Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Ingvild skrev:

 

We can do this! Har skrevet en søknad nå, to igjen i kveld. Føler meg helt kompetanseløs som nyutdannet, men noe fornuftig skal jeg vel klare å skrive om meg selv. Skal slutte å utsette søknadsskriving til siste liten. Det har hopet seg litt på bokmerkelinja mi nå.

Jeg tror problemet mitt er at jeg ikke må ha ny jobb. Jeg kjenner bare på savnet etter å jobbe i butikk, derfor fant jeg en butikkjobb jeg vil søke på, men som jeg tviler på at jeg får uansett :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Akkurat nå, Aslan skrev:

Takk! Og ja, vi hadde trengt litt snø :getlost: Kjenner følelsen, tilogmed hos svigers på en øy på sørvestlandet har de fått snødryss ryktes det om. Vil. Ikke. Høre. Om. :getlost: 

Pappa ringte i går og klagde på at de hadde fått for mye snø, jeg ba han sende det nordover... Tydelig at han har tilbragt minimalt med tid et sted hvor det er mørkt mer enn det er lyst, vi trenger snø :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H....... Har sett feil på trenings kalenderen. Trodde det var 20 men var kl 17. F... for en nedtur. Gått å ventet på trening I halve dag. Privattime tirsdag så jeg hadde virkelig trengt den treningen.  *grave seg ned*

 

Edit. Har ikke sett feil nei, men feil info gitt av arrangør. Uke 53 og 1 er begge oddetallsuker. Dobbeltfaen...

Endret av mokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nathalie98 skrev:

Pappa ringte i går og klagde på at de hadde fått for mye snø, jeg ba han sende det nordover... Tydelig at han har tilbragt minimalt med tid et sted hvor det er mørkt mer enn det er lyst, vi trenger snø :sleep:

Ja, er akkurat det. Det ER så mørkt nå for tida, tenk så mye finere det ville vært med bare 5 cm hvitt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ingvild skrev:

 

We can do this! Har skrevet en søknad nå, to igjen i kveld. Føler meg helt kompetanseløs som nyutdannet, men noe fornuftig skal jeg vel klare å skrive om meg selv. Skal slutte å utsette søknadsskriving til siste liten. Det har hopet seg litt på bokmerkelinja mi nå.

Baah okei da! Har flere som kan skrives ikveld også, men noe sier meg at jeg ender opp med å skrive de også dagen før. :whistle: 

Akkurat nå er jeg mett. Elgsteik er jaggu meg godt altså, selv om den ble litt vel stekt etter min smak (vil helst ha den rosa inni jeg). Skulle vært stekt på svakere varme og over flere timer for å bli bedre kjente jeg, men jeg er ikke noe god på steiker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Turb skrev:

@Aslan Så en Thorvald klon på TV fra Tour de Ski - bikkja i bakken faktisk :P 

Hihi, så morsomt! Er det det som har gått i dag? Hilsen veldig lite sportsorientert :teehe: Det havna en lapphund i et eller annet hopprenn i Oslo for noen år siden faktisk :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått ekstremt mye snø. Og Kuro har fått teste WP i snøen! Han trakk som en helt og syntes det var kjempemoro, så det ble en runde rundt fengselet på Tøyen. Jeg håper det arrangeres kurs snart, så jeg kan lære litt mer om alt rundt det og ikke bare putte på en sele, kjetting så han faktisk merker at han har noe bak der, og gå. :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og stussar litt over at folk ikkje skjønar kva "til salgs" betyr. Etter at eg la ut leiligheta mi for salg, har eg fått tre henvendelsar, og det kun frå folk som av ein eller anna grunn trur den er ledig for leige... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, og noe av det som var så gøy med trekkingen i dag, var at det (som vanlig...) var noen som slapp hunden sin rett bort til oss - og istedenfor å hilse på den og tøffe seg, bumpet Kuro bare såvidt snute med den før han gikk videre! :heart: Det var rett og slett viktigere å jobbe! Jeg tror jammen vi har funnet sporten vår :D 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Bare -3 ute nå, fy flate så behagelig i forhold til den siste uka! 

Blåser det ikke veldig der og? Vet ikke helt hva jeg syns er verst, den kulda vi har hatt eller vind og snø som det er nå. Konkluderer med like ille, og vurderer å gå i hi fram til mai. :aww: 

Akkurat nå lurer jeg på om kveldstur utgår helt, eller om jeg skal tørre å bevege meg ut i blåsten. Jeg er i grunn en skrekkelig dårlig Andøyværing som sutrer med den vinden som er nå. Jaja, jeg HAR beholdt dialekten enda i det minste. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

Blåser det ikke veldig der og? Vet ikke helt hva jeg syns er verst, den kulda vi har hatt eller vind og snø som det er nå. Konkluderer med like ille, og vurderer å gå i hi fram til mai. :aww: 

Blåser litt mer enn tidligere i uka, men det blåste jo da også og med -14 så skal det ikke mye vind til før det gjør vondt. Det gjør det ikke nå i alle fall :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Jeanette og jeg var i Kuopio for noen år siden - men vi så vel strengt tatt bare campingplassen og travbanen da *ler*. 

 

3 timer siden, Siri skrev:

Det var veldig fint da vi fikk cert og cacib i hvert fall - men da kunne det sikkert ha sett ut som en søppelfylling for min del :lol:. Men det var vel strengt tatt ingen stor opplevelse utenom premieringen av hundene :lol:

Omvendt... helt klart omvendt... :aww: 

Vi var vel ikke akkurat de største turistene. Tror vi så mer av Vejen egentlig :lol: 

Men vi ble veldig god på å lage gourmet mat på grillen din!! VELDIG flinke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stine skrev:

Man har vel aldri kunnet plukket flere Cert i Norge etter at man har blitt N UCH?

Kuopio eller Gotland som bryllupsreise? :lol:

Gotland er veldig fint. Var der i 2014.
Fikk lagt ut bloggposten om det i dag: https://meadowhillmountain.wordpress.com/

Vil gjerne tilbake dit vi, og se mer av øya. Og veldig kjekt å kombinere med utstilling selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JeanetteH skrev:

Vi var vel ikke akkurat de største turistene. Tror vi så mer av Vejen egentlig :lol: 

Vi driver ikke med turisme, vi liksom :lol:. Jeg husker ikke stort fra Vejen heller, må  jeg innrømme :lol: 

3 minutter siden, JeanetteH skrev:

Men vi ble veldig god på å lage gourmet mat på grillen din!! VELDIG flinke! 

Ja, DET skal vi ha... vi er gode på grill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snøfrost skrev:

Gotland er veldig fint. Var der i 2014.
Fikk lagt ut bloggposten om det i dag: https://meadowhillmountain.wordpress.com/

Vil gjerne tilbake dit vi, og se mer av øya. Og veldig kjekt å kombinere med utstilling selvsagt ;)

Det var bloggen din som først gjorde så jeg fikk lyst til å dra dit :D Jeg heller litt mot Gotland altså, ingen campinghytter ledige i Kuopio, og jeg gidder liksom ikke sitte inne på et hotell i flere dager med 3 bikkjer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...