Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Røyklukta slo mot meg når jeg gikk ut for å lufte firfotingene for natta, og de var veldig vare. Observerte til slutt brannbiler utenfor et hus litt lenger borte. Aner meg at det lukter ugreit inne på soverommet, men det gir seg vel snart håper jeg. Veldig tørt i området. Finner ikkeno på adressa da, så får anta at det ikke er en storbrann i gjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Guest Christine
Akkurat nå, Line skrev:

Røyklukta slo mot meg når jeg gikk ut for å lufte firfotingene for natta, og de var veldig vare. Observerte til slutt brannbiler utenfor et hus litt lenger borte. Aner meg at det lukter ugreit inne på soverommet, men det gir seg vel snart håper jeg. Veldig tørt i området. Finner ikkeno på adressa da, så får anta at det ikke er en storbrann i gjære.

Mindre lyngbrann som de har kontroll på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Hvilke insektsbitt blir mye verre dagen etter man er stukket tro? Aner ikke hvordan insekt det var, mindre enn klegg, men betydelig større enn en mygg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. 

Jeg vil passe både chihuahua og fralle jeg.. men jeg har hund fra før,og bor nok ikke i nærheten av dere sonisene, tror jeg :)

 

Jeg er åpen for hundepass hele sommeren,da.. så vet sonisene det ? L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tonje skrev:

Gratulerer med dagen:flowers:

 

 

7 timer siden, Annik skrev:

Gratulerer med dagen, @laikamor :D

 

7 timer siden, Stine skrev:

 

Gratulerer med dagen @laikamor!!

 

7 timer siden, Raksha skrev:

Gratulerer så mye med dagen! *synge bursdagssang* 

 

 

6 timer siden, Snoffe skrev:

Gratulerer med dagen:sorcerer:

 

 

Tusen takk! :D

 

Kom meg opp, våknet av meg selv klokka 4 :P Ringe å vekke gubben før jeg stikker på jobb, tenker jeg. Ikke noe jeg må, men jeg liker å prate før han stikker på jobb hele dagen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, laikamor skrev:

Hatt en fin bursdag idag :) Spiste lunvh med mamma på det nye bakeriet i byen, var på skogstur med hundene, og fikk servert torsk til middag og sjokoladekake til dessert. Mangler bare gubben, savney begynner å kicke inn, hvertfall når man kunne tenkt seg en bursdagsklem :P

 

Gratulerer med dagen i går :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

@laikamor Gratulere med dagen i går! :D

Våknet med skikkelig sår hals i dag, og føler meg uggen :( Og akkurat nå når det er siste uka med noe jobb før all aktivitet stopper opp pga ferie :gaah:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@laikamor Gratulere med dagen som var :flowers:

Satt litt i egne tanker i bilen på vei til jobb, med radioen på i bakgrunnen... Der surret det en sang jeg aldri hadde hørt før, men begynte plutselig å tenke på Motorpsycho... også VAR det Motorpsycho som ble spilt jo. Jeg har ikke mista helt grepet på musikk ennå da.. :aww:

I kveld må jeg få kjørt et digert lass med papp på fyllinga. Hvorfor skal alt man kjøper være pakket inn i papp? Det blir enorme mengder av sånt... Godt man har tilhenger man kan fylle opp når bilen ikke har plass til stort. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkjefaen, når C ikke står opp før fuggelen fiser (som idag) så mater han bikkjer, da pleier jeg å få lov til å sove litt lenget. Men idag var Tuva tydeligvis kvalm, så da måtte vi stå opp tidlig alikevel da... Jaja, kun 2 nattevakter på rad nå og en neste helg før ferie!!! Så jeg klarer meg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det var da påfallende at Bizi slutta med å brekke seg da hun fikk markkur. Hørte ingen harking i natt og ikke i dag tidlig. 

Håper det var mark så vi slipper å vurdere kortison?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en nettside som har samlet noen av kommentarene til nyheten om Orlando, som gikk på hvor mye de fortjente det, og hvor gjerningsmannen blir hyllet. Det er også en kjent predikant i USA (sikkert flere da) som har gått ut og sagt at det var galt av gjerningsmannen å gjøre det han gjorde, fordi henretting av homofile bør være myndighetenes oppgave... Slike folk finnes, og jeg blir så forbanna at jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

@laikamor Gratulere med dagen som var :flowers:

3 timer siden, Snøfrost skrev:

Gratulerer med dagen i går :flowers:

2 timer siden, *Kat84* skrev:

@laikamor Gratulere med dagen i går! :D

 

 

1 time siden, Siri skrev:

 Ble litt tull med siteringen, men tusen takk for gratulasjoner :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Kom over en nettside som har samlet noen av kommentarene til nyheten om Orlando, som gikk på hvor mye de fortjente det, og hvor gjerningsmannen blir hyllet. Det er også en kjent predikant i USA (sikkert flere da) som har gått ut og sagt at det var galt av gjerningsmannen å gjøre det han gjorde, fordi henretting av homofile bør være myndighetenes oppgave... Slike folk finnes, og jeg blir så forbanna at jeg har ikke ord.

Ok, nå hopper jeg av verden...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meg skrev:

levert hund til operasjon på NMBU. Dette blir en lang dag... 

 

Lykke til :hug:

 

 

I natt sov jeg på sofaen, kan ikke si at kroppen likte det. Gubben orket ikke alt maset til min mor sin hund( han sliter med å finne roen). Så da sov jeg på sofaen med 2 hunder, så mannen fikk en god natts søvn. 

Heldigvis blir hunden hentet i dag, noe slitsomt med to hunder der eldste er 1 år :P , tviler på at guttakrutt er like begeistret for å ikke få være med hverandre hele dage :lol: de er rolige også altså, ikke bare lek og morro. Men de er ung og BC'en er i ordentlig "tette ører" periode, så det skjer litt mye hvis man ikke følger med :lol: Det gjelder whippsen også! Han driver jo å stjeler vårløk fra hagen og leker med dem :lol: haha herjer rundt å kaster de opp i luften, før han legger dem fin med resten av lekene :lol:

BC'en ødlegger sko og åpner dører, ikke like morsom med andre ord :aww:

Jo når gutta leker sammen så klatrer de endel på hverandre, noe som fører til at de sitterfast oppå hverandre med gjevne mellomrom :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på kurs til 9 i dag og skulle være flink å jobbe godt noen timer. Endte opp med at jeg meldte på til en utstilling og dro klokka 10 :aww:

Jeg takler ikke sitte å høre på noen som snufser, hoster og harker i et sett, får ikke konsentrert meg, så da jobber jeg heller hjemmefra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wednesday skrev:

Kom over en nettside som har samlet noen av kommentarene til nyheten om Orlando, som gikk på hvor mye de fortjente det, og hvor gjerningsmannen blir hyllet. Det er også en kjent predikant i USA (sikkert flere da) som har gått ut og sagt at det var galt av gjerningsmannen å gjøre det han gjorde, fordi henretting av homofile bør være myndighetenes oppgave... Slike folk finnes, og jeg blir så forbanna at jeg har ikke ord.

*sorry dobbelpost*

 

Jeg blir helt kvalm av å lese sånt. 

Kan ikke alle bare få lov til å ha noen å være glad i? Ser ikke problemet, og så er jeg nok desverre veldig naiv. Tenker at i 2016 så MÅ verden ha kommet så lang at man kan få leve som man vil! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Man får lyst til det ja. Man kan tydeligvis ikke ta homofiles rettigheter for gitt ennå :(

Det er fryktelig trist at det fortsatt finnes så sneversynte mennesker i verden :(

Kona mi var på minnesermonien utenfor den Amerikanske ambassaden i går kveld og ble slått ned helt uprovosert på vei hjem, bare fordi hun er skeiv. Heldigvis var personen ikke spesielt god til å slå så han traff rett over øyet istedenfor på øyet men det er så ****** unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, turbogutten skrev:

Det er fryktelig trist at det fortsatt finnes så sneversynte mennesker i verden :(

Kona mi var på minnesermonien utenfor den Amerikanske ambassaden i går kveld og ble slått ned helt uprovosert på vei hjem, bare fordi hun er skeiv. Heldigvis var personen ikke spesielt god til å slå så han traff rett over øyet istedenfor på øyet men det er så ****** unødvendig!

:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, turbogutten skrev:

Det er fryktelig trist at det fortsatt finnes så sneversynte mennesker i verden :(

Kona mi var på minnesermonien utenfor den Amerikanske ambassaden i går kveld og ble slått ned helt uprovosert på vei hjem, bare fordi hun er skeiv. Heldigvis var personen ikke spesielt god til å slå så han traff rett over øyet istedenfor på øyet men det er så ****** unødvendig!

:o 

Det er så tragisk! Jeg trodde virkelig vi var kommet lengre enn det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...