Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Hallooo, sonen! 

Er det noen her som skal til Sandefjord på utstilling i morgen, som kan komme og holde meg i handa? :icon_cry::icon_redface: Må kanskje inn i ringen med slabbedasken selv! Vilikke. Har en handler, men det KAN hende det kræsjer for henne med en annen hund hun skal stille. Gi meg styrke. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raksha skrev:

Taco :wub:  Mett :aww::lol:  Snart putte snuppelupp i seng, og der kom jeg på at jeg må lage 30 hamburgerbrød til i morgen. Noen som har en god oppskrift på litt grove hamburgerbrød? 

 

Linda Stuhaug sine hjemmelagde hamburgerbrød :) Saftige og veldig mettende :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Raksha skrev:

Taco :wub:  Mett :aww::lol:  Snart putte snuppelupp i seng, og der kom jeg på at jeg må lage 30 hamburgerbrød til i morgen. Noen som har en god oppskrift på litt grove hamburgerbrød? 

 

Grete Roede sine har jeg lagd to ganger og synes de er gode :) 

Akkurat nå spiser jeg kyllingsalat med egenkomponert dressing bestående av melonyoghurt, creme fraise og Olden m/pæresmak og kullsyre. Snaskens! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

Hallooo, sonen! 

Er det noen her som skal til Sandefjord på utstilling i morgen, som kan komme og holde meg i handa? :icon_cry::icon_redface: Må kanskje inn i ringen med slabbedasken selv! Vilikke. Har en handler, men det KAN hende det kræsjer for henne med en annen hund hun skal stille. Gi meg styrke. 

Jeg holder deg i hånda herfra jeg!!!! Og må du inn sjøl så klarer du det fiiiint !!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sett på telefonen på et par timer , og så plutselig at jeg hadde fått sms av et ukjent nummer som begynte med "Hei,  din hund Nico...". 

Jeg er åpenbart irrasjonell for min første tanke at Nico Hade stukket av og var påkjørt.  

Hun lå under stuebordet, det var bare dyrlegen som minnet oss på den årlige vaksinen. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på vakre hjem på tv, kjempesvære luksushus på 650 kvm med eget svømmebasseng og alt. Det er helt klart veldig lekkert og luksuriøst, men det slår meg at det må være innmari mye jobb å holde det rent og pent. Og hva skal man egentlig med 650 kvm hvis man ikke skal ha hele storfamilien boende?

Sånne programmer får meg ofte til å kjenne litt ekstra på hvor godt jeg trives i mitt meget gjennomsnittlige hjem :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det er veldig interessant å gå tur med hundene når man underveis i turen får synsforstyrrelser som gjør at man ikke ser folk som kommer i mot pga blinde flekker :aww:  Ja ja, kom meg helskinnet hjem. Kunne kanskje tatt mer hensyn til folk, men når man ikke ser de før de har passert er det vanskelig :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

Hallooo, sonen! 

Er det noen her som skal til Sandefjord på utstilling i morgen, som kan komme og holde meg i handa? :icon_cry::icon_redface: Må kanskje inn i ringen med slabbedasken selv! Vilikke. Har en handler, men det KAN hende det kræsjer for henne med en annen hund hun skal stille. Gi meg styrke. 

Oooooo jeg vil se vakringen igjen. 
Så kan du få kosemose litt på datter av de gale du har truffet før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint jeg hadde på klokka, hvis ikke hadde jeg forsovet meg til nattevakt, og det er flaut :lol: Sov godt når klokka ringte nå ja.... Har god til egentlig, men har øyst til å spare miljøet litt og gå på jobb idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ozzy skrev:

Ja har søkt om aap, men det ble ble en mnd forsinket. Søkte den 15 april men den ble ikke registrert før 15mai pga noe papirer, samme dagen mistet jeg retten til sykepenger. Så håper de behandler den raskt..  

Veit jeg enda er ung, men når man vil så mye så virker alt så håpløst. Pga økonomien har jeg ikke råd til å kjøpe meg inn hos samboeren som jeg så gjerne vil..  Også har jeg jo å få lyst til å gifte meg og få barn, men det passer jo ikke på mange år, sånn egentlig.  

Det er nok uvitenheten som er verst nå.. Veit så lite, og når jeg er en kontrollerende type som planlegger det meste så er det helt grusomt. 

Men takk for fornuftige ord fra en fornuftig dame. :)  Ting kunne vært så mye verre, og jeg må kanskje slutte å forvente at jeg skal ha god jobb, mann, unge, hus og stasjonsvogn innen jeg er 25.   Har en veldig fin rørlegger og en strøken stasjonsvogn, det er da noe :P  

For din egen del så burde du nok kanskje ha en annen magisk grense enn 25 ja :) Du er jo godt på gang når du allerede har en fin rørlegger og en strøken stasjonsvogn! :D 

Det er ventinga og uvitenheten som er verst når man er syk, syns jeg i hvert fall. Man venter alltid på en ny undersøkelse, en ny diagnose, en ny vidunderkur, at man skal bli mirakuløst frisk helt av seg selv. Så det er vel det man bør jobbe med, å bli fortrolig med at ståa er sånn i dag, og at man ikke veit når det blir annerledes. 

Kanskje du skal snakke med rørleggermannen om hvordan du har det, hva du tenker om giftemål og barn og innkjøp i hus osv? Kan jo hende dere blir enige om noe til tross for de utfordringene du står i nå? :) 

5 timer siden, Ganzie skrev:

Det er snakk om en sommer, og alt går jo på et vis. Men jeg er så lei av at det alltid skal være noe som forpurrer planer og ferier:hmm: Og når denne operasjonen er over, så skal jeg gro noen måneder og så skal jeg under kniven igjen for arrkirurgi, og mest sansynlig enda en runde med kneoperasjon for å se om de finner noe lurt der.

Takk for trøst og kloke ord:hug: Jeg føler meg så utrolig sytete når jeg vet at det er mange her inne, og ikke minst du, som har utrolig mye mer å stri med:icon_redface:

Jeg syns ikke du syter mye, snarere tvert i mot, jeg tror ikke jeg har lagt merke til at du syter før, jeg? Og så vidt jeg har fått med meg, så har du hatt mer enn nok å stri med du også! :hug: 

Du har fortsatt igjen litt du skal gjennom, ser jeg, så for all del, om du vil syte litt, så syt! Men når du har gjort det, så se fremover, for din egen del, ikke sant? For det er deg det går utover å være lei deg og sint og frustrert, og det fortjener du jo ikke :) 

40 minutter siden, rosinbolle skrev:

Ser på vakre hjem på tv, kjempesvære luksushus på 650 kvm med eget svømmebasseng og alt. Det er helt klart veldig lekkert og luksuriøst, men det slår meg at det må være innmari mye jobb å holde det rent og pent. Og hva skal man egentlig med 650 kvm hvis man ikke skal ha hele storfamilien boende?

Sånne programmer får meg ofte til å kjenne litt ekstra på hvor godt jeg trives i mitt meget gjennomsnittlige hjem :)

:lol: Sånn er jeg også! "Dette huset har 9 soverom og 10 bad", og jeg tenker "fy fader, jeg er glad det ikke er meg som vasker og rydder der! :lol: Jeg syns dette huset, på 70 kvm eller noe sånt, holder i massevis! Det eneste jeg kanskje kunne ønske meg, var en etasje til, så konemor og guttebarn kunne bo sammen med oss.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg større hus.. Vi har hus med typ 55 m2 boflate. Og alt for mye stæsj.  

Jeg vil bo sånn japansk eller kinesisk eller noe . Uten møbler eller ting.  Jeg hater ting . Jeg gjør ikke annet enn å flytte rundt på ting . 

Jeg drømmer om en container jeg kan kaste ting i,  men nesten ingenting er mitt. De 4 jeg bor med tar mye plass :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoppenCamilla skrev:

Hallooo, sonen! 

Er det noen her som skal til Sandefjord på utstilling i morgen, som kan komme og holde meg i handa? :icon_cry::icon_redface: Må kanskje inn i ringen med slabbedasken selv! Vilikke. Har en handler, men det KAN hende det kræsjer for henne med en annen hund hun skal stille. Gi meg styrke. 

Kommer ikke bort før seinere, får besøk fra 10. Men du får fiske tak i Nina ved aussieringen :P Hun klarer sikkert å stille en whips. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, 2ne skrev:

:lol: Sånn er jeg også! "Dette huset har 9 soverom og 10 bad", og jeg tenker "fy fader, jeg er glad det ikke er meg som vasker og rydder der! :lol: Jeg syns dette huset, på 70 kvm eller noe sånt, holder i massevis! Det eneste jeg kanskje kunne ønske meg, var en etasje til, så konemor og guttebarn kunne bo sammen med oss.. hehe

Akkurat sånn tenker jeg også, men på den annen side - folk som har råd til slike palass har antakelig også råd til hushjelp/vaskehjelp :D

Hundene og jeg fikk gått oss en lang og god skogstur og jeg har fått klippet gresset på gårdsplassen - igjen :). Nå ser det nesten strøkent ut i hagen, innendørs snakker vi ikke om... I morgen må jeg få fikset campingvogna så den er klar for sesongen. Det er vel ikke så mye som må gjøres, men det er jo litt støvsuging og noe utstyr som må bæres ut dit. Ikke minst legge på sengetøy og slike ting :). Burde vel vasket bilen innvendig også... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...