Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

24 minutter siden, Siri skrev:

Jeg har en plan for den utstillingstreningen nå... tror jeg :D 

Siden det regner, tenkte jeg å troppe opp i full regndress, digre støvler, sydvest, regnponcho og solbriller. Skal de takle håndtering, så skal de takle håndtering :D Kanskje en paraply også? Eller parasoll, og gummibåt.

Jeg har vunnet 500 kroner i en instagramkonkurranse! Da jeg kjørte til NKK Drammen begynte bensinlampa å blinke rett etter tunnelen, og jeg skulle faktisk møte en sonis på en Statoil-soon-to-be-circle-keeeeey for å kjøpe et bur. Men jeg glemte å tanke, selv om Statoil er min faste kjede, så da tanket jeg på Shell tvers over veien på vei hjem. Og der hadde de en diger plakat på pumpene om at hvis du tanket for en rund sum (100, 200, 300) så fikk du gratis valgfri pølse/baguett og brus. Det passet jo meg bra, som var sulten etter en utstillingsdag. Men forholdet mellom liter og literpris er jo ikke alltid gunstig, så selvfølgelig stoppet det på 600,01 kroner! Så ingen gratis mat på meg. Men, de hadde en lucky loser-konkurranse. Så om en lastet opp bilde av pumpa eller kvittering på instagram, med riktig hæsjtægg, var en med i trekningen av fem gavekort på drivstoff á 500 kroner. Så jeg var helt ulik meg selv, knipset et bilde, og lastet opp med en kommentar om at etter en lang utstillingdag hvor blant annet ører bedømmes, så var dette dagens dårligste øre, eller noe sånt. Og i helga kom det et svar på det bildet om at jeg vant. Jeg var skeptisk, for det så ikke ut som om brukeren var noen formell Shell-representant, men noen mailutvekslinger senere så er pengene på vei! Juhu!

Jeg har alltid tenkt at slike konkurranser på FB og insagram er tull, at de bare skal høste likes og blest, og ikke kårer noen vinner. Men jeg vant! Woop woop!

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Det er ikke morsomt å spise sin mat når den ikke ligger på bakken, men ligger på fat.... 

Hilsen Marko, aka sultestreikende, kresne bikkjefaen :heart: 

Matmor er likevel smartest i huset, og strødde tørrfôret utover plena. Gjett hvilken hund som plutselig spiste opp alt sammen, og måtte løpe raptus etterpå fordi det er så deilig å være mett... :aww:

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SFX skrev:

 

Jeg har alltid tenkt at slike konkurranser på FB og insagram er tull, at de bare skal høste likes og blest, og ikke kårer noen vinner. Men jeg vant! Woop woop!

Det var FB jeg vant på i dag, og jeg måtte inn på nettsidene deres og sjekke pris, det har en verdi på 2400,- det var litt mer enn jeg hadde trodd..... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bjornal skrev:

Noen som har erfaring med Onecall?

Hadde det før de byttet mobilnett. Ok pris, ok dekning(men da byttet den mellom to nett automatisk, så datt mye ut i tuneller osv). Hadde veldig treigt mobilnett når jeg hadde de(et år siden ca tror jeg). God kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Meg skrev:

Lykke til!

 

3 timer siden, SFX skrev:

Lykke til!

Tusen takk!

Vel, kjøretimen gikk faktisk bra. Kjørelæreren sa at det kommer til å gå fint om jeg kjører sånn i morgen. Så da gjenstår det bare å se hvor mye nervene ødelegger :P

@enna Foreldrene mine fikk det dekket av forsikringen i en lignende situasjon, bare at det var varmtvannsberederen som lakk og ikke kjøleskapet. Vi oppdaget det ikke før det hadde gått så langt at vi hørte skvulpelyder når vi gikk på gulvet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
2 timer siden, Raksha skrev:

:lol: ! Godt vi er flere! Men ser eeegentlig ikke poenget med å være teit og grinete kunde, så får bare la det være. Synd de ikke har sånn "hvor fornøyd er du med kundeservicen du nettopp fikk" greie :aww: Der pleier jeg å være brutalt ærlig. På godt og vondt. 

 

OK - nå skal ikke jeg være vanskelig, men var det ikke gavekort til tøtta di det er snakk om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant to flaxlodd og en termos i en konkurranse jeg ikke visste jeg var med i en gang :lol: Jaja, Pepper (kaninen) kom i avisa da :D Trodde jeg bare tagget sbnett (sandefjordsblad) på instagram fordi da kom det opp på sb.no, men da var jeg visst også med i en konkurranse :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikeren er ... borte? :lol: Kom hjem, og så var ikke skoene hans her. Han sa han skulle ha hjemmekontor, bikkja er hjemme, jeg snakket med ham på telefonen 12:30, pcen er på (men den glemmer han vel fort å slå av)... Hvoooor er du, Musiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoppenCamilla skrev:

Spent på åssen dette blir med quotene. Jeg krangler en del med Tapatalk. emoji14.png Men ja, bare bruk som du vil. :)

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Tusen takk :flowers: 

 

2 timer siden, *Kat84* skrev:

Som regel når jeg får dårlig service så får de høre det. Men på en saklig og behersket måte så klart. 
Men jeg er forsiktig når det er snakk om kundeforhold som vil være varige så klart :P 


Nå er jeg hjemme fra sykehuset. 5 nålestikk i halsen i løpet av rundt 20 minutter er virkelig ikke noe å anbefale! Men krysser fingrene nå for at de kan bestemme seg for om det blir inngrep, og for at prøvesvarene blir positivt nytt :) 

Og nå er jeg trøtt. Halsen er bedøvet, så jeg føler meg litt som en sånn bubblehead til biler i tillegg :lol: Sååå glad for at ingen kan se meg nå :aww: 

Auda! Hørtes ikke ut som noe som anbefales nei. Biopsi? eller noe annet?

 

@enna så kjedelig! Håper forsikringen er villig til å dekke noe... det koster jo nok med forsikring synes i alle fall jeg :P (akkurat betalt regningen - igjen).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Auda! Hørtes ikke ut som noe som anbefales nei. Biopsi? eller noe annet?

 

Biopsi ja. 
I August fikk jeg en plutselig hevelse på halsen. På bursdagen til mannen av alle ting. Fikk vite da at det kunne være både en cyste eller en svulst. Fikk bekreftet etter et par uker at et var en cyste, og jeg har vært på kontroller jevnlig nå. 
I dag har de tatt biopsi av en hard klump som de ikke kunne si noe om hva var, og prøvdeå trekke ut væske som sist. Denne gangen var det vanskeligere å få trukket ut væske fordi den var blitt tykkere. 
Men jeg håper inderlig at det ikke er noen negativ utvikling, og at det bare er slik det er! :o  
Fikk bedøvelsesspray på halsen også. Så nå har jeg et felt midt mellom hodet og skuldrene som føles som det mangler :P 
Hvis det ikke bare er den harde behandlingen som gjør at det føles litt slik da. Rart føles det uansett :P 

Akkurat nå holder jeg på å lage potetstappe. Og etter det skal jeg gå lang tur i skogen. Litt kjøligere ute nå i forhold til tidligere i dag. Lurer på om Aragon skal få bli hjemme da. Han vil ikke frem fra senga si for tiden, og han peser så fort når vi er ute å går uansett hvor mye jeg tar hensyn til at han er liten. Strupen hans har forverret seg, men jeg får så dårlig samvittighet om han ikke blir med :hmm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Belgerpia skrev:

OK - nå skal ikke jeg være vanskelig, men var det ikke gavekort til tøtta di det er snakk om? 

Jo,  eller nei. :lol:  jeg har noen supergavekort på gavekorttorget.  så tanken var å bruke dem på Toysrus og bursdagsgave til henne.  Det går ikke,  så da får jeg bruke dem på klær og sko til oss :) gavekortene er mine, ikke hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Malinka skrev:

Det var FB jeg vant på i dag, og jeg måtte inn på nettsidene deres og sjekke pris, det har en verdi på 2400,- det var litt mer enn jeg hadde trodd..... 

Oj, det er en del penger! Håper det blir en koselig opplevelse!

26 minutter siden, Paranomia skrev:

Vant to flaxlodd og en termos i en konkurranse jeg ikke visste jeg var med i en gang :lol: Jaja, Pepper (kaninen) kom i avisa da :D Trodde jeg bare tagget sbnett (sandefjordsblad) på instagram fordi da kom det opp på sb.no, men da var jeg visst også med i en konkurranse :lol: 

Hahahaha, da slapp du i hvert fall konkurransenerver og vinnerforventninger :P 

14 minutter siden, Tinkie skrev:

Musikeren er ... borte? :lol: Kom hjem, og så var ikke skoene hans her. Han sa han skulle ha hjemmekontor, bikkja er hjemme, jeg snakket med ham på telefonen 12:30, pcen er på (men den glemmer han vel fort å slå av)... Hvoooor er du, Musiker?

Har han blitt spøkelse? Eller kanskje fått akutt lyst på softis?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt at jeg er redd for å sovne her jeg sitter i sofaen. Det passer dårlig når jeg snart skal avgårde på politisk møte som godt kan tenkes å bli langvarig. Men Pippin har et godt forslag: "Vi går en god tur, så våkner du nok!" Han er så fornuftig og løsningsorientert, han Pippin.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Siden det regner, tenkte jeg å troppe opp i full regndress, digre støvler, sydvest, regnponcho og solbriller. Skal de takle håndtering, så skal de takle håndtering :D Kanskje en paraply også? Eller parasoll, og gummibåt.

Litt sånn utstillingstrening med innlagt mentaltest :lol: Men outfit'en høres smart ut :D

1 time siden, SFX skrev:

Jeg har alltid tenkt at slike konkurranser på FB og insagram er tull, at de bare skal høste likes og blest, og ikke kårer noen vinner. Men jeg vant! Woop woop!

Juhuuuuu! Grattis :D 

41 minutter siden, Malinka skrev:

Det var FB jeg vant på i dag, og jeg måtte inn på nettsidene deres og sjekke pris, det har en verdi på 2400,- det var litt mer enn jeg hadde trodd..... 

:o Kuuuult! Men du må jo fortelle hva du vant da :P 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Fikk bedøvelsesspray på halsen også. Så nå har jeg et felt midt mellom hodet og skuldrene som føles som det mangler :P 

Funny Feeling liksom :o 

Har Yasmine og jeg vært ute og loset over 20 sauer ut fra jordet her (jeg gidder ikke å lufte Willy på jordet med sau - da går han brått på jetfuel liksom :aww:... ). Ikke veldig vanskelig jobb egentlig, for de begynner jo å samle seg og tusle ut så snart Yasmine og jeg viser oss på terrassen... de husker drillen fra i fjor, de der tror jeg... 

Nå har jeg spist stekte pølser og stekt egg på brødskive til middag - nå skal jeg spise et par blåbærboller før vi pakker sakene og drar på utstillings- og rallyLP-trening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
7 minutter siden, Raksha skrev:

Jo,  eller nei. :lol:  jeg har noen supergavekort på gavekorttorget.  så tanken var å bruke dem på Toysrus og bursdagsgave til henne.  Det går ikke,  så da får jeg bruke dem på klær og sko til oss :) gavekortene er mine, ikke hennes. 

OK - ble forvirret og trodde du skulle kjøpe gavekort til henne og jeg skjønte ikke grei ha ha ha

 

Nå - vaske opp og pakke til tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Sara knuste nettopp Iphonen sin, noen som vet hva man må betale for å få skiftet skjerma?

Spørs hvilken iPhone hun har, har kosta 1500-ish når jeg har gjort det. Iphonerep har jeg brukt, og noen ned rart navn på fossegrenda. Bare å Google seg frem til noen, finnes endel tilbydere i byen nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Belgerpia skrev:

OK - ble forvirret og trodde du skulle kjøpe gavekort til henne og jeg skjønte ikke grei ha ha ha

 

Nå - vaske opp og pakke til tur.

Neida, greia var rett ut feilinformasjon og teit kundebehandler :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aslan skrev:

Spørs hvilken iPhone hun har, har kosta 1500-ish når jeg har gjort det. Iphonerep har jeg brukt, og noen ned rart navn på fossegrenda. Bare å Google seg frem til noen, finnes endel tilbydere i byen nå :) 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...