Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

@JeanetteH 

Jepp, det er nesten så jeg ikke tør si det høyt :lol: Jeg glemte det rett og slett. Jeg er i ferd med å bli snik-pescetarianifisert :o Men jeg angrer faktisk skikkelig :P 

 

Du blir neppe særlig populær i deler av rasemiljøet,  men sånne som deg er jo det en rase virkelig trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

4 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

 

 

 

Noe som derimot ER sant, direkte fra politisk korrekthets høyborg SVERIGE, er at Choice hotels slutter med bacon og PRINSKORV (pølse) til frokost.

http://affarsliv24.vk.se/1572562/hotell-i-umea-har-slutat-servera-bacon-till-frukost

Men det har vel vært en sak tidligere? Det er for å støtte klimaet med å redusere kjøttforbruket? 

 

http://www.nationen.no/naering/choice-ber-kundene-slutte-med-radt-kjatt/?share=NMKgNAVmyqqfYL9392zbwAseDmC2vJSGCM2PVQaJ4wC2gtMmieVvolhFJb3SAST1j49XM1t9ZfUG%2BxV1ouN%2FMkpLj8rB42Gv4aFPLv5lkqVtBUCyrjWT1eDTKn8qtCyiIN3nnwthlRkQ5Yk5YroXrAuDUuchtZ8cFISTsUyxR5w%3D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

@JeanetteH 

Jepp, det er nesten så jeg ikke tør si det høyt :lol: Jeg glemte det rett og slett. Jeg er i ferd med å bli snik-pescetarianifisert :o Men jeg angrer faktisk skikkelig :P 

 

Du blir neppe særlig populær i deler av rasemiljøet,  men sånne som deg er jo det en rase virkelig trenger.

Altså jeg er ikke noe "stort" kjøttmenneske selv. Jeg velger gjerne vegetar, og måltidene mine består gjerne av 1/4-1/5 kjøtt (100-150 gram). Men når jeg møter det rette kjøttet så velger jeg bort alt. Slik som i dag. Sausen og kjøttet var nok! 

Jeg er ikke poppis nei :lol: Og kommer nok til å gjøre noe som gjør meg enda mindre poppis om noen år. Men sånn er det, og jeg er ikke så veldig "redd" for å ikke bli likt i rasemiljøet, jeg har ett par å kaste ball med som går faktisk ann å kaste både negative og positive baller med. Også snakker jeg faktisk mest avl og tanke rundt dette med folk som står utenfor rasemiljøet og driver med andre raser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

 

 

 

Noe som derimot ER sant, direkte fra politisk korrekthets høyborg SVERIGE, er at Choice hotels slutter med bacon og PRINSKORV (pølse) til frokost.

http://affarsliv24.vk.se/1572562/hotell-i-umea-har-slutat-servera-bacon-till-frukost

Men det handler om kosthold og klima, ikke av hensyn til muslimer? Har bodd på stordalen-hotellet i åre, og det er ihvertfall greia der. Bare klimavennlig og sunn mat. Så det blir jo noe litt annet enn det @Wednesday startet med :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ekke særlig spontan av seg sånn egentlig, tror jeg :P 

han ble nesten litt matt når jeg reklamerte med at jeg måtte kjøpe meg bil i løpet av denne eller neste uke :lol: helst i går egentlig.. 

Særlig når jeg har bare bruk for bilen ca 3 Mnd :lol: 

herregud, jeg hadde virkelig gjort meg som Hollywood-frue jeg og et ordentlig kredittkort.. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos middag og sånn, gulrøtter og yoghurtdip er vel godkjent middag? :teehe: Får vel få i meg en brødskive og. 

Jeg regner med at det snur tidsnok, dette med matlysta. Jeg er ikke kvalm, men middag er og blir ekkelt for tida, blæh :hmm: jaja, magetrollet får vel i seg det h*n skal lell :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Krutsi skrev:

Kan du ikke kjøpe deg lysekrone med sånne ekte lys oppi da? :p

Har jo det da, men forbruket av stearinlys er hinsides og det sees også på vegger og tak :P Dessuten hadde det vært digg med litt ordentlig lys når man skal lese eller lage middag i denne mørkeperioden...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

 

 

 

Noe som derimot ER sant, direkte fra politisk korrekthets høyborg SVERIGE, er at Choice hotels slutter med bacon og PRINSKORV (pølse) til frokost.

http://affarsliv24.vk.se/1572562/hotell-i-umea-har-slutat-servera-bacon-till-frukost

http://e24.no/naeringsliv/bacon-og-poelser-fjernes-fra-flere-comfort-hoteller/23563129

Altså ikke nevneverdig mye og gjøre med muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Line skrev:

Alt har med muslimer å gjøre må vite. 

Det politisk korrekte er å " ikke  være rasist,  men" , kalle alle andre for politisk korrekte og å se muslimer på høylys dag. 

Dem og oss. 

Altså akkurat den samme mentaliteten som de mer fundamentalistiske på muslimsk fløy har, men det ser man ikke selv...

 

@JeanetteH du får meg til å angre enda mer :( 

Man oppnår ingen ting viktig her i livet ved å være populær :) Med mindre man er rosablogger og synes det er viktig :P 

Rasen er heldig som har deg!

 

Jeg har fått et lite snev av manneinfluensaen og sliter med å holde meg våken til sambo og Nico kommer hjem fra Agility-kurset *snufs* *hark* 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mud skrev:

 

@JeanetteH du får meg til å angre enda mer :( 

Man oppnår ingen ting viktig her i livet ved å være populær :) Med mindre man er rosablogger og synes det er viktig :P 

Rasen er heldig som har deg!

 

Jeg har fått et lite snev av manneinfluensaen og sliter med å holde meg våken til sambo og Nico kommer hjem fra Agility-kurset *snufs* *hark* 

Det betyr bare at du må tilbake til island en gang! :P

Håret mitt ble forresten ikke funky, husket dere å ta masse balsam i? og ja, håret mitt var i vannet. (men jeg sørget for å "kure" det i dusjen etterpå i 2*5 minutter. 

Om rasen er heldig, njaaaa det vil jo tiden vise. Kan jo være jeg tar helt feil :lol: 

...må jeg ned i resepsjonen og bestille meg taxi til kl.0530 i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, JeanetteH skrev:

Altså jeg er ikke noe "stort" kjøttmenneske selv. Jeg velger gjerne vegetar, og måltidene mine består gjerne av 1/4-1/5 kjøtt (100-150 gram). Men når jeg møter det rette kjøttet så velger jeg bort alt. Slik som i dag. Sausen og kjøttet var nok! 

Jeg er ikke poppis nei :lol: Og kommer nok til å gjøre noe som gjør meg enda mindre poppis om noen år. Men sånn er det, og jeg er ikke så veldig "redd" for å ikke bli likt i rasemiljøet, jeg har ett par å kaste ball med som går faktisk ann å kaste både negative og positive baller med. Også snakker jeg faktisk mest avl og tanke rundt dette med folk som står utenfor rasemiljøet og driver med andre raser. 

Dette ble jeg veldig nysgjerrig på! Hva har du tenkt å gjøre (tenker meg en lang rekke scenarioer som er lite populære i de fleste raser, men oftest slettes ikke så dumme). Hilsen en som gikk litt glipp av "må være eugenikk tilhenger for å like rasehunder" opplæringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JeanetteH skrev:

Det betyr bare at du må tilbake til island en gang! :P

Håret mitt ble forresten ikke funky, husket dere å ta masse balsam i? og ja, håret mitt var i vannet. (men jeg sørget for å "kure" det i dusjen etterpå i 2*5 minutter. 

Om rasen er heldig, njaaaa det vil jo tiden vise. Kan jo være jeg tar helt feil :lol: 

...må jeg ned i resepsjonen og bestille meg taxi til kl.0530 i morgen. 

Jeg må nesten det :aww:

Håret mitt ble nesten helt ødelagt.  Jeg har en hårtype som danner dreads hvis den ikke børstes minst 1 gang om dagen og var ekstremt opptatt av den balsamen :lol: Jeg hadde den på når jeg badet, skylte den ut igjen, tok i ny  og hadde den i til jeg kom tilbake til sommerhuset :P 

Den blå lagune var fantastisk. Men skrittene fra garderoben til vannet og vice versa var grusomme :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snøfrost skrev:

Dette ble jeg veldig nysgjerrig på! Hva har du tenkt å gjøre (tenker meg en lang rekke scenarioer som er lite populære i de fleste raser, men oftest slettes ikke så dumme). Hilsen en som gikk litt glipp av "må være eugenikk tilhenger for å like rasehunder" opplæringen.

Vel bla skal jeg avle på en tispe som er dobbelt registrert. Altså hun er godkjent både AK og WK. Og tanken er å bruke det samme mot henne. Jeg kommer til å "vanne ut" AK med det originale altså. Det skal sies, lydfølsomhet og miljøfaktorene KAN øke i en slik kombi. Men til gjengjeld er det er "ikke faktor" på mine linjer. Men jeg får mye annet bra ved å gjøre det. Og planen er å ha noe å jobbe med som ikke er i slekt med alt og alle og dermed få litt mer. (alternative er å gå etter noe halvdødt noe som ser ut som AK, men ikke er det... )

10 minutter siden, Mud skrev:

Jeg må nesten det :aww:

Håret mitt ble nesten helt ødelagt.  Jeg har en hårtype som danner dreads hvis den ikke børstes minst 1 gang om dagen og var ekstremt opptatt av den balsamen :lol: Jeg hadde den på når jeg badet, skylte den ut igjen, tok i ny  og hadde den i til jeg kom tilbake til sommerhuset :P 

Den blå lagune var fantastisk. Men skrittene fra garderoben til vannet og vice versa var grusomme :lol: 

:lol: Var ikke du der i sommer? -3 her i dag og jeg syns faktisk det var DIGG å ta av seg også gå ut i det deilige varme vannet. 

Du har muligens litt funky hår i utgangspunktet da :P Altså jeg kjenner jeg har vært i saltvann, men ikke noe mer enn det. Samme greien som om jeg har vært i havet lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk morsomt å se mitt lille prosjekt: jeg sa INGEN ting om muslimer. Det sa dere helt fint selv. Mao er det dere som gjord det til en muslimrelatert sak. Det er akkurat like mye politisk korrekthet å gjemme seg bak "miljøhensyn" å kutte bacon. Tull og vas, boikott av Choice-hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Lumi blitt hentet og Milva håndterer alenehundtilværelsen sånn middels dårlig. Vil ikke være inne, så nå bare ligger hun utenfor i grusen. Stakkar liten.

 

Mr. Eple er ferdig på jobb om halvannen time, jeg burdbegynne med den  litt kompliserte middagen jeg valgte selv men åh.

Lumi tar det med stor ro, bare koser og sover. Synes nesten synd på milva, kanskje dere må få dere en til hund allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Enits skrev:

Lumi tar det med stor ro, bare koser og sover. Synes nesten synd på milva, kanskje dere må få dere en til hund allerede!

Det gikk over. Nå innså hun at hun fikk sofaen og lekene i fred, så da gikk det visst greit å være alenehund :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Hysterisk morsomt å se mitt lille prosjekt: jeg sa INGEN ting om muslimer. Det sa dere helt fint selv. Mao er det dere som gjord det til en muslimrelatert sak. Det er akkurat like mye politisk korrekthet å gjemme seg bak "miljøhensyn" å kutte bacon. Tull og vas, boikott av Choice-hotell.

Hvis quotene dine ikke hadde noen sammenheng med svaret, så burde du kanskje droppet dem? 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Hysterisk morsomt å se mitt lille prosjekt: jeg sa INGEN ting om muslimer. Det sa dere helt fint selv. Mao er det dere som gjord det til en muslimrelatert sak. Det er akkurat like mye politisk korrekthet å gjemme seg bak "miljøhensyn" å kutte bacon. Tull og vas, boikott av Choice-hotell.

Du klarer jo å si deg selv i mot i samme innlegg liksom :huh:

Nei, du mente for all del ikke at det hadde noe med muslimer å gjøre, men det har allikevel noe med muslimer å gjøre, han bare later som det er av miljøhensyn?  

IS har så mange nyttige idioter som ikke innser det selv. Og aldri kommer til å innse det...

 

Hvor blir det av sambo! Jeg vil ha referat!  Og søvn...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg betalt for snekkerarbeid og verandamaterialer. Er det 12 desember snart?

Dessuten har jeg gått kveldstur med lue og vanter for første gang denne høsten, og det var jeg jaggu glad for at jeg gjorde, skitkaldt ute jo! 

Snart natta. Leser en bok der handlingen er lagt til Trondheim i Vikingtida, det passer jo bra når det er det jeg underviser om for tida. Kom helt tilfeldig over boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, JeanetteH skrev:

Vel bla skal jeg avle på en tispe som er dobbelt registrert. Altså hun er godkjent både AK og WK. Og tanken er å bruke det samme mot henne. Jeg kommer til å "vanne ut" AK med det originale altså. Det skal sies, lydfølsomhet og miljøfaktorene KAN øke i en slik kombi. Men til gjengjeld er det er "ikke faktor" på mine linjer. Men jeg får mye annet bra ved å gjøre det. Og planen er å ha noe å jobbe med som ikke er i slekt med alt og alle og dermed få litt mer. (alternative er å gå etter noe halvdødt noe som ser ut som AK, men ikke er det... )

:lol: Var ikke du der i sommer? -3 her i dag og jeg syns faktisk det var DIGG å ta av seg også gå ut i det deilige varme vannet. 

Du har muligens litt funky hår i utgangspunktet da :P Altså jeg kjenner jeg har vært i saltvann, men ikke noe mer enn det. Samme greien som om jeg har vært i havet lenge. 

Mtp at jeg vurderer kelpie i fremtida synes jeg dette er interessant. Vil du si at de linjene som er i Norge i dag ikke er gode nok? Eller at de er såpass beslektet at noe må gjøres? Det ser uansett ut til at jeg bør gjøre grundig research den dagen det blir aktuelt. 

Akkurat nå har hundene fått godbitsøk inne. Før det fikk de en times tur i plaskregnet. Blaze har i tillegg fått ei økt med apport-trening, noe må vi finne på når været er såpass hustrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg, og sitter egentlig bare å venter på at klokka blir nok til at jeg kan legge meg. 

...men så våkna jeg nettopp fra en totimers dupp, siden samboeren glemte å vekke meg. 

Så.. What to do? Aron sover. Vi har nettopp trent litt target og dreverlydighet :teehe: 

 

Edit: skal å besøke potensiell oppdretter på torsdag :banana::D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mud skrev:

Du klarer jo å si deg selv i mot i samme innlegg liksom :huh:

Nei, du mente for all del ikke at det hadde noe med muslimer å gjøre, men det har allikevel noe med muslimer å gjøre, han bare later som det er av miljøhensyn?  

IS har så mange nyttige idioter som ikke innser det selv. Og aldri kommer til å innse det...

 

Hvor blir det av sambo! Jeg vil ha referat!  Og søvn...

Hvordan ialle dager får du det til å handle om muslimer? Jeg mente akkurat det jeg skreiv, at choicehotellene gjemmer seg bak miljøhensyn. Det er antakeligvis bare for å spare penger eller score billige poeng hos de som mener mennesker skal leve etter kommunistiske prinsipper.

 

----- 

Urelatert:

ja, jeg er helt enig: de som på død og liv skal dysse ned alt om muslimer med hysj og fy er de nyttigste idiotene Daesh kan ha.

http://www.nrk.no/ytring/rop-hoyere_-1.12658000

"Derfor oppfordrer jeg alle til å engasjere seg høylytt i motstand mot «muslimsk» terror. Samtidig må en tilsvarende oppfordring gjelde rasistisk og nynazistisk terror. Den er en alvorlig trussel mot oss alle.

Vesten-haterne er som nazistene og rasistene. Jeg understreker ofte at jeg tar avstand fra rasisme. Muslimer må tilsvarende ta avstand fra Vesten-hat. Det kommer ikke til å bli mindre «muslimsk» terror av at muslimer gjemmer seg i redsel for å bli spurt om sine holdninger."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...