kanskje det er håp for små prinsesser også??

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wilhelmina skrev:

Ute og lufter frøkna. Plutselig roper en annen hundeeier etter meg "er det tispe med løpetid du har der?" Ja, svarer jeg. "Da synes jeg ikke du burde gå tur her."

...

Atdetvar? Det er da for svarte ikke mitt problem at din hannhund ikke tåler løpetisper i en radius på 300 meter...

Trassig som jeg er måtte jeg jo selvsagt gå en mye lengre tur der enn planlagt bare for å være ekstra irriterende, dermed gikk jeg glipp av kveldsmat på Spar (de selger alt i delikatesseavdelingen til 50% etter klokka 20). Menmen, helt klart verdt det :P 

Dette sa en venninne til meg og! "Synes du ikke at dere med tipper kan gå en annen plass enn der vi andre går når de har løpetid?". Nå har jeg hatt hannhunder hele livet frem til Milva og det har aldri vært et problem, så jeg svarte relativt uproblematisk at "nei, vi med tisper skal ikke ta konsekvensene for at du har latt H være gris i ti år..."

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarzan var kul! :D

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Finnes det noe kvalmestillende for hund tro? Problemet er jo selvsagt at hunder kan være kvalme uten å si fra, men av og til merker man jo at de er det. 

Ja, du har Cerenia og Metomotyl :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Siri skrev:

Sitter i campingvogna og hører regnet tromme på taket. Det er så deilig. Jeg tror egentlig at jeg elsker regnvær såfremt jeg ikke skal på utstilling, og det skal jeg jo ikke nå. Nå er det spor som gjelder, og jeg burde komme meg i seng slik at jeg er klar for nye utfordringer i morgen ?. Yasmine har gjort ting hun aldri har gjort før i dag, og det greide hun mye bedre enn jeg hadde trodd. Kanskje det er håp for små prinsesser også??

Det er så koselig med regn, når man er i en campingvogn :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringlen skrev:

Det er så koselig med regn, når man er i en campingvogn :wub:

Ja det er helt fantastisk deilig. I natt sov jeg så godt for det striregnet... De i nabovogna hadde brått fått skikkelig spa i forteltet da ?. De var muligens ikke like fornøyde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Siri skrev:

Ja det er helt fantastisk deilig. I natt sov jeg så godt for det striregnet... De i nabovogna hadde brått fått skikkelig spa i forteltet da ?. De var muligens ikke like fornøyde ?

Fortelt er bare slitsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent Vigdis ikke vil ha frokost! Drittlei tørrfor sikkert, bra vi stikker på hytta igjen da så kan hun få frysetørket vom til kvelds :sleep:

Måtte ta meg 2 ibux inatt siden den tanna eller hva f det er gjorde så sabla vondt! Går det ikke over til fredag så ringer jeg tannlegen. Det er sånn vondt så jeg får vondt i hodet av det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
9 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Finnes det noe kvalmestillende for hund tro? Problemet er jo selvsagt at hunder kan være kvalme uten å si fra, men av og til merker man jo at de er det. 

Ja det fins det. Murphy fikk det en periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Siri skrev:

Kanskje det er håp for små prinsesser også??

Og hvorfor skal liksom ikke prinsesser klare alt det som andre klarer liksom???

 

:lol: 

 

Skulle sove lenge jeg.... Men så våknet jeg og måtte tisse, og da syntes jo jentene at dagen hadde startet de. Men nå har de fått tisse i hagen, spist frokost, og herjer på gulvet. Da kan jeg sløve under pleddet på sofaen litt da :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...