Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Jeg må nok bare innse at pcen min ikke er god nok til lightroom, fader så frustrerende med hakkende "svare ikke" ikke, konstant. :(  Ikke ble bildene noe bra heller, jeg må teste Dåtti igjen og se om de blir bedre der, hvis ikke så må det være objektivene det er noe gæernt med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være alene med tvillinger hvor den ene er sjuk, er faktisk umulig. Særlig når den sjuke veier 13 kg og bare skal bæres. Og særlig når armene er delvis ute av funksjon. Og han ikke vil sitte i bæresele og man skulle ha skifta bleie på den andre og laga middag. The struggle is real.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager i mørket hjalp litt på øyet til Trym, men ikke nok.... Så nå er det på'n igjen med drypping også skal vi til øyespesialist på torsdag. Det er julegaven til C iår!

Så kjedelig at det ikke gror skikkelig :/

Hesten til en venninne hadde dypt kutt på øyet som måtte opereres. Var linsen som måtte byttes. Hesten endte opp med linsen til en labrador :)

Håper øyespesialisten har noe fornuftig å komme med! :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Polfarer skrev:

Så kjedelig at det ikke gror skikkelig :/

 

Hesten til en venninne hadde dypt kutt på øyet som måtte opereres. Var linsen som måtte byttes. Hesten endte opp med linsen til en labrador :)

Håper øyespesialisten har noe fornuftig å komme med! :)

 

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

 

 

Oj, såpass ja! Får ikke håpe det går så langt, da kan de heller fjerne øyet hans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@JeanetteH du kan ikke forlate Island uten å ha spist fish'n chips!

Jeg er så glad jeg ikke er NAVer.  

Bare skjemaet fra skolen og SFO sliter meg helt ut. Ikke skjønner jeg helt heller. 

Skolen: 

"Hvem har foreldreansvaret"..

Vel, begge?? Selvfølgelig, vi bor i Norge. Det skal mye til før du blir fratatt ansvaret som mor/far. 

SFO :

"Hvem er hovedforsørger "

Det er vel meg strengt tatt, hvis man skal flisespikke , men vi er begge forsørgere liksom? 

Hvem har hovedomsorgen ville vært mer riktig.  

But no...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være alene med tvillinger hvor den ene er sjuk, er faktisk umulig. Særlig når den sjuke veier 13 kg og bare skal bæres. Og særlig når armene er delvis ute av funksjon. Og han ikke vil sitte i bæresele og man skulle ha skifta bleie på den andre og laga middag. The struggle is real.

Har noen nevnt muligheten for å søke avlasting litt av og til? Ingen som tjener på at du ødelegger deg helt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Har noen nevnt muligheten for å søke avlasting litt av og til? Ingen som tjener på at du ødelegger deg helt.

De går i barnehage, og har familie på besøk som hjelper til stadig vekk. Det var bare vanskelig akkurat NÅ fordi det ble mye på en gang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten i dag også, men i kveld, i kveld! Da skal jeg legge meg tidlig da!

Gikk tur med jentene med en gang jeg kom fra jobb, og varmet opp rester til middag. Så nå er jeg mett og har to fornøyde hunder sammen med meg i sofaen. Sånn sett kunne jeg nesten gått og lagt meg nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutsi tester tydeligvis hvor mye psyken til mannen hennes tåler.. 

Jege har nemlig fått meg en jobb til, men da trenger jeg bil.. Så jeg har funnet ut at jeg må bare kjøpe meg en el-bil.. 

Mannen stakkars er ikke hjemme enda og vet ingenting. Men jeg vedder på at han kommer til å bli kjempe imponert :aww: 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg som sjåfør på julebordet på jobb. Er jeg kjip som sier ifra på forhånd at jeg ikke vil ha noe rølping i bilen? Altså det at folk har drukket alt for mye. Det er snakk om en lang kjøretur på over 1 time, så vil jo ikke risikere å ha drita folk på som kan bli dårlig. Men samtidig føler jeg meg kjip som skal "bestemme" moroa for folk.  Noen innspill til hvordan jeg kan legge det frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

@JeanetteH du kan ikke forlate Island uten å ha spist fish'n chips!

 

Gjør nok dessverre det. Flyet går rett før 8 i morgen tidlig. Skal nok tilbake en annen gang, dette var bare ett 24 timers pitstop. 

Og jeg er stappmett enda etter middagen kl.12.

I dag opplevde jeg for første gang på mange-mange år en munnorgasme. Jeg døde litt på meg av det lammet de serverte til meg. Det var rett før jeg satt å lagde lyder der jeg satt å spiste :drool: Jeg er alt etende, men det skal mye til før jeg virkelig ELSKER noe. Hovedmåltidet til den treretteren var rett og slett uforglemmelig.

Men ettersom jeg er så mett så tror jeg muligens jeg holder meg til popcorn, sjokolade og vann resten av kvelden :P 

 

Også enda en trist greie, det er så mye hunder som blir borte i år :( I dag ble mammaen til Shy avlivet pga EP. (Men hold dere fast, ettersom hun var 4,5 år så er det ikke være arvelig. Trenger vel ikke si hva jeg mener om slikt.)

Sitat

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Djervekvinnen skrev:

Jeg har meldt meg som sjåfør på julebordet på jobb. Er jeg kjip som sier ifra på forhånd at jeg ikke vil ha noe rølping i bilen? Altså det at folk har drukket alt for mye. Det er snakk om en lang kjøretur på over 1 time, så vil jo ikke risikere å ha drita folk på som kan bli dårlig. Men samtidig føler jeg meg kjip som skal "bestemme" moroa for folk.  Noen innspill til hvordan jeg kan legge det frem?

Jeg er ei sånn megge som nekter folk å drikke alkohol i bilen ol. Sier bare klart i fra at jeg har nulltoleranse for det, og så stopper jeg bilen å nekter å kjøre hvis folk ikke hører etter:icon_redface:

Har dog aldri tenkt på det scenarioet du legger frem her. Men jeg hadde nok sagt i fra på en hyggelig måte at jeg ikke vil ha overstadig berusede folk i bilen på den strekningen. Så kan de som ønsker å bli overstadig beruset ordne seg annen transport hjem.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lagde en skikkelig god stir-fry med en svinestek med kam i dag, skar bare av beinet og wokket. FY søren så godt det ble. Mmmmm.

 

Og så brukte vi opp all kålen. Det var kanskje litt i overkant, det ble mer kål-wok med svin og gulrot til... :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

Gjør nok dessverre det. Flyet går rett før 8 i morgen tidlig. Skal nok tilbake en annen gang, dette var bare ett 24 timers pitstop. 

Og jeg er stappmett enda etter middagen kl.12.

I dag opplevde jeg for første gang på mange-mange år en munnorgasme. Jeg døde litt på meg av det lammet de serverte til meg. Det var rett før jeg satt å lagde lyder der jeg satt å spiste :drool: Jeg er alt etende, men det skal mye til før jeg virkelig ELSKER noe. Hovedmåltidet til den treretteren var rett og slett uforglemmelig.

Men ettersom jeg er så mett så tror jeg muligens jeg holder meg til popcorn, sjokolade og vann resten av kvelden :P 

De kan mat på Island *sikle*

6 minutter siden, JeanetteH skrev:

Også enda en trist greie, det er så mye hunder som blir borte i år :( I dag ble mammaen til Shy avlivet pga EP. (Men hold dere fast, ettersom hun var 4,5 år så er det ikke være arvelig. Trenger vel ikke si hva jeg mener om slikt.)

Selvsagt er det ikke arvelig når hun er så voksen! Det vet jo alle :aww:

26 minutter siden, Djervekvinnen skrev:

Jeg har meldt meg som sjåfør på julebordet på jobb. Er jeg kjip som sier ifra på forhånd at jeg ikke vil ha noe rølping i bilen? Altså det at folk har drukket alt for mye. Det er snakk om en lang kjøretur på over 1 time, så vil jo ikke risikere å ha drita folk på som kan bli dårlig. Men samtidig føler jeg meg kjip som skal "bestemme" moroa for folk.  Noen innspill til hvordan jeg kan legge det frem?

Da sier du bare rett ut at du skal ikke ha spy i bilen - rølper de blir det ikke skyss. Voksne mennesker trenger ikke drikke seg dritings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

Gjør nok dessverre det. Flyet går rett før 8 i morgen tidlig. Skal nok tilbake en annen gang, dette var bare ett 24 timers pitstop. 

Og jeg er stappmett enda etter middagen kl.12.

I dag opplevde jeg for første gang på mange-mange år en munnorgasme. Jeg døde litt på meg av det lammet de serverte til meg. Det var rett før jeg satt å lagde lyder der jeg satt å spiste :drool: Jeg er alt etende, men det skal mye til før jeg virkelig ELSKER noe. Hovedmåltidet til den treretteren var rett og slett uforglemmelig.

Men ettersom jeg er så mett så tror jeg muligens jeg holder meg til popcorn, sjokolade og vann resten av kvelden :P 

 

Også enda en trist greie, det er så mye hunder som blir borte i år :( I dag ble mammaen til Shy avlivet pga EP. (Men hold dere fast, ettersom hun var 4,5 år så er det ikke være arvelig. Trenger vel ikke si hva jeg mener om slikt.)

Jeg var en uke på Island uten å spise lam. I know...

Islandsk lam skal være sååååååå godt, og det tror jeg på. Fårene har langt større rettigheter enn turister :lol: 

 

Høres ut som det kommer mye grums frem hos Kelpiene nå :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Siri skrev:

De kan mat på Island *sikle*

Selvsagt er det ikke arvelig når hun er så voksen! Det vet jo alle :aww:

Da sier du bare rett ut at du skal ikke ha spy i bilen - rølper de blir det ikke skyss. Voksne mennesker trenger ikke drikke seg dritings.

Nei selvsagt er det ikke det!!! 

Og ja, den maten var utrolig. Selv den islandske maten på flyet var bra! Altså BRA flymat!

2 minutter siden, Mud skrev:

Jeg var en uke på Island uten å spise lam. I know...

Islandsk lam skal være sååååååå godt, og det tror jeg på. Fårene har langt større rettigheter enn turister :lol: 

 

Høres ut som det kommer mye grums frem hos Kelpiene nå :no:

Uten å spise lam :poke: :fiolin:

Altså det er fortsatt en veldig frisk rase sammenlignet med andre. Jeg er ekstremt god til å grave og stille spørsmål (av yrke liksom :lol: ) MEN om ikke no gjøres NÅ med dette som dukker opp, så spørs det om det er like friskt om 4-5 generasjoner. De fleste i Norden tar det alvorlig, men så er det det at man trenger nytt blod da. Og akkurat nå tror jeg heller at jeg bruker penger på å reise til østeuropa og ser hva de har etter den innstillingen som Australia har til sykdom. (og har fått rensket opp i Nordiske jeg ikke kommer til å tro på infoen til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

Også enda en trist greie, det er så mye hunder som blir borte i år :( I dag ble mammaen til Shy avlivet pga EP. (Men hold dere fast, ettersom hun var 4,5 år så er det ikke være arvelig. Trenger vel ikke si hva jeg mener om slikt.)

Huff :(

Min første hund fikk EP (som han døde av) innenfor det alle anser som "mest sannsynlig arvelig" grensene, men det er selvsagt IKKE arvelig hilsen oppdretterne...
Men det er flere med samme morslinje som har fått EP. Rart det der...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigdis så ut som et vandrende juletre på tur nå, hadde på kløven og da synes jo ikke refleksen, så da måtte hun ha et lys i halsbåndet og et på hver side av kløven :D

Hvorfor lager man ikke fine batteridrevet taklamper? Må jeg kjøpe solcelle til hytta altså? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Lumi blitt hentet og Milva håndterer alenehundtilværelsen sånn middels dårlig. Vil ikke være inne, så nå bare ligger hun utenfor i grusen. Stakkar liten.

 

Mr. Eple er ferdig på jobb om halvannen time, jeg burdbegynne med den  litt kompliserte middagen jeg valgte selv men åh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Stine skrev:

Vigdis så ut som et vandrende juletre på tur nå, hadde på kløven og da synes jo ikke refleksen, så da måtte hun ha et lys i halsbåndet og et på hver side av kløven :D

Hvorfor lager man ikke fine batteridrevet taklamper? Må jeg kjøpe solcelle til hytta altså? :P

Kan du ikke kjøpe deg lysekrone med sånne ekte lys oppi da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Wednesday skrev:

Ja, ante meg. Synes stadig det er sånt som spres, at man ikke lenger får ha norske flagg på 17.mai og at man blir pålagt å stoppe salg av bleier med griser på. Hver gang blir det avslørt som jug, men DET gidder ikke disse delerne høre på og fortsetter å dele. 

 

7 timer siden, charlotte skrev:

Det er vel den saken fra 2011 som går igjen. Øren skole i Drammen endret juleavslutning til vintermarkering og ville ikke at 5.klassingene skulle gå med nisselue. http://www.dt.no/nyheter/drammen/nyheter/nisselue-forbudet-skulle-skane-etnisk-norske-barn/s/2-2.1748-1.6666697

 

8 timer siden, Aslan skrev:

 

Ja, I call bullshit på den. De få gangene det har vært reelle forslag om slikt har vel forslagene kommet fra skolene selv/foreldre enn de med muslimsk bakgrunn som liksom skal bli støtt :no: 

 

Noe som derimot ER sant, direkte fra politisk korrekthets høyborg SVERIGE, er at Choice hotels slutter med bacon og PRINSKORV (pølse) til frokost.

http://affarsliv24.vk.se/1572562/hotell-i-umea-har-slutat-servera-bacon-till-frukost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...