Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Musikeren er hjemme :heart:

Han har sovet en stund, da, men han var faktisk våken da jeg kom hjem, selv om han bare hadde sovet to timer siden søndag. Så nå har vi sett Game of Thrones. Ulempen med å være i et forhold, det der, å se serier sammen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, hun har det etter forholdene bra - jeg er bare glad hun valgte å løpe istedenfor å ta igjen, da kunne det fort gått verre.. Jeg forsøker å få hun til å anmelde, på tross av at det garantert blir henlagt så blir det i det minste en del av hatstatistikken.

Kjørte forbi en dame som var blitt drept på vei hjem fra ikea istad :/ De drev med livreddende arbeid med hun når vi kjørte forbi men man skjønte jo at det var alvorlig. Hvem er det som dreper andre, og ute på åpen gate i tillegg :( Var flere unge vitner så håper de får den hjelpen de trenger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tinkie skrev:

Musikeren er hjemme :heart:

Han har sovet en stund, da, men han var faktisk våken da jeg kom hjem, selv om han bare hadde sovet to timer siden søndag. Så nå har vi sett Game of Thrones. Ulempen med å være i et forhold, det der, å se serier sammen :lol: 

Tell me about it... Samboer har hjemmeeksamen, så ingen Game of Thrones her enda :no: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tinkie skrev:

Er du en av jentene med hestehenger? :lol:  

Nei :P

Jeg er den Bauhaus ansatte som ringte rundt for å redde kalven :P

Jentene med hestehenger er ei venninne av sambo.  Det var strengt tatt han som fanget den, han skryter fortsatt av at han har bært en elgokse :lol:

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Får visst ikke lov til å quote i dag, jeg. Men jeg er også en sånn som lager for mye mat (ofte alt for mye), for er det tomt, er det garantert at folk ikke har fått nok :P Familiesvakhet, det der. 

Jeg tror egentlig det er helt vanlig. Det tar seg liksom ikke ut at det blir tomt i matfatet når man har folk til middag, selv om det jo er helt idiotisk å tenke sånn. Jeg var dritflau da jeg hadde middagsgjester her en gang, for da hadde jeg bare akkurat nok mat liksom - og fatene ble tømt, men jeg tror jo ingen av oss gikk sultne fra bordet :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare bestille en genser til Casper, og en sånn greie som fjerner endel hår.:icon_redface: "Alle" klager på at han røyter så mye, så må gjøre noe for å få litt fred :P Er ikke helt enig i røytingen, da det var MYE være å ha en border collie i hus med tanke på røytingen. Da var det pels over alt da :aww: 

Har vært ganske fredelig her i ettermiddag og kveld. Blir mye mer aktivitet i huset med to unghunder, enn med en unghund :P Tror gubben er glad for at kleggen har dratt hjem til seg selv :lol: Var vist litt for aktivt for han :lol: Selv syntes jeg guttakrutt er flink til å slappe av også, er ikke bare lek og morro :) 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stine skrev:

Hva har skjedd? Krysser fingrene for at alt går bra!

long story short- et traume avdekket et større problem (ekstremt trange iridocornealvinkler) :( to ukers intens jobb for å beholde øyet, men det gikk ikke.  Øyet er fjernet, men det andre er i faresonen (like dårlig tilstand i dreneringa der. dog per i dag ikke skadet). hunden er tre år og ellers frisk og fin, og vi håper hun har mange år foran seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, turbogutten skrev:

Takk for omtanken, hun har det etter forholdene bra - jeg er bare glad hun valgte å løpe istedenfor å ta igjen, da kunne det fort gått verre.. Jeg forsøker å få hun til å anmelde, på tross av at det garantert blir henlagt så blir det i det minste en del av hatstatistikken.

Kjørte forbi en dame som var blitt drept på vei hjem fra ikea istad :/ De drev med livreddende arbeid med hun når vi kjørte forbi men man skjønte jo at det var alvorlig. Hvem er det som dreper andre, og ute på åpen gate i tillegg :( Var flere unge vitner så håper de får den hjelpen de trenger :/

:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Meg skrev:

long story short- et traume avdekket et større problem (ekstremt trange iridocornealvinkler) :( to ukers intens jobb for å beholde øyet, men det gikk ikke.  Øyet er fjernet, men det andre er i faresonen (like dårlig tilstand i dreneringa der. dog per i dag ikke skadet). hunden er tre år og ellers frisk og fin, og vi håper hun har mange år foran seg. (ikke eget oppdrett)

Oj! Håper alt går bra *nok*, i det minste.

Jeg trodde jeg skulle orke en arbeidsøkt til etter middagen, men nå tviler jeg. Det ble så akutt veldig tomt for energi. Jeg burde sette på ei maskin med klær, og vanne det lille jeg har av planter på verandaen. Også må jeg ut og lukke igjen bildørene, jeg husker ikke en gang hvorfor jeg åpnet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Meg skrev:

long story short- et traume avdekket et større problem (ekstremt trange iridocornealvinkler) :( to ukers intens jobb for å beholde øyet, men det gikk ikke.  Øyet er fjernet, men det andre er i faresonen (like dårlig tilstand i dreneringa der. dog per i dag ikke skadet). hunden er tre år og ellers frisk og fin, og vi håper hun har mange år foran seg. 

Huff da! Satser på at hun får beholde det øyet og få mange fine år!

Gleder jeg meg til helga! Fikk mld fra søstra mi (som er forloveren min) at jeg måtte pakke turklær og bare begynne å glede meg til hytteturen til helga :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen fire tekster som jeg rekker å rette før undervisning i morgen. Da har jeg tid til en halvtimes kveldstur pluss litt hagevanning. Problemet nå er at for å feste hageslangen til vannspringen i kjelleren må jeg stikke hånda ned et sted der jeg observerte en velvoksen edderkopp tidligere i dag. Jeg er ikke hysterisk redd edderkopper, men jeg vil ikke ta borti store eksemplarer av arten. Skjer ikke! :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn, Pepsi Max og Pied Piper :jump:

Ikke helt klar for å dra fra Uno i morgen, men det går nok helt fint. Vi skal ha hotellnatt i Oslo etter Maiden-konsert så broren til gubben skal bo her imens. Så slipper Uno å forholde seg til nytt sted i tillegg til ny "omsorgsperson". Første natta han er uten oss! Mest spent på om broren sover like tungt som gubben, og om Uno skjønner at han må si fra hardere for å vekke ham når han skal ut. Meg trenger han jo knapt å dytte på, noen ganger våkner jeg av at han sitter og ser på meg :P

Har gjort klart porsjoner med v&h og vurderer å skrive liste. Kontrollfreak nei :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jungelbokaplaster på tommelen. Bittebittesmå sår kan blø helt sprøtt mye :o  Knuste et glass og stakk en bitteliten splint inn i tommelen, dro den ut og blodet bare rant. Kosta opp alt jeg fant, så får roomba ta resten før jeg slipper hunder inn på kjøkkengulvet. Trenger ikke teste hvor mye de blør :aww: 

Burde rydde stua og.. var eeegentlig det som var dealen for å spise sjokolademoussen jeg har i kjøleskapet. Men så ble det så mye styr på kjøkkenet, og har satt brød så Bonden får frokost og niste i morgen. Kvarter igjen til sjokolademoussen har stått en time... Rekker litt pået kvarter? Yeps. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Man aner ikke hvor bra verden har blitt etter man fikk seg streaming på tvn før man ligger på sykehuset med få kanaler og det er bare dritt på tvn.. 

Jeg liker livet som teknologislave må jeg innrømme :aww: 

Da jeg var innlagt i fem dager i fjor hadde jeg med nettbrett, netflix og viaplay. Jepp. Teknoslave. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bananen skrev:

Da jeg var innlagt i fem dager i fjor hadde jeg med nettbrett, netflix og viaplay. Jepp. Teknoslave. :lol:

Ja, er nesten der jeg vurderer å bruke opp mobildataen min for denne mnd bare for å se noe mer spennende :P:lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...