Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Wilhelmina skrev:

Til iPhone? Vil og ha!

Ja! Du må bare lage en apple-konto lokalisert i USA eller Australia (lillebror hadde gjort det før meg, så jeg fikk bruke hans konto :lol: ), logge inn med den og installere appen, så kan du logge tilbake over på din egen og alt funker som det skal :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

22 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har vært på Stoff og Stil, der selger de metervare, ikke meskalin, LSD og sånt. Jeg fant ingenting jeg hadde lyst på! Jeg synes alle stoffene var uinspirerte, for å bruke det ordet. Jeg liker Marimekko, Gudrun Sjødén og sånt, men vil ha billige sånne stoffer. :aww:

Ebay :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tømt en skittentøyskurv med klær og lagt på plass. 

Jeg bør gjøre litt mer i dag.

Kroppen min sier jeg bør spise et kilo sjokolade.

Hodet sier jeg bør støvsuge og sortere siste dagers post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder boden oppe.  

Åpenbart var en av samboers forfedre en jockey,  problemet er at vi ikke aner hvem :P Utrolig mange flotte hester og stilige klær! Rundt 20 -tallet ser det ut som.  

Notatet i almanakken til oldemoren hans var priceless.  "Krigen er over ".  That's it. 

Og ikke visste jeg at man fikk kommunal attest for " nasjonal oppførsel  under okkupasjonen " etter krigen. Sikkert kjekt å ha vil jeg tro. 

Dypdykk i historien!  Og desverre altfor mye vi må kaste.  

 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lastet ned pokemon go jeg også. Trodde man kunne gå rundt i spillet, så sier jeg: ja men hvordan finner jeg flere? 
Han: du må gå 
Meg: ja men hvordan går man da? *trykke febrilsk overalt på kartet* 
:sleep:  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mushi skrev:

Hvordan får man det til Android?

Google "Pokemon Go Norge" -> Tråd på reddit -> Link til APK (virusfri så vidt meg bekjent) -> Last ned -> Lag konto og så er du i gang.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tommy skrev:

Google "Pokemon Go Norge" -> Tråd på reddit -> Link til APK (virusfri så vidt meg bekjent) -> Last ned -> Lag konto og så er du i gang.

Hva skulle man gjort uten Hundesonen? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Sniff ødelegger alt som er Casper sitt.... han ødelegger veldig sjeldent leker, og har dem i årevis. Men de dør fort når Sniff får tak i de...

27c641b78996a4d3e58b67920a94310d.jpg

Hunder er deilig uvitende om at noen andre eier det de finner, de lever etter finner'n vinner'n prinsippet, så i Sniff sitt hode, så ødelegger Sniff Sniff sin leke - og han kan gjøre hva han vil med hans ting :aww: Det er ikke slemt, det er å være hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu og hei. Jeg burde være fornuftig, men det har jeg ikke lyst til. Men det er ikke gøy. Og Prima er sliten, da kan vi ikke trene- det her heller ikke noe gøy. Altså lite gøy i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev: Sniff ødelegger alt som er Casper sitt.... han ødelegger veldig sjeldent leker, og har dem i årevis. Men de dør fort når Sniff får tak i de...

27c641b78996a4d3e58b67920a94310d.jpg

Hunder er deilig uvitende om at noen andre eier det de finner, de lever etter finner'n vinner'n prinsippet, så i Sniff sitt hode, så ødelegger Sniff Sniff sin leke - og han kan gjøre hva han vil med hans ting :aww: Det er ikke slemt, det er å være hund. 

Tuller jo med at det er slemt da, hun får såklart ikke kjeft :) og ALT er Sniff sitt i Sniff sitt hode. Alt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mushi skrev: Hvordan får man det til Android?

Google "Pokemon Go Norge" -> Tråd på reddit -> Link til APK (virusfri så vidt meg bekjent) -> Last ned -> Lag konto og så er du i gang.

Eller vent "få dager" :)

http://www.gamereactor.no/nyheter/437303/Pokemon+Go+kommer+til+Norge+om+fa+dager/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
1 time siden, Mud skrev:

Rydder boden oppe.  

Åpenbart var en av samboers forfedre en jockey,  problemet er at vi ikke aner hvem :P Utrolig mange flotte hester og stilige klær! Rundt 20 -tallet ser det ut som.  

Notatet i almanakken til oldemoren hans var priceless.  "Krigen er over ".  That's it. 

Og ikke visste jeg at man fikk kommunal attest for " nasjonal oppførsel  under okkupasjonen " etter krigen. Sikkert kjekt å ha vil jeg tro. 

Dypdykk i historien!  Og desverre altfor mye vi må kaste.  

 

Historielag eller lokalmuseum kan være intressert inoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yellow skrev:

Noen her som kan svare meg på hva det innebærer når man kan huke av "Set as default" når man bestiller en vare? ??

Jeg vil tro det kommer opp i forhold til adresse eller konto-opplysninger for bestilleren? Set as default betyr at det er standardvalget, førsteprioritet, grunnleggende.

For eksempel har jeg på min Amazon-konto både min adresse og pappas adresse, fordi jeg en gang skulle bestille julegaver derfra, og fordi jeg feiret jul hos pappa bestilte jeg bøkene med levering til ham framfor at de kanskje kom i min postkasse etter at jeg dro på juleferie. Da er min ordinære adresse "default", mens pappa (og tidligere bostedsadresser) ligger inne som "alternative".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke begynner å regne så må jeg ut og vanne hagen. Det innebærer i så fall at jeg må under verandaen og stikke hageslangen inn gjennom et kjellervindu, så må jeg ned i kjelleren og koble slangen til en vannkran som befinner seg nedi et hull under en hylle, og nedi der er det garantert edderkopper! Jeg har bestilt utekran av snekkermannen min, og det skulle han ordne så fort han fikk tid, ingen nærmere spesifikasjon om når. :aww:

Begynn å regn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Hvis det ikke begynner å regne så må jeg ut og vanne hagen. Det innebærer i så fall at jeg må under verandaen og stikke hageslangen inn gjennom et kjellervindu, så må jeg ned i kjelleren og koble slangen til en vannkran som befinner seg nedi et hull under en hylle, og nedi der er det garantert edderkopper! Jeg har bestilt utekran av snekkermannen min, og det skulle han ordne så fort han fikk tid, ingen nærmere spesifikasjon om når. :aww:

Begynn å regn da!

Akkurat sluttet å regne her - så det er sikkert på vei, men kan ta noen timer fra Gardermoen og opp :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...